Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Mennyi egy japan autora egy komplett bal oldali belulrol allithato nem elektromos nem futheto tukor? Cakk-pakk a tukorhaz a tukorlap az allitomechanika a karral, azaz csak felcsavarozom es kesz
Ennek az arat csak azert tudom az en europai gyartasu automra, mert nemreg letorte a haz elott parkolo automrol egy arra elhalado masik auto...
hobizoli
[Szerkesztve] -
Tibisz
aktív tag
Ezen a héten majd utánakérdezek konkrétan ennek az autónak pár alkatrészre! Ellenben pár alkatrészt nem érdemes utángyártottban venni, annak érdekes árai lesznek, az biztos!
A legjobb pedig, hogy beszereltétek az új japán autókba az utángyártott vackokat, és elszámoltátok gyári áron!
Javíts ki ha tévednék, de sajnos ez Magyarország!A legjobb, hogy az EU csatlakozás óta, ez legális!
Egyébként kérdezz meg akárkit: 8 évesnél öregebb autóba Neked senki sem fog japán csodát ajánlani, szerinted miért nem? Netán mindenki ''Vw-b*zi''? -
joysefke
veterán
láttam 12 hengeres 600 as mercit 1M ért..
-
simonzé
addikt
Jaj, de sokan szóltak hozzá péntek óta. Alkatrész ár témában azt tudom elmondani, hogy évekig egy japán gyártó szalonjában dolgoztam szervizvezetőként, és azt tudom elmondani, hogy kiváló minőségű utángyártott alkatrészek vannak a japán autókhoz nem drágán, sőt időnként éppen hogy olcsóbban mint hasonló korú európai társaikhoz. Bárki bármit mond, belőlem a tapasztalat beszél. Kérdezz meg pár független autószerelőt, aki nem VW-b*zi az mind azt fogja mondani, hogy ''használtban csak japánt''. Ez nem lehet véletlen...
-
Panther
HÁZIGAZDA
válasz
Mr.Skyline #88 üzenetére
Elvileg igen, de lehet hogy ha ezzel jössz, akkor azt mondja hogy ez esetben ennyibel meg annyival drágább. Persze ilyenkor sarkon lehet fordulni, és lelépni, de megesik hogy így is megéri.
-
Dr.Momo
tag
válasz
_Volkovy_ #85 üzenetére
Járulékos költségeid még akkor fognak kiakasztani, ha elviszed tankolni a kicsikét
... Főleg, ha egy 2000-est veszel, akkor gyakrabban lehet szerencséd otthagyni a gatyád a benzinkúton... Nekem csak egy diesel-em van (1.8, keveset eszik, viszont nem megy
) az is mellbevágó tud lenni, amikor elviszem tankolni, és 10k-t hagyok a kúton...
-
Panther
HÁZIGAZDA
-
behappy
aktív tag
válasz
_Volkovy_ #85 üzenetére
próbálj meg egy üzembentartóit kialkudni az eladoval (mind1 melyik autonál, ha ennél nem megy, keress egy másikat).
Akkor nem kell átiratni, igaz, nem is a Te neveden lesz, Te csak mint üzembentarto leszel, viszont hozzád megy minden csekk...stb. Igen, a gyorshajtás is
[Szerkesztve] -
Tibisz
aktív tag
Egyszerűen komolyabban kellene ellenőrizni a vizsgáztató helyeket, + csökkenteni a dijakat min 50%-al, és az üzemanyag árát 30%-al. Így ha jól gazdálkodnának, akkor mindenre maradna oénz, és mi sem lázonghatnánk.
Legjobban a megoldások tetszenek amiket mondani szoktak: közlekedj BKV-val, csak azt felejtik el, hogy egy jegy már 145 forint, és a bérlet is 6e körül jár, egy hónapra. A legjobb megoldás városon belül a kerékpár, már csk egy komplett infratruktúra kellene hozzá!
A legjobb duma amit bőszen hangoztatnak a híradók: a benzin ára csökkeni fog, de a gázolaj ára nem, mert a kőolaj ára nem változott jelentős mértékben! Könyörgöm a Dízel miből van? -
Tibisz
aktív tag
Gondolj csak bele, egy kuplungtárcsa max 90-110e km-t megy el attól függően, hogy ki használja, és attól, hogy mire. Épp ezért kizárt dolognak tartom, hogy a mai alktrészek kielégítenék csere nélkül akár a 100e km-ert is. Ha pedig kuplungszerkezetet, vagy tárcsát cserélnek, akkor már megbontják a motort.
De, hogy ne csak a kuplungot írjam példának mindig, vezérműszíj 60-70e km-nél már cserélni kell általában, kivéve ami nem láncos.
Inkább térjünk vissza az eredeti témához, mert ebben mi sohasem fogunk egy véleményre jutni! -
Szeke
senior tag
Nálunk is azt kéne amit a ZUSÁ-ban. Nincs műszaki, csak kétévente egy Smog Check. Ha a kocsi öreg és elhanyagolt, nem fog átmenni rajta. Ha pedig átmegy rajta, akkor van annyira jó állapotú, hogy közlekedésre alkalmas. (ott bíznak a tulajokban).
De már megint eltértünk a tárgytól -
Szeke
senior tag
Tényleg ismerek olyan autókat amiknek a motorjához sokszázezer km óta nem volt nyúlva... mentős benzines Hiace-ok 1 millió km-t futottak (több is) motorbontás nélkül, a képviselet pedig elkérte ezeknek a motorját tanulmányozni, mert tapasztalatszerzésnek kiváló. Apu Hiace dízelének 560.000 km óta nem volt megbontva a motorja, 2 izzítógyertya pedig már jó ideje beleszakadt mert berohadt). Hidd el, vannak 20 év körüli bontatlan motorú autók.
Amúgy egyetértünk, régi autóra legalább az árát rá kell költeni még egyszer sajnos. -
Tibisz
aktív tag
válasz
_Volkovy_ #70 üzenetére
Amikkel a költségvetés bevételeit növeljük autósok: üzemanyag, regisztrációs díj, súlyadó, zöldkártya, műszaki vizsga, eredetíség vizsgálat.
Ezért mit kapunk: Járhatattlan és kevés utat (dugók); rossz minőségű üzemanyagot; fecniket amik semmit sem érnek, mert hamisítják; még sorolhatnám napestig.
Kíváncsi vagyok, hogy még meddig feszítik az autósok terheit, és mikor fog már végre tényleg megint kiborulni a bili emiatt! -
behappy
aktív tag
látod , pont ezért félnek az emberek a nagy ccm-től...
cabrio (igaz csak 2L sor4 automata) el lehetett járni vele nem nagypapázva 8 literből...
hát az 5.7-es busz az más volt picit, de az üresen volt 2,5 tonnaazzal autopályán 140 körüli tempo mellett kb 12-3 liter, városban normálisan használva 17 liter (de ez sem volt kibirhatatlan, a feeling kárpótol
)
szerk: egy kedves ismerősöm 1992-es 5.7 V8 corvette-je 9-10 literrel szaladgál és nem igazán kiméli, viszont az egy könnyü auto. németo-ba nagyrészt 200 km/h környékékn haladva 7,8 literből !!! kijött
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
igazán elgondolkodtató hogy a kocsi árán és a benzinen kívül még mennyivel húz le ez a paraszt ország..
-
Tibisz
aktív tag
Azért mert Te nem nyúltál hozzá, nem azt jelenti azt, hogy előtted nem volt elég sok minden kicserélve a motoron, pláne egy BMW-n amit köztudottan hajtanak!
Számomra mondjuk alapvető dolog, hogy ha egy használtautót veszek, akkor neki kell állni és át kell nézni, különben nem tudja az ember, hogy mi van alatta. -
behappy
aktív tag
nekem azért volt ennyi, mert:
Cabrio volt, piros volt, amerikai volt (ez mind + pénz volt)
és azért nem volt csak több, mert vidékre vagyok bejelentve (pont ez a költség miatt)
szerk: de engem senki és semmi nem tud eltántoritani egy esetleges 5.7 V8 megvétele elől(cabrio előtti chevy-m volt ilyen
)
[Szerkesztve] -
behappy
aktív tag
nekem sem kellett sem a cabriom se a 3as cápám motorjához hozzányulni 1x sem... előbbit 324.000km-rel vettem, utobbit 178.000-rel, de ez utobbi nem biztos, hogy igy is volt, mert abban nem digitális óra volt...
bmw-re költöttem összesen kb 40ezret (benzin, olajcsere nincs beleszámolva, mert az alap) kb 120ezer km-t mentem vele
chevy cabriora kb 20ezer ftot (igaz, féltengelyesen adtam el) kb 50ezer kmt mentem vele
ujabb autoimmal még kevesebb gondom volt, igaz, mindig jol meg is néztem / ki is próbáltam mindenhogy. -
Bazsesz
őstag
Ízlések és pofonok. Nekem például egy Lada 2107 az álmom (najó, egy 2110-es, de az sztem tényleg csak álom marad...
)
Azzal is meg lehet valahol jelenni (7000-res fordulattal tuti felfgyel rád mindenki
)
Ha nekem megnyílhatna az a lehetőség, hogy jövőre vehetnék egy saját autót (anyáűmék fizetnék a kötelezőt, meg a súlyadót), és lenne is rá pénzem, vennék egyet. De mivel nincs állandó használatban a Lada 2112, így nem kényszerülök rá (Bár addig változhat a helyzet).
Mondjuk nekem tetszik ez a mazda, de nekem a kétezres motor az hatalmas. -
behappy
aktív tag
nekem vételár + kb 120.000-be volt a chevy cabriom... (1995ccm és 22.500 volt a negyedéves kötelező)
szemét banda ez!
szvsz legyen mindenképpen + kb 150K-d, ha autot veszel.
szerk: kötelező kalkulátor pl www.autod.hu oldalon, én is ott kerestem biztositót és van on-line szerződéskötés is....
[Szerkesztve] -
Tibisz
aktív tag
Tapasztalatból írom, mert én is felújítottam kompletten egy 16 éves autót, így nem a össze-vissza dumcsizok! Sajnos Magyarországon az autótartásnak nincs kultúrája! Ha van egy új autója valakinek akkor azzal addig jár amíg, vagy teljesen leamortizálja, vagy kifizeti a hitelt, és vesz egy másikat. Természetesen van kivétel is, aki rendbentarja az autóját, de abban az árkategóriában amiről most mi beszélgetünk nem jellemző, sajnos!
Azért remélem nem gondoltad komolyan, hogy több olyan autót ismersz aminek a motorjához hozzá sem kellett nyúlni, és 20 éve működnek minden ráfordítás nélkül hibátlanul! Azt pedig már tényleg csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy egy autó nem csak a motorból áll!
Egy autóban nagyon sok kopó alkatrész van. Egy 20 év körül autóban minimum a következők voltak már cserélve 150-200e km-res futásteljesítményt feltételezve: 1 komplett kuplung + bovden, gázbovden, 4 lökésgátló, 1 pár féltengely, komplett fék garnitúra mindenestül + fékbetétek. Hozzá még az alapvető dolgok: olajszűrő, levegőszűrő, olaj ezk 10e km-ként.
Most csak olyanokat írtam amiket ki kell cserélni, mert elhasználódnak, de ilyen km-er mellett, már a motorgenerál is benéz, mert az autód megy, de közel sem úgy mint, régen, és a fogyasztásod is egyre nő, üzemanyag és olaj terén is.
Visszatérve: 100e forintból Te nem kapsz olyan autót amire nem kell rákölteni még a legalább a dupláját, hogy megfelelően működjön minden az autón, hacsak nem a lopott autók között nézelődsz! -
Szeke
senior tag
''Vicces Vagy, egy 84-es autón van mit csinálni! Ez nem egy új japán autó!''
Kifejtenéd részletesebben? Több olyan huszonéves autót ismerek, aminek a motorjához hozzá se kellett még nyúlni.
Amúgy amíg nem ismered az autót, nem tudom miért kell látatlanba azt mondani, hogy úgyis sokat kell költeni rá.
Nem költöttem 100ezernél többet a Starletemre mikor megvettem, pedig már 18 éves, 300.000 km van benne (ezres moci), és a megvétel előtt 1 évig az udvaron állt...- persze ebben benne vannak a kötelező folyadékcserék, vezérműszíj, etc.
[Szerkesztve] -
Panther
HÁZIGAZDA
Azért nyit sztem 2000-essel, amiért én: mert ez van olcsón normális autó. Az összes többi autó, amit 100-ért megkapsz, az Lada, Trabant, Wartburg, Polski, stb. Ezekkel meg nem igazán lehet hogymondjam... megjelenni valahol. Szóval olyan gáz. Nem azt mondom hogy azok nem autók, lehet velük menni meg minden, de ... szóval érted. Az ember ha mrá vesz, akkor olyat szeretne venni, amire ''büszke lehet''. Én legalábbis így voltam a dologgal. Én ezért vettem Mazda 626-ost. Olcsó és sok benne az extra cucc. A biztosítása, fogyasztása tényleg nem egy leányálom, de ha az embernek egyszerűen nem telik egy vételárban drágább autóra, akkor nincs mit tenni. Lehet hogy két-három év távlatában már egy 400k-s autó lenne az olcsóbb, de ha azt nem tudod megvenni, akkor?
-
Tibisz
aktív tag
1.Akkor nézd meg, hogy az alapvető dolgok mennyibe is kerülnek utángyártottba ebbe az autóba, és nézd meg, egy német autóba!
2.Vicces Vagy, egy 84-es autón van mit csinálni! Ez nem egy új japán autó!
Az aláírásodat pedig annyiban kellene módosítani, hogy étterembe nem kell dohányozni, hisz ez minden kultúrált országban alap!
[Szerkesztve] -
Szeke
senior tag
Jaja.
Ami a nagy számú öreg német autók előnye: tele van velük minden bontó.
Közel új autóknál meglepődnétek, mennyibe kerül egy javítás egy német-japán összehasonlításban...
De nem erről szól a topic, hanem arról, hogy volkovynak autó kell, s ez a mazda jó választás lehet ennyi pénzért! (persze alapos átvizsgálás után).
UI: majdnem kifelejtettem: a TiRoL felirat a kocsi hátulján nagyon ütős
[Szerkesztve] -
Josh
tag
Jómagam is, inkább azt javasolnám, hogy vegyél egy sokkal jobban ismert autót (nálam az aduász a golf 2), mert bontóból olcsóbban is lehet szervizelni, és a nagy ccm-re meg ráfizeted a gatyádat is, a biztosításra, és a kötelezőre.
-
pweisz
senior tag
Hát nem tudom, de lett javítva egy ismerős autoszerelőnél egy japán autó nem tudom már milyen, talán toyota, de valami rohadt drága volt a javítás(egyébbként összetörtt az autó), mert nem tudott hozzá utángyártottat kapni, de megkelett csinálni mert csak pár éves volt a kocsi.
-
Bazsesz
őstag
Hali Volkovy!
Egy kérdésem lenne: mire nem elég neked az 1150-1500ccm-es kötelezőkategóriába tartozó autó?Mért pont 2000-ressel nyitsz?
Én javasolnék egy autót, de inkább meg se szólalok, mert akkor két hétig csak lesnék ki a fejemből. Bár igaz a legdrágább alkatrész bele köbö 13k-ból kijönne, ha el is romlik...
Bár Te tudod, Te döntésed, én tudom, milyen autóval fogok járni egy jódarabig...
Üdv: balu -
Szeke
senior tag
''Öreg használtautót nem szabad venni japánt, mert drága az alkatrész hozzá, ezt már említette más is''
1. - nem sokkal drágább (nagyon jó utángyártottak vannak gyárihoz közeli minőséggel. nézz meg alkatrészkatalógust egy nagyobb autósboltban)
2. - ha drágább is, de ha egyszer nem kell, akkor kit érdekel?? -
Tibisz
aktív tag
Sok igazság elhangzott, de egy-két dologgal még kiegészíteném. Öreg használtautót nem szabad venni japánt, mert drága az alkatrész hozzá, ezt már említette más is. Ha ez lesz az első autód, és fogalmad sincs, hogy mit kell nézni egy használtautón, akkor érdemes keresned egy olyan embert, aki ért az autókhoz, és tud neked segíteni a vásárláskor. Nagyon-nagyot lehet bukni, egy rossz választással! Normális autót nem, lehet kapni 300e alatt, és akkor még arra is rá kell költeni legalább 200e-ret, hogy rendbe legyen, feltéve ha nagy szerencséd volt, és nem egy trehány gazdától vásárolsz autót.
Ha javasolhatom, 1500 cm3-alatt keress autót, hogy ne legyen egy vagyon a kötelező biztosításod! Pontosan hol akarod használni az autót, főleg városban, vagy inkább vidéken? Mennyit akarsz menni vele egy évben? Ezek a kérdések azért fontosak, mert ezek alapján lehet kiválasztani a Neked megfelelő, és a pénztárcádhoz is passzoló autót! -
simonzé
addikt
Már volt ilyen kérdes, de hogy a tök*mbe képes egy ilyen kocsi 100e-be kerülni?
Faterék vagy öt éve egy '85-ös Civicet adtak el 480-ért. Nincs benne motor? Vagy csak két dimenziós?
Én kb fél éve vagyok autótulaj. Sokallom a kötelezőt (www.biztositas.hu - a legolcsóbbat is választhatod, neked nem lesz velük dolgod, még ha kárt okozol sem...), de legalább olcsón tankolok. Románia Rulez. Asszem legutóbb már 200-nál többe került a Shell VpowerAótóm meg eszik belőle kemény 5-6 litert. Astra F rulez!
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
En iden januarban kerultem M1-bol A0-ba. Elotte novemberben kijott egy level a biztositotol, hogy az eddigi M1-s 17xxxHUF-s dij januar 1-tol A0-ban 31xxx lesz, per negyedev. Aztan megneztem a netrisk -n es ott a legolcsobban most 21xxxHUF ennyi idore, de kiderult addig sem a legdragabbnal voltam. At is valtottam persze, de ''csak'' 3x kellett rola nyilatkoznom ajanlott levelben.
hobizoli -
Csazsol
senior tag
Azért van egy kis költségcsökkentő tényező: Az eredetvizsgát az ELADÓNAK kell állnia v. lealkudod a vételárból. Ha nem pesti vagy akkor a Posta Biztositó OK.
-
sh4d0w
félisten
Csak viszonyításképpen:
Opel Corsa 1.5D, 30 éves sofőr, érdi lakhellyel, a0-ban, negyedévente, kiegészítő balesetbiztosítással (nem CASCO!) a bent ülők számára, kevés híján 8 rugó. Eztet pedig a Postán kötöttem... -
salgado
tag
itt van egy bizt. összehasonlitó:Bővebben: link
-
L3zl13
nagyúr
válasz
parandroid #20 üzenetére
Ha biztosítónként egyforma lenne, akkor nem lennének különbségek a díjak között különböző biztiknél.
Van olyan bizti, aki Pest megyét BP-hez hasonlan kiemelt veszélyességű területként kezeli, van amelyik nem.
Van amelyik kedvezményt ad folyószámlás fizetésnél. Van amelyik nem.
Van amelyik X évtől ad korkedvezményt van amelyik Y-tól.
Ezeket kombinálod, és lazán kijöhet, hoyg egyik biztosítónál a dupláját fizeted mint a másiknál, holott az átlag díjak általában hasonlóak. És ezért nincs legolcsóbb biztosító, mert bizonyos feltételek itt olcsóbbak, bizonyosak pedig ott.
Én havonta fizetem a KGFB-t. (Cascoval együtt.) Bár az esetek többségében valóban negyedéves díj van. -
Panther
HÁZIGAZDA
Vagy ez, de ennél durvábbat már tényleg nem tudok
Bővebben: link
-
TRD
csendes tag
válasz
parandroid #20 üzenetére
Évente 1x válthatsz biztosítót, novemberben!!!!
Nincs különbség szerinted? Nekem most az Argosznál évi 140k, a Aegonnál 82K lenne, megyek is át hozzákuk jövőre. -
tildy
nagyúr
-
aDM|RaL^
őstag
látom nagyon megéri ebben a világban kocsit venni és üzemeltetni omfg, és még a benzin ár is az egekben piafff
-
Arius
aktív tag
Ahogy kinéz? Hát erre azt írnám, hogy volt egy ismerősömnek egy régi gti golfja...képen úgy nézett ki, hogy csillog villog. ha fél méternél közelebbről nézted IRL akkor már nem volt olyan frankó...belülről (motortér), alulról, meg minden más szemszögből ami nem volt rajta a netes képeken meg szétrohadt hulladékhegy volt, jártányi erő nélkül.
Erről ennyit
100ezer HUF-ért használható autót nem kapsz ez szinte biztos...olyat igen, amire ha ráköltesz némi (több-kevesebb) pénzt (időről-időre), akkor egy ideig eljárhatsz vele. -
tildy
nagyúr
Nagyon olcsónak találom 100ért.Szerintem valami nincs rendben vele.
Csak példának hoznám, fater 2 éve vett 84es corollát az volt 200+átiratás. -
L3zl13
nagyúr
válasz
parandroid #17 üzenetére
Melyik biztosítónál?
Szvsz biztosítónként változó, hogy milyen képlet alapján számítják a díjat. Biztosítónként változó az is, hogy hogyan fizeted. -
parandroid
félisten
a biztosítás megkötésénél ki kell fizetni az első negyedéves díjat.
ez kötelező gépjármű felelősségbiztosítás, és x dologtól függ:
- bónusz-kategória - mióta vezetsz balesetmentesen - ez évente lép egy kategóriát, azaz ettől olcsóbb lesz, de nem a jogsiddal kezdődik, hanem a neveden lévő biztosítástól
- lakóhely - bp külön szívás, legjobb valami eldugott falu
- életkor - minél öregebb vagy, annál olcsóbb a bizti...
- nem - nők állítólag kevesebb balesetet okoznak
- autó típusa, értéke, köbcenti
, extrák
- ezeket lehet, hogy keverem a casco-val, de valami ezek közül is számít itt is
a legjobban tehát akkor jársz, ha valahol az isten háta mögött van egy nagymamád, és ő lesz az üzembentartó. sajnos mindenképpen a0-ról kezded és csak évente kapsz bónuszt, úgyhogy a minium, amiről indulsz az kb 10k, a felső határ a csillagos ég...
ja, és negyedévente fizetendő
p
[Szerkesztve] -
süti5
őstag
Ha már a hasznaltauto.hu-t nézegeted:
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
salgado
tag
válasz
parandroid #7 üzenetére
én elöször kötöttem és nincs semmi ''elsö biztositási dij''!
-
Panther
HÁZIGAZDA
Ha azt veszem, hogy az autó tökéletes, semmi baja, minden papírja oké, stb...
Nos, akkor olyan 160e-ből tényleg megúszhatod. De gondold végig, hogy ez nem egy új autó, szóval...
(Nekem hihetsz, mondom ugyanilyen autót vettem tavasszal. Jó kocsi, csak eleve egy autó fenntartása nagyon drága. Én pl úgy indultam neki a vásárlásnak, hogy van max 250e Ft-om s dologra, tehát a max vételár 150e.) -
norbyte™
csendes tag
Negyedévente van a KGFB-t. Illetve évente van még a súlyadó. A zöldkártya is évenkénti ktsg, plusz az esetleges szervízelés, nomeg a műszaki vizsga 2 évente, és a felkészülés.
Megnéztem a linket, 100K-ért ilyen járgány?? Valami nem ok... Mindenesetre légy óvatos a vásárlásnál, nehogy meglepi legyen... -
_Volkovy_
nagyúr
válasz
parandroid #7 üzenetére
És a biztosítás összege nem csökkenthető valamennyire?
Má' csak azé',mer' reménykedem benne hogy balesetem nem lesz,szándékosan meg nem rongálják meg,felesleges a biztosítás.. -
Panther
HÁZIGAZDA
Ez jó kis kocsi, nekem is ilyen van
Csak a színe más.
(Egyébként számíts arra, hogy olyan 250-300e Ft-oba lesz az egész, mire tényleg jó lesz.)
vételár 100e
(valami baja biztos lesz, javítás mondjuk ~50e)
eredetvizsga ~18e
(műszaki most nem kell, de az is olyan ~15e)
zöldkártya ~7e (nem tudom van-e)
átíratás ~30e
törzskönyv, forgalmi ~8e
(új gumik esetleg... ~10e/db)
biztosítás: nekem anyám nevén ~10e/negyedév (sajáton úgy 1.65x szorzó... plusz pénz ha BP, stb)
súlyadó ~20e/év -
_Volkovy_
nagyúr
A hasznaltauto.hu-t böngészgetem,látok jópár kocsit amik tökéletesek lennének nekem,a zsé is megvan rájuk.100k-ért abszolút semmi elvárásom nincs,csak menjen a verda.
Na most ha 100-ért meg van hirdetve,akkor hogy zajlik a dolog?
Felhívom a tulajt,elmegyek,és:?
konkrétan ő lenne az egyik jelöltem:Bővebben: link
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Windows 10
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3055
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest