Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
Multkori tesla/leaf szamhaboruhoz: "összesen 79 600 Model 3 és 17 400 Model S és X talált új gazdára a harmadik negyedévben"
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
addikt
-
hobizoli
nagyúr
-
FőDudu
addikt
Baszott bonyolult a jo ontozo rendszer telepitese.
Nalunk is olyan van, csak lestem. Valami Hunter nevu cucc, nem am Gardena vagy hasonlo.Ontozes, paratartalom meres, nedvesseg meres, stb...
Ki nem neztem volna ilyen komoly hatter informatikat egy onozo rendszerbol.
FőDudu
-
FőDudu
addikt
Nem gallyazas lesz az, hanem GA'LYA'ZA'S
Es az a vicc, hogy semminek nincs kovetkezmenye.
TV-s ceg firmware-t frissitett a TV-ken. Mert csak.
3 napig 2 ember jarkalt korbe pendriveokkal.Aztan elmentek. Majd hivnak a cegtol, 3 szobaban se kep se hang.
Raneztek tavolrol, TV nem is latszik a halozaton.
Leteszteltettem a portot, mas cucc latszik (nem halozati hiba).Siman ugy megfrissitettek a firmware-t,. hogy utana nem is mukodott a TV es ugy hagytak.
Utanuk telefonaltunk, hogy na akkor most megfordultok es addig el nem mentek amig jo nem lesz. Vert hugyoztak, megoldottak.Eloszor huztak a szajukat, csereljuk ki mi a tartalek TV-re. De rapacsaltak, mert 75"-os nincs tartalekban.
Van SLa meg kisfaszom, de siman szarnak ra ha nem orditod le a fejuket es hivod a fonokot.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
BobaHWSW
újonc
Enpera, na most olvasom a polestar sajat markava alakult volvo melle?
Ujzelandi cikket olvastam hogy a polestar 2 az elektromos suv jon jovore, ha jol latom 100k nzd-ert. Cikk alatt mar panaszkodnak az emberek, hogy model3hoz kepest marha draga.
-
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #35623 üzenetére
Oroszok, durva: "1973-ban az üzem területe elérte a 2 millió négyzetmétert és 70 ezer munkást foglalkoztatott." Viszont ha azt nézzük mennyit fejlődött a gépesítés, gyártás, hogy a Suzuki kb. 3ezer emberrel működött jóval bonyolultabb termékre. Persze részletek is számítanának, amit nem tudunk, hogy mit mennyire kapnak készen.
-
npera
újonc
válasz BobaHWSW #35622 üzenetére
Japp. Első kocsi lassan ki is jön piacra, aztán hama-hama a második is. A többi még nem hivatalos.
Kábé a Jaguar i-Pace a legközelebbi hasonló a PS2 esetében. Majdnem pontosan ugyanannyi a nyilvános teljesítmény és nyomaték.
Most cikkeznek a teljesen azonos Volvo XC40-ről is. Igen, egy kábé 400 lóerős és kábé 660 Nm-es Volvo XC40.
-
npera
újonc
válasz Samott #35615 üzenetére
Ha kijön a Model Y, akkor azzal és a Model 3-al együtt már tudnak pénzt is keresni? Mert ha jól értem a 3-as és az Y gyártósora a magasan robotizált sor. Vagy most már az S és az X sora is robotizált lett?
Számomra úgy tűnik, hogy ameddig nem sikerül ténylegesen pénzt is keresni, addig csak a folyamatos bejelentések és fantáziadús projektek lebegtetése tartja víz felett a céget.
Mikor fordulnak át nyereségesbe? Vagy már sikerült?
-
npera
újonc
Egy újabb értelmes téma, amin páran elkezdtek pörögni. Már azt sem lehet mutatni, hogy valami tetszik vagy nagyon finom, mert állítólag ez egy fehér uralmat jelképező gyűlöletjel
The OK hand sign has been added to a list of hate symbols.
The finger-and-thumb gesture - which is also a popular emoji - is being used by some as a "sincere expression of white supremacy", according to the Anti-Defamation League (ADL).But the US anti-hate group says the "overwhelming usage" of the hand gesture today is still to show approval or that someone is OK.
Therefore "particular care must be taken not to jump to conclusions about the intent behind someone who has used the gesture".
Szóval ha esztek egy jó levest az étteremben és mutatjátok, hogy príma a leves, akkor simán lehettek fehéruralomra törő nácik is akár. Bődületes.
-
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #35635 üzenetére
Nehezen tudom megfogalmazni, hogy mennyire furcsa ilyen körökben mozgó emberek megnyilvánulásait olvasnom. Ugyanis van családtagom, aki kőkeményen nyomja ezt a vonalat és látom a posztjait.
Ennyire keresni, hogy mit és kit lehet gyűlölni és mi alapján lehet megbélyegezni másokat. Nekem ez nagyon furcsa. Meddő élet így élni.
-
Gabibácsi
tag
Ezek ilyen elméleti kérdések. Mi történik ha? Mi lesz a sok benzines gyártóval, meg a sebváltógyártóval? Én értelek, de szerintem ők árulnak megvehető kocsikat, és ez tény.
A többiek meg makettkodnak nagy dízel suvokkal és benne valami jelképes akkuval. Értem hogy sajna erre van több igény.
Meg az akku, a teslának van gyára. Kurvanagy előny.Mondjuk én nem értek ehhez. Te igen.
Rajongó sem vagyok, csak szurkolok egy nulláról indult kis cégnek, hiába egy nagyotmondó mókamiki vezeti, elértek sokmindent.Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
FőDudu
addikt
válasz Gabibácsi #35641 üzenetére
Az akkumulator gyartas az most nagy tema. Keves van az alapanyagbol, az is leginkabb Kinaban vagy egyeb durvan elmaradott es kizsakmanyolos ovezetben.
Aki uralja a nyersanyagot az a vilag ura.
Lehet a zurkutatast is ezert toljak, hatha lesz valami jo kis banya valamelyik egitesten....
FőDudu