-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
jeni
félisten
válasz MaxxDamage #26150 üzenetére
tudtommal nem,mert az előző tulaj adatai rajta vannak,elvileg neki kéne elkérni a számlát,de ha van erről email szoktak küldeni ilyet elektronikus formájában.
-
Volna egy garis ügyem, amit nem értek...
2021.10.04.-n vettem egy terméket, 24 hónap garanciával.2023.10.03.-n írtam eMAG-nak (Online Chat-en), hogy garanciáztatni szeretném (pont aznap láttam haldoklik) és fel is vették az adataim és vásárlás adatait, azt ígérve, hogy átadják Extreme Digitalos kollégának.
Ma írtak is mailt és ezt írták:Sajnálattal szeretnénk tájékoztatni, hogy a rendelésben szereplő termék garanciája 2023.04.12. lejárt. Sajnos a terméket nem tudjuk garanciában ügy intézni. Megértését ezúton is köszönjük.
Szerintetek?
24 hó gari az a vásárlástól számítva 2023.04.12.-n hogyan tudott lejárni?◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
aktív tag
válasz MaxxDamage #26150 üzenetére
Igen elkérheted, írj nekik emailt, hogy ez és ezen vásárlásról szeretnéd a számlát elkérni esetlegesen felmerülő garanciális ügyintézéshez. Sok üzletnek írtam már ilyen ügyben és gond nélkül szinte mindegyik küldte a számlát!
-
Igen, én is .pdf doksira gondoltam, az is jó/elég lenne.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz Fox Mulder #26153 üzenetére
Sajnos nem.
Csak az eredeti tulajnak adnak ki számlamásolatot.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Ryan_Sanchez
tag
Sziasztok,
Van egy mosogatógépem, ami pár hónap után megadta magát egy hőmérséklet szenzor hibakóddal. Rákeresve a típusra, többen is panaszkodtak emiatt, hasonló időelteltével. A gép egyértelműen típus hibás. Legszívesebben nem is garanciális javítást kérnék, hanem egy új típusú gépet, mert nevetséges, hogy ennyi idő utn tönkre ment. Valószínűleg fog is.
Szerintetek ezt eltudnám valahogy érni? Kit érdemes keresni ezzel, a boltot ahonnan rendeltem, vagy a mosogatógép márkájának a magyarországi képviseletét? -
luciferc
őstag
válasz MaxxDamage #26152 üzenetére
Pontosan ezt kérdezd vissza. Nem bontott termék volt esetleg, ahol valahol apró betűvel fel volt tüntetve, hogy mikortól él a garancia? Gaancia papír van? Azon milyen dátum szerepel mint kezdet?
-
válasz luciferc #26157 üzenetére
Ez teljesen új/bontatlan gyári csomagolásba lévő termék volt.
Megvan a kinyomtatott adatlap is (vásárláskor nyomtattam ki) amin 24 hó garancia szerepel, mint magánszemély és magánszemélyként is vettem.
Számlán nincs feltüntetve gari idő.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
luciferc
őstag
válasz MaxxDamage #26158 üzenetére
Akkor kérdezd meg őket, hogy mire alapozzák a dátumot, mellékeld nekik a számla másolatát is.
-
aktív tag
válasz MaxxDamage #26155 üzenetére
És azt email-en hogy döntik el?
-
Josi
aktív tag
válasz MaxxDamage #26152 üzenetére
Mi volt ez a termék, ha nem titok?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
válasz luciferc #26159 üzenetére
Írtam nekik.
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz Fox Mulder #26160 üzenetére
Látod
No de intézem...hátha megkerülhető.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
[link]
Gyártó is 2 évet ad rá.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Spawn88191
újonc
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy rendeltem egy processzort az Aqua webáruházból (Amd Ryzen 7 5700x) szeptember 20.án vettem át fél 9 körül. Mikor kinyitottam láttam hogy 2 tüske el van hajolva rajta.. ez volt kb fél 10kor.
Hívtam egyből az aqua ügyfélszolgálatot és mondták hogy a szervíz email címére írjak és majd válaszolnak.
Aznap megírtam az emailt és még aznap kértek címet telefonszámot hogy küldeni tudjanak egy futárt.
09. 25.én jött a futár és elvitte a procit
kértek képeket a foglalatról is.
09. 28.án jött a válasz:
Persze bele is kötöttek hogy ott a 4 vakfolt a foglalaton így a tüskék helytelen beszerelés miatt hajoltak el. Így nem áll módukban cserélni
Erre én írtam nekik hogy 4 vakfolt van.. hogy lehet csak 2 tüske elhajolva..
Válaszban ugyanazt írták amit előtte is, nem cserélik, kérnek címet hogy vissza tudják küldeni.
10.02. Hétfőn elküldtem emailben a címet, telefonszámot és még azóta sem jött semmi válasz.. Ma 5.e van és várom hogy most akkor visszaküldik vagy mi lesz..
Ebben a szituban kérnék egy kis segítséget. Vissza tudom kérni még valahogy a vételárat?
Előre is köszönöm! -
kismanús
csendes tag
válasz Spawn88191 #26165 üzenetére
Szia! Hát szerintem bár nem teljesen értem a "vakfoltot" de ha bármi látszik az alaplapodon és akár egy pici esélye fent áll hogy a Te alaplapod okozta sztem semmi esélyed ha csak nem videóztad le a foglalatot mármint cput amikor kinyitottad.
-
jeni
félisten
válasz Spawn88191 #26165 üzenetére
videóra lett volna jó felvenni,hogy mikor kibontod a proci dobozát legyen látható minden azon.
a cpu termék bontatlan volt?
ha az alaplapod is meg van és azon nincs a hírhedt vakfolt akkor van esélyed,hogy nem nálad lett hibás,hanem eleve olyan cpu-t kaptál amin elhajolt lábai volt és megégetett voltak az érintkezőik.
azt kell bizonygatni, hogy még nem szerelted be semmilyen alaplapba.
akkor tudod vissza kérni a pénzt ha az Aqua elismeri,hogy gyári hibás terméket kaptál.
rajtuk múlik majd,hogy lesz-e csere![ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Spawn88191 #26165 üzenetére
Hajlítsd vissza tűvel.
-
zserrbo
aktív tag
Garanciális reklomációnál a 30 nap honnan indul? Nem találtam erről infót. Az Alzához küldtem vissza egy terméket és a postai nyomkövetésen látszik mikor érkezett be hozzájuk, mégis a rá következő 8. napon jeleztek vissza, hogy elindult a folyamat és innentől fogva 30 nap. Jogi kiskapu lenne ez?
Jeleztem nekik, hogy legalább a státuszt állítsák át erre ez a válasz jött:
"A csomagokat beérkezése sorrendben dolgozzuk fel, amint elérünk az Ön csomagjához, értesíteni fogjuk." -
embe
nagyúr
Sziasztok!
Tavaly telepítettem 3 db. GREE klímát, és le is regisztráltam a 10 év garira. De inkább elengedem a plusz garit. Viszont, mivel 250eFt. felett volt a klímák darabára, a jogszabályban előírt 3 évről nem szívesen mondanék le.
A jogszabály alapján, a 3 év garihoz nem kell az évi 2 karbantartás, csak a kiterjesztett 10 évhez. Jelenlegi árakon évente kb. 90eFt. a 3 klíma 2x karbantartása.
De a + 7 év alatt kifizetem nem egy klíma árát pluszba. A takarítást meg tudom oldani.Így még a 3 év gariból van 2 év hátra. De nem köthetik ezt a 2 évet az évi két karbantartáshoz, de gondolom az egyhez sem. Legfeljebb ha vitára kerül sor, lehet próbálják majd visszavezetni a helytelen üzemeltetésre, vagy takarítás elmulasztására.
Még annyi, hogy a hozzáadott jótállási jegyen szerepel, hogy elutasítható a jótállási igény, a "kötelezően előírt karbantartások hiánya, vagy számlával nem igazolt karbantartás"
Erről viszont nem találok sehol semmi leírást kitételt. Az előzőleg linkelt jogszabály is csak a beüzemelést említi.
Viszont ez a jótállási jegy tartalmaz más olyan dolgot is, ami már nem érvényes:
A fotón látható 1-2 pont, vagyis a Jótállási jegy hiánya, vagy hiányos kitöltése. Ez ugyanis nem lehet akadálya a jótállási kötelezettségnek, ha számla, vagy nyugta megvan a hatályos jogszabály alapján..A gari kérdésben jól okoskodok szerintetek?
[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
jeni
félisten
amennyiben a 3évhez kötelező a karbantartási ellenőrzés,még ha ügyesen kifundálták ezt,hogy 3év alatt is lehessen pénzt legombolni ez pech.
gondolom ez olyan veszélyes üzem vagy annak a használata,hogy nem véletlen az évenkénti szakember általi ellenőrzés.
pl.:helytelen beállítás,helytelen üzemeltetés.
így olvasva ezeket,még inkább nem fogok klímát telepíteni a lakásba!
anyámnál is ugyanaz a márka van. ott létem alatt akár rövid időre is be se kapcsolom. -
embe
nagyúr
Nem tudom. A hatályos jogszabály szerint: " Az e rendelet szerinti jótállás érvényességéhez, valamint a jótállásból eredő jogok érvényesítéséhez a vállalkozás az e rendeletben foglaltakon túl további követelményt nem támaszthat a fogyasztóval szemben, kivéve, ha a fogyasztási cikk megfelelő üzembe helyezése más módon nem biztosítható és a követelmény teljesítése nem jelent aránytalan terhet a fogyasztó számára."
De nem találtam a kötelező jótállási időre vonatkozóan semmit, vagyis hogy az idő alatt milyen kötelezettsége van a fogyasztónak - papírozott karbantartással kapcsolatban.
Legfeljebb az a megítélés kérdése, hogy mit jelent az "aránytalan teher" .[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
v2
senior tag
Klímás vagyok. Semmi értelme ennek a karbantartási f@szságnak. Én nem is vállalom mert lehúzásnak érzem, de a gyártó kéri és pont. Plusz ha valami beszarik az fájni fog. Ezek a mai gépek már nagyon bonyolultak és drága alkatrészekből állnak össze
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
v2
senior tag
-
jeni
félisten
kombi tűzhelyet,gázkészüléket hivatalosan lehet csak beüzemelni,ill. pecséttel ellátva kell igazolni.
villanyos üzemelésnél nincs ilyen elvárás vagy kötelezettség.
te esetedben ez kimaradt,kérdés ez szabályos szerelés volt-e vagy sem?
"aránytalan teher "-gondolom túlzó árat szerelésnél nem kérhetnek el a szervizesek. -
embe
nagyúr
Természetesen akitől vásároltam ők telepítették, beüzemelési jegyzőkönyv is megvan. Kb. 68eFt./db. volt a telepítés. Az más kérdés, hogy már telepítés során volt egy "malőr". A telepítő a fél millás klíma mókuskerekébe dugta a hőmérő szenzort, ami ledarálta a lamellákat. Maximumon ment a klíma, közel tette a hőmérőt, majd addig igazgatta amíg a fém pálca "bekerült" a maxon forgó mókuskerékbe. Kicsit vitázni kellett velük, hogy hozzanak egy komplett új beltérit, és ne mókuskereket. Ki tudja mi sérült még a darálás közben.
Na mindegy. Év elején kedvezmény volt (gondolom holt szezon) és akkor gyakorlatilag annyi volt, hogy kitörölgették a klímát. Ezt gyakorlatilag én 2-3 hetente megcsináltam. Akkor ez a mutatvány kb. 28eFt. volt. Most viszont kb. 58eFt. lenne a honlapjuk szerint, tele árban.
Na ezt már nem szeretném, úgymond a semmiért kifizetni. Az alapos tisztítást, fertőtlenítést megtudom oldani.
Tehát a jogszabályban említett beüzemelés az megtörtént.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
v2
senior tag
válasz luciferc #26183 üzenetére
Jól van, ezt mond el az LG-nél vagy a Daikin-nál vagy a Fujitsu-nál vagy a Gree-nél. Egyébként a karbantartási jegyzőkönyv az viccből van a klíma mellé rakva. Én befejeztem
[ Szerkesztve ]
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
luciferc
őstag
Jól van, ha nem így járnak el, akkor sajnos jogi út. Én értem, hogy ezek a cégek nagyon nagy pofával bírnak, de ettől függetlenül jogellenes amit tesznek. Le van írva a jogszabályba, hogy további követelmény nem támasztható. Azért teszik meg, mert a magyarok bambák és nem állnak ki a jogaikért. Még egy több 100e Ft-os eszköznél sem.
szerk: a karbantartási jegyzőkönyv azért van, mert szeretnék, ha a kamujuk hihető lenne. Tehetnének mellé bármit, érdektelen, semmis.
szerk2: ja, és amíg nincs kötelezően előírt, a vevő számára is ismert technológiai előírás, addig miről is beszélünk? Az egyik csaló klímás rohadt sok pénzért kisepregeti, a másik (a tisztességes) meg kevesebbért alaposan kitisztítja. Mind a kettő jó karbantartásnak. Hát persze.
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
ez olyan mint az árkartelezés.
az erre jogosultak sem akarják ezt a vonalat elengedni,az aranyat tojó tyúkot sem elengedni, vagyis pofátlanul sokat kérnek az előírt karbantartásokért.
gondolom ez a legnagyobb gond,hogy 70ezres számlákkal,kiszállással együtt elkérhetnek ilyen jellegű tevékenységért.
mert ha 5-10000Ft lenne per klíma karbantartás akkor sokan igénybe vennének ezt ,és senki sem sumákolna ezzel.
ez olyan mint a Balatoni vendéglátás. kizárólag nyári szezonban akarják megszedni magukat és nem teljes éveben gondolkodnak a vállalkozás sikerességén.[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Urak nem szerettem volna erős vitát generálni.
Igen, én is így gondolkodok - így gondolom ahogy lucifer is írta. Mint írtam, átolvastam az idevonatkozó jogszabályokat, de nem találtam a beüzemelésen kívül semmit sem a karbantartásról - illetve a jogszabály által kötelezően előírt garancia időn belüli karbantartásokról, vagy a jótállásra kötelezett bármilyen egyéb feltételéről.
Itt legfeljebb azon lehet lovagolni, hogy a rendeltetésszerű használatba belefér-e hogy nem végeztetek el hivatalosan karbantartást.v2: Igen olvastam, hogy gyakorlatilag bárki elvégezheti, aki rendelkezik a megfelelő jogosítvánnyal. Végülis ha autóknál is lehet független szervízzel szervízeltetni, bizonyos feltételekkel, akkor egy klímát nehogy ne lehessen már.
De ahogy Te is írtad... Mi is az a karbantartás? Az hogy kitörölgeti a légterelőt? Fújkál valamit bele, egy kis pumpás flakonból??? Ez valóban egy vicc volt.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
luciferc
őstag
mert ha 5-10000Ft lenne per klíma karbantartás akkor sokan igénybe vennének ezt ,és senki sem sumákolna ezzel.
Ehhez két megjegyzés. Ha 5-10000Ft lenne ÉS tisztességesen megcsinálnák, mert csak be kell nézni a klímás topikba, hogy mi a tisztességes takarítás és mi a kamu. A sumákolást ha a vevőre értetted, akkor helytelen, a vevő nem sumákol, a vevőnek nincs karbantartatási kötelezettsége. Karbantartási az van, de ha magának meg tudja oldani, az teljesen megfelelő.
-
sinick
senior tag
Szia! Nekem 4 darab Cascade van, 2 db hét éve, 2 db meg 1 éve megy gond nélkül (egyik sem megy 24/7-re, mert nem kell és arra ezek alkalmatlanok). Alap 3 év jótállásom az egy évesekre van és ahhoz nem kell karbantartás. A kiterjesztett 5 meg 10 éves garanciákra évente kettő(!) karbantartás kellene.
-
luciferc
őstag
Nem kell a telepítővel karbantartatni, az a lényeg, hogy legyen jogosítványa az adott feladatra. Keress olcsóbbat
Ja, ehhez annyit, hogy a garanciát igazából a telepítő vállalja, neki kell vállalnia. Természetesen az importőr, nagyker ott van a háttérben, de a vevő a telepítővel van szerződésben. Innen nézve pedig nem biztos, hogy a legjobb ötlet mással karbantartatni, mivel ebből (ha kiderül) kiváló egymásra mutogatás lehet.
-
aktív tag
Üdv!
Ismerősöm Euronics webshopjában rendelt, áruházban átvett TV 7 nap után visszavitte, csak kibontva lett, használva nem, azt mondták készpénzt nem adhatnak vissza csak vásárlási utalványt, érdekes módon pontosan nem tudták az összeget utalvány formájában visszaadni és 990FT-ot készpénzben a kasszából adtak neki.
Jól gondolom, hogy ennek nem így kellett volna történnie, hanem kp-ban vissza kellett volna kapnia a teljes összeget?
-
Semin
senior tag
válasz Fox Mulder #26193 üzenetére
Nem. Amennyibe eláll a vásárlástól azon a módon kell történnie a visszatérítésnek, ahogy a termék ki lett fizetve.
Ha pl. bankkártyával fizetett és kp-t szeretett volna vissza, akkor az a bolt elbírálása - vagy közos megegyezés alapján - lehet akár utalvány is.
-
koby11h
aktív tag
válasz Fox Mulder #26193 üzenetére
Nem, nem így kellett volna! Én is így jártam az Euronics-nál.
Nem így fizetett, nem is kellett volna elfogadnia az utalványt. Az utalványt csak ott tudod levásárolni, ezért csinálják.
Én eladtam az utalványt, de ott nem vásárolok még egyszer.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
aktív tag
Köszi neked is és koby11h -nak is!
Annyi pontosítás, hogy bankkártyával fizetett, tehát jó lett volna az is ha oda utalják vissza az összeget, de idáig el sem jutottak mert állították, hogy csak így lehetséges. Mindegy is lényegen nem változtat, hogy nem utalványt kellett volna kapjon hanem a teljes összeget szerette volna pénz formájában visszakapni.
Majd levásárolja, de azért ez megint milyen, hogy az üzletben szemtől szemben a vásárló "szemébe hazudnak". ?
-
válasz Fox Mulder #26196 üzenetére
Euronics az már csak ilyen
Én is jártam már majdnem pórul náluk, de nem hagytam magam és azóta se voltam ott náluk.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
jeni
félisten
válasz Fox Mulder #26196 üzenetére
Elvileg vissza adható meg az utalvány a boltnak,hogy egye meg,bár kérdés lehet e utólag reklamálni ilyen esetekben?
Mekkora értékű volt a vásárlás?
Én biztosan nem fogadtam el volna,ha nagyon muszáj, akkor még 40%-t rákértem volna.[ Szerkesztve ]
-
axlfsi
veterán
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni egy konkrét kérdésben;
HA és amennyiben egy ILYEN nyomtatót vásárolok mint magánszemély(!), akkor a gyártó köteles megadni a 3 év garanciát? (cégként viszont nem, igaz?).Ha az első kérdésre a válasz igen, tudnátok kérlek segíteni egy valid hivatkozással? (a kormany.hu oldalon is csak "cikkek" formájában találtam erre vonatkozó infókat, de gondolom valamilyen hivatalosabb formában is elérhető kellene, hogy legyen online, ... pl. valamelyik közlöny?).
Ha vitás esetben ezt be akarom mutatni a gyártónak/hivatalos szervízének, részemről elég egy magyar nyelvű dokumentum (az Ő feladata azt értelmezni - a számára idegen nyelvről?).
Köszönöm előre is!
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen