Új hozzászólás Aktív témák

  • farkas-j

    őstag

    válasz PainKiller13 #61998 üzenetére

    Amikor szervizes voltam, az volt a szabály, hogy ha nem garanciális volt a készülék, akkor a hibás alkatrészt azt ott kellet hagyni az ügyfélnél, ha kérte természetesen a "szemetet" elvittük. A kiszerelt alkatrész az ő tulajdona volt. Csak abban az esetben nem lehetett otthagyni alkatrészt (pl modul TV-knél modult), ha a kuncsaft felújított alkatrészt, modult kapott, mert ilyenkor nem a teljes árát fizette ki a modulnak, hanem úgymond beszámoltuk a hibás modul árát, amit a szervizben megjavítottunk, felújítottunk. Magyarán kedvezményes áron kapta az alkatrészt, cserébe elvittük a hibásat mert mi azt a szervizben megjavítottuk. Mindenki jól járt.
    Mivel az említett mosógép már nem garanciális, ezért a hibás elektronika a csere után is a vásárló tulajdona marad. Egy kivétel van, amit fentebb írtam. Viszont erről előre tájékoztatni kell az ügyfelet, hogy dönteni tudjon, hogy felújított alkatrészt kap olcsóbban, vagy teljes árú újat! Nem hiszem, hogy változott volna a szabály.
    Csak még egy példa. A Z14XEP motoros Opelünk szívósorát fel kellett újítani, mert a Twinport vezérlés csodás műanyag elemei kikoptak. Hogy ne kelljen az autónak szétszerelve várni a szívósor felújítására, a javító műhely küldött egy profi módon teljesen felújított szívósort. Kifizettem a teljes vételárát a csomag átvételekor. Miután kicseréltük, a régit visszaküldtük, és egy jókora összeget visszautaltak.

    Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4

Új hozzászólás Aktív témák