Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blattida

    nagyúr

    válasz mzso #27067 üzenetére

    Nem most írtam le először:
    #27031 hozzászólásodban írtál a kommutátoros vs elektronikus kommutátoros kérdéskörben egy állítást, amire én a [#27034] hozzászólásom utolsó mondatával válaszoltam. Itt jött a félreértés #27036, amire én magyarázatot adtam a #27037-ben, erre írtad ezt a #27052-ben, még mindig a félreértésbe ragadva, erre már mindkettőt beírtam a #27055-be, hátha sikerül kijönni a félreértésből, de nem, mert erre meg ezt írtad a #27058-as hozzászólásodban, amire én meg ezt a #27065-ben, végül érkezett Tőled a #27067.
    Szerintem egyértelmű, hogy ki értette félre és ki ragaszkodik a félreértéséhez, valamint az is, hogy én végig a kommutátoros (szénkefés) és elektronikus kommutátoros viszonyról beszéltem.

    Valóban kicsit több alkatrészre van szükség, mint néhány félvezetőre.
    A rézcsapágy persze, hogy vezeti az áramot, nem is ezzel van gond, de ezt, szerintem, Te is tudod.

    Vannak már jó néhány éve például inverteres motorok, azokban nincs szénkefe, gondolom, azokat kedveled, de azokról sem árt tudni, hogy nem a tartósság és megbízhatóság bajnokai, alapvetően kivitelezési-elektronikai okokból kifolyólag. Sajnos a világ nem ilyen egyszerű, nem fekete vagy fehér, az elektronika nem mindenre és nem végleges megoldás.

Új hozzászólás Aktív témák