Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • duvi

    nagyúr

    válasz orientcx #10508 üzenetére

    A Powerplay nagyon leegyszerűsítve abból áll, hogy a választható hatalmasságok közül kinézel magadnak egyet, amelyik valamilyen számodra vonzó tulajdonsággal/juttatással rendelkezik. Minden vezérnek van egy felségterülete, ami a befolyását is mutatja. Minél nagyobb területtel rendelkezik, annál nagyobb a hatalma. Választás után, elkezdünk küldetéseket csinálni a számára, amivel tovább növelhetjük a hatalmát. Sokféle küldetés közül választhatunk. Aki békésebb, az kereskedhet, aki harciasabb az mehet vadászni. Minél több küldetést csinálsz meg a vezérednek, annál magasabb rangra emelkedsz, amihez különféle jutalmak/kedvezmények társulnak. A Powerplayben a játékosok alakíthatják a politikát és a történelmet. Pl. ha kiugróan sokan támogatnak egy hatalmasságot, akkor a konkurensei fölé emelhetik a befolyását, ami a támogatóknak is jól jöhet az extra jutalmak miatt. Ugyan így el is törölhetnek egy másik hatalmasságot, ha senki nem áll mellé és többen is támadják a birodalmát. A fent leírtak a csak a durva felszínt adják vissza. A hatalmasságok (powerek) játékbeli kezelőfelülete sokkalta bonyolultabb mint gondoltam. Bár lehet, hogy csak nekem okoz gondot a teljes áttekintése :F Szerintem több aloldala/ablaka van ennek az újításnak, mint eddig az összes panelünkön együttesen volt. Ráadásul elég jó angoltudás is kell, hogy kiigazodjunk a kezelőfelületén.

    (#10512) ooooobi
    Mindenképpen lesz Powerplay (1.3) cikk az EDHU-n :K Ahogy időnk engedi, dolgozunk rajta.

  • Terrorista

    senior tag

    válasz orientcx #10508 üzenetére

    Az Elite egy sandbox szerű játék lenne, azaz olyan játék ahol nincs linearitás, nincs sorrendiség, nincs kötelezően bejárandó pálya. A lényeg, hogy a játékos bárhol, bármilyen irányban elkezdheti a tevékenységét és bármilyen irányba terelheti azt.

    Jelen pillanatban ennek az egyik húzó ereje a CG. De jelenleg ez önmagában kevés, mert itt előre definiált végletek között döntik el a játékosok azt, ami nekik szimpatikus (hogy éppen a föderáció vagy a birodalom birtokol egy zónát).

    Ezért kell valami olyasmi mint a Powerplay, ahol a játékosok döntik majd el, hogy egyes cselekmények milyen irányba induljanak el és milyen további eseményeket okozzanak/bontsanak ki. És itt jön ki jól az, hogy nincs linearitás.

    TLDR: Eddig volt egy homokozó ahol előre felépített homokvárakban játszhattunk. A PP-től azt várjuk, hogy magát a várat is a játékosok építik fel olyanra milyenre szeretnék.

Új hozzászólás Aktív témák