Új hozzászólás Aktív témák

  • kcsa

    veterán

    válasz flymi #18845 üzenetére

    Nézd, fogyó-kopó dolgok cseréje tökéletesen normális ennyi idősen (szilentek, lengőkarok, lengéscsillapítók, vezérlés, rozsdásodó kipufogó stb.)

    A rugó-hangszóró téma is előfordul, de ha csak ennyi a valódi szériahiba, akkor az egész jó hír szvsz :)

    Váltóolaj a motortól természetesen teljesen külön téma, IB5 (1.4-1.6) esetén leeresztőcsavar sincs, le kell szívni, vagy tudok olyan elvetemült arcot, aki gyártott rá leeresztőcsavart :D Olaj szigorúan az előírt gyártói minősítésű (WSD-M2C200-C - nem kell gyári, de ezt a szabványt tudnia kell) kerüljön bele, ne hallgass szerelői ajánlásokra, nekem az MTX75 hatalmasat javult váltásérzetre, amikor friss olaj került bele ~10 évesen.

Új hozzászólás Aktív témák