Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • setup

    tag

    válasz Gyöször #3116 üzenetére

    Reduktor szerint 10 liter volt, de megbízhatatlan ez a mechanikus szelep, hogy mennyire nyit az a baj és a gép hűtése meg elég hangos ahhoz, hogy nem hallom tőle sikerült e előre küldeni a gázt. Felvettem a jobb kezemre egy sima bőr kesztyűt, hogy jobban érezzem a ravaszt. Azt reméltem így nem szívat meg.
    Lusta voltam ugyan az egészet tisztítani, de a hegesztésnél pár centit fémtisztára csiszoltam pedig.
    Mondjuk por az volt, mert nem nyitottam ki, csak a kis ablakot.
    Pincegarázs és élveztem a hűvös klímát. Ha kinyitom a garázsajtót a 40 fokban hosszúnadrág, hosszú pamut felső meg kesztyű, megdöglök. Így meg állt a por a levegőben a csiszolás miatt.
    A vízszintes varrat alatt egyébként elég sok, legalább 2-3mm rés volt a két anyag között, mert nagyon szorosra szabtam a keretet. Szorult benne a rács kerete és így adtam neki még egy kicsit úgy, hogy a hegesztésnél csaltam el..
    45 fokban tartva varrtam az egyik élét és lassan haladva addig adtam az anyagot, hogy összeérjen. Emiatt nem "lapos", ezzel egyező próbadarabon szépen terült egyébként előtte ennyi amperrel.
    Tapasztalatlanul nagyon nehéz rájönni mikor vagyok én a béna és mikor beállítás a baj.

    Úgy számoljak, hogy az ilyen szivacs varrat statikailag olyan, mintha kb. nem is lenne?
    Az újravarrással mi a helyzet? Ha szennyeződés miatt, akkor képtelenség, mert mindig fújódni fog?

    Az a gond, hogy rittig a leghozzáférhetetlenebb helyen van, ahonnan a legrosszabb levágni, szóval vaktában kísérletezni ezért nincs sok kedvem.

    Nagyobb árammal, ha újra rámegyek szerintetek van esélye, hogy összeolvad rendesen, vagy ezt már dughatom és ez ilyen szivacs marad?

Új hozzászólás Aktív témák