Új hozzászólás Aktív témák
-
George85
tag
Jelenleg iGPU-val tolom az új Forza-t, Radeon Vega 7-el (Ryzen 5 5600G),
átlagban 25-30 FPS meg is van 720p-ben plusz Quality FSR2 mellette.
Maga a játék, mivel Forza és tényleg jó lett részemről etalon. -
Régen játszottam versenyszimulátorszerű játékkal, így nincs sok viszonyítási alapom, de amennyire meg tudom ítélni az feltűnt hogy különböző típusú autóknak teljesen más a mozgástana, azokkal az autóknak amikkel van illetve volt már tapasztalatom nagyon hasonló a kinematikájuk a játékban is, vezethetőségben, kezelhetőségben, alulkormányzottságban, orrtolásban Gumikopásnál meg először el kezd kenődni, nem arról van szó hogy egyik körről a másikra már nem tudsz befordulni (egyik régi forza ilyen volt), az autók hangjai belső nézetben egészen pontosak azok közül amiket ismerek.
Szóval jó buli, nekem kellemes időtöltés, és ezek alapján merem feltételezni hogy egy 300SL vagy 356 Porsche is hasonló pontosssággal lett lemodellezve, és valamit visszaad hogy milyen is lehetett azokat vezetni. Az AI tényleg nem nagy eresztés, nem tudom milyen lehetett korábban, hogy ezt ennyire dícsérik most..
-
elmepocok
tag
Komoly konfig kell neki akkor ezek szerint. Nyilván tisztában voltam vele, hogy a series s komoly kompromisszum, de eddig ennyire lehúzott grafikával még nem találkoztam rajta.
Amúgy a játék nekem egynek elmegy, komoly világmegváltást nem hoz, de el lehet vele ütni az időt. -
Norb79
őstag
válasz
elmepocok #13 üzenetére
7800x3D+7900XTX kombón mindent maxra húzva, bármi dinamikusságot kikapcsolva beszabehu ahogy kinéz, és az elején az "árnyékolók optimalizálása" vagy mi a szar (shader compile) is megvan 20-30 másodperc alatt.
Viszont azt megértem, hogy PCn kb mindenki szenved vele, mert hát a 7800x3D is gyakran belenyal az 50-60%os CPU useageba, szóval akinek vmi kevésbé izmos CPUja van, ott lehet meglepetés ilyenkor. Mellette persze 80-90%ra terhel a 7900XTX is.
Nem tudom kisebb felbontás és/vagy részletesség, meg dinamikus cuccok mellett ez mennyire hullámzó, de szerintem sokaknál a cpu a bottleneck, amitől lássuk be, elszoktunk.Aztán hirtelen átülve XSX elé, és betöltve ezt a részt akár performace, akár performanceRT módban, majd kilépve betöltve egy FM6ot erősen a keresd az 5 különbséget játék van.
Az FM7nél szebb, mert az nagyon szürke volt, és végre újra vannak színek, mint az FM6ban is volt. Persze látni, hogy a felbontás is lépett előre, de összhatásra, hát nehéz lenne megmondani mire ment el az a sok év.Szóval vegyes a kép performance és látvány szempontjából nekem is, de amiket a játékmenet szempontjából behoztak, azok így elsőre üdítőek az FM4-5-7 ugyanolyan verseny után ugyanolyan verseny 600x per FM rész favágás szintű monotonitása után.
FM6 is ugyanez, csak ott még 275 versenyem vissza van a 600ból, hogy kipörgessem teljesen. -
Hunpriest
senior tag
Egész pozitív hangvételü teszt ahhoz képest, hogy a játék open béta szinten van stabilitás terén (nem csak PC-n, hanem Xbox-on is - söt Xbox-on talán durvább bugok vannak mint PC-n), tartalom meg alig van benne bármelyik korábbi Forza-hoz képest.
Nagyon ciki ez MS first party és Xbox system seller játéknak.
-
Bad Pritt
félisten
Ilyen esetekre mindig van egy megoldásom: rögtön felcsattanok Steamre és megnézem az ottani értékeléseket. 86%-os Starfield jelenleg átlagol egy finom 7 pontot, a legfrissebb vélemények szerint inkább 5-öt, ez a 85%-os Forza meg 4 pontos, de az is csak felfelé kerekítve. Letöltést sem érdemel jelenleg.
-
parandroid
félisten
“Nem ártana néha benézni a redditre, meg a fórumokra. Ahol a játékosok szépen leírják a valóságot.”
Esetleg néhány órácskát rászánni a játékra…
Mondjuk azt én sem értem, hogy a sok balfasz újságíró az early access-ével mit is tesztelt hetekkel a megjelenés előtt. Ha megjelenéskor ilyen állapotban volt, képzelem, hogy nézett ki a béta verzió. Aztán lehet, hogy konkrétan ez a béta verzió, alfáig el sem jutottak, csak ki kellett már adni.
p
-
.LnB
titán
Grath-től teljesen függetlenül, az a baj, hogy az összes rohadt teszt, beszámoló, review azt sugallja, hogy ez egy tök jó játék.
Aki meg valóban játszana vele, az meg csak pislog ezen, mert valójában, egy rakás ****.
Nem ártana néha benézni a redditre, meg a fórumokra. Ahol a játékosok szépen leírják a valóságot.Na meg kiderült, hogy az előzetes prezentációk, trailerek mekkora kamu-k voltak. Még a Digital Foundry is foglalkozott az üggyel..
-
Bep
őstag
Eltekintve a folyamatos bugoktól, crashektől még konzolon is és attól is eltekintve, hogy már hány hete megjelent a játék, day1 patch sem volt, az utána lévő hangyafingnyi hotfixnek sem nevezhető fájlcserék a megnevezett hibákat sem javították. Tekintsünk el tehát a turn10 megjelenés utáni hozzá állásától is.
Mint látható multi prior lévén hiányzik egy fontos dolog. Mégpedig a radar vagy valami hasonló segítség. A bekapcsolható nyilak semmit nem érnek, sőt inkább hagyatkozni sem szabad rájuk, össze-vissza mutatnak. Radar nincs. A két belsőnézetben nincs virtuális tükör, ha véletlen valamelyik kocsiban belőg a látótérbe a fizikai tükör, akkor az inkább ne lenne ott. Lásd Honda TCR pl.. Max elképzelni tudod, hogy ki merre van körülötted.
Offline gyakorlásnak egy multi eseményre semmi értelme nincs, mivel a multi előre nem tudható módon van a gumikopás felszorozva. Ha egyik versenyből lépsz át a következőbe akkor arra már általában nincs annyi időd, hogy pár körös stintet fuss, hogy mégis mire számíthatsz, hanem imprózni kell.
Szóló részt tekintve az AI-nak semmilyen pozitívumát nem lehet említeni, nincs neki.
Büntetési rendszer inkopetens még a legtöbb esetben, legalább is az ütközéseket tekintve. A pályaelhagyás előnyszerzés nem erőlteti meg, mert az fekete-fehér eset, elhagyta vagy nem, ez tiszta. De játszik az az eset is, hogy sikánnál meglöksz valakit direkt, te ugye nagy eséllyel nem kapsz semmit, viszont ő pályalevágásért büntetik majd. Ezzel szorosan S rank is tele van kamikázékkal akiknek semmi nem számít. Mivel a játékos profil nem megtekinthető, nem lehet tudni, hogy milyen safety rankban van az illető és így azzal azt sem, hogy a matchmaking rendszer egyáltalán működik-e.
Kormányon az FFB fapadosságáról nem is beszélve. -
elmepocok
tag
Series S-en nagyon krumpli módon néz ki a játék sajnos, kénytelen voltam 30 fps-es módra váltani, mert olyan alacsony felbontáson futott performance módban, hogy még közepes méretű tévén is X360-as flashbackjeim voltak. Plusz végig törölgettem a szemüvegem, olyan fátyolos a kép valamiért. Egy-két pregression lost fagyásom is volt, nem túl kellemes élmény az sem. Nem tudom SX-en vagy erősebb PC-n mennyivel jobb a helyzet.
-
maputo
tag
Az autós játékoknál szerintem az okozza a "problémát", hogy nagyon sokféle ember játszik vele, sokféle elvárással.
Ezért is megy állandóan a vita arról, hogy mi arcade, mi simcade, és mi az egyetlen igaz szimulátor.
A legrorrektebb szerintem az lenne, hogyha minden teszt egy disclaimerrel kezdődne, minthogy:
- kontrollerrel tolom VAGY kormánnyal tolom
- casual vagyok az autós játékokhoz, és csak néha veszem elő egy-egy FPS vagy RPG mellett VAGY mással sem játszom, fejből vágom az összes versenypályát
Grath-ről tudjuk, hogy az "előbbi", de valószínű, hogy egy "utóbbi" tesztelő teljesen másként látná. Amivel nincs baj, mert akkor egy "előbbi" elvárásokkal rendelkező olvasó tudná, hogy ez a teszt neki való. -
Tuhajohn
tag
Attól eltekintve, hogy félkész a játék már most is látszik, hogy ez egy multira kihegyezett játék. És abban már most is jó. A büntető rendszeren kell még kicsit dolgozni és még jobb lesz. A botok csak arra jók, hogy idegesítsenek. Azt pedig egyáltalán nem értem, hogy practice rounds-ban miért vannak ott, vagy igazán megcsinálhatták volna, hogy ne lehessen őket utolérni. Ott jó lenne, ha csalnának.
-
parandroid
félisten
Nem rossz játék amúgy, nekem az az 50 óra kb benne is van már, és kinéz még egyszer ennyi, mire a most is benne lévő tartalommal kész leszek, csak helyén kell kezelni, hogy nagyon béta még. Ami borzasztóan nagy gáz, 6 év fejlesztés, meg a rengeteg marketing bullshit után.
p
-
Viper26
nagyúr
Akkor legalább erre sem kell költeni.
-
GreatL
őstag
PC-n játszhatatlan a konfigomon. Googliztam, már dogoznak a problémákon az nvidiával karöltve.
-
parandroid
félisten
Ez is ismert hiba, hogy a játék khm..., hogy is fogalmazzak... hajlamos dinamikusan kezelni a képminőségi beállításokat. Ha úgy érzi, hogy nagyon akadna, simán lejjebb veszi a beállításokat, hogy mentse a képfrissítést. Mentségére legyen mondva, sikerül is neki, csak közben... szóval az eredmény nem mindig szép...
p
-
n4n3x
csendes tag
A harmadik beszúrt képernyőképet 1:1-es méretre nagyítva nekem nem a szép jelző ugrott be, hanem hogy a Gran Turismo 6 volt kb ilyen PS3-on..
-
.LnB
titán
válasz
parandroid #1 üzenetére
Kétlem, hogy marketingszagú lenne, csak Grath-nek egyáltalán nem kenyere a versenyzős játék ha jól tudom. Nem is értem miért ő írt róla tesztet.
Sajnos nagyon sok aspektust figyelembe sem vesz, amit mi már igen. Mert laikus kicsit a témában.
Minden tiszteletem Grathé, mert nagyon szeretem olvasni a tesztjeit, de itt tekinthetünk a tesztre úgy, hogy egy full casual írt a témában, és a teszt azoknak is szól.Grath:
Nekem például a megjelenés napja óta van egy olyan hibám Series X-en, hogy a kocsi beállítás mentés közben kifagy a játék, és progress loss-om van utána. Ergo, karrierben nyomhatom le újra és újra ugyan azt a versenyt.És elvileg ezt a hibát már két! patch-ben javították. A valóságban mégsem. Elvileg a novemberi nagy patch-ben "megint" javítva lesz. És ezen kívül is borzasztó állapotban van ez a játék. Abszolút nincs kész. A Turn10 szégyene.
-
parandroid
félisten
Yas Marina az első nagyobb patch-csel jön, még idén. Sebringről sajnos semmi hír…
Kicsit marketingszagúnak érzem a bemutatót, jó pár olyan dolgot kiemeltél, ami papíron remekül hangzik, de az ígéretekkel ellentétben egyáltalán nem működik, sajnos, legyen szó akár a forradalmi AI-ról, a helyenként megzakkanó fizikai modellről, a gumikopás, vagy az üzemanyagfogyasztás anomáliájáról, a safety ranking rendszer rapszodikus működéséről, vagy a hirtelen betöltődő új textúrákkal változó napszakról/időjárásról. Látszik, hogy megpróbálták, csak nem sikerült, na.
Ezzel együtt a játék nem rossz, csak rettenetesen félkész.
Az 50 óra a karrier módra amúgy kicsit kevésnek is tűnik, ráadásul havonta ígérték az új tartalmakat (bajnokságok, autók, néha új pályák, lásd Yas Marina, vagy Nordschleife), kérdés, hogy a hibajavítások mellett mire lesz elég erőforrás. Illetve, hogy a rengeteg hibát mikorra sikerül javítani…
Szerk.: Ja, és a grafikai optimalizációt, illetve az előre bemutatott (“valamennyi in-game kép xbox series x-en készült”) látvány, valamint az ehhez képest, tompa, szürke, és meglehetősen szomorú valóság közötti szakadékot ne is emlíítsük.
p
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- VoIP telefonálás
- Milyen légkondit a lakásba?
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Sorozatok
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- Skullcandy SLYR Pro Playstation Wireless
- Gyűjtői állapotú Nintendo Switch V2 Mario Red & Blue Edition eladó
- Eladó Intellivision multikártya 130 játékkal. használati utasítás és játéklista Opció-ovarlaykártyák
- Csere-Beszámítás! Mint az új! PS5 Dualsense Edge Kontroller! Gari: 2027.07
- Playstation 5 Drive Edition 825GB dobozában, 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- iKing.Hu Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Használt, karcmentes állapotban 3 hónap garanciával!
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2036
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest