Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
Ha van fordulatszámmérő, akkor tudod tartani kábé 2000-2500/min között a fordulatot. Akkor már tölt eléggé. Mondjuk fárasztó 10-15 percen át úgy tartani (én már csináltam ilyet teljesen más okból a vágóhídon), meg néznek az emberek.
Menni nem opció vele? Akkor a váltó és a motorolaj is jobban fel tud melegedni és regenerálódni.
-
Jahno
őstag
De opció, csak feleslegesen nem akartam akkorákat kerülni, de most majd keresek indokot. 2000 és 2500 pont megy stabilan a parkolóban, ez Mordos külső itt ilyenért még nem néznek csúnyán :-D Lehet holnap is csinálok valamit, mert ugye most nulláról kellene megsaccolni, hogy mi Amperóra mászott bele.
-
npera
újonc
-
FőDudu
addikt
Nejem autojabol is kenytelenek leszunk kijarni a szar E10-es jelolesu benzint...
Kb 1 honap allas utan mintha 3 hengerezett volna, gazadas utan elegge visszaesett az alapjarat - marmint abba a tartomanyba ahol mar alig megy. Nem fulladt le, de 600rpm az nem az alapjarat.5 perc utan gazt adva mar nem csinalta, akkor mar jo volt az alapjarat.
Lehet addigra felkeveredett a (kb teli) tankban levo uzemanyag es nem a szemetet szivta az aljarol.... Elvileg a benzinpumpa visszatero aga keveri egy kicsit a benyat, nem?
Vagy ez csak tevhit es a tanban levo lotyoges gatlo lamellak miatt ez nem mukodhet?Majd legkozelebb azzal megyek bevasarolni. Holnap ugyis unnepnap van, igy majd valamikor a het masodik felere idozitem a vasrlast.
FőDudu
-
npera
újonc
válasz FőDudu #59713 üzenetére
Van olyan is, amiben nincs visszatérő ág. Annyit nyom előre, ami kell és kész. Fogalmam sincs, hogy az éppen milyen.
Ha áll a kocsi sokat, akkor egy idő után nem lesz jó neki. Van követelmény arra nézve, hogy mennyi ideig kell panasz nélkül induljon és mennyi idő után lehet kisebb (!) zavar a működésben. Persze OEM válogatja mi a megengedett. És 1000 paramétertől függ ez is.
-
Sipi-
tag
válasz ncc1701 #59692 üzenetére
Mi megmozgattuk a kocsit (meg magunkat is). Kocsiba kb. 150 km került, mi lábunk a csak 10 km.
Úgy tűnik a Yaris tud keveset is fogyasztani. Eddig 400-410 km után tankoltam, mert akkor már jelzett. Most 430 km-nél vagyok az utolsó tankolás óta és még kb. félig van.
De "sajnos" több tényező is változott:
- Shell helyett OMV
- gumikat felfújtam, mert kicsit laposak voltak
- 2x5 km-es sulijárat helyett 50-80 km-eket megyünk egyben, ezen kívül csak heti egy-kétszer bevásárlás (de az csak 2x1,5 km).https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
őstag
válasz eattila #59690 üzenetére
Nemtom, nekem az a bajom, hogy sajátomon nem lett olyan szép kék a nyaka, de első körben elég takony cuccal csináltam (6 éve vettem a cuccot használtan és tavaly már döglődött is, de már összekapta magát és olcsó nagy zoomos utazóobi) persze utómunkával is szopoltam. Ez van. Majd eccer lesznek valamik, vagy pont olyat tudok kölcsönkérni, amit éppen használni is tudok :wub:
Színekkel is bajom van, de ez legalább fókuszban van és nem homályos, mint a fenti :-D Kolléganőt láttad, szép profilkép, nekem lett sorozatom, de mindig lehetne fentebb:
-
BobaHWSW
újonc
válasz -NoVa- #59700 üzenetére
En beestem 87kilo ala. Utoljara 2010ben voltam 90 alatt. Plusz masok elmondasa alapjan kezd szepen latszodni az izom felsotesten. Labizmokkal sose volt baj. Aktiv 14-16ev uszas es vizilabda megtette a hatasat. Konditeremben pasik sajnoa tobbet bokolnak nekem mint a csajok vadli miatt.
-
BobaHWSW
újonc
Ez nekem is problema. Benyomtam a sport gombot es akkor 2500 felett tartja a fordulatot a valto amint csak icipicit is a gazon a labam. Az alapjarat pedig 1500. Igy pont jo, kicsit toltogetni 2hetente.
Holnap jonnek az autoert, felveszik, szerdan visszahozzak. 10k kilometeres +120k-s nagyszerviz meg egyeb finomsagok. Mazli, hogy cegen keresztul megy. Postaladaba berakom a kulcsot, jonnek, felveszik, masnap visszahozzak.
-
Jahno
őstag
Nagyobbik főnökömnek írtam, hogy nem vagyok valami jó a munkában és esetleg valami kisebb pozícióban cégen belül reszelnék dolgokat. Első körben nem zárkózott el előle, írt egy nagyon szép politikusi levelet aztán majd megbeszéljük. A közvetlen kisebb főnököm lehet zűrösebb lesz, meg ha jól sejtem akkor a saját csoportomba is bőven elkélne az új munkaerő. Meglátjuk, holnap még egyeztetek egy másikat és kedd du elvileg megyek meghallgatásra nagyon B tervnek. Más most nincs, mozgolódni is nehéz. Aztán majd Samott beszólhat, hogy mert csavarhúzós ember lettem, engem meg nem érdekel az sem, ha fizetnek és nem basztatnak :-D
-
veterán
novemberben forgatott, decemberben összerakott és elfogadott videóval kapcsolatban bírtak megtalálni, hogy az egyik megszólaló hátterében a plakáton kilóg a képből félig az egyik szponzor bank logója, azt le lehetne-e vágni
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
veterán
10 perc volt megcsinálni. lassan ideje is volt, mert két hete mondtam azt, hogy majd jövő héten
alapvetően igyekszem a megrendelőkkel jóban lenni, és a mindenféle dolgaikat megoldani gyorsan és hatékonyan, de ő pont az, akit így kell kordában tartani, különben pillanatok alatt megszokja, hogy mindenki csak arra vár, hogy neki csinálhasson valamit azonnal.
[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #59728 üzenetére
Kabbe :-D
Éppen zasszonynak emlegettem, hogy fotóban jó lenne nőlni valamerre, de nincs valamerre mert a szirszar occsó váz és orosz meg egyéb obik után most inkább maradok a lyukkameráknál, aminél a film és a hívás a drága, de szintet lépésnek nem látom sem az elejét, sem a végét. Hiába occsó az A7, ha már lehet az is kevés, pluszban 1-2 rendes obi kellene hozzá. De akkor már vázból is a II-es, ami "nem sokkal drágább". Főleg ha a IIIas az istenkirály, mert menet közben jönmegy az étvágy :-D Vagy csak a mostanira egy rendes nagylátó/halszem, +tele. Aztán mindenki bekaphassa és ez a kettő pont 1 millió alatt van, már csak fény kell :-D Vacak műanyag szirszarok mennyi pénzbe kerülnek és tényleg látszik a minőség :-/
Jól tudom, még valami használt 800 Eurós 5D-IIIal vereted és 24-105? Tudja fene, éppen 100ezer felett láttam azt is, obi az menne a Sonyn, egy esküvőt seperc le lehetne tolni vele gazdagon, miközben a hülye gyíkomhoz édeskevés a minden is :-/
Nem tudom vaz.
-
veterán
áh, ha már veszel vázat, ne aprózd el, legyen a7r4
halszemet ne vegyél, az nem jó semmire. vagy vegyél használtat és add el hamar.ja, még mindig az 5d3 igáslovaskodik, viszont a sigma 24-105-ben megint megdöglött a stabilizátor, és persze már rég nem garis, kicsit félek is, hogy mit fognak rá mondani a szervizben, meg hogy mit kellene venni helyette. szerencsére van itthon egy canon is, de aza Dórié, azért kellene egy saját is.
a sigma tuti megy sigma átalakítóval, a canonok viszont vagy igen, vagy nem, ki kell próbálni, ezzel nincs rutinom. persze a natív az igazi, de az annyiba is kerül... a makró meg technikai sport, bele se kezdek. bár van egy szétberhelt régi kitobim, amivel lehet vicces dolgokat csinálni, de az szerencsétlen még a fókuszálás lehetőségét is elvesztette.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #59730 üzenetére
Nekem bejön a halszemes torzulósság, főleg városban a gagyi kínai 7mm-es rettenet és társai mellett. Persze ha lenne, akkor lehet nem lennék tőle ilyen boldog :-) És ne feledjük, nálam ez nem ilyen durva, mint valami rendes fényképezővel. Ez a 7mm, amit nézegetek:
Obikban egyértelműen Sigmára rúgnék, főleg az átalakító és az egyebek miatt. Canonban nem sok tapasztalat van, lehet fikázni és pixelbuzizni, amikor Sigmát láttam akkor kb. tette a dolgát és kész. Art fix persze megint más világ...
Tied szinte kerek 3 éve járta meg gariban nyugatot, nem? Most kerek 6 éves. Azt hittem öregebb. Környékemen ez eléggé beletenyerelés, mert valakinek vagy nagyon megdöglött, vagy mennek és csak mennek és mennek. Itteni javasemberek sem bírnak vele? Érdekes, hogy a klasszikus szalagkábeles meg egyéb hibák PanaOlyval nem fordulnak elő.
-
Jahno
őstag
válasz qnadam #59730 üzenetére
Ja, makróban van érdeklődésem. Akad aki a türelmes gyíkot is jobban nyomja, meg marha jó a 2.8/60, de annyit nálam sem menne és matekoznom kell, hogy 2.8/60, vagy Sonys 90mm-es, vagy a klasszikus 100mm legyen-e és minek nem
Amit eddig kellett azt kimanuáloztam a vérbe és max. kétszeresen irigykedem arra aki ilyesmiket tud felmutatni:
-
Gabibácsi
tag
megmozgattam én is a vectrát , pénteken azzal mentem a gyerekért, hogy a fékek ne álljanak be legalább. Pár km csak, az is valami, és 100-assal van feltöltve.
Az astrát ellenben lassan tankolni kell, két hónap alatt mentem majd 500km -et na jó, ebből még volt egy 400km -es túra somogyba is, még a vírus előttHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
FőDudu
addikt
Na akkor matol kotlezo a nikab a BKV-n?
FőDudu
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #59743 üzenetére
Az 1 tonna körül van menetkészen?
A miénk egy Verso, az gondolom magasabb és szélesebb és nehezebb. 1560 kg a menetkész tömege. Városban nehéz "meglendíteni", városon kívül meg nagy a légellenállás.
Mondjuk ameddig 10 liter alatt van a fogyasztás addig igazából kábé mindegy. Úgyis bringázok szinte mindenhova.
-
ncc1701
veterán
Elvileg 80 kilós pilótával, teli tankolva 840kg. Üresen, folyadékok nélkül asszem 720, vagy 740, rá van írva az ajtónál a bilétára. Viccesen viszi a 90 lovas alap moci is, de ezt az összes teszt mondja.
Asszem a tc-s tesztelő tudott belőle kitaposni 5.1 litert vegyesben.2-re megyek edzeni, de szép idő van, tekerni fogok. Oda-vissza 30km, apró probléma, h visszafele van az emelkedő. Nem baj, ma kart, és comb hajlítót+vádlit+hasat edzek, annak meg belefér kis plusz terhelés.
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
válasz ncc1701 #59746 üzenetére
Megnéztem, a svéd oldal szerint az 1,2-literes Ignis 972 kg. Az majdnem annyi, mint a Wartburg 353W Tourist volt. Ez mondjuk tényleg eléggé fürge lehet. A 90-lovas motor leforgatva gondolom úgy viszi, mint Floki a lábtörlőt. Ebben az a legjobb, hogy nincs sok tömeg, amit meg kell lódítani. Szóval városban sem lesz tragikus a fogyasztás. Meg fekvőrendőrön nem szenved úgy a futómű, mint egy bitang nagy SUV a rettenetes 22"-os felnikkel.
Jók ezek a kisautók, városba ilyen kell.
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #59704 üzenetére
Nova, nem sikerült tovább visszafogni a buy now ujjamat. Megnyomtam a gombot. Akkor majd 3 hónap múlva vélhetően jön a pakét...
GEPRC PX2.5 váz
GEPRC F7 stable stack
GEPRC 1206 4500 kv motor (legyen nyomaték és ne visítson, mint egy malac)
CaddX Ratel 2.1 mm sárga kamera (nem villog úgy, mint a Micro Swift)
FrSky XM+ RX
Mindenféle Gemfan és Emax 2,5" prop (sok)
3S 550 mAh XT30 GNB akksiból 5 db
Pro58 modul szemüvegbe, hozzá Achilles programozó és printelt tok
MenaceRC patch antenna
Foxeer Lollipop 3 omni antennaAz Avant X3 EVO-hoz meg helyi boltból rendeltem 4 db 3S 850-es Tattut. Ez kábé 3-4 nap alatt ideér. XT60 volt csak, de akkor forrasztok rá egy olyan malacfarkat is. Aztán akkor lehet JST vagy XT60....
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen