-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
ott szerencsére hivatalosan is engedélyezett (legalábbis kamatkedvezményért):
"Mit kell tenned, hogy megszerezd a lekötés nélküli kamatot, minden hónapban?
Érkezzen min. 200 000 Ft-os jövedelmed a számládra minden hónapban!(3)
Munkabérnek az a jövedelem számít, amelynél az utalás közleménye tartalmazza az alábbi szavak valamelyikét: bér, munkabér, jövedelem, fizetés, nyugdíj(3) A jövedelem-jóváírási feltétel abban az esetben teljesül, ha az adott hónapot megelőző hónap utolsó munkanapja előtti 3. munkanap és az adott hónap 12. napja között legalább 200 000 Ft jövedelem érkezik a bankszámlára."
-
vajon a Gránit nyitási promóció vonatkozhat olyan ügyfélre is, aki jelenleg társtulajdonos egy meglévő számlán de önálló számlát (is) szeretne? feleségemmel közös számlát használunk (én vagyok a fő tulajdonos), de már ezelőtt is felmerült az igény a saját külön számlára, ez most ideális lenne... illetve az is kérdés / kizáró ok, ha egyszerre nem lehet az applikációval a két számlát külön kezelni, váltogatni pl., erről van esetleg gyakorlati tapasztalat? ki-bejelentkezés nem igazán komfortos...
-
-
március végén nyitottam, munkabér nem megy rá csak eseti átutalás de még nem vontak le semmit.
kell még egy hónap, hogy biztosan ki lehessen jelenteni nem ellenőrzik a jogcímet, de állok elébe
(persze, ez semmire nem garancia, élesítenek egy belső fejlesztést és máris lehet meglepi a köv. hónapban...) -
-
Unicredit Partner Aktív Zéró (BM) megszüntetés: 10 perc várakozás, 5 perc ügyintézés aminek a felét a fiókvezető aláírása vitte el. a bankkártya megszüntetés miatt 30 napos a felmondás, így a leürített számlára vissza kellett utalni még 1 havi díjat amit elviekben a levonás-jóváírás után még május elején ki tudom utalni magamnak másik számlára.
-
-
ha jól láttam, Erste Privilégium 2.0 Partner bankszámla feltétel teljesítés kapcsán ez volt az utolsó hozzászólás.
nos, március végén nyitottam a lejáró BM-es Unicredit helyett videóazonosítással, ahol felvetettem az ügyintézőnek, hogy fizetés előtt pár nappal már nem fut át a munkáltatón a bankszámla változtatás, ilyenkor mi a teendő? hezitálás nélkül mondta, hogy utaljak simán a számlára Munkabér közleménnyel, valószínűleg rendben lesz és elfogadják.
ez tegnap meg is történt, feltehetően triggerelt is valamit, mert ma már biztosítást is akartak rám sózni de ami ennél még bizalomgerjesztőbb, hogy George mobil appban is gratulált ma, hogy akkor 3-a a fizetésnapom és ugyan már kezdjek el valami megtakarítást.
elvileg utólag kell majd levonniuk a számlavezetési díjat ha mégsem csúszik át (vagy az is lehet, hogy a feltételekkel ellentétben csak az első x hónapot nem veszik ennyire szigorúan), de gondoltam akkor továbbviszem ezt a vonalat és lássuk a medvét - a 40k jóváírásba belefér 1 havi díj, legalább lesz konkrét infó is róla
viszont még érdemes megemlíteni, hogy nagyon korrektül, gyorsan és problémamentesen ment a nyitás és az applikáció is egészen használhatónak tűnik.
ja és tetszik az új Visa kártya, tök jó, hogy semmi csillivilli reklámfelület csak szép szolid elegáns zöld -
igen, utánakérdeztem: telefonos ügyfélszolgálat szerint a mobil applikációs ingyenes utalás szűnik meg, a többi marad(na) - minden eseti tranzakcióra vonatkozóan számítanak fel díjat, 0,3xy%, minimum kétszázvalahány forint.
szóval záros határidőn belül zárós
ja még annyi, hogy beazonosítás nélkül, általános információt adott, szóval ebben nincs semmilyen esetleges kedvezmény. -
ez engem is érdekelne. unicredit BM most jár le áprilisban, kellene helyette valami és Erste még nem volt sosem, gondoltam kipróbálnám... viszont fizut nem szivesen irányítanám ide a fő számla helyett, ha van bármi alternatív megoldás ami megfelelhet (vagy tényleg nem ellenőrzik) akkor belevágnék.
-
válasz
ratcache #37938 üzenetére
na, legalább ez kiderülni látszik - dec.31-én a megtakarítási számlán lévő kamatjóváírás után a szocho terhelése megtörtént, de a kamatadót csak 01.10-én terhelték be.
a netbankos tranzakciótörténetből jobban látszik a megtakarítási számlát kiválasztva, a mobil appban viszont csak ez a levonás jelenik meg, a tranzakciótörténet nem tartalmazza alapvetően a megtakarítási számla tételeit (kiválasztani meg nem lehet), csak ezt az egyet ami ahhoz kapcsolódik... valami technikai varázslás volt, gondolom megtakarításin már nem mindenkinek lehetett elég egyenleg így máshogy, a fő számláról oldották meg -
sőt, egyre több helyen élből elutasítják a virtuális egyszer használatos kártyákat akkor is, ha ugyan nem megújuló dologra fizetnél elő, de az oldal profiljából adódóan próbálná tukmálni az előfizetéses konstrukciót... ezek kapnak egy általában befagyasztott állandó virtuális kártyát, csak ezzel pont az eldobható lényegét veszítjük el.
-
válasz
s7evcsenko #25451 üzenetére
pont akkor volt telefon váltásom is, az újra pedig fel sem tettem már a mobil appot, de az ügyintéző annyira korrekt volt, hogy ott helyben beaktiváltuk az új készüléken és ő javasolta, hogy szépen nyugodtan utalgassam át 20e forintonként a másik számlára mert az a legjobb (és ingyenes) opció, minden más plusz költség lenne.
a kérdésre így konkrétan nem tudok válaszolni, de ez egy megoldás lehet.
vicces egyébként, hogy a legpozitívabb élményem a cib kapcsán a számlazáráshoz kötődik, minden simán és gyorsan ment
-
válasz
kammler #23838 üzenetére
jól el van dugva a beállítás, de itt lehet az értesítést kezelni: Kártyák és internetes jóváhagyások / Gránit Pay (tovább a funkcióhoz) / fent Biztonsági beállítások gomb majd Fizetési értesítések engedélyezése a Gránit Pay használatakor.
mondjuk lehet, hogy nem működik, GPay bevezetése óta nem éreztem ingert a használatára -
válasz
CrazySouls #23492 üzenetére
egyszer eljátszottam ezt, mikor túl sokszor próbáltam rossz jelszóval belépni. ügyfélszolgálat szerint egy idő után magától is feloldja (de nem vártam meg, inkább kértem jelszó reset-et).
-
ugyanis a bank nem szokta duplán küldeni az ilyen adatokat..., szóval hiába fogják rájuk, én nem dőltem be.
umm... Gránit kapcsán... hónapokig, de lehet, hogy féléven keresztül is duplán, triplán küldte állítólag a bank a visszatérítési tranzakciókhoz az adatokat, mire sikerült kijavítaniuk banki oldalról... persze, a Recash üfsz szerint volt a banki oldalon a hiba, de az előzményeket tekintve számomra simán hihető
-
válasz
w.miki #19687 üzenetére
Picit olvass vissza, nálam (és ha jól rémlik nem voltam vele egyedül) a Gránit -> Curve -> GPay nem volt teljesen problémamentes. Amikor működött, akkor nagyon jól működött, de több esetben volt sikertelen fizetés "egyéb hibával", ami banki oldalon foglalásban maradt a számlán és csak idővel / üfsz. segítséggel lehetett feloldani.
Az, hogy az utóbbi időben kommunikált Gránitos javítás megoldotta ezt is esetleg nem tudom, azóta Curve-ot kiiktattam. Revolut mindig simán ment GPay-el. Mostanában pedig nem volt gondom a Gránit natív fizetésével sem (bár továbbra is a GPay sokkal gyorsabb volt).
-
válasz
#56816198 #19227 üzenetére
többször volt ilyen, alkalmazás törlés-újratelepítés oldotta meg (ügyfélszolgálat adta a tippet). hátránya, hogy netbankon keresztül újra kell aktiválni a telefonos alkalmazást. utoljára nálam egy teljes alkalmazás adattörlés is megoldotta, nem töröltem és telepítettem újra teljesen nulláról az appot, de ha így nem menne, akkor érdemes azt a verziót is megpróbálni.
-
múlt héten CBA ugyanez: 9k körüli összeget 2x is visszadobta, kártya elsőre ment gond nélkül. 5 perc múlva 30k-t dohányboltban simán sikerült...
sajnos rendszeres. van olyan hely (pékség), ahol soha nem sikerül a telefonos fizetés, csak kártya. sok értelme nincs így, GPay sokkal stabilabb, remélem áttérnek idővel rá.
szerk.: sőt, most hogy pörgetem fejben, spar-ban az önkiszolgáló kasszáknál is jártam így. az legalább már biztos, hogy nem boltfüggő
-
amint bejött kipróbáltam a Gránit Pay helyett, még Curve közbeiktatásával is köröket vert rá sebességben, ráadásul azonnal megszűntek az anomáliák (nem érzékeli, elsőre sikertelen stb.) és a hatótávolság is sokkal jobb volt pl. hozzá sem kellett érinteni, hanem már mozdulat közben 5-10 cm távolságból dobta fel a sikeres fizetés értesítőt, egyszerűen más kategória volt.
sajnos problémamentesnek sem mondható, a több lépcső között valahol a Curve-Gránit között nem volt kerek valami mert több alkalommal is előfordult. hogy jellemzően nagyobb összegeknél a terminál visszadobta egyéb hibával Gránit pedig csont nélkül foglalásba tette és nem is került feloldásra (Curve szerint ők azonnal visszafordították, Gránit vissza is igazolta nekik de mégsem törölte a foglalást automatikusan csak az ügyfélszolgálat), így végül visszatértem a Gránit Pay használatára... de azóta nem ugyanaz -
aki kérdezte fentebb az extra autentikációs kört: ma már kétszer is belefutottam havi rezsi intézés közben és Gránitnál ez úgy néz ki, hogy a weboldalon az eddig megszokott kártyaadatok megadása után betölt egy másik képernyő, ahol le kell okézni, hogy a engedélyeztük-e a tranzakciót.
ezzel egyidőben a mobil appban jön egy értesítés jóváhagyásról, ahol ugyanúgy be kell lépni az appba mint általában és ott vannak a tranzakció részletei, viszont csak egy engedélyezés gombra elég rányomni, nem kell az előre megadott jelszó (lehet, hogy hagyományos sms értesítés esetében nem ugyanígy működik, ezt nem tudtam kipróbálni).
weboldalra visszatérve aztán lehet ott is továbbnyomni, hogy engedélyeztem (nem próbáltam ki appos jóváhagyás nélkül mi történik), majd még egy képernyő lesz ahol visszaigazolják, hogy valóban engedélyeztem - és ennyi, megy tovább a folyamat mint előtte, csak be van iktatva ez a plusz lépés.
-
válasz
ratcache #17760 üzenetére
részben megkövetem a Gránitot: a lekötések kamatával kapcsolatban én voltam a
balffigyelmetlen, mivel áttértem időközben Google Pay-re, nem volt meg a lekötési feltételben elvárt 20k/hó Gránit Pay fizetésígy kell sok tízezret elbukni pillanatok alatt saját hülyeségből
azért hagyom itt, hátha másnak is hasznos lehet...
a másik az utalások, megbízások nem teljesülése: ez az ő saruk ugyan, de nem a backend rendszerben van a hiba, hanem a mobil appban... időnként begajdul, ismert hiba, újratelepítés az esetek nagy részében megoldja - és valóban, már megy is rendben...
-
igen, már tavaly nyitottam egyet, miután a KH-s rabigától (lakáshitel) megszabadultunk (amivel egyébként semmi gond nem volt soha, egyszerűen csak túl drága), de eddig tartalék számla volt.
még kell egy kis osztás-szorzás, hogy a használati szokásokkal (több kártya, sok kp-s kifizetés is van) hogyan jön ki legjobban, de max. az egyik fintech-et is bevonom a mindennapokba (revolut vagy curve). -
Akkor még egy szög abba a Gránit koporsóba: most fizettem neten, kártyaadatok megadása után simán sikeres fizetés, semmi extra autentikációs kör (közel 20k) - meglepő is lett volna, mert a rendszerükben ennek semmi nyoma, se terhelés se semmi... még az egyenleget sem csökkentette
(az csak hab a tortán, hogy épp levelezésben vagyok velük, mert a lejáró lekötések kamatának kb. negyedét sikerült jóváírniuk, pár napja meg simán benyelte a megtakarítási számláról az átvezetést és nem hajtotta végre, nulla visszajelzés, elveszett az éterben...
).
Új év, új bank: cuccolok át a CIB-hez, ez meg marad elfekvő tartaléknak.
-
válasz
merqree #17279 üzenetére
Sajnos eléggé tervezhetetlen a havi költés, több kártya is van a számlához, sok esetben szükség van a kp felvét darabszám maximalizálásra, ennél jobb konstrukciót még nem találtam rá. Eddig kötött a telefonos fizetés is, most ez már lazább, de a CIB-nél én is nyitottam számlát, viszont egyelőre nem tudja 100%-ban lefedni a családi igényeket, úgyhogy még küzdünk egymással egy ideig.
-
Áh, már azzal is elégedett vagyok, hogy gond nélkül működik Curve mögé téve GPay-el... máskor majd bepréselem munkaidőbe az ilyesmit
Lesz itt még probléma, tartalékolom arra az energiát
Amúgy tuti mazochista vagyok, de még mindig ők a legszimpatikusabbak, max. a régi Citi volt hasonló kategória nálam, illetve a K&H a harács előtti időszakból. -
Konkrétan tegnap éjjel (~22:40) próbáltam saját számlák között átcsoportosítani pénzt, meg sem makkant, csak üzenet, hogy a vártnál tovább tart, nézzem szorgalmasan a számlainfót... következőre ugyanez. Netbankba belépve semmi üzenet, ott is megpróbálom, maradt beküldve státuszban. Visszalépek a főképernyőre, semmi. Egy ideig frissítgetem, majd éjfél előtt pár perccel fogad ott egy kiírás, hogy karbantartás 23-01 között. Üzenetek között persze semmi, az utolsó júliusi.
Már fel sem húztam magam rajta, pedig buktam így az EP befizetésti nyereményjátékot
Reggel 7-kor persze csörömpöl az értesítés, hogy mindhárom tranzakció sikeres volt, köszi -
válasz
tonyrulez #16808 üzenetére
Szerintem ez utóbbi szándékos, egyszerre jött a többi privacy módosítással (egyenleg eltüntetése pl.), előtte egyből a részletes volt.
Remélem újragondolják mondjuk a koncepciót, így valóban nem annyira hasznos... max. arra jó, ha nem számítasz semmilyen tranzakcióra akkor figyelmeztet.
-
Gránit mellett CIB-re váltottam... done. Még pár ilyen alkalom és választok új célpontot
-
beszéltem az ügyfélszolgálattal (fel is oldották azonnal), alapvetően tudnak a problémáról, az utóbbi 1-2 nap sok ilyen volt... a hétvégi leállás utóhatásai, háttérrendszerek lassúsága az ok - legalábbis nekem ezt mondta.
sajnos bármilyen tranzakciót érinthet: terminál, atm, netes fizetés, érintve/lehúzva/bedugva egyaránt. szuper!
-
na, kezdi újra a Gránit a szarakodást a dupla terhelésekkel
paypass nem megy, terminál elutasítja, bedugva sikeres fizetés majd órákkal később beesik az üzenet mindkét tranzakcióról és ott is van duplán terhelve a számlatörténetben
2 nap alatt 3 ilyet találtam most visszanézve, be is vitte mínuszba az egyenleget...
-
válasz
merqree #15593 üzenetére
gratula!
az enyém még délelőtt utasították el banki oldalról
(érthető, mert a lakcímkártyán lévő irányítószám nem egyezik semmilyen nyilvántartással - kivéve persze az okmányirodáét, ahol kiállítják... nem először futok bele
)
B. opció lesz, marad a régi metódus: fiókban kötés BM kedvezménnyel... csak az a sok óra, ami a felesleges fényképekre ment el
-
válasz
ratcache #15531 üzenetére
köv. kör sikeres
szerintem a képek konkrétan rosszabbak lettek mint az előző próbánál, de ők tudják
egyébként direkt figyeltem, az a kérés, hogy illesszük a sarkait, szóval ezt nehéz máshogyan értelmezni.
a lényeg, hogy megy úgy is ha kitölti teljesen a keretet és még azt is el tudom képzelni, hogy náluk máshogy látszik az eredmény, mint a képernyőn megjelenítve...
-
eddig csak Gránittal és Revoluttal van tapasztalatom online nyitás terén, mindkettő flottul ment.
nem arról van szó, hogy most emiatt a CIB-et vagy a BM-et szidnám, az alkalmazással van csak bajom - ettől még még maga a konstrukció és a folyamat továbbra is szimpatikus és pártolandó számomra.
a biztosítékot az vágta ki, hogy egyértelműen a kamerakezeléssel vannak gondok és az egyik legnagyobb gyártó felsőkategóriás készülékével nem használható. nem szeretek béta tesztelő lenni, ha éles üzembe ilyen fejlesztést adnék ki, akkor nálunk levágnák a...
és nem, nem überelte a Gránit sorozatos bénázását, mert az menthetetlen kategória nálam
-
válasz
merqree #15515 üzenetére
hát akkor lesz benne pár meglepi
az elején még én is láttam a villogó rec-et, de aztán a vörös köd eltakarta
amúgy azóta pont most engem is hívtak, hogy még így is homályos, szóval újra neki lehet futni. kedélyesen elbeszélgettünk a BM-es sráccal, nem volt semmi gond, ő is türelmet kért mert friss a rendszer, de kaptak már erről sok visszajelzést és köszönik is. rajta vannak...
-
válasz
merqree #15512 üzenetére
szintén ugyanez... tegnap éjjel csináltam végig, hát azt a krvnyázást ami kijött közben
végül fürdőszoba, fényár, tükorre rögzítve volt az egyetlen pont, ahol bezöldült a kép a végén... addigra végigmentem én is minden helyiségen / fényforrás-kombináción... kb. 1 óra volt csak a 3 nyomorult fénykép
persze a teló saját kamerájával még a hajszálkarcok is élesek voltak.
(hagytam én is a végén egy kedves megjegyzést a folyamat értékelésénél...
)
-
Ügyfélként sajnos egyet kell értsek ezzel, bármennyire is szimpatizáltam velük és elnéző voltam évekig. Nem is a technikai probléma a leggázabb, hanem a kommunikációs mismásolás...
Bár ez a felkészültség...
Mindent meg lehetne érteni - tájékoztatással, folyamatos információáramlással.
Mivel idén még nem volt problémám velük, ezért pont a napokban szüntettem meg a K&H-t, amivel az egyetlen gondom az árazásuk volt - így most lesz mellette/helyette CIB (Raffi feltétel is meglenne, de őket kilőttem pár éve szintén jónéhány indokolatlan költséglevonás miatt).
Fenének kell ez a gyomorideg, hogy a teljes családi költségvetés egy ennyire technikailag ingatag lábon álló banknál van
(pénzintézetnél dolgozom IT oldalon, láttam már csodákat, de ami sorozatban itt megy, ez már nonszensz...)
-
válasz
tonyrulez #15007 üzenetére
megnéztem az értékeléseket - nem mondom, hogy nincs alapja némelyiknek, de napi használatban azért nem ennyire gáz. vagy legalábbis a nagyrészét egy újratelepítés megoldja véglegesen (nálam is előfordult több is az ott szereplők közül, net, digitalizálás hiba stb.), de az ujjlenyomat érzékelő valóban nem működik, ha értesítésből nyitjuk meg az appot, csak önállóan, ikonról indítva megy.
a negatívok mögött sokszor lehet, hogy a háttérrendszer működése van, nem feltétlenül a mobil app oldalán van a gond. pl. reggelente, 7-9 között még számlaegyenleg/történet megjelenítés is elég hektikus, de ilyenkor megy az összes csop.besz. meg gondolom csúcsidő... az utalásos probléma fogalmam sincs mi lehet, sosem vettem észre gondot. az AFR elején néha rendetlenkedett pár napig, de ennyi.
azért alapvetően használható, de biztos ami biztos én is fenntartok egy másik számlát is tartaléknak, még kell dolgozniuk a teljes bizalomért
-
válasz
tonyrulez #14998 üzenetére
teljesen jó: nem kell appot megnyitni, sőt, van rá opció, hogy a telefont sem kell feloldani/zárolt képernyőn is működjön (bár így még sosem próbáltam).
néha, nagyobb frissítések után volt, hogy újra kellett digitalizálni a kártyát, de az utóbbi időben ez sem jellemző. külön beállítás van rá, hogy tranzakció után direktben feldobja a fizetéssel kapcsolatos részleteket.
gyakran használom, nincs vele problémám.
push értesítés is megérkezik általában. utalásokról mindig jön, de néha, ha gyorsan fizetek sokszor egymás után (pl. havi rezsi iCsekkben), akkor nem mindenről küldi el.
-
náluk a héten - főleg a végefelé - megint vérzett pár sebből működés... nálam jó 1 napig eBankból nem dolgozta fel a tranzakciókat sem (túl hosszú időre hivatkozott de még ügyfélszolgálat sem látta nyomát, többször beszéltünk), hibás sms díj terhelés amit azóta jóváírtak, aztán volt, hogy egyenlegből levonta ugyan a fizetési tranzakciót de számlatörténetben nem volt nyoma (jóval később megjelent) és az ellenkezője is, miszerint az egyenleget nem csökkentették a foglalási tranzakciók...
azért hétvégére helyrebillent...
szerk.: ja, netBank működött végig, bár onnan is sikerült kitiltanom magam valahogy, bár a böngészőből ment a jelszó, mint eddig is... de jelszó reset után ott már rendben volt minden.
-
K&H: https://www.kh.hu/moratorium
náluk pl. hitelkártya is ugyanúgy beletartozik.
-
az utolsó pártíz hozzászólás után azért én is megjegyezném, hogy a Gránitot továbbra is ajánlanám, mert nem sok van a piacon hasonló kondíciókkal és alapvetően azért jól működik minden funkciója.
a problémafelvetéseim is elsősorban annak szóltak, hogy aki bankváltáson gondolkodik, a teljes képet lássa, mert azért előfordulnak néha anomáliák, de ezek jó része vélhetően nem általános probléma.
inkább arra bátorítanék mindenkit, hogy minden ilyen esetet jelezzen a banknak azonnal (és írásban lehetőleg), hátha arra ösztönzi őket, hogy mielőbb felszámolják azokat. én mindenesetre így teszek - és használom továbbra is (nagyrészt) megelégedéssel.
szerk.: bocs, nem válasznak szántam.
-
csak a terminál hiba szál miatt tettem off-ba, illetve egyetlen egy alkalommal találkoztam csak ilyennel, nem akartam ebbe az irányba vinni a beszélgetést, mert akkor itt is megkérdeztem a fórumon, de nem jött rá reakció, hogy bárki másnál előfordult-e hasonló eset. egy fecske...
illetve nem is biztos, hogy pontosan ugyanaz a probléma áll a hátterében, mert egy december 25-i fizetést terhelt be újra dec. 28-án napközben úgy, hogy reggel még rendben fizettem a kártyával, majd pár óra múlva ugyanott már nem tudtam és akkor néztem rá a számlatörténetre, akkor ott már látszott az ismételt foglalás és a nagyon negatív számlaegyenleg. ezzel kapcsolatban egyébként semmi érdemlegeset nem tudott mondani az ügyfélszolgálat, csak 30-án, az első azt követő munkanapon automatikusan törölték és ezzel helyrebillent az egyenleg is. lehet, hogy az EP küldte hibásan újra a foglalást - bár akkor nem lehetett volna sikeres, mert nem volt elég rá a számlafedezet.
-
válasz
tomazin #12490 üzenetére
kivéve, ha hülyeséget válaszol a banki rendszer hibájából. a fedezethiányt pl. nehezen tudom a terminál hibájának betudni. ugyanakkor, ugyanott másik bank kártyája működött. nem azt mondom, hogy általános a probléma, de azért az itt is felmerült több eset sem azt valószínűsíti, hogy mindenhol hibás terminálok vannak. a közös pont max. a terminál üzemeltetőjének rendszerében lehet még.
(arról nem is beszélve, hogy asztali gépes netes vásárlásnál is volt már példa dupla foglalásra, ami végképp védhetetlen)
-
eddig utóbbi pár hónapban 1-1 alkalom volt, hogy Aldiban, CBA-ban és random kínai üzletben nem sikerült fizetni (minden alkalommal 2x paypass próba, 1x bedugós), de a terhelés ugyanakkor többször is megjelent a számlatörténetben, terminál viszont kommunikációs vagy ismeretlen hibával elutasította. volt, hogy fedezethiányra panaszkodott, mikor ott volt előttem az egyenleg...
szerencsére van K&H tartalék kártya, de emiatt egyelőre nem is mertem megszűntetni véglegesen.
nem kampányolok ellenük, továbbra is ez a fő számla, de azért na...
-
válasz
chungee #12475 üzenetére
üdv a klubban! nálunk hónapok óta ezt csinálja mindkét kártyával
minél hamarabb hívod az ügyfélszolgálatot, annál hamarabb oldják fel a téves foglalást, egyébként 2 hét míg automatikusan megszűnik a végleges terhelés hiányában.
(akkor igazán problémás a dolog, ha végképp nem sikerül kártyával fizetni csak a foglalás(ok) van(nak) a számlatörténetben, mert annak a törlését csak levélben lehet kérni a készpénzes fizetés bizonylatával... sajnos tapasztalat)
#12476 goop wow na ilyen még nem volt, minden alkalommal nekünk kellett kilincselni, hogy hozzáférjünk a pénzünkhöz...
-
elutasításnál ilyen esetben nálam fix a többszörös terhelés (foglalás).
nemrég próbáltam telefonnal fizetni, elutasította az app, hogy netre van szüksége... wifin lógott épp, de mobilnet is aktív, szóval fura. persze a terhelés szintén ott az appban
nem csak egy elfogadóhelyen jön elő, 8-10 hely is van ahol rendszeresen használjuk a kártyákat de a legrosszabb, hogy kb. időjárástól függ, hogy van-e gond, inkább tűnik központi gubancnak, főleg, hogy netes vásárlásnál is sikerült produkálni.
akkor ez biza megint üfsz. megkeresés lesz, a változatosság kedvéért már írásban...
-
sziasztok!
Gránit számlatulajoktól érdeklődnék elsősorban, hogy más nem tapasztalta, hogy kártyás fizetésnél duplán-triplán terhelnek esetenként?
főleg kártyás fizetésnél történik, van, hogy többször is elutasításra kerül a PayPass fizetés, majd végül csak bedugva működik a kártya (néha még úgy sem) és ezek zárolásként meg is jelennek amit telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehet csak feloldani.
először kártyára gyanakodtam, de több is van a közös számlához és mindegyik produkálja, illetve az ünnepek alatt volt egy nagyon gáz eset, amikor egy "párszázas" 25-i EP befizetést 28-án délelőtt újra levont, ezzel mínuszba vitte a folyószámlát ami elvileg nem is lehetséges normál esetben... (nincs folyószámlahitel stb.)
köszi!
-
-
válasz
#56816198 #11145 üzenetére
igen, működik: kártyás vásárlás, készpénz felvét, jóváírás, utalás (eseti és rendszeres), csoportos beszedés, számlák közti átvezetés, betéttel kapcsolatos műveletek amiket most gyorsan látok.
push értesítés mondjuk szerintem a feléről sem jött, csak az app-ba belépve látom.
-
válasz
margithid #10894 üzenetére
innen is egy javaslat, nekünk is bejött
bár mi fiókban nyitottuk (közös számla, több kártya miatt egyszerűbbnek tűnt), de az is flottul ment az előzetesen kitöltött igénylés alapján, illetve a netbankon keresztül is gyors a kommunikáció.
azóta meg minden csak úgy működik, ahogyan kell.
-
válasz
tibbike01 #10742 üzenetére
K&H-nál 6 éve és most nemrég a Gránitnál is így nyitottunk számlát, szóval ez a kettő biztos - annyi, hogy mindkettőnél volt egy fő tulajdonos és egy társtulajdonos.
Arra érdemes esetleg figyelni, hogy már nyitáskor jó, ha kölcsönös haláleseti nyilatkozatot töltötök ki, hogy ha bármi történik, akkor automatikusan a másik fél lesz a főtulajdonos (és így örökös is, nem kerül a hagyatékiba, nem zárolják automatikusan). Később ez plusz pénzbe kerül (Gránitnál 2E, K&H-t nem tudom már).
-
válasz
Peter.70 #10037 üzenetére
Igen, onnan váltanék.
Eddig szimpatikus és kényelmes volt, hogy egy helyen van minden, ráadásul a hitelkártyával legalább nullázni lehetett a költségeket azután is, hogy az ingyenes csomagokat kivezették - de most, hogy már azt is megszűntették, gyakorlatilag csak a hitel köt oda, így már nem igazán éri meg maradni...
-
válasz
Flashcash #4588 üzenetére
valóban egész jók ezek az okoscsomagok - én pl. a citi top-ot hagytam ott a kényelmi miatt, miután kiderült hogy szeptembertől a sima kártyás vásárlásért is fizetni kell... így lett helyette a k&h-nál egy ideális "családi" folyószámla - a jövedelmek átirányítása után megvan a beérkező összeg feltétel is a díj felezéséhez, ezért cserébe pedig ingyenesen van két külön névre szóló kártya, bármelyik atm-ből 5 pénzfelvét, az 5 (rendszeres) utalásba és csoportosba pedig elég sok minden belefér havi szinten.
ja, és a legjobb, hogy ingyenes hitelkártya is van a csomagban havi max. 3k visszatérítéssel... a végére simán pluszban is ki lehet hozni mindent a számlavezetési díj ellenére.
az egyetlen, ami picit hiányzik a citi után az az sms és e-mail értesítés - de legalább a hitelkártyánál van minden tranzakcióról, a fontosabbakra (pl. nem teljesült beszedés) meg külön be lehet állítani.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- 16GB-os SODIMM (notebook) DDR4 RAM bazár - nézz be, lesz, ami kell neked!
- HP 15-af105nh laptop (15,6FHD/AmdQuad/4GB/128SSD/Magyar) - Akku X
- JOYOR S5 Pro 10" Elektromos Roller 26Ah Akkumulátorral Moddolt!
- XPS 13 9310 13.4" FHD+ IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Megkimélt Apple iPhone 8 Plus 64GB Fekete szinben, 100% akkuval, kártyafüggetlen, garanciával
- Új Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged