Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mate

    nagyúr

    válasz neduddki #7811 üzenetére

    Már megrendeltem a matracot, igazából tanács kellene, hogy én vagyok túl szűrös szívű, vagy a Dormeo (studio moderna) áll roppant pofátlan módon a dolgokhoz.

    Az eset:

    30k-ért lehet kapni náluk fedőmatrac+párnát. Ehhez most ajándékba adtak takarót is.
    Megrendeltem, majd másnap hívtak, hogy a takaró ok, viszont matrac+párna nem elérhető csak 2 hónap múlva és ajánlottak egy másik terméket amit el is fogadtam.

    Már itt megjegyezném, hogy mai napig ugyan úgy árulják a terméket, miközben elvileg nem elérhető náluk...
    5 munkanapon belül garantálják a szállítást. Ezt be is tartották, utolsó nap jött a csomag. Kinyitom és nincs benne a párna.

    Írtam nekik és bocsánatkérés után mondták, hogy küldik. 9 munkanap elteltével meg is érkezett a csomag. Ügye alapból érdekes, hogy ez már nem fért bele az 5 munkanapba. Ami még viccesebb volt, hogy még egy takarót küldtek és nem párnát.

    Ekkor írtam nekik, hogy lassan 1 hónap eltelt és még mindig nincs meg a párna. Mondták, hogy bocsánat cserélik. Na de miként? tettem fel a kérdést.

    Kiküldenek egy futárt a takaróért, elviszi a központba és a beérkezés után küldik a párnát. Mondtam nekik, hogy ki nem adom a kezemből a takarót, míg nem kapom meg egyből a párnát. Mondták, hogy ez nem így megy.

    Csak én gondolom, hogy rohadt rosszul állnak a dolgokhoz? Alapból így a csere vagy 15 munkanap, hisz vissza szállítás, újra kiszállítás...

Új hozzászólás Aktív témák