Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    veterán

    válasz 2-More #152016 üzenetére

    Nem kell messze menni Grilloéktól sem veszélyességi fokozathoz, Néprajziban volt egy kiscsoportos előadás, hogy mit honnan szereztek és pár műtárgynak elmesélték az életútját, restaurálós eljárását.

    Ott is mondta a bemondónéni, hogy elég egy régi fali szőnyeg vagy valami, olyan ólmos, higanyos, arzénesciános cuccal dolgozták ki annó, hogy vakarózni kell sokszor milyen felszerelésben kezeljék és egyáltalán mit kell hatástalanítani. Elég csendes gyilkos, bár lassabb, mint a harci gáz.

    Az újabb fajta akkukról mindig a különböző szilárd üzemanyagok meg hasonlók jutnak eszembe, hogy oxidálószer, valahány komponens aztán próbálták a fejembe verni, hogy mit miért tartunk külön, melyik ami mehet készültségben és mennyi ideig, egyeket melegíteni kell, másikat tilos, hát ezzel inkább szintén hagyjanak békén, egy szint felett bizonytalan vacak az egész kettőt pislogsz és nagy bada bummm.

    És akkor aminek ott örültünk, hogy a nitrocellulóz alapanyag nem veszélyes az előzőkhöz képest :C Jópár haverom előttem még sima bokorugróként VV ruhában fejtette ki-be az üzemanyagot vaze.

    Ezért mondtam mikor megláttam a maláj gépet meg a múlt hetit, hogy tankönyvi ábra, pont ilyet mutatnak a vezérsíkon szóval elég egyértelmű a dolog, többi majd kiderül.

    TNTféléket ismerem, attól nem tartok, gyújtószerkezetes cuccoknál egy modernből ki merném venni onnantól annak mindegy, a többi ócskavasat ha a HÉV mellett találják meg akkor kétszer akkora kerülővel megyek haza, mint az ajánlott távolság és mondhatják mennyire nem volt baj a múltban, az ördög műve az összes ilyen elfekvő basz.

  • Grillo

    őstag

    válasz 2-More #152016 üzenetére

    Ja, azt én is tudom, hogy ha kiült a kristály a cuccra, akkor azt nem bántjuk. Meg hogy ha 5 méter mélyen a gépes bajlert talál, akkor leáll és kiszáll, mert 5 méter mélyen nincs bajler.

Új hozzászólás Aktív témák