-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SLYM
veterán
hali. 235 35 R19-es gumikra van szükségem 4 db-ra. ár/teljesítményben melyik a legjobb vétel egy ilyen gumikhoz viszonylag gyenge autóra? normál használatra kellenek. használt gumik nem érdekelnek, esetleg ha valaki tudna ajánlani egy boltot, kereskedőt is ahol kaphatóak ezek akkor azt is megköszönném. köszi
lenne még egy kérdésem. a felnik a kocsin sajnos a MO-i viszonyoknak köszönhetően kicsit egyenetlenek. tehát centírozni (vagy hogy is hívják) kéne őket. érdemes ezzel foglalkozni szerintetek? a gumis mondta, hogy kéne, dehát neki ez nyilván érdeke. nem nagy szám, 7000/felni, de érdekel a véleményetek. látszani nem látszik, vezetés közbe se érzem, hogy lenne valami gond ilyen téren
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz GumisPeter #2970 üzenetére
akkor tudnál adni árat az ár/teljesítményben legjobbra?
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz GumisPeter #2979 üzenetére
köszi
-
SLYM
veterán
válasz GumisPeter #2979 üzenetére
most akkor kb mikor lesz valami árlista vagy valami? elég sürgős lenne mostmár. köszi
-
SLYM
veterán
mit gondoltok erről a gumiról?
235/35 R19 91 Y XL 28 990.-
nézegettem gumikat, szerintem ár/teljesítményben ez lehet a legjobb. de nem értek ehez és túl sok pénzem sincs most erre. érdekelne a véleményetek. ja és mit jelent a "91 Y XL" jelölés? köszi
-
SLYM
veterán
válasz GumisPeter #3016 üzenetére
elvileg dél-korea. az azért nagyon nem kínai. egyébként ez alapján választottam ki: [link] nemtudom ez mennyire jó. itt kategorizálva vannak a gumigyártók. 4 kategória van, ebből ez a 2. legszarabb kategóriába tartozik. ugyanabba mint a barum, de ez 28000 az meg 40000/gumi
-
SLYM
veterán
sziasztok, 235 35 R19-es gumikból milyen ajánlanátok? csak márciustól novemberig használom ezt az autót, tehát nyári gumi kellene. próbálom olcsón megúszni a dolgot, mert láttam, hogy nagyon drágák a gumik, de azért wanli-t nem vennék. ja és még legyen rajta ilyen perem vagy micsoda, ami védi a felnit. kösz a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
sziasztok. 225 50 r17 téliből mi a legjobb most ár/teljesítményben? legfőbb szempont jó ár és a biztonság (tudom, hogy a kettő kiüti egymást, de hátha van most valami best-buy a piacon)
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz neduddki #4521 üzenetére
köszi, de sajnos nekik sincs. felhívtam még rajtuk kívól 2 normálisnak kinéző boltot, de időközben letettem a barum polaris 3-ról, gondoltam hasonló kategóriában nézek még kumho kw 27-est, de sehol semmi. beszarás komolyan mondom. 1000 darab ilyen kis lófasz cég hirdet 30 különféle márkát mindenféle méretben, de raktárkészletük semmi. még a végén tényleg michelin-t kell vegyek
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz neduddki #4524 üzenetére
én ezt a tesztet olvastam, ebben a hankook eléggé hátul végez [link]. bár találtam még vagy 2 másik tesztet is, azokban azért vannak más gumik is, meg a helyezések sem pont így vannak. persze egyiket sem a 225 50 r17-es kategóriába, de nem is tudom, hogy ez számít-e valamit
-
-
SLYM
veterán
Sziasztok!
235 45 R18-as gumikat vásárolnék, (nyári). Eddig michelin pilot super sport volt, de 4 év alatt teljesen szétkopott így ilyet biztosan nem vennék megint. Sőt igazából 3 év alatt volt vége, de még tavaly rajtahagytam, mondom ennyit már csak bírjon ki azért a 220 ezresért. Az autó egyébként sokat már biztos nem lesz nálunk, maximum 2-3 évet látok még benne, inkább kettőt, szóval olyan nagyon pénzt nem szeretnék költeni rá. Prémium kategória kizárt, de azért Sunny és társaitól is megkímélném magam, középkategóriából válogatnék. 25-30 körül (inkább 25) jó lenne ha megállna egy abroncs. Ilyen magasságokban egyébként meglepően sok versenyző akad, az Adac tesztben pedig elég keveset tesztelnek, ha valaki otthon van a témában ajánljon valamit. Nem sürgős a dolog, márciusban szoktam feltetetni a nyárikat, ha esetleg várható valami akció. Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
Köszi srácok, utána néztem a Hankooknak meg a Firestonenak, de ha már 160-at abroncsra költenék, akkor már inkább hozzáteszek még 50-60-at és prémium márkát veszek, ezt meg egyáltalán nem tervezem, maximum pár év múlva, ha újabb és drágább kocsik lesznek a mostaniak helyett.
Ez a Laufenn 120-ért, hát nem tudom. Életemben nem hallottam róla, ADAC tesztben sem láttam azt hiszem. A másik kocsira tavaly kellett új nyári szett, 225/50 R17-es méretben Barum Bravuris 3HM került rá, 100-ból megállt a 4 gumi, jók a tapasztalataink. 120-ért erre is lenne ugyanilyen Barum, akkor már inkább arra szavaznék. Olvasgatva az ADAC teszteket (nyilván nincs olyan szerencsém, hogy a méret és a pontos típus egyezzen) azt látom, hogy az olcsóbb márkák közül, az Infinity ért el egy méretben, 1 típussal normális eredményt. Igaz, hogy az Ecosis és nem az Ecomax. Kicsit még utána olvasgatva találtam tesztet, ahol átlagemberek értékelték saját abroncsaikat, itt 4 abroncs tetszett meg:
A Nexenből és a Barumból 120, a másik kettőból 80 lenne 4 darab
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
Hát. Ha már kiadsz valamiért 160-at, akkor már nem hozzáteszel még 60-at, hogy a legjobbat vedd? Ott már annyira nem nagy különbségről beszélünk. De a 120 és a 220 között azért már tényleg komoly különbség van. Én így gondolkodom. Azért még várnék visszajelzést a 2 80 ezres gumiról, ezek ára nyilván még sokkal szimpatikusabb
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
Alfa 159 2.4-es. Ennél sokkal kisebb gumival elég hülyén nézne ki. Meg némi tapadás nem árt 500 NM nyomatékhoz (chiptuning). Így is kb a semmitől el tud pörögni az első kerék, bár ez mondjuk leginkább az elég érdekesen programozott chip miatt van, nem azért, mert olyan nagyot gyorsulna, főleg nulláról.
Egyébként ez a gumiméret szerintem a teteje az itthon még használható gumiméretnek. előző 2 kocsi BMW volt, mindkettőre 235 35 R19-es abroncs kellett, na az a méret már tényleg szar itthonra, pedig 35-ös gumikat azért elég gyakran látni azért, Mazda 6-os például gyárilag is érkezett 35-ös gumikkat, hogy ha jól rémlik.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz szőröscica #17635 üzenetére
A hátsó kerék hajtás maximum annyival tud többet hétköznapi, ésszerű, sportos használatban, hogy lámpától-lámpáig lehet vele keménykedni. Volt 320i-m (tudom nem 530d, az elég kemény, azt aláírom), a kipufogórendszer miatt 180 LE volt, nyomatékra nem emlékszem. Ha nem pörgeted szét, hanem mondjuk 100-ról előznél vele kényelmesen ötösben, kb egy hétig tart mire bármit megelőzöl. De 4-esben se volt már nagyon ereje ilyen sebességnél, hármasban jött meg az erő, de nem kell semmi komolyra gondolni. Azért érdekes ez, mert ez az egyetlen olyan valós helyzet, amikor szükség van a teljesítményre, amikor próbálsz előzni egyet városon kívül. 80-100-ról meg az első kerekes Alfa sem farol el sose, pedig onnan is olyat lép, hogy nem hiszed el.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
Kicsit még gondolkodtam rajta, de ez lesz belőle, itthon megtaláltam a legolcsóbbat, 120 a 4 db szállítással, esetleg külföldről meg lehet ezt szállítással együtt olcsóbban vásárolni valahol? Itt nem találtam meg, hogy szállítanak-e Magyarországra, pedig itt nagyon jó az ár [link]
[ Szerkesztve ]