Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    válasz j.bravo #97111 üzenetére

    Belefutottál az egyik leggusztustalanabb javításba, részvétem :K

    Azért 42 centi, majdnem fél méteres a javítókészlet mert magában az átvezető gumiba csak a vezetékek fognak majd futni.
    Kárpit le, fólia le, ezután teljesen modellspecifikus hogy még mit kell kiszedni az ajtóból, volt olyannal dolgom hogy az üveget is ki kellett szedni, másból a teljes nyitáshatárolót stb. És be kell húzni az ajtóba a szar köteget, kényelmesen az ajtón kívül kinnt kötözgetsz. majd visszahúzni, átvezetőn áthúzni, jó hosszan.
    Az ajtóoldali rögzítés a létező legváltoztosabb márkánként és típusonként, van amelyik szívatós mert egy erős gumi vállat kell kipréselni lukon ami nem mindig könnyű feladat.
    Stekkerbe egyenként kisaruzni majd az újat besaruzni, mehet minden a helyére. A toldás bennt lesz az ajtóba, kötegelővel akár több részre osztva rögzíteni ahol sem az ablakmechanika, se semmi nem akad majd bele.

    Ennél még gusztustalanabb az átvezetővel egybeöntött kivitel.

    A leg-emberbarátabb kivitelt Fordék használták régebben, két stekker, egyik az ajtón, másik az oszlopon és bajonettzáras gumitömítéses stekkerek.
    Kész átvezető köteg gumiharmonikába kompletten, ezt kicserélni 3-4 perc.
    Hátránya a kétszeres kontakthiba lehetőség.

    A gumi átvezető harmonikába semmiképp ne toldj mert nagyon rövid életű lesz.

    Színekre nagyon figyelj mert nagy összegbe fogadnék hogy nem fog pár vezeték szín stimmelni a gyárival. Ilyenkor ha pl. gyári zöld, javítókészlet kék, mindent papírra felírni mert ha már kész vagy nagyon nehéz kicsipogtatni halyben.

    Ha ez van, ne törekedj a színhelyességra hanem trsd a vezeték vastagságot, akkor is ha el fog térni a színe. Pl. gyári vastag piros, a javítókészletbe csak vékony piros van de van vastag barna, azt használd, így logikázd ki.
    Egy ablakemelő motor nagyon nem fog örülni ha bár színhelyesen kötötted de a gyári 1,5vezetékből 0,5-öst csináltál.

  • Reggie0

    félisten

    válasz j.bravo #97111 üzenetére

    En semmikeppen nem a hajtasi ponton toldanam, hanem elotte egy olyan reszen, ahol hely is van es a kabelnek sem kell mozognia. Ha a hajlitasnal toldod, akkor hamar tonkre fog menni megint.

Új hozzászólás Aktív témák