Új hozzászólás Aktív témák

  • mutyuru

    aktív tag

    válasz Tin #50555 üzenetére

    Elolvastam a teljes tortenetet...bocsanat a szoert, de ez a "nabammeg" kategoria.
    Par hete zarult le a hasonlo beszelgetesem a Lenovo szervizzel, ahol a keretet kellett cserelniuk a kijelzon es baromi sokaig kellett varnom ra.
    Nalam az volt a megoldas, hogy addig vertem az asztalt, mig egy hivatalos panaszt nem kuldtek a Lenovonak es felvette velem a kapcsolatot egy csako a Customer Servicetol. Viszont itt egyben le is zarult, mivel az elso mail utani napon megjavitva visszakaptam a gepemet.
    Ezt csak azert irtam le, mert talan egy jarhato ut lenne szamodra is.
    Ha fuggetlen szakertohoz fordulsz es kered a bevizsgaltatast, akkor:

    1. Nagyon sokat fogsz fizetni es kerdes a T400 eseten megeri a hercehurcat
    2. Ha ez a fuggetlen szakerto nem hivatalos Lenovo szerviz, akkor a szetbontast vagy elvallalja vagy nem, ha igen, akkor a lenovo johet azzal a kifogassal, hogy mivel nem hivatalos partner szerelte buktad a garanciat.

    Egyet azert nem ertek: a lenovo szerviz miert nem vallalja a szetszedeset es tisztitasat az eszkoznek? Ok bizonyithatnak milyen problemat okozott az a nyamvadt bogar a panelon, amiutan indokolt lenne a csere?!

Új hozzászólás Aktív témák