Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • darvinya

    titán

    válasz plömplöm #72899 üzenetére

    Ha már gyártók, webshop -kat linkelgetünk.

    LED előnyei:
    Fény hasznosítása:
    A hagyományos izzók az áram nagy részét melegítésre használják, nem pedig világításra, ezért igen alacsony a fényhasznosításuk: 8-14Im/W.
    A LED értékei általában 50-80 Im/W, de léteznek már 100Im/W értékűek is.

    Hőtermelés:
    A hőtermelése minimális, ezért felhasználható olyan helyeken is, ahol a melegedés veszélyforrás lehet.

    Élettartam:
    A hagyományos izzók megközelítőleg 1000 üzemórát bírnak, a halogén izzók 3-5 ezret, a kompakt fénycső 8-12 ezret, a LED pedig 30-100 ezret.

    Szemre való hatása:
    Nem vibrál, ezért nem bántja a szemet

    Fény irányíthatósága:
    LED esetében alacsony, vagy egyáltalán nincs fényszmog, vagyis oda világít ahol arra szükség van.

    Fényerő szabályzása:
    Fényereje szabályozható, negatív következménye nincs.

    Színválaszték:
    Egy foglalat több színű fény kibocsátására képes. Több, mint 16 millió szín elérhető megfelelő keveréssel.

    Késleltetés nélkül kapcsolható:
    Nem szükséges megvárni a bemelegedést a megfelelő fényerősséghez. A LED azonnal produkálja a kívánt fény erősségét.

    Ki/BE – kapcsolás: A sok ki-be kapcsolásnak nincs élettartamot rövidítő hatása.

    Rázkódás, ütés: Mivel izzószálat nem tartalmaz egy rázkódás, vagy ütés nem feltétlenül jár a fényforrás elvesztésével. Az autóiparban emiatt egyre gyakoribb a felhasználása

    Ki írt olyat, hogy változtattam fényszóráson, pontosan ugyanúgy szórja a fényt, mint normál izzó.
    Nem fogok bazári fényeket felrakni.
    Ráfutásnál nincs olyan, hogy nem láttam, mert követési távolságot mindenféleképpen be kell tartani, függetlenül látom a féklámpát vagy sem.
    Pl: motorfékkel lassúláskor nincs féklámpa használava, még sem rongyolják telibe a kocsi hátulját, mert az a hibás aki belemegy.

Új hozzászólás Aktív témák