Új hozzászólás Aktív témák

  • peppe79

    senior tag

    válasz idegen lény #31781 üzenetére

    Való igaz, hogy a hasonló "színvonalú" üzletekből van még jópár az országban. De azért vannak kivételek is. Én csak arra akartam kilyukadni, hogy egy százezres nagyságrendű vásárlásnál, ha csak pár ezer forint különbségről van szó, szerintem érdemesebb a drágább, de korrektebb, megbízhatóbb céget választani. Gondolok itt például a felkészültebb -, nem pedig kéthavonta cserélődő, betanított műszaki eladókra; a vevőközpontú hozzáállásra; a gyorsabb és rugalmasabb árubeszerzésre, házhoz szállításra, esetleges árucserére.

    4-5 éve, amikor az új házunkba kerestünk háztartási gépeket, a Media Marktban vagy fél óra sétálgatás után se jött oda hozzánk senki. Nem azt vártuk, hogy körbe rajongjanak; elég lett volna annyi is, hogy valaki felajánlja a segítségét a választásban. Bezzeg a mellettünk hangoskodó szerb vásárlónak -, aki épp az x százezres LCD tévéket bámulta, egyszerre két eladó is árnyékot rajzolt. Biztos nem illettünk a képbe a teszkós ruházatunkkal, így aztán fél millió forinttal (pontosabban két fel nem használt bankkártyával) a zsebemben távoztunk az üzletből, amit végül máshol költöttünk el.

    Persze tudom, hogy egy műszaki cikkekkel foglalkozó üzletláncnak ez nem nagy veszteség, és pont nem érdekli az ott dolgozókat sem az egész. Az ő egyetlen céljuk, hogy lehetőség szerint minél kevesebb idő ráfordításával, minél több és nagyobb értékű szemetet sózzanak rá az emberekre, hogy szép kerek jutalékuk legyen. És akkor el is jutottunk ahhoz a kérdéshez, amit Met vetett fel. Nem hiszem, hogy bármennyire is érdekli az ott dolgozó eladók többségét, hogy egy kiválasztott -, de nem kapható áru helyett milyen helyettesítő cikket adjanak.
    A jó hírnevű, kisebb cégek esetében viszont nagyobb súlya van az üzlet -, illetve az ott dolgozók megítélésének.

Új hozzászólás Aktív témák