Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
őstag
Mindkettő árban jóval felül van bármin, amit racionálisan autónak tekintek. Szóval van a Fiat 500e, és nagyjából ennyi a választék. A Renualt Zoe drágább, minden más még sokkal, a Flybo Total Electric meg beszerezhetetlen , kár említeni bármi mást.
Vagy lemegyünk a plug-in hibridekhez, és egy tetszőleges Toyota tökéletes. -
FőDudu
addikt
Arat nem nezem, az akkor kerul a figyelem kozeppontjaba, ha a tobbi parameter mar meguti a mercet.
En nem szeretek ugy nezelodni, hogy az ar hatarozza meg a kereses tenyet.
Egyszeruen idegesit, ha csoro vagyok hozza.Nincsenek extra igenyeim, 200km valos hatotav es kb 1 ora alatti teljes gyorstoltest nem neveznem elszalltnak sem. Majd biztosan lesz ilyen is, de nem nezelodok elore 5 ev tavlataban.
Van ami van, ha tonkremegy majd veszek masikat. Ulhetnek az Alfabol masba is, nem ezen mulik. Megy, dudal, hut,fut, megall. Ennyi. Nem vagyok autobuzi. Evi 2-3 mosast megkap, talan 2x ki is takaritodik. Nem arra verem.
FőDudu
-
-
Samott
addikt
Loptam:
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
őstag
válasz FőDudu #35408 üzenetére
Macskaként és gyerekként, de még felnőttként is mindegynek érzem, hogy RAV4 vagy csak egy e-Golf, mindkettő egyformán gigantikusan nagy. Még a tejködben úton átkelve fejjel levett Pannonia P12 index is agyrázkódást okozott valamikor egyszámjegyű koromban, ennél csak nehezebbek járnak és gyorsabban azóta.
-
FőDudu
addikt
-
-
Gabibácsi
tag
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #35336 üzenetére
Miből maradtak ki? Valeo, Bosch, Siemens megcsinálta már vagy 8 éve. Egyik tervez, másik kisebb egységeket csinál, harmadik nagyobb egyésget és valahol a tervez és autógyár közti homályzónában kerül rá egy Rönyó/bármi logó a Valeo/Siemens helyett. És akkor ugye a Tesla nem csinál sem babakocsit, sem elektromos repülőt (:-
-
npera
újonc
válasz FőDudu #35374 üzenetére
The Audi e-tron is powered by a 95 kWh battery pack of which 83.6 kWh is usable.
&
Mercedes EQC 400 4MATIC. Battery Electric Vehicle. 80.0 kWhUseable
És jönnek még ennél nagyobb cuccok is különféle helyekről. Egyébként nem az akksi gigantikus kapacitása a lényeg, hanem elég nagy kapacitás és hozzá elég jó hatékonyság a hajtásláncban.
Önmagában egy 100 kWh-s pakk semmit nem jelent.
-
FőDudu
addikt
Most nem veszes az ara.
https://www.sloveniacamper.com/en/car_details/590 Euro per nap. Valami ilyesmit csekkolt a gyerek.
Ez 4 szemelyes, 2 kislany meg a szuleik voltak vele.FőDudu
-
-
WiZARD
addikt
Mondjuk pont mind a kettő elég szarul áll hatékonyságban/fogyasztásban.
Nem is értem, hogy egy ilyen új technológiánál, a fejlődésének kezdeti szakaszában minek "pazarolnak". Miért óriási homlokfelületű, és nyilvánvalóan nem épp jó légellenállási mutatójú, 2-2.5 tonnás SUV-okkal kezdenek?
Csak mert ez a divat?[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
hobizoli
nagyúr
14misi a jobban felszerelt Leaf E+ ara
de meg az sem a csucs, abba is meg lehet kerni 1-2 dolgot pluszban
a Model3 meg ~16miller es joval nagyobb hatotavja van
(nyilvan nem a Performance-t neztem)
a Leaf-re most mar van allami tami, a Model3-ra meg nincs, es igy azert nagyobb a ardiffi JELENLEG
a gyikabbik "sima" Leaf meg joval olcsobb, asszam olyan van Wizard-nak is
a valos hatotavjarol majd o nyilatkoziktöbb drón kell ;P
-
BobaHWSW
újonc
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
FőDudu
addikt
Nova: no akkor a P1-et hajithatod is ki.
Itt az uj tronkovetelo.Majd kiderul jobb-e vagy csak jo....
Talan abban lesz rendes basszus.FőDudu
-
FőDudu
addikt
Opel Combo hirek:
Jobb oldali elso ajto kb 5 mm-el beljebb van a mogotte levo toloajtonal.Lathato serules nincs, nem nekimentek, talan csak durvabban nekitamaszkodtak.
Nem latszik horpadas, nincs karcolas sem, de az ajto ele beljebb van mint volt.Tiszta X akta..
FőDudu
-
BobaHWSW
újonc
Kaposvaron akkora a szel faagak tornek le. Elottunk egy kocsira raesett egy ag es vegig torte a kocsi tetejet es a motorhaztetot.
-
FőDudu
addikt
válasz hobizoli #35427 üzenetére
Nem verseny, csak azzal hasonlitjak ossze ami elerheto.
Fentebb is szo volt az e-tron meg a merci elektromosarol, tan egyik mar epp rendelheto.
A masik meg meg a fasorban sincs.Nyilvan azzal hasonlitgatnak ami elerheto a mezei usernek is - fizetett teszteloknek egyre nehezebb hinni.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Samott
addikt
válasz FőDudu #35443 üzenetére
Nincs akksi, ott a Jaguar I-Pace, ev autoja oszt nem kapni mert alig tudjak gyartani. Teslanak meg sajat gyara van a Panasoniccal. Kinaban meg az LG-vel. Mert kinaban kesz a Gigafactory 3 (januarban kezdtek a foldmunkat, oktober kozepen indul a gyartas a felszerszamozott gyarban - impressziv)
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
addikt
válasz -NoVa- #35444 üzenetére
Vegre nem konyul le a gorbe a basszusnal.
Az mar a HD650-nel is szarul nezett ki....En szeretem, ha ott a basszus es nem kell EQ-val bohockodni.
Macen kifejezetten bonyolult, leginkabb fizetos cuccokkal lehet mahinalni a frekvencia atvitelt. Osszesen 1 free appot talaltam ami nem az Audio Hijack alapjair epul.
Ha jelkepes ara lenne (10-15 euro) leszarnam, de 72 eurot nem fogok ilyesmiert fizetni.
Ranezesre egy open back iem. Erdekes.
[ Szerkesztve ]
FőDudu