Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
veterán
Azok is a driverből jönnek, windows alatt a DrvSetContext hívás adja vissza a régi első generációs opengl függvények pointereit, amikor felhúzod a kontextust. De ahogy említed is, getprocaddressel is ki tudod nyerni manuálisan a pointereiket utólag. Különféle headerek valóban hajlamosak az opengl32.dll-ből hivogatni ezeket az archaikus függvényeket, ahol egy dinamikus függvény kerül majd hívásra, ami átirányít az eredeti implementációra, és ezzel hasonlóan (de kevésbé durva mértékben) elvesztegetsz kb egy órajelet, mint ahogy eddig directx alatt - itt is azok a részek szarok természetesen, amikhez a microsoft jótékonyan hozzányúlt. De ha már glvertex3f-nél tartunk, akkor ott nem annyira nagy tragédia az, hogy elvesztesz egy órajelet a függvénypointereddel, ezeket tipikusan azok használják, akiknek a sebesség nem különössebben számít (de ha úgy gondolod, hogy probléma, akkor kiszedheted azt is getprocaddressel annak is a címét, bár sokat nem fog segíteni).
-
Pikari
veterán
Onnan töltődnek be a függvénypointerek, mivel csak onnan tudnak betöltődni, ugyanis ott vannak implementálva.
Az meg, hogy ezért nagyon csuklóztatnod kéne magad, erősen kétlem, hiszen a glew szerű extensioninicializátorok is közvetlenül a driverből húzzák be a pointert a függvényprototípusokhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Samsung Galaxy S23, 8/128 GB, Kártyafüggetlen
- 4 év gari - magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintő
- Új Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest