Új hozzászólás Aktív témák

  • BB9000

    senior tag

    Személyes tapasztalat a Philips 90 napos pénzvisszafizetési garancia promócióról. Ez a promóció már lejárt, de még biztos lesz hasonló.
    Az itteni fórumon olvasottak alapján a Philips saját webshop-jában karácsonyra vettem egy gőzállomást. Nem vált be. Januárban visszaküldtem a promócióban. Eddig minden rendben volt. FB-on be kellett jelenteni, hogy tudjanak róla. Ez a promóció feltétele volt. (Akinek nincs FB-ja annak telefonon is lehetett.)
    A visszaküldés lebonyolítása a vásárlót terheli. Személyesen nem lehet visszavinni, csak küldeményként hajlandóak befogadni. Futárcéget keresni, kifizetni nekem kellett. Ez is ok. Megértettem, elfogadtam, megoldottam, kifizettem.
    Megkapták. E-mailt is küldtek róla. Azt olvasva jött egy "apró" meglepetés. A visszaküldéstől számított 90 napon belül küldeni fogják a vételárat. Ez állt a levélben. Megvenni sokkal gyorsabb volt. Kifizettem és 3-4 nap alatt meg is kaptam. Hogy miért tart 90 napig egy visszafizetés, azt nem nagyon értem, de mivel promóció, ezért nem lehet reklamálni. Így találták ki. Eltelt a kilencvenedik nap is, de a pénz csak nem jött meg. Érdeklődtem, hogy mire számíthatok. Udvariasan tájékoztattak, hogy ők a 90 napot a visszaérkezés dátumától számítják, ami csütörtökön (2020.04.23-án) fog letelni. Aznap fogják indítani az utalást. Várjak türelmesen.
    Szóval aki a Philips promócióban vásárol, és visszaküldi az legyen nagyon türelmes! Nem úgy, mint én. :)

Új hozzászólás Aktív témák