Új hozzászólás Aktív témák

  • Sipi-

    tag

    válasz blueboi69 #85871 üzenetére

    Azért szólják le az ecoboost-okat, mert az első szériásak konstrukcióhibásak. TC-n volt külön cikk róla, hogy a hűtéssel probléma lehet, ezért vagy megfő a motor és blokkrepedés lesz vagy kiég a kocsi :Y
    Volt rá visszahívás, de az sem oldotta meg tökéletesre.
    A későbbi ecoboost-okkal már kevesebb a baj állítólag.
    A linkelt kocsiban furcsa, hogy nem Converse+ kijelző van a műszerfalon, hanem a piros, butább. Én nyáron ennél kicsit drágábban vettem az idősebb szívóbenzinesem :)
    Van fb csoport az MK4-esekről. Kicsit furcsa a hangulat néha (folyamatos b.zizások és egy öregebb tag b@sztatása), de tudnak segíteni. Van két bontós tag is, náluk minden IS van :)
    Szinte biztos, hogy dízelt ajánlanak, de ott a dpf probléma elég mindennapos. Kettőstömegű a benzinesben is van. 2,5-ös benzines vicces lehet még, az nem ecoboost, viszont turbós. Van még 2,3-as szívó is, de az is ritka (mint a 2,5-ös). Facelift 2010-ben volt, utána vezették ki a szívóbenzineseket.
    Egyébként mintha lenne egy eladó Subaruja valakinek :DDD :F

    https://www.ferfiakonyhaban.hu

Új hozzászólás Aktív témák