Új hozzászólás Aktív témák

  • FireKeeper

    nagyúr

    sziasztok

    március 13-án adtam le a hibás mobiltelefonomat az Aqua computernél. mivel sony telefon, ezért a külső sony márkaszervízben folyik a bevizsgálás/javítás. a szervízlapra írtak egy április 20-ai határidőt, amit mondjuk nem igazán tudok értelmezni, hogy mit is jelent (addig lesz döntés, hogy mi a megoldás? vagy addig lesz megoldva?). mivel két automata levélen kívül, amiben írták hogy ügyintézés folyamatban, nem kaptam semmit, múlt hét pénteken (tehát április 19) bementem hogy megkérdezzem WTF. akkor a fickó felhívta a szakszervízt, majd azt az infót adta hogy holnapig visszajeleznek. ez meg is történt, elmondásuk szerint ezen a héten (04.22-26) lesz kész a telefon, pótalkatrészre kellett várni (sanszosan inkább basztak foglalkozni vele). kérdezném, hogy ha esetleg ez nem lesz meg a héten, van-e bármi jogalapom elkezdeni verni az asztalt? azt tudja valaki hogy a szervízlapon feltüntetett határidő mégis mire vonatkozik? vagy ez üzlettől függően változhat?
    kicsit kezdek paranoid lenni mert május elején utazom külföldre, amihez nyilván jó lenne normális telefon. kb legkésőbb jövő hét végéig kell, hogy még be tudjam lakni addig rendesen.

    [ Szerkesztve ]

    steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

Új hozzászólás Aktív témák