Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz Samott #31498 üzenetére
Ez a technológia szerintem 5-10 év alatt le fog csurogni alacsonyabb szintekre is, természetesen árszinttől differenciálva. Tehát a Dacia Duster BEV nem 5 év múlva fog így tölteni vélhetően. De a prémium és nem annyira prémium cuccok szépen meg fogják kapni ezt a képességet és utána "már csak" töltőoszlopok kellenek.
Tudom, hogy ez utóbbi valami eszetlen nagy meló lesz kiépíteni, de csak idő kérdése és beindul. A nagy olajvállalatok már évekkel korábban bevásárolták magukat ilyen irányba és amint megérik rá a helyzet ki lesz építve az infrastruktúra. Olcsó nem lesz, de ez van. Valamiből nekik is meg kell élni, meg a kormányok is be akarják majd szedni az elektromos adót. Emiatt nem aggódok.
Ha a Totoyát elhasználtuk (nem most lesz, amennyit megyünk), akkor a következő kocsinak már egy hibridet szeretnék. Utána meg BEV. Szerintem 2040-re összejön, addigra már csak lesz töltőoszlop az utcánkban is
-
#09908736
törölt tag
Ma már jó, aludtam szinte megszakítás nélkül 8 órát, de tegnap halál volt. Sajnso nem tudtak privát transzfert biztosítani, így egy gyűjtőbe szálltam be, ami 1 órával előbb vett fel, mint a privát lett volna. Ráadásul a hétvége amúgy is zsúfolt volt, alig pihentem, de nem lesz ez mindig így.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #31499 üzenetére
Erre mondtam, hogy technikai dolog és kevésbé hallgatható. Pár éve DMC-n azért még egy szalagos is befigyelt, meg ha nem alma vagy egyéb, akkor jönnek az analóg vagy egyéb manuális bizbaszok, Vestax mittoménmik, tizedét nem lehet követni, pedig eléggé bele voltam zöldülve az ilyesmikbe.
-
zetor2000
senior tag
Manapság elég egy tápos laptop, meg némi midi kontroller, és "teljesértékű" DJ lehetsz. Persze némi tehetség is kell a számokat egymás mögé tenni, de egy "középkori" Pioneer vagy akrámi DJ CD játszó évekkel ezelőtt képes volt autosyncre. Mindenesetre manapság már nem "kunszt". Pláne, hogy a mixerbe be lehet kötni a spotify-t...
A jogdíjak már kérdésesek, ha elég hosszú a playlist, meg a trackekből a sample-k, akkor elég magas is lehet, bár ezt nem ismerem.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
-
npera
újonc
Kaptam 35 nap "vezetési napot", ami azt jelenti, hogy egy év alatt ennyi napot tudok kivenni tesztautót különféle tesztek céljából. Vannak minőségbiztosítási kocsik, amikben különféle prototípusok vagy spéci szoftvermorzsák futnak és ezeknek gurulnia kell, hogy gyűljön velük a tapasztalat. Ha jóváhagyják, akkor jövő hétvégére ki tudok venni egy gépkocsit. Egy kisebbet választottam, XC60 T8 Inscription. Ha minden jól megy, akkor elgurulunk vele a szomszéd városba fürödni és állatkertbe nézelődni.
Kíváncsi vagyok, hogy ha nem használom ki a papíron elérhető 400 lóerőt, akkor milyen a fogyasztása.
Nagyon száguldozni amúgy sem érdemes, mert ezek a vasak elég komolyan be vannak szenzorozva. Van bennük a normál feketedobozon túl egy spéci logolókütyü, ami kábé mindent rögzít.
-
'FCs
csendes tag
valami miatt hosszú évek után tegnap elmentem a hwsw fórumára. nem volt jó szembesülni, hogy teljesen vége – szerencsétlennek még az ssl certje is le van járva -, és csak ez a topik maradt belőle a konkurenciánál..
viszont az egész akkori sztori máig ható tapasztalat, hogy hogyan lehet nagy ívű mozdulatokkal és kellő határozottsággal bármit földbe állítani. szóval üdv mindenkinek -
Jahno
őstag
válasz eattila #31511 üzenetére
Elején volt forgalom és lendület, de ezerszer megírták, hogy nem ez hoz pénzt. És akkor megint nekünk lett igazunk, akik az elején azt mondták, hogy nem jó a gyenge lábakon álló egyszemélyes programozóbrigád, mert ha ennyire szét lesz cincálva, akkor nincs frissítés, hozzányúlás. Aztán szépen magára lett hagyva. Amúgy valami lukak még vannak benne, mert érkeznek regisztrációk.
-
Sipi-
tag
Siófok --> Budapest este 7:20-as indulással megvolt kb. 1 óra 20 perc alatt ajtótól ajtóig. Rosszabbra számítottam, de ezek szerint a tüzijátéknézők addigra már elmentek, a többi meg még maradt vagy tegnap utazott :) Egész úton talán négyszer lassultam le 90-ig a Budapest városhatárig. Egy audis volt, aki a leállósávban ment legalább 150-el az egyébként folyamatosan haladó és egyeltalán nem nagy forgalom mellett. Meg egy kék BMW-s tolt egy Touareget, pedig néztem a tükörben, hogy a VW is elég szépen gyorsult, de a BMW-s is tartotta az iramot (utána megpróbálta jobbról előzni, akkor majdnem belement egy kocsiba, utána eltűntek a látóhatáron).
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Gabibácsi
tag
Kolléganő meg vett új kocsit, mert a státusza miatt már kell (ezt mondta)
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Phülöp
addikt
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #31521 üzenetére
Bicaj-szerű és pár lóerős izékből idehaza itt is lehetne ilyesmit.
Gyerek azon anyázott a hétvégén, hogy Ő végigtolta a KRESZt, megszerezte kismotorra a jogsit és nem is az, hogy sok pénzbe került, de legalább fogalma van a közlekedésről, míg faluban a nyugdíjas korosztály olyan elektromos bicajokkal tolja ész nélkül, ami erősebb a motorjánál végsebességben, gyorsulásban is.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #31523 üzenetére
Én ilyen rollerre csak full motoros ruházatban mernék fölszállni (fölállni). Néha megy előttem ilyen roller a bringaúton. Tipikusan privát gépek, nem kölcsönzős. Tartják a maximális 25 km/h-t, tehát kényelmesen megyek mögötte a bringával. A figura áll rajta utcai ruhában összezárt lábbal, teljesen egyenes testtartásban. Sisak nélkül, esetleg napszemcsi.
A roller "első villája" kábé függőleges, a kerék zsúrkocsi méretű. A legkisebb egyenetlenségre tipikusan beszitál, az irányváltás finoman szólva kockázatos. Amerre járok bringával van elég sok lócitrom a bringaúton egy szakaszon, mivel a közeli lovardából arra mennek a lovasok az erdé felé kerülve. Én a lócitrom darabjai közé simán be tudom optimalizálni a bringát minimális erőfeszítéssel. A rolleresek picit jobban kell ügyeljenek, mert átmenni nem tud rajta, ki kell kerülnie. De ezekkel manőverezni full sebességnél már nem olyan egyértelmű. Ha leesik róla, akkor kábé úgy csapja le a fejét az aszfaltra, mintha egy zsanér mentén fordulna el. Az aszfaltra lelépés pillanatában képtelen azonnal 25 km/h-val futni, tehát mindenképpen durván fog esni és semmilyen védőfelszerelés nincsen rajtuk. A fék egy vicc, a "felfüggesztés" egy vicc, a kerekek kifejezetten veszélyesen picik.
Ami 25 felett megy az pedig már segédmotorkerékpár kategória, ott már nagyon nem rollerről beszélünk.
-
Jahno
őstag
Pffff, júni első hetéen "ezt gyorsan lefuttatjuk" típusú script ereménye ma jött meg "Sync is complete but I do not see any data.". Közben kitalálták, hogy a szerver támogatása is le fog járni, szóval csináljuk meg újra, de akkor valam imodernebb vasra. Remélem jövő ilyenkor már rájönnek, hogy azért kellett a régebbi szerver, mert azon futnak a régebbi cuccok :-D Aminek a kivezetése persze folyamatban lenne és ha azzal foglalkoznánk, akkor rég elkészült volna és ez a probléma kérdésköröstől fent sem állna. Na, megyek reszelgetem tovább a körmeim, leadom a nyomtató számlálóállásokat, ha már az eyik kávégéo is rossz, amúgy is csak mentes kapszula van, nem megy a vízgép sem... Borkuckóban is szabadságolnak, szóval teljes a káosz egy pár napos szünet után.
-
WiZARD
addikt
Hikvision lett, sok google keresgélés után lett olyan webshop ahol már annyira nem ijesztett meg az ára (bár így se olcsó), és túl egységesen ajánlotta ezt mindenki.
(Dahua volt még amit néztem, de árban kb ugyanott volt)Az külön meglepetés, hogy a megtalált legolcsóbb webshopban leadott rendelés után 4 perccel hívtak telefonon, hogy egyik cucc nincs, de mit ajánl helyette, és akkor küldi is. Pedig fel voltam készülve rá, hogy 3 nap múlva küldenek mailt, hogy sorry semmi nincs raktáron.
Ugye jól sejtem, hogy POE képes NVR + kamera mellé ethernet kábelen kívül nem kell semmi?
(csak egy hdd)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-
blueboi69
csendes tag
válasz WiZARD #31530 üzenetére
Óóó erről lemaradtam. Nálunk is ilyen rendszer van.
Nem kell a kamerának semmi más, csak az utp kábel, a többit majd megoldod ott a kameránál. (mármint a táp és a video jel szétválasztása)
Egyébként a mai napig nem tudom felfogni, hogy miért nem tudják ezt a kamerában megoldani. Mármint a kamera házán belül szétválasztani a jelet és a kamerába csak egy utp-t kelljen dugni.... -
Jahno
őstag
válasz Phülöp #31528 üzenetére
Mondjuk nem tudom minek, de ha véletlenül találok rá pénzt, akkor a végén még én is lövök egy hasonlót.
Egyre több ismerős jár vele munkába, nekm pld. utolsó 3.5 kilométer busszal kb. 35 perc. Ezt gyalog kipróbáltam, kb. ugyanannyi, de napi szinten gyalogolna a fene :-D Metróval gyalog+átszállás után persze pont az utolsó két megállón kellene pótlóbuszra szállni, ott általában azt csinálom, hogy leszállok, pótlóbusz jön, azzal egyet elmegyek és a maradékot gyalog, mert az egyszerűbb. Időben megint annyi. A napi lépés meg lesz a melóban és bepótolom a fotós csavargásokon.
Most szomszéddal egyre jobban nyomjuk a PCbizniszt, rendszeresen kellene közértbe járni aprólékért, erre a 2x3 kilométer távra is pont hatékony lenne egy bármi, de lehet először kipróbálom a Blinkeet, ami gyakran parkol itt a sarkon, csak az sem túl fix az elérhetőség és ha percdíjat nézem akkor kb. 1ezer pénz/út körül lenne a tarifa. Ebben a hónapban voltam már 10szer, aztán inkább elsörözném azt is :-D Lehet behozom magammal céghez a bicajt...
-
blueboi69
csendes tag
Kollégámnak van ilyen, mélygarázsban csapattuk fele, de én nem mertem vele nagyon menni. Tükörsima felületen kurvajó, egyébként meg sztem baromira félnék. Egy kisebb gödör is megakasztja és könnyű perecelni róla.
Nagyobb kerékkel jó lenne. Pedig jóféle a cucc, neki van vmi nagyobb akku pack-ja, és simán elvitt engem is pedig elvileg 100kg-ig van hitelesítve.
-
blueboi69
csendes tag
Igen, ilyen kisebb utakra simán jó. Kolléga párszor azzal jött, fél Bp-et átrollerezve, aszondja ugyanannyi idő, minta buszozna.
Én is gondolkodtam rajta erősen, mert nem izzadok le, mint a bringán hegynek felfelé és a vonaton is ingyenes a szállítása, de nem találtam még jót, no meg persze az áruk sem piskóta. -
Jahno
őstag
-
-NoVa-
őstag
Kb ja, Xiao vagy Segway, akkor lesz hozzá talán akku 2 év múlva is, amikor fárad az eredeti. A többi eldobható.
Nekem benzinárból megtérülne, de rendszeresen kapom fel a családot szanaszétről betervezetlenül, arra nem jó.
Kuplungcsere óta meg a fogyasztás is lement 7.8-ra, 2 hete tankoltam Pesten (68 litert :)), és még megvan a harmada.
-
WiZARD
addikt
Leafet nézegettem, 11.5k km után a hátsó féktárcsán nincs sok nyoma, hogy használva lenne
Fullra töltve nincs rekuperáció, így ilyenkor a felületi rozsdát lehúzza róla 1-2 fékezés.
(nyilván ha az eddig visszatermelt ~700 kWh energiát a fékkel pazaroltam volna, akkor nem így nézne ki )[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
válasz Gabibácsi #31543 üzenetére
Volt kb. 1.5 évig. Bár ott ennyire nem ütöttem a brigádot és nem is próbáltam kicsiben szervezni. Viszont rendszeresen összepakolni sem nagyon kellett volna... Ha kitalálom, hogy Csepelen vagy Budaörsön akad, akkor lennénk mi ketten és mindenki csak sírna. Így is mindenki csak sír, néha zavar is, néha nem :-D
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest