Új hozzászólás Aktív témák

  • koby11h

    aktív tag

    Itt:
    https://www.magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/garancialis-jogok.html
    Van ilyen, amit most olvasok, utolsó bekezdés.

    Milyen költség terheli a fogyasztót a minőségi kifogása érvényesítése során?
    Valamennyi szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási (szállítási) költségeket - a kötelezettet (azaz az eladót, forgalmazót) terhelik. Jogsértőnek számít például, ha a forgalmazó „adminisztrációs” díj megfizetése ellenében vállalja a javítást vagy a cserét, vagy ellenérték megfizetéséhez köti az elállási jog gyakorlását. A gyakorlatban előfordulhat, hogy a fogyasztónak bizonyos költségeket, például a visszaküldés költségét meg kell előlegeznie. Amennyiben utóbb bebizonyosodik, hogy a minőségi kifogás jogos, a vállalkozás köteles megtéríteni a fogyasztó részére ezen költségeket.

    Én amikor utoljára (kb. 5 éve) küldtem vissza könnyű és ki méretű terméket javíttatni, akkor azt saját költségemen kellett, ez azóta változott volna?

    Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

Új hozzászólás Aktív témák