-
Fototrend

Új hozzászólás Aktív témák
-
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
genndy
#12701
üzenetére
Értem köszi, akkor ignorálom ezt a hibát. A többi unoff patch-et is letöltöttem, de még nem installáltam őket, mikor az első után megjelent ez a hiba. Lehet, hogy bepróbálkozok ezzel a Refurbish-el, utálom, hogy millió .esp van a data könyvtárban. Az src akkor ezek szerint a source rövidítése (godolhattam volna), kihagyom, köszi.
Még valami: a Wrye Bash dokumentációjában egy szót sem szól az archive invalidation-ről. Ha vele installálok egy modot (több mod erősen ajánlja, pl. az unff patch-ek is) a BAIN használatával, akkor nincs is szükség archive invalidation-ra?
-
Rendo84
senior tag
válasz
genndy
#12670
üzenetére
Jelenleg fent van minden, a magyarítás 6. pontjánál viszont megálltam. Egyenlőre így fut a játék és a magyarítás is jó, kivéve pár apróbb dolgot, mint a menü és az ilyen beépített grafikai dolgokat.
Most még nem merek továbblépni, inkább a tanácsotokat szeretném kérni a 7. és 8. pontokban, mert nem világos.A sorrend pedig most így néz ki:
Oblivion.esm
Unofficial Oblivion Patch.esp
DLCShiveringIsles.esp
Unofficial Shivering Isles Patch.esp
UOP Vampire Aging & Face Fix.esp
DLCHorseArmor.esp
DLCOrrery.esp
DLCVileLair.esp
DLCMehrunesRazor.esp
DLCSPELLTomes.esp
DLCThievesDen.esp
DLCBattlehomCastle.esp
DLCFrostcrag.esp
DLCFolians.esp
DLCBeretva.esp
Knights.esp
MorroHun.esp
magyarjavitas.espEz így tökéletes, vagy valamit még cserélnétek rajta a biztonság kedvéért?
-
Rendo84
senior tag
válasz
genndy
#12670
üzenetére
Köszönöm a segítséged!
Már az alap oblitól kezdem ismét az egészet.
Az OBMM fent van már és ennyi.
Az OBSE-re nincs is szükségem? Mert csak a QTP3 és a magyarítás-t szeretném feltenni egyenlőre. Bár ártani nem árt ha fent van gondolom. Egyébként ebben a videóban is ugyan úgy csinálták [link] mint én, annyi különbséggel, hogy én kompletten kicsomagoltam az obli könyvtárban mindent. Gondolom a steam miatt is van ez az exe felülírás, nem tudom.
Egyébként hogyan indítsam a játékot akkor? Az OBMM programot meg kell nyitni, az obse loader exe indítása előtt? -
frem1790
őstag
válasz
genndy
#12618
üzenetére
Köszi, akkor folytatom így tovább. Az arénával kezdtem (mivel egy harcos északi karaktert fabrikáltam) és egyelőre csak akkor csinálok küldetést, ha ott olyan ellenfelet kapok akivel nem bírok. Ilyenkor megcsinálok egy küldit, szintet lépek - ha sikerül - aztán újra bepróbálkozok az arénában.
Az érdekes az, hogy az évekkel később megjelent Skyrim-hez képest egyáltalán nem érzem visszalépésnek a játékot, szép a grafika, jók az animációk, a sztori meg itt is pazar - persze tudom, hogy majdnem ua. a motor fut a két játék alatt.
Kedvet kaptam , hogy hátha a Morrowind is bevállalható és néztem gameplay videókat, de az már nagyon fapados grafikailag - pedig e téren nem vagyok túl válogatós.
Olvastam egy modról amivel átdolgozzák az egész játékot az utódok grafikai szintjére, de hát ki tudja mikor lesz az kész, meg tuti nem lesz jó hozzá a magyarítás.
Mindegy, egy jó darabig el leszek az Oblivion-nal, meg még a Skyrim-ben is van potenciál: elvégre még csak alig kétszáz órám van benne.
-
Mister_X
nagyúr
válasz
genndy
#12563
üzenetére
Valahogy én is. Az utolsó karakterem egy szende beton leányzó volt, aki az első rátámadó bandita érkezésén magára idézett egy fullos daedric setet, felnyomta az Altertationös páncélt és megidézett valami démont is, mert the more the merrier. Szénné edzettem a blade és conjuration skillt az akadémián, abból állt a napja, hogy leidézett egy ropit meg egy fegyvert, aztán ha kifogyott a manából (ami azért nem volt azonnal, mert breton volt), akkor irány az ágy.
@cucuska: mi a gáz a Skyrim sztorijában? Dragon hype?
@sqpp: én tolom, a TESO-t nem érdemes Elder Scrollsként kezelni, annyira eltérő. Az univerzum közös, fajok közösek, de teljesen más a fejlődés, a harcrendszer, a párbeszédek, stb.
-
katt777
félisten
válasz
genndy
#12563
üzenetére
Mint a hűtőgyárban anno. "Ahányszor hazaviszem az alkatrészeket és összerakom, mindig tank lesz belőle."
Egyébként jó is az, bár én esküszöm a nyilakra (van fent jó kis videóm max grafon), csak az gáz, ha elfogy a kraft, Skyrimben meg nevetséges a varázslás, simán leölnek, ha nem karddal/nyíllal védekezem v. támadok, kb. Morrowind szinten megy át az ellenen sebzés nélkül egy pusztító varázs, hiába vagyok 50 körüli szinten. Gyorsan váltani meg kvázi lehetetlen, míg obliban csak nyomtad a gombot és varázsoltál, még ha gyengített is a felszerelés. -
-
katt777
félisten
válasz
genndy
#12256
üzenetére
Én 5.4.1.a-t találtam. Nem a legfrissebb van felül?
Ha a kész hibás, béta miért lenne jobb?
...
Jól van, b.szki, tényleg ott van alul. Az meg az idióta, aki a régit teszi felülre.
Látom, Lost Spire-höz is van. Próbáltátok? Ezért eshetett szét nekem anno temetés után? (Bár itt a kezdetet írja.) -
válasz
genndy
#12131
üzenetére
Már a főszál vége felé járok (Sheogorath Staff-ját megyek épp okosítani), de a városi küldik végett még vissza fogok térni magasabb szinteken, hogy faja Amber és Madness fegyvereket, nyilakat készíttessek, szal akkor felteszem az említett SI textúrákat a későbbi kalandokra, köszi!
-
válasz
genndy
#12077
üzenetére
Nincs vanilla mentés, egyből fullos modos indítás volt.
Varla: ha hazaértem, levideózom és feltöltöm, hogy lásd, mi az ábra. Amikor először láttam, fullosan Mátrix fílingem volt. Mondom de jó ez a lépcső, meg hogy alatta van az asztal. Elintézem a boltossal, amit akartam, aztán fordulok meg és nincs ajtó.
Járok körbe, sehol semi. Félelmetes volt. 
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#12079
üzenetére
Hogy a BCnek eleve van saját mastere, egyenlő felülbírálati joggal mint az Oblivion.esm, az egy dolog, de esp-ből is módosíthatók trükkös referenciacserével, annakidején kellett is használnom valami bugfixhez. A pers ref-el általában kapcsolatban vannak ilyen-olyan scriptek, logikai vackok, vagy akár más, látható objektumok, ezért elég a lánc egy tagjának nem üzemszerű megváltozása, és visz magával mindent (pos/rot xyz, scaling), visszaállni pedig nem fog, vagy csak uj/másik mentéssel lesz jó.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#12046
üzenetére
Játszás közen ritkán jut eszembe shotolni, ha valamikor eszembejut, csinálok a kedvedért. De felteszed, megnézed, meglátod, neked is épp ugyanúgy fog kinézni ahogy nekem. Hi-res texturákkal a grass maga nem szebb itt sem, ugyanaz az eredmény, hanem a világgal, és a körítéssel együtt alázza porig. De nem kell nagy képzelőerő ahhoz hogy rájöjjön valaki, miért lehet vegetation/flora téren rommáverni a havast. Origami fákból bokrokból szép nem lesz. Pont fel is vetettem nemrég valamelyik threadben. Oké, ha mindennel elkészülünk, mi lesz a fákkal? Hogy lesz Great Forest meg viharban hajladozó tölgyerdő stb. azokból a fának szánt, merev, kocsonyaként remegő keszekuszapoligonos szarokból? Összkép, összhatás. A bensőben fakasztott báj, szépség, és élmény, amit nem a fúhádé texturákkal és a kutyafarka shadereffektekkel érünk el. A Skyrim számos (és jogos) előnyét sokezerszer kitárgyaltuk több kontextusban is, de ez a terület speciel nem az amit ide sorolunk.
-
Arkennys
addikt
válasz
genndy
#12046
üzenetére
köszi, és jorusnak is. Bár nekem olyan gépem nincs, mint neki (leírásomban nekem is kint van), de úgyis 1280*1024 ben fog menni, majd meglátom. Gondolkozok rajta mostanság, hogy előveszem megint, és így kiviszem modokkal. Régi mentésemet tudom úgy folytatni, vagy ajánlott full újat kezdeni? (régi mindennemű mókolásmentes játékban keletkezett)
-
válasz
genndy
#12048
üzenetére
A postban írtakat megnézem, köszi! Igen, ezt szedtem le én is Nexusról, csak eddig nem volt világos, mit is csinál és hogyan. Na, mondjuk, még most sem tudom, mire jó ez az invalidálás.

QTP3-at mindig csak simán bepakoltam a Data-ba a megfelelő helyekre, felülírva az eredeti textúrákat és miegyebet, és annyi. -
válasz
genndy
#12033
üzenetére
Régről valamiért az élt bennem, hogy a telepítés és a modolás egy már-már egész estés elfoglaltságot jelent, aztán egy 10 perc alatt megvoltam vele.
Igaz, .iso-ból, SSD-re telepítve pikk-pakk megy a dolog. (Mielőtt vmi erre tévedő n00b megvádolna warezolással: mind a 4 különböző eredeti Oblivion lemezemet kiírtam .iso-ba, mert úgy kevésbé karcolódik
)
Én most bő másfél évig nyomtam a Skyrim-et, úgyhogy ideje volt visszatérni kicsit délebbre. Persze nálam ez azt jelenti, hogy hetente 4-5 órát tudok erre szánni, nem többet. Ha a karaktereket nem nézem, küllemre nekem jobban bejön az Obli, mint a Skyrim (nem csak, mint Cyrodiil és Skyrim különbségben, hanem grafikában is). -
katt777
félisten
válasz
genndy
#12017
üzenetére
Akkor mentés lesz, az tuti...
Kösz.
Mindenesetre egyelőre 40+ FPS-em van szimpla barangolással odakint, ebben van még erőforrás-tartalék, csak aztán rá ne fázzak, ha csata lesz. Nem tudom, abba mennyire szólnak bele a távoli objektumok, hogy mindenképpen számolja őket a gép, vagy ha nincsenek látótérben, akkor hanyagolja. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#11969
üzenetére
De van, biztosan emlékszem. Valaminél (talán egy funkció, vagy ilyesmi) írták hogy steamesnél ígykell, retailnál ugykell, de rosseb emlékszik már. De úgysem ez a baj, csak semmi más nem jut eszembe, igazából utálom az ilyen "mégsohasenkinél" tipusu hibákat miről a végén kiderül hogy valami tök alap hiba volt, vagy épp semmi. Egyébként itt direkte az omod-os QTP verzióról van szó, nem a simáról. Ha ezt próbáltad akkor tényleg nincs miről beszélni, itt valami rejtély van.
Most így megindult a topic, eszembe is jutott, ha nem foglalna most le a skyrimes ayleid mod meg a mozizás, simán elkezdenék egy jól megtámogatott vanilla menetet, hátha ennyi idő után visszajön a first play érzés

-
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#11955
üzenetére
Igen, akkor így volt. Asszem le is írtam egy logoutomban, de nem biztos. Akkoriban mikor írtam ezt, a V3 épp kész lett, és bár többet tudott (azt is gyorsabban) nem volt stabil ha Liquid Water-el használtam. Olyannyira hogy a vizet nem is renderelte: a mentést víznek háttal csináltam, visszatöltés után odafordultam és CTDzett.
Másik baja volt, hogy lecserélgette a shadereket, és amit eleinte mellékeltek az néha csak úgy elromlott, sose tudta senki miért, viszont voltak userek akiknél meg jó volt.
Aztán jött egy frissítés, majd száz órát vittem át vele hibamentesen, persze LW nélkül. Itt is megvolt az ingame configolás.
Ha nem akarsz Liquid-et akkor megpróbálhatod a V3at. Telepítsd a readme szerint, viszont előtte backupold a mentéseket, ne felejtsd el a .obse fileokat sem. Ha minden a helyén van, jelöld be a support plugint (ez az a könyvszerű setupféleség), azután feltétlenül BOSSold le, mert most fejből nem emlékszem hol kell lennie, de arra igen, hogy nagyon fontos a pozíció, főleg ha sok modod van fent. Ezután definiálnod kell a shaderlist.txt-t. Ebben a shaders mappában levő OBGE-féle filenevek megadásával (pl SSAOblabla.fx, elérési ut nélkül, az egyes shaderneveket soremeléssel elválasztva, semmi extra) határozod meg miket használjon. Ha nem definiálsz shaderlistet, akkor az összes shadert alkalmazza egyszerre, ritka esetben semmit (nem tudom mitől függ ez). Ezután inditsd el. Innentől az fog történni amit a V2-nél leírtam. Betöltéskor, és/vagy betöltés után lesz egy lagocska, ilyenkor initel az egész. Ha van shaderlist (inkább legyen) akkor default értékekkel üzemelni kezdenek a kívánt effektek. Innentől inventory/misc-ben lesz valami OBGE Options vagy hasonló nevű item, azzal jön elő a beállítóka. Minden definiált shadernek lesz egy almenüje, értelemszerüen annak nevével, itt tudod paraméterezni. Később ezt valamelyik ini-ből is állíthatod, és kell is mert az ingame tweakelt paramétereket köv indításkor defaultozza. Az egyes shaderek defaultjait már nem emlékszem melyik iniből kell állítani, ha nem találod utánanézek én is.
A kis betöltési lag, amiről írtam, az mindig az adott Oblivion session első initje alatt lesz, tehát visszatöltésekkor/newgame-kor nem.
Illetve egy bug. Ha közben nem javították még (talán azóta igen) lesz egy bug, amivel a víz (vanilla is) renderelését elrontja a Night eye spell effektje, nem látszik semmi csak pár polygon meg a föld. Khajiit karaktereknél alapból baj van ezzel mert azoknál faji képesség a Night Eye, és ha jól emlékszem vízbemerüléskor is automatán bugzik.szerk.: Az in game config lehetőség (support plugin) Liquid weater jelenlétekor nincs, mert a helyét az LW sajátja váltja fel, ami nem teszi lehetővé a vanilla OBGE shaderek tweakját. Illetve, a support pluginra vigyázz későbbi modolgatásnál, loadorder változás után BOSS nélkül sose engedd indulni, mert ha rossz helyre kerül, szétcseszi a mentést, azt meg nem kell részletezni mivel jár.
-
katt777
félisten
válasz
genndy
#11799
üzenetére
Na ne má', én végigtoltam a 2. részt is, pedig rühellem a konzolos baromságokat, de még a külső nézetet is. Szerintem jól megcsinálták (legnehezebb szinten lehet küzdeni rendesen, általában az "üss-fuss el" kombó a nyerő. Volt szerencsém mostanában kipróbálni vagy 6-féle külső nézetes marhaságot, tényleg konzolos szarokat, és azokat rögvest vissza is adtam a kollégának. A leginkább engem az egy gombra tett különböző funkciók idegesítenek, pl. Space-re futás, használat, meg mászás, hát, W. Allen-nel szólva "kapják be sz összes f.szomat". Amikor a beállítható billentyűk helyett dedós krikszkrakszok jelennek meg, hogy azt nyomjam meg hirtelen, hát az a másik, amire rögtön lecsapnám a programért felelőst. Persze, amíg nincs mód kreatív visszajelzésre, továbbra is tele lesz a piac szeméttel.

-
katt777
félisten
válasz
genndy
#11789
üzenetére
Tudom, hol van!
Nemrég találtam nude modot Witcherhez, érdekes lehet, de ezen a gépen azt sem kockáztatom meg. (RPG - recés pucér girl?)Varlaisaran: Jó tippeket tudsz adni.
Tényleg, annyira megszokta az ember a javított cuccokat, hogy eszébe sem jut hardverese gonoszítania magát.
Ha jó küldit akarok, jav. pers, ha rosszat, akkor meg rontás? Amúgy, ha vámpirizálódom, szeretni fognak még? (Még éppen csak kijöttem az új karakterrel a csatornából, azóta a gagyi gép van.)Jorus: Amíg nem éred el a maximumot (gyurcsány), nem gyűlölnek eléggé, ez van. Rohadt apatikus egy népség.
Igyexem majd én is belenézni minden rosszba, új lesz a játékmenet, asszem. -
válasz
genndy
#11793
üzenetére
No, ez még egyszerűbb, meg is léptem.
Cheap Wine 10-zel csökkenti a Personality-t, szal lenyomtam két üveg Koccintósat, és már keblükre is öleltek. Ellenben ez a namirás küldi elég beteg. Ahogy ott tobzódnak a Forgottenek Anga sötétjében... Durva. Nem egy hálás küldi. Mondjuk a daedrás questek nagy része nem az. Az eddigi végigjátszások során nem is nagyon foglalkoztam velük, úgyhogy ez mind újdonság.
A vésetek is jók Anga oszlopain."She watches over us
shadowing us with her
dark embrace.
The forlorn exist
eternally in the darkest
pits." -
katt777
félisten
válasz
genndy
#11748
üzenetére
Tudom hogy van, csak nem ér szart sem, főleg, ha több küldetést csinálsz egyszerre, vagy ha nem meghatározható a célpont.
Varlaisaran: Agyműködés kérdése. A srác stratégiára van beállítva, űrcsatákra és galaxisok elfoglalására, nem ilyen földhözragadt mászkálásra. Nem értette, mit szeretek az FPS-ekben. Ma sem érti.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#11675
üzenetére
Hát én ezt soha nem néztem még. Elvileg nem lenne neki "kötelező" sorrendbeírni, gyakorlatilag meg lehetséges. Az ess és az obse "sorrendjei" viszont egyezőek. Másik baj még a referenciák összeb*szódása, az alanti módszer szépen letisztítja és stabilizálja a savét, lévén vszg. előtte sem volt már jó a sorrend.
Viszont "normál" esetre, amikor tudod hogy stabil és szép és jó volt a gammád, de már nem tudod a loadordert, oda frankó ötlet lehet igy reprodukálni a sorrendet. -
Arkennys
addikt
válasz
genndy
#11626
üzenetére
Köszi ezt is

Megnézve a dolgot, két fent lévő játék mentései ittvannak. A többié gondolom steam felhős, azért nincs. A régi gépet meg bűvölöm holnap, és ha lesz időm, feldobom a mentésekkel az újra a jó öreg obliviont.

Nektek mennyi játékidőtök van benne (ha szabad megkérdeznem érdeklődés végett) ?

-
Arkennys
addikt
válasz
genndy
#11619
üzenetére
Köszönöm, és a többieknek is a választ.
Jól fog ez jönni. Csak legyen egy kis időm, és ráugrok a jó öreg oblivionra.A GOTY verzióban, másik gépen levő mentésem fel bírom operálni ide, hogy működjön is, vagy nulláról indulás a biztos? Csak kérdem, mindkettő mellett-ellen is vannak érvek, csak jópár órányi munka benne van már a másik gépen elmentett orkomban.

A BS-el meg eltévedtem, meglátszik, hogy sokat járok videokártya topikba.
Az itteni zsargont még nem értem. 
Egyébként a magyarítás kifejezésen lehetne vitatkozni. Eléggé nyelvtanzsarnoknak tartanak egyesek, de ezzel nincs bajom. A sok idióta ide nem illő angol jövevényszó korcsosulásai, és hasonlók amiktől falra mászok, na és ha valaki nem tud magyarul sem, pedig anyanyelve.
De valóban, médiában is egyre szánnivalóbb a helyzet. Mert nem mindent javít ki nekik a word
Lenne mit mesélnem, de nem offolok ide többet. 
-
Arkennys
addikt
válasz
genndy
#11614
üzenetére
Hát, nekem kell. Totál elszúrja az élményt, mikor fordítgatnom kell közben a sztorit, ugye be becsúszik egy nem ismert szó is néha, és nekem az élmény onnantól defektes. Magyarítva viszont piszkosul be tud szippantani a jó öreg oblivion.

egyébként az emlegetett BS a blackscreen lenne? Az nem csak sapphire 7850 es szériánál jellemző? vagy ezt a kifejezést másra is használjátok?

Akkor majd megpróbálkozok vele. Honnét éri meg leszednem? Régen egyszer már megtaláltam egyet ami jó volt, de hátha ti másikat tudtok, másrészt nem emlékszek honnan is volt. (az első ok a nyomósabb, amúgy tudom, ott a google
) -
kiskornel
addikt
válasz
genndy
#11541
üzenetére
Félreértettél. Ha offline-ba kapcsolod a Steamet, de rá vagy kötve netre, ellenőrizni fogja a fiókod adatait. Steamen belül viszont nem éred el a netet, semmit nem tölt le (elvileg).
Régebbi Steamnál kiírta, hogy nem tudja elérni a szervert, és bezárta a Steamet. Ha nem fut a Steam, nem tudsz Skyrimet indítani. Viszont a múltkor elindult net kapcsolat nélkül is. Mindjárt rápróbálok...Igen, itt egy bug van, amit ki lehet használni. Tehát letiltottam a netet, és a Steam hibaüzenetet dobott ki. LeOK-ztam, és elinditotam SKSE-vel. Az meg elindítja a Steamet, ha nincs nyitva. Szintén kiadta a hibaüzenetet... de most nem zártam be a Steam hiba ablakját (vagyis még fut a Steam, igaz csak a hibaüzenet ablaka), és ráindítottam az SKSE-t. Az érzékelte, hogy megy a Steam, és elindította a Skyrimot.
Steam ha offline / nem offline, ha nincs érvényes net kapcsolatod, nem engedi, hogy játszál:

Pontosan. Skyrim launcherrel nem megy.
(azért nem tettem off-ba, mert gondolom ue a helyzet Obli esetében is. Most nincs fent az obli)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#11470
üzenetére
Aszondod? Lehet igazad van. Csak gondoltam, késnek azért a patchek, meg valamiket talán kihagynak ami nem annyira fontos, és csak a jelentősebbeket tolják ki.Mindegy, addig hagyom biztos ami biztos alapon amíg ki nem kerül a mod. Ami már eléggé érik, remélem fog is akkorát szólni amennyit kínlódtam vele

-
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#11433
üzenetére
Elég egyedien és sajnos néha bénán, túlbonyolítva tudok fogalmazni, szóval tényleg nem fog ártani néhány revízió mások által is, mielőtt a korrektorok meglátják, és megy az egész a /dev/null-ba velem együtt

btw, nem hinném hogy egy laikus bárhol is elvesztené a fonalat, max. az olyanokon fog pár napot elmélázni mint a referencia id-k meg hasonló dögségek logikája. Arra meg itt a topic azt' kérdezni köll. -
Varlaisaran
senior tag
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#11414
üzenetére
Ehhez hozzátennék egy kis kieget, lévén épp írom a cikket és látom aktuális - itt ez főleg azoknak szól akik OBGE-t használ (nának). Liquid Water régebbi verziója nem szereti, bugzik vele, az új már szereti de más miatt bugzik, meg némely nem-LW-s effectshader is allergiás a SM3ra. Erről jut eszembe, aki AA-t és FXAA-t (meg még egykét érdekességet) akar SM3-ban, annak megint jó alternatíva az OBGEv3, ami már biztosítja ezeket, és elvileg fejlesztődnek is az effektmodulok. Nyilván nem lesz tőle Skyrim, de menőbben néz ki tőlük.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#11379
üzenetére
Átrakták, de szarazegész sajnos, ilyen underground holmegy-holnemmegy dolog. Én ezekkel a tc dolgokat akkor hiszem el ha látom. És az Oblit Skyrimba még problémásabb lesz mert sok dologban komolyabb fejlesztések történtek, ilyen pl a questek és főleg a dialógusok, az egész mechanizmus olykor egész más mint Morro vs. Obli esetben. Viszont ha át is hozzák. Vajon hogy oldják meg a hiányzó skilleket, a perkrendszert, szintlépést? A Skyrimé egy fakocka a Morroéhoz képest, és -gondolom én- sok funkció "hardcoded" vagyis nem biztos hogy reprodukálható minden ugy ahogy a Morroban/Obliban volt. Ettől függetlenül kvára kiváncsi leszek rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo X13 Yoga 2in1 Thinkpad Gen3 WUXGA Touch i5-1245U vPro 16GB 256GB 4G LTE GPS W11 Pro Garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN M4 A-Data 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3715, 98% AKKUMULÁTOR
- Dell Precision 7560 - Intel Core i9-11950H RTX A4000 32GB 1TB SSD FHD
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Minden a LOD-hoz köthető fájlnak ugyanolyan mappaszerkezettel kell rajta lennie a RamDisk-en, ahogy a Data mappában is vannak és mindkét helyen jelen is kell lennie a fájloknak. Az OR hívja be onnan.



Bár az már nem rémlik, hogy azok hangfájlok-e. 


Magadra vess. De mondjuk ki nem játszott STALKER-rel? 





Már kezdtem unni az 2-3 nap alatt kitolható RPG-ket.
Mindenesetre egyelőre 40+ FPS-em van szimpla barangolással odakint, ebben van még erőforrás-tartalék, csak aztán rá ne fázzak, ha csata lesz. Nem tudom, abba mennyire szólnak bele a távoli objektumok, hogy mindenképpen számolja őket a gép, vagy ha nincsenek látótérben, akkor hanyagolja.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




