Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
Van esetleg vmi hír arról, hogy mi van a céggel?
-
jamez
senior tag
Valaki légyszi ajánljon helyettük egy megbízható, jó árban dolgozó, ügyfélcentrikus bótot.
Köszi -
jamez
senior tag
Sziasztok!
tudtok valamit a boltról?
Se telefon se mobil nem működik.
eddig náluk vettem 2 gépet és teljesen jók voltak.
Tud valaki hasonló színvonalú kiskert? -
Loha
veterán
Szerintetek mi a helyzet az E-connectel, mert szerintem csődbementek...
Bővebben: link
Áruházunk átmenetileg karbantartás miatt szünetel, ezen idõszak alatt nem elérhetõ a bal oldali menüsáv illetve rendelni sem tudnak. Áruházunk nyitásáról a nyitó oldalon tájékoztatjuk önöket.
Szíves megértésüket és türelmüket kérjük.
Köszönettel: E-Connect team
Ez a kiírás szerintem már több hónapja kint van...
Amikor legutóbb voltam náluk panaszkodtak, hogy alig van megrendelés...
Ha tönkrementek, akkor ez megint tökéletes példája annak, hogy a magyar vásárlók nem igénylik a precíz, minőségi kiszolgálást, és szolgáltatásokat... -
Beck18
tag
KovacsUr!
köszi a linket. én az msi oldal keresőjét is kipróbáltam és nem adott ki eredményt, lényeg a lényeg megvan. köszi!
csucs!
arra az email cimre irtam amit te is irtál az előbb. végülis lényegtelen már, itt valamennyire sikerült kommunikálnunk
P mi lehet a névben nem tom még én se, mert a sima LS-re KovacsUr linkjére behozott lapra is Prescott readyt irnak. Amit így hirtelen látok különbséget, az a chiphűtés, ami a PLS esetén már passziv. Ezt jelentheti -
TudorVigyor
aktív tag
Szerk: Ezer bocs, rossz helyre írtam.
[Szerkesztve] -
csucs
csendes tag
KovacsUr tudja. Tehát ez egy LAN és Serial ATA cuccos. A P mittudomain, hogy mi, de nincs benne
-
KovacsUr
addikt
-
csucs
csendes tag
Valszeg a depo által közzéadott emilcímünkre küldtétek a kérdést. Sajna ez csak a szerverre érkezik be és nem szokásunk a szerver levelesládát nézegetni.
A legegyszerűbb az info@e-connect.hu cím, nem mindenre vagyunk képesek válaszolni, de igyexünk. A fent említett esetben a válasz, nemtudom és az importőr sem tudja. Akkor ki tudja? Én sem tudom -
Beck18
tag
1. mert gondoltam kihasználom az internet adta lehetőségeket, és e-bolt révén emailen közelítem meg őket.
2. potyára nem akarok megrendelést kérni, főleg annak tudatában, hogy itt nagyon korrekten válaszolgattak mindenre.
Ha ezen próbálkozásom is elvetél akkor nyilván marad a telefon. -
L3zl13
nagyúr
1. Miért nem hívod fel őket?
2. Az érdeklődő levelemre nekem sem válaszoltak, de ha érdekel a cucc, akkor rendeld meg azzal a feltétellel, hogy csak akkor ha PLS, vagy előtte értesítsenek.
Így te is le vagy védve, meg ők is korrektül informálva vannak, és nem szólhatnak egy szót sem, ha rosszat hoznak és te nem veszed át. -
Beck18
tag
Konkrétan még sehogy se jártam az e-connecttel viszont találtam pár cuccost, ami érdekelne. Emailen már volt egy próbálkozásom, de nem kaptam választ, ill. jelenleg már tárgytalan is az az email.
Mivel láttam 2en is nézegették a cégtől a fórumot gondoltam majd itt tudnak segiteni.
Az árlistában szerepel a 4959 MSI 865PE NEO2-LS alaplap,
erről szeretnék pár infot, mert az msi honlapján ilyen terméket nem találtam, csak ilyet 865PE Neo2-PLS, ha a két termék egyezik akkor beérem egy ''igen egyezik'' válasszal is.
köszi előre is.
[Szerkesztve] -
*AvataR*
csendes tag
Kedves XeeN!
Ne haragudj, ha megbántottalak az irományommal, nem ez volt a szándékom.
Az anyagi kár témát hagyjuk, mert lehetséges, hogy félreértettelek.
''Mi van azon vicces, hogy egy vidéki csumpi rokkantnyugdíjas, (mint már említettem, az orromig sem látok ) megbíz egy céget azzal, hogy hozzanak neki pl: vidkártyát, vagy alaplapot?''
Nem tartom viccesnek, hogy ''vidéki csumpi rokkantnyugdíjas''-ként élsz, bár ez megint csak a magánügyed és szvsz. nincs köze ahhoz, hogy melyik céget bízod meg az alkatrészek beszerzésével.
''Sajna nem ugorhatok fel egy villamosra, metrora, stb nyakamba véve egész Bp-t, alaplap és más eszközök után kajtatva.''
Mivel van interneted és gondolom telefonod is, ez a sok futkározás szükségtelen is
Én annyin akadtam ki mindössze, hogy te negatívan tüntetted fel azt a céget akinek az irományaid alapján az egész ügy számodra is kedvező elintőzédését köszönhetted. Persze te vetted a kártyát, tehát megillet a garancia, nade amely hardver fizikailag sérült az szvsz. pont beleesik a ''nem rendeltetésszerű használat'' témakörbe. Az csak a non+ultra, hogy 2 kiskeren keresztül ment ugye az ügyintézés, de miért kell egyből a ''pesti'' cégről feltételezni, hogy ő a ludas ?
Mivel tapasztalataim nem igazolják az Íkonnektel kapcs. leírtakat mertem billentyűzetet ragadni.
Mégegyszer elnézést ha vkit. is megbántottam hozzászólásommal, nem flame akart lenni. -
csucs
csendes tag
Na.
Még mielőtt eldurvulna e helyzet tényleg hagyjuk abba a dolgot. Sala (A TAHÓ) leírta a tényleges kronológiai menetet. Ez dokumentálva van, átadás átvétel meg ilyenekm hibaleírás...
Sajnos a garancia ügyintézés sok esetben nagyon nehéz folyamat. Látható, hogy minél több láncszem van benne, annál tovább húzódik, sajnos nem lehet 100%-osan teljesíteni ebben a témakörben, még akkor sem, ha jóindulat meg van minden félben. Jelen esetben szvsz a dolog lehet, hogy lassan, de legalább eredményesen zárult le. Nem hiszem, hogy ragozni kéne tovább a dolgo.
Üdv.
csucs -
A TAHÓ
csendes tag
Kedves XeeN!
Bocsi,de már megint tévedtem: Tehát nem 2003.08.31.-én hozták az alaplapot, hanem...2003.07.31.-én, tehát majdnem Augusztusban.....bocsi, de má belehülyülök az adatokba......
Nos tehát mint említetted ez egy csütörtöki nap....nézz utána.....ezek után mi jeleztünk feléjük,még 2003.08.15 előtt, hogy itt az alaplap.
No, és ekkor jöttek a már ismertetett telefonbeszélgetések.
Egyébként a vétel is csütörtöki napra esik:2002.08.01.....lehet ez a dátum kavart be!
Tehát, igen a cég mellyel kapcsolatban állsz...kizárólag a csütörtöki napon jár Budapesten......igaz néha, ki-ki marad egy-egy hét:-))
Bocs a tévedésért! -
XeeN
senior tag
Üdv!
Nem, nem onnét származik.Itt falun ksimillió üzletben mondták azt, hogy nem tudnak hozni, ezért is lett belőle Maxtor... Ez a baj itt nálunk. Közel távol nincs nagyker, (ill van, de az olyan is) mindent Pestről kell lehozni, és egy árúbeszerző nem mehet be minden nagykerbe, mondván :'' Sziasztok' Szigét van?'' Mert még haza is kell valamikor érnie. A telefon meg nem divat errefelé, egyszerűbb azt mondani: nincs. No, de ebbe nem akarok belemászni, mert ha megtenném, nyithatnék egy új topicot.
-
XeeN
senior tag
válasz
*AvataR* #168 üzenetére
T *AvataR*!
Biztos, hogy figyelmesen olvastad el az irományomat? Ha nem elismétlem, pontosabban idézem: ''Ki beszélt itt anyagi kárról? Emlitettem egy szóval is hogy nem csak játékra használom a gépet? Nem. Pedig megtehettem volna, mert igenis származott belőle anyagi károm, de ezzel nem áll szándékomban foglalkozni. '' Mit nem lehet ezen megérteni?
Mi van azon vicces, hogy egy vidéki csumpi rokkantnyugdíjas, (mint már említettem, az orromig sem látok) megbíz egy céget azzal, hogy hozzanak neki pl: vidkártyát, vagy alaplapot? Főleg olyat amit máshonnét nem tudok beszerezni, lásd pl: Soltek alaplapot. Sajna nem ugorhatok fel egy villamosra, metrora, stb nyakamba véve egész Bp-t, alaplap és más eszközök után kajtatva.
Azt sem tartom viccesnek, hogy többen kiálltak az E-connect mellet, olyanok akiknek jó tapasztalataik vannak. Igazuk van. Sajnos, én más megközelítésből kerültem kontaktusba velük, de lassan változhat (nem röhögni) a véleményem. Egyébkent (nem mintha bármi közöd is lenne hozzá) azért vettem náluk a grafkártyát, mert akkor CSAK náluk volt 128 megás változat. Az alaplappal hasonlóképpen jártam. Btw: nyugodtan leírhattad volna, hogy láma balek vagyok, de nem igaz. -
XeeN
senior tag
Úristen!
Utána néztem a dolognak. Július 16.-án adtam be az alaplapot az üzletbe 2 okból:
1 Minden héten csütörtökön mennek árúért,
2. 21.-én elutaztam 1 hétre nyaralni, és úgy gondoltam, amint hazaérek a rákövetkező héten (talán) meg is lesz a board. Eleve úgy terveztem, hogy két hetet lesz fent az alaplap. Ha valóban akkor iktattátok az alaplapomat, akkor No comment. Egyre hosszabb beszélgetésnek nézek elébe úgylátom, de nem adom fel.Várom a scant, legalább lesz mit az orruk alá dörgölnöm, ha igaz az amit állítasz.
(nem kötekedésnek szántam)
Ui: Akkor legalább azt jól mondták, hogy a memória volt összekarcolva (izé, törve). -
*AvataR*
csendes tag
szvsz. az esetleges anyagi károd biztosan nem az Íkonnekt hibájából, lustaságából adódott. Értsük meg végre: NEM az Íkonnekttől vetted, hanem egy 3. cégtől, ez a cég (nem ismerem amúgy melyik) a hibás valszinűleg a sok késlekedésért, sőt ha -állításod szerint- te hozzá sem nyultál a karihoz, akkor a fizikai sérülések is valszinű ott keletkeztek... Amúgy vicces, ha jól tudom az Íkonnekt egy kisker, és te olyan cégtől veszed a karit, ami egy kiskertől vásárol... Hát elgondolkoztató mindenesetre, és még enyhe voltam
Az Íkonnekt garanciális ügyintézése (bár nekem nem volt velük kapcs. garanciális problémém) a visszajelzések szerint példás! Viccesnek tartom egyébként a topic mondanivalójának a visszájára fordulását, nevezetesen, hogy elég sokan kiálltak/nak az Íkonnekt mellett. Én legközelebb(is) innen vásárolok -
XeeN
senior tag
Ok megmagyarázom. Csipkelődés volt részemről TAHÓ felé, mivel az egyik hozzászólásában azt írta, hogy áltaaában az Epxokra van 2 év gari, nem említve a Solteket. Mint fenntebb írtam, lemaradt egy
jel a mondat végéről, ez okozott sokunknak (igen nekem is) fejfájást. Akkor most leszögezem. A mai napig egy Soltek SL-75DRV5 boldog tulajdonosa voltam, Epox alaplap tulajdonomban soha nem volt (azonban lehet, hogy lesz).
Őőő milyen megoldás tudtok? Ki beszélt itt anyagi kárról? Emlitettem egy szóval is hogy nem csak játékra használom a gépet? Nem. Pedig megtehettem volna, mert igenis származott belőle anyagi károm, de ezzel nem áll szándékomban foglalkozni. Tudodmit? Béke velünk!Thx a TT Giant hűtőt, jól műxik. (nem karcolt össze semmit
)
-
A TAHÓ
csendes tag
Kedves XeeN!
Én tudom a Soltek kontra Epox storyt.....úgy látom a többiek nem értik, de a lényeg, hogy Te..... és én is....... tudom miről beszélünk:-))
Mégegyszer hangsúlyozom: Nem állítottam, hogy Te karistoltad össze a kártyát (amelynek az egyik memória modulja is sérült volt....letört belőle egy darab),de amikor ide érkezett hozzánk már az volt!!! Nem tudom mi történhetett vele, az is lehet, hogy azon cég mellyel kapcsolatban álltál (állsz), egy vájglinba dobálja a garos termékeket......vagy az is lehet nekik volt egy működő coolerre szükségük....a Te kártyád kéznél volt. De nem akarok találgatni.....
Éppen ezért a héten, a megnyugtatásodra be fogom scannelni az átvételi elismervényt, az alplapodról is. Azért annyit elárulok, hogy az átvétel 2003.08.31-én következett be......azaz majdnem télleg szeptemberben.
A többit később......Üdv: A TAHÓ -
Yutani
nagyúr
-
A TAHÓ
csendes tag
-
csucs
csendes tag
idézet tőled:
''Az alaplap egy Soltek SL-75DRV5-ös. Ha jól tudom erre a lapra 2 év gari van. Az általam észlelt hibára a Ti reakciótok, a fent leírt volt. Ha jól emlékszem, Júli elején-közepén küldtem vissza hozzátok.''
majd:
''Milyen Soltek alaplap? Én egész végig Epoxról beszéltem.''
Yoo lenne tudni, hogy pontosan mi is. Jelen esetben mi tudjuk a helyes megoldást, és tényeket is hajlandóak vagyunk közzépenni, ha kell, de szerintem kiegyezhetünk abban, hogy a cégünk eljárása mind a két esetben pozitív volt veled szemben és nem ért anyagi kár. -
XeeN
senior tag
Hmm. Mit is veszítettem el? Ok, megmagyarázom. Az annyit emlegetett alaplapos (Soltek vs: Epox) mondataim után elfelejtettem odabiggyeszeti egy ici-pici
-t. Ha így sem érted, akkor sajnálom. Plz légyszíves ne nézz annyira hülyének, hogy egy oldalon belül ellentmondok önmagamnak. thx.
Yutani:''Mellesleg ez után ki tudja, nem ő karcolta szana-szerte azt a biznyos VGA kártyát? Talán nem sikerült applikálni egy új hűtőt?''
Senki nem tudja. Én sem, pedig hidd el érdekelne, mert nem jó érzés emiatt ''meghurcolva'' lenni. Egyébként ha valóban annyira szana-szerte (tetszik ez a kifejezés) barmoltam a kártyát, miért nem adták már vissza az itteni boltban? Nem állt szándékomban új hűtő applikálni a kártyára. (Az már más kérdés, hogy a mostani kartyámra felszereltem __egy karcolás nélkül__ egy Giant 2-t, amit történetesen az E-connecttől rendeltem, de ez egy már másik story
.)Tapasztalatból tudom, hogy ilyenkor (normális helyen) kipróbáljak/átnézik a gariba visszavitt cuccokat, megelőzendő a felesleges utánajárást, ami senkinek nem öröm.
-
XeeN
senior tag
Tényleg örültem mindkét esetben.
Az alaplapnak külön története van. Miután meguntam a hosszú várakozást, vettem egy Abit NF7 v2.0-át. Középtávú terveim között szerepelt egy 120Gigás 8Megás(cache) Seagate winyó beszerzése, ezért úgy gondoltam, ha vissza jön garból az alaplap, beszámíttatom v.melyik üzletben. Ez az ídőpont ma délután érkezett el, amikorra is megérkezett a winyó, kb 3 hét várakozás után. Természetesen nem Seagate lett, mivel állítólag hiánycikk. -
XeeN
senior tag
Bocs, ha elszaladt velem a paci. Sajnos aonban nekem valóban ennyi időt kellett várnom a cuccokra. Mi hasznot húznék abból, hogy ''hazudozok'' itt össze-vissza? Semmi. Max sikerül magamat megútáltatnom, szavahihetetlenné tennem. (Legalábbis most ez a helyzet.)
Az érintett boltal azt hiszem el fogok beszélgetni egy kicsit erről: ''Nem baj, majd vár az ügyfél''. -
J.J. András
őstag
-
redf
csendes tag
HI Evribadi,
Sziasztok Sanyik az e-connect ben !
Na végig olvastam a topicot, és bár általában csak olvasgatok úgydöntöttem most én is hozzászólok.
Hogy a topic címénél maradjunk én így jártam az e-connectben :
Idén tavasszal új számítógép vásárlására adtam a fejem, a konfig biztos pontja
a kiindulásnál (vádoljatok sznobizmussal) a ThermalTake Xaser III as háza volt,
mivel akkor ezt még csak 3 helyen lehetett megrendelni és az egyik a címben szereplő cég volt, és mivel a választék-ár együttható egész jónak tűnt az internetes boltjuk alapján, úgydöntöttem tőlük veszek mindent a géphez.
Ez alól aztán kivétel lett az alaplap mert én ragaszkodtam a SIS655 ös chipset-hez,
de az általuk forgalmazott márkáknál szerintük ez nem volt stabil megoldás.
Ezt még akkor is fenntartották ha mondtam hogy a deszkát akkor máshol veszem meg. Sok helyen simán rám sózták volna azt ami van nekik csak övék legyen a haszon. Azóta egyébként ők is forgalmazzák azt a márkát (Gigabyte) amit vettem (lehet hogy meggyőztem őket ? - ez cak vicc volt).
A gép konfigjának összeállításánál végig segítettek türelmesen végig hallgatták az összes hülye nyűgömet sőt még jókat röhögtünk is, pedig elég igényes (háklis) vásárló vagyok. A segítségen pl. ilyet értek : ''Azt a DVD olvasót ne vedd meg mert a felét visszahozzák gariba, gyere nézd meg a garanciás listát. Helyette inkább ezt ajánlom.'' Speciel ezzel nem győzött meg mert én meg lobogtattam az egyik külföldi teszt oldal eredményeit hogy márpedig az nagyon fasza, meg bíztam benne hogy én a másik felében leszek.
A gépet én szereltem össze (utálom de a sajátomban azért szeretem tudni mi hol miért van, meg mivel ablakos ezért próbáltam a rendre is figyelni). Természetesen a DVD olvasó nem működött. Pontosabban működött de nagyon lassú volt. 1 hétig kinlódtam vele aztán visszavittem.
Szó nélkül kicserélték. Természetesen egy másik típusra, és mivel volt náluk raktáron azonnal el is vihettem.
2 hónap múlva a Creative Inspire 5300 as cucc mélynyomója adta meg magát. Visszavittem, ott hagytam. 4 nap múlva hívtak hogy mehetek érte. Kaptam helyette egy újat.
Arról már nem is beszélek hogy mikor néhány hét múlva rájöttem hogy a CD író helyett inkább DVD írót kellett volna vennem, segítettek eladni a CD írómat hogy ne porosodjon a polcomon. Persze a DVD írót tőlük vettem, akkoriban a legjobb áron (ez ügyben szétnéztem sok helyen).
Na én így jártam az E-CONNECT tel. És mindenkinek csak ajánlani tudom.
Ez egy kicsit hosszú lett de mivel fényévente csak 1szer írok így talán belefér. Igazából azért ragadtam klaviatúrát mert szerintem van egy jó pár másik cég akik sokkal jobban megérdemelnék hogy a nevük hasonló kontextusban szereplejen egy topic címében. Ez még akkor is így van ha a topic indítónak speciel rossz tapasztalata volt (a bocsánatkérés ez esetben az eladótól tényleg jogosan várható el).
Erről azt hiszem az is meggyőzött hogy az itt hozzászólók nagy többségének hasonló véleménye van az adott boltról mint nekem. -
csucs
csendes tag
Sz'al!
Az importőr a fogtechnikusi eljárást követve az úgynevezett value verziót hozza be. Talán fel sem tűnik nekik, hogy emez 64 bit-es verzió. Esetleg hogyan lehet 128 bites 5200-es FX-et venni Mo.-on, aztat végképp nem tudom, de a pontosítást elvégeztem a honlapunkon. (éppen frissül)
Sajnos ismét pár órás melót ad ez a téma, mert természetesen az összes inno esetén meg kell vizsgálni, hogy van-e ilyen félreértelmezett termék esetleg.
Egyébiránt tényleg javaslom, hogy videokártya vásárlási szándék esetén olvassátok el az ide vonatkozó topicokat és tájékozódjatok a helyzetről, mert erősen rezeg a léc az FX-ek alatt. A legjobb esetben is azt tudom javasolni, hogy aki mindenképp nVidia terméket szeretne vásárolni, az várjon a megvétellel addig, míg konkretizálódik a helyzet.
Üdv -
DrSoul
őstag
Igaz, a rothadás miatt elnézést kérek TAHÓ-tól meg/vagy a bolt tulajdonostól, és visszaszívom, mert végül volt merszük itt kiállni és bocsánatot kérni. Ez szép.
De ilyen esetnek nem lenne szabad előfordulnia szerintem, ez az ''állatot'' hozza ki belőlem. És nem a vevőket akarom védeni kizátólagosan, tudom, hogy sok hülye bunkó vásárló is van. Itt tulajdonképpen egy félreértés volt, mert az egészről az Inno tehet, hogy honlapján nem tünteti fel a 64bites lapok létezését.De ezért nem kell valakit persona non grata-nak minősíteni... De végül megoldódott, téma lezárva. Talán majd még is fogok vásárólni az E-connectnél
-
csucs
csendes tag
össze ne vesszetek mán
-
DrSoul
őstag
Miért kellett volna bocsánatot kérnem? Én leírtam véleményemet a történtekről, és azt most is fenttartom. Mivel az E-connect is visszaszívta a kijelentését (hogy nem vásárólhat ott), ezért megállapodás született, így nincs szükség pereskedni. De ha ez nem történt volna meg, akkor lehetne. Engem meg miért kéne?
Én csak bosszankodtam egy eset miatt, aminek jó lett a vége, de maga az eset akkor is felháborító. Ezért engem miért kéne beperelni? Ahogy Avatar írta...
Tehát én vizet prédikálok, és azt is iszom, és téged, drága drpele, én semmivel se sértettelek, te meg itt leTahótzol... Talán neked kéne bocsánatot kérni, de csak zárójelben mondom, mert az ilyenek általába nem szoktak. -
*AvataR*
csendes tag
Tuti nem hajtott el, maximum elmagyarázta, hogy hogyan működik a vásárlás ennél a konkrét e-shopnál. szvsz. sokkal kényelmesebb Netről berendelni a terméket, nem kell mászkálni, azért az árért kapod amiért megrendelted, és még értesítenek is, hogy mikor lehet befáradni érte. Szerintem ez tök nyugis módszer, és még működik is. Sajnálatos, hogy egyes emberkék nem veszik észre a honlapon a COMMENTS részt, nos ez arra szolgál, hogy bármilyen különleges óhajt-sóhajt lehessen közölni velük (pld. csak heatpipe-os dzseforsz efikszet kérek!!)
Remélem a másik felvetült probléma is megoldásra talál (alaplap).
Bár nem igazán értem, hogy miért az Íkonnektet köll szidni, mikor nem is onnan vette kedves Nettársam az ominózus alaplapot, hanem egy tök más cégtől.
Na asszem most ennyi (egyenlőre -
csucs
csendes tag
Sziasztok!
Alvás megvolt.
Lao ce:
Értem amit mondasz. Néha pontatlanul fogalmazok sajnos. Nem azt szeretném, hogy megváltozzatok, hanem azt szeretném, hogy ha mi normálisan állunk hozzátok vevőkhöz, akkor próbáljatok azzal hozzájárulni a munkavégzésünkhöz, hogy Ti is így álltok hozzánk. Az lenne a frankó, ha ezt értenék meg néhányan.
Mindenkinek:
Mellesleg tudjuk, hogy belőletek élünk és ezért Ti vagytok az istenek, de azt is meg kell értsétek, hogy mi ezen dolgozunk 3 éve és ezért tudtok hozzánk jönni vásárolni. Ti azért keresitek meg a pénzt, hogy vasat tudjatok venni. Ha akarnám azt is mondhatnám, hogy a vasvásárlással nem nekünk okoztok örömet, hanem magatoknak.
XeeN sajnos átugrotta azt a szólásomat, melyben az volt a kérésem, hogy lehetőleg ne elferdített tényeket írjatok, ha kritizálni akartok. Elhihetitek, hogy fontosnak tartjuk a kritikáitokat, próbáljuk az ügymenetünket a legtöbb embernek elfogadható típusúra megycsinálni és ehhez sok segítséget nyújtanak a kritikák is. Sajnos XeeN tényleg saját magát járatja le ebben az esetben, pedig eccerűbb lett volna a tényeken alapuló helyzetet leírni és megbeszélni.
Sajnos a fizikai sérült vas cseréje elég nehézkes. Nekünk soxor a Sala két szép szeméért cseréli a forgalmazó. Az én véleményem az, hogy az esetek 99% ban nem kéne megtenniük, de garancia esetén természetesen a gyártó állapíthatja meg, hogy valójában mit kell tenni. Sajnos az is igaz, hogy ez legtöbbször nem férne bele a 2 hétbe. -
Yutani
nagyúr
A topic eddigi összefoglalása:
- TAHÓ bocsánatot kért Baskiriával szemben tanusított minősíthetetlen viselkedésért. (Pozitív, de azért nem kellett volna megtörténnie.)
- XEEN elvesztette hitelét a fórumozók szemében ( - mert összevissza írkál mindenféle alaplapokról, azt sem tudja, mi figyel ott éppen a polcán. Mellesleg ez után ki tudja, nem ő karcolta szana-szerte azt a biznyos VGA kártyát? Talán nem sikerült applikálni egy új hűtőt?)
Ezúron kérek meg minden újonnan érkezőt, hogy
Előbb olvassák végig a topicot, mielőtt belebüfögnének valamit, ami már rég nem aktuális!!!
Ezalatt értem azokat a hozzászólásokat, akik azt szjkózzák, hogy bocsánatot kéne kérni és egyebek, amikor TAHÓ már ezt _régen_ megtette.
Kösz mindenkinek előre is! -
_George
senior tag
Kedves Xeen!
ha jól vettem ki neked gond nélkül, bár kis ''időhúzással'' kicserélték egy alaplapodat, és egy vid.kártyádat...
én ennek a helyedben örülnék....
/nekem egy Seagate winyon elégett egy IC két nap után, még össze sem volt karmolva, és mindenféle vizsgálat nélkül elküldtek a p***ba
(''Kékhalál'') <- nyugodtan hívhattok ettől a cégtől is valakit, aki elmagyarázná hogy, hogy tettem tönkre a saját winyomat... (bár ebben már a fogyasztóvédelem is intézkedik...)/
üdvözlettel és szeretettel: George
ui: miért nem adod el az alaplapot?
ha valamit félreértettem javits ki pls... kösz -
Mazlee
aktív tag
Xeen: lehet hogy nemis alaplap volt hanem 1 kiló kenyér?
-
XeeN
senior tag
válasz
Cathfaern #132 üzenetére
Június/Július = Epox/Soltek. Ezt viszontt Te nem értetted.
Nem tűnt fel. Sajnos csak az orromig látok. (ez utóbbi igaz)
'' És ők megtettek mindent (leglábbis ha igaz, amit TAHÓ írt, de én elhiszem neki, mert nekem is jó tapasztalatom van velük), csak az a cég, akitől te közvetlenül vetted, az nem.''Na látod. Én pedig elsősorban a helyi cégnek hiszek, mivel nekem pedig velük vannak jó tapasztalataim. Meddő vita. Tudod: Kinek a pap, kinek a papné. Éppen ezért befejezettnek tekintem az ügyet. Nem szeretném, ha sárdobálássá fajulna a dolog. Mindkét kereskedő tökéletes, csak én vagyok a marha, hogy vissza mertem vinni a hibás alkatrészeket.
Igérem többé nem teszek ilyet, ha valami elromlik azonnal újra cserélem, nehogy gondot okozzak bárkinek is...
-
Cathfaern
nagyúr
Szerintem rosszul látod a helyzetet. TAHÓ semmi olyat nem írt, amin fel kéne húznod magad. Azt az július/június dolgot csak poénból írta, ez elég egyértelmű.
Ezt írod a #117-ben: ''Az alaplap egy Soltek SL-75DRV5-ös.''
És ha nem tűnt volna fel: nem közvetlenül velük áltál kapcsolatban! És ők megtettek mindent (leglábbis ha igaz, amit TAHÓ írt, de én elhiszem neki, mert nekem is jó tapasztalatom van velük), csak az a cég, akitől te közvetlenül vetted, az nem. -
XeeN
senior tag
T. TAHÓ!
Mivel én sem ma kezdtem, valamit nem értek. Ha valóban annyira össze volt karcolva a nyák, miért cserélte ki az importőr? Tudom, hülyén fogok meghalni.
Nos, igazad van. Nem is Július volt valójában, hanem Szeptember, és már aznap kicseréltétek az alaplapot, amikor megérkezett hozzátok... Ahogy így elnézem Te még soha nem tévedtél, és nem keverted össze a Júniust a Júliussal. Sajna én defektes vagyok. Nos mégegyszer leírom:Július eleje-közepe. Milyen Soltek alaplap? Én egész végig Epoxról beszéltem. Valamit ismét nem értek. Ha az importőr nem talált hibát, miért cseréltétek ki? Esetleg másik hibásat kaptam vissza? Még mielőtt ebbe is belekötnél: Elővettem az alplapot, és megvizsgáltam, de csak szemrevételeztem. A gyakorlati vizsgálat ezen levélke elküldése után következik. Elárulok egy titkot. A hibás alaplapot megjelöltem és ezen az alaplapon nincs rajta a jelölés (thx to alkoholos filc). -Szinte 100%-ig biztos vagyok abban, hogy ebbe is belekötsz, ezért megmagyarázom. Kb 2 évvel ezelőtt, egy 3. cégnel vásároltam, es a cucc 1 hónap után bedöglött. Had ne mondjam a cserébe visszakapott cucc ua volt, mint amit felküldtem (újabb kérdést megelőzendő, wincsiről volt szó).- Ha viszont az importőr tényleg nem cserélte ki a lapot, hogy-hogy nem ugyanazt kaptam vissza? Hopp eszembe jutott! Megtaláltátok a jelölést, valamilyen módon eltávolítottátok, gondolván, így megnyugszik az ügyfél pici szíve. Túl messzire mentem? Nem hiszem. Nekem meg ilyen a humorom.
Valóban csak egy hétre mentetek szabadságra? Ha igen, miert nem vettétek le a -Szabin vagyunk- jellegű mondatot a honlapotokról azután, hogy visszajöttetek?
Még mielőtt jobban belemerülnénk, esetleg elfajulna a dolog, befejezettnek tekintem az ügyet. A ''pontos'' dátumok mostmar vajmi keveset számitanak (nekem), én csak azt tudom, hogy nem az elvárható 2-3 héten belül zajlott le a dolog.
Juteszembe. Amíg az importőr nem dönti el mit kezdjen a kártyával (nem 1-2 hétről van szó) a harmadik hét után illett volna cserekártyát adni. (Most jön az, hogy : Mi akartunk, de...
A stílusod inkabb hasonlít a nevedhez, (amire ugye hallgatsz is) nem pedig humoros.
Tisztelettel:
Kékes Gábor. -
Én meg annyit mondok, hogy E-Connect & Magicomp rulz. Csak lenne közelebb az az e kapcsolat...
-
DrSoul
őstag
LEhet, hogy már nem aktuális de én maximálisan egyetértek a topicinditóval.
Mellesleg: ha valakinek (pl Den, de még sokan másoknak) csak jó tapasztalata volt, az nem jelenti az, hogy akkor most rossz már nem fordulhat elő. És megjegyezném (főleg Den kedvéért, meg azok számára, akik ezt hihetetlennek tartják), hogy a rossz között is van különbség. Itt nem azt történt (csak), hogy pl. csúnyán néznek, vagy beszólnak, vagy nem szolgálnak ki. Itt közölték, hogy az illető ott többet nem vásárólhat!!!
Felőlem egy bolt lehet akármilyen jó, ez gyökeresen megváltoztatja a helyzetet. És ahogy hallottam, aki így reagállt, az egy főnök volt. Akkor roth*djon meg a boltjával együtt, az ilyen engem is törölhet a vásáról listájából, bár még sose vettem ott semmit: tegye meg előre, mert nem is fogok ott venni. És szerintem sok más embert törölhet még, mert ez kéne: csak az összerőben van az erő, egy ember nem elég, közösen kell fellépni az ilyen boltok ellen, hacsak nem kérnek itt elnézést a sértettől. Mert csak ők a hibásak, a vevő max naiv volt.
Akinek E-boltja van, (és ugye a termékek pont ezért NEM TEKINTHETŐK MEG FIZIKAILAG!) az csak azt várhatja el, hogy a vásárló abból induljon ki, ami a neten van. ÉS ott nem szerepel valóban Innos 64bites FX5200-as kártya. Csak és kizárólag ebből lehet kiindulni, és semmi másból.
Az ilyen boltot minimum jegyezném a fogyasztóvédelemnek, de talán polgári úton is be kéne őket perelni, ezt tuti, hogy megnyeri az ember. Mert úgye ha megyek autót venni, abból indulok ki, hogy 4 kereke van.
Felhábórító, komolyan mondom. Nekem is vannak kedvenc boltjaim, ahol eddig még csak jót tapasztaltam (pl Magi*omp), de ha ott fordulna elő egy ilyen, tuti, hogy nem vennék többet ott sem. -
Panther
HÁZIGAZDA
Na igen, nekem XeeN belépő hozzászólásából is az jött már le, hogy ő nem közvetlen tőletek vásárolta a cuccokat, szóval nem is igazán vádolhat titeket, inkább azt a bizonyos másik céget, akinek a hozzáállása az, hogy:
Erre Ők:''ok,de mi egy héten csak egyszer megyünk pestre''.
Mondom:''ok,de mi a jövő héten szabadságon leszünk''
Erre Ők: ''nem baj, majd vár az ügyfél''
Na ez az, ami sajnos gyakori eset sztech boltoknál...Örülök hogy nálatok (E-Connect) ilyet nem tapasztalni (saját esetek, és a topik alapján)
Ehh, a végén még azt hiszi mindenki hogy ti fizettek nekem ezért
Amúgy a megnevezni nem kívánt céget azért mégis jó lenne tudni hogy melyik volt, mivel ilyen hozzáállás szvsz megengedhetetlen. Meg amúgy is: tényeket miért ne lehetne közzétenni (''ennek és ennek a cégnek a képviselője ezt mondta.'' Ez egy tény (elvileg).)
-
Panther
HÁZIGAZDA
válasz
J.J. András #122 üzenetére
Most nem azért, de a #119 már teljesen másról szól mint az eredeti eset... nem értem miről beszélsz. Másrészt pedig mint Apkia is írta, már korábban bocsánatot kért Baskiriától.
-
Apika
addikt
válasz
J.J. András #122 üzenetére
Mindkettőt megtette:
''A lényeg (jelenleg) részemről: Baskiria! Elnézést a viselkedésemért.....nincs rá magyarázat.''
''Tisztelettel:Sallai Tamás'' -
J.J. András
őstag
ühüm, beköszönök, mert ezt így nem tudom szó nélkül hagyni......
szép és jó, hogy próbáljátok ezt az ONLINE-SHOPot, vagy micsodát vezetni, de megkérdezem igazából, hogy nem belőlünk USERekből éltek ???
akkor szerintem annyi udvariasság megjárna, főleg ''egy majdnem törzsvásárlónak'', mint BASKIRIA , ha TAHÓ, vagy TAPLÓ voltál vele, akkor elnézést kérj.....
a másik, ha valaki bemutatkozik személyesen Neked, akkor illik ezt viszonozni legalább egy névjegykártyával (ha arc is vagy a TAHÓság mellett)......
szóval ezek után tényleg el bírom képzelni, hogy TAHÓ voltál az illető személlyel....
mégegyszer leszögezném: te abból élsz, hogy kereskedj számítástechnikai eszközökkel,és ha kell, garanciális igényét a vásárlónak teljesítsd, akkor ehhez is jópofát kell vágni...... másrészt ha ott helyben elmagyarázodnak neki normális hangnemben, hogy miért csúsztatok ennyit, szerinted nem értette volna meg???
(aki konyít valamit a gépekhez, az csaknem lehet annyira sötét, mint egy útkarbantartóként dolgozó brazil)
csőváz -
A TAHÓ
csendes tag
Kedves Xeen!
Persze, azért az is eredmény, hogy kicseréltük ( mégha fizikai sérült is volt esetleg).
Azt meg végképp nem tudom, hogy miért nem használsz jó alaplapot?:-)
És csak remélni tudom, hogy nem sértődsz meg, de nekem ilyen a humorom:-),
biztos sokaknak nem tetszik, de sajna így születtem, vagy csak már nagyon késő van.....jesszus negyed kettő.....! Holnap dolgozni is kéne!
Na télleg jóccakát mindenkinek! -
A TAHÓ
csendes tag
Kedves Xeen!
Mostmár tudom kiről is van szó( de had ne nevezzem meg azt a céget akivel Te kapcsolatban áltál), hiszen, Te nem is tőlünk vásároltál, hanem egy nem budapesti
céget bíztál meg ezek szerint, a kérdéses termékek beszerzésével.
Nos VGA valóban az általam idézet eset (az időpontokat nem idézném pontosan, majd később), és tényleg szétvolt farigcsálva az egész nyák! Mint már említettem ebben az esetben az importőrnek jogában áll, fizikai sérültként tekinteni (és állíthatom az volt!) a kérdéses terméket, melyről értesítettük az általad megbízott céget, és ennek várható....esetleges következményeiről. Hogy kártya hol és mikor sérült meg, azaz nálad, vagy az általad megbízott cégnél, esetleg szállítás közben,
nem tudhatom. Egyet tudok csak, és ezt bizton állíthatom, hozzánk már sérülten érkezett!!!!
Tehát erről ennyit.....
Az alaplapnál tényleg nagy probléma lehetett, mert az előbbi Júniusból hirtelen Július lett, de az is lehet holnapra már Augusztus lesz ( mármint a hozzánk való beszállítás időpontját illetően, de pontos időpontokat fogok közölni még a hét folyamán). Viszont jól emlékszel valóban egy Soltek alaplapról van szó:-)
Nos miután egy hetes....hangsúlyozom egy hetes szabadságra ment cégünk,előtte
értesítettük az általad megbízott céget, hogy itt alaplaplap jöjjenek érte.....bevizsgálára került az importőr nem tapasztalta a hibát......címszóval.
Erre Ők:''ok,de mi egy héten csak egyszer megyünk pestre''.
Mondom:''ok,de mi a jövő héten szabadságon leszünk''
Erre Ők: '' nem baj, majd vár az ügyfél''
Ez így történt szó szerint.....csak azért tudom, mert én beszéltem Velük, az hogy Ők mit mondtak Neked az más kérdés!
A pontos időpontok a héten meglesznek....sajnos nekem kell, naplót vezetni.
Tisztelettel -
XeeN
senior tag
T. TAHÓ! (eszméletlenül hüjén néz ez így ki)
A grafkártya Inno 3D Ti 4200-as volt. Tavaly nyáron (Augusztusban) vásároltam. Nem On-line, hanem lehozattam az egyik helyi üzlettel. A kártyához (tudtommal) senki nem nyúlt hozzá, ezért döbbentem le annyira. Ha viszont tényleg hozzányúltam volna, most nem tettem volna közzé a tapasztalataimat. Sajnos valóban kb 2.5 hónapot töltött nálatok a kártya. Október elejétől (kb) Dec közepéig. Azt azonban meg kell jegyeznem, hogy kicserleltétek. Vadonat újat kaptam, dobozostul, Cd-stül.
Az alaplap egy Soltek SL-75DRV5-ös. Ha jól tudom erre a lapra 2 év gari van. Az általam észlelt hibára a Ti reakciótok, a fent leírt volt. Ha jól emlékszem, Júli elején-közepén küldtem vissza hozzátok. Pontos dátumot sajnos nem tudok írni, mert nem vezetek naplót.A két hétig tartó szabadságolásotok utáni héten vehettem újra kézbe az alaplapot. Azt viszont, hogy kicseréltétek-e nem tudom, mert mint már említettem, ki sem próbáltam.
Tisztelettel:
Kékes Gábor -
A TAHÓ
csendes tag
Kedves Xeen!
Majd elfelejtettem mondani, hogy Augusztusban az egész cég szabadságra ment,
(csak egy hétre) és még a szabadság előtt, minden garanciális problémát rendeztünk( még az egy vagy két napja leadottakat is!), hogy még véletlenűl se
legyen belőle probléma, ha esetleg pont a szabi alatt járna le a határidő.
Innentől kezdve, még kiváncsibb vagyok, vajon mi van a háttérben? -
A TAHÓ
csendes tag
Kedves Xeen!
Az itt leírtakat erős túlzásnak tartom(de inkább azt mondanám lehetetlen), mert ilyen hosszú garanciális ügyintézés nálunk nem volt, amióta én intézem ezen problémákat. A VGA-hoz csak annyit, emlékszem olyan esetre, amikor valaki coolert próbált cserélni rajta, és össze-vissza karcolta az egész nyákot. ( nem tudom, hogy jelen esetben eeről van-e szó)
Mivel ilyen esetekben nem a mi hatáskörünkbe tartoznak(fizikai sérülés) a problémák orvoslása, elképzelhető, hogy az importőr kiküldte a gyártóhoz, elbírálásra! Ennek ellenére nem tudom elképzelni az általad leírt két és fél hónapos határidőt!
A második esetet szintén kizártnak tartom, hisz a két év garanciás alaplapok általában Epox gyártmányúak, és az Epox forgalmazóval vagyunk olyan viszonyban, hogy az esetek többségében majdhogynem azonnal cserélik, ha van raktáron. Ez esetben ez szóba sem jöhetett hisz, az importőr jónak találta az alaplapot. Nem értem miért kellett volna, ezen vélt hiba miatt szintén két és fél hónapot várnod?
Szeretném, ha konkrétumokat is írnál(esetleg utánanézhetnénk) valóban jogosak-e, észrevételeid.
Amennyiben igen, most kérek Tőled elnézést, ha mégsem remélem Te sem mulasztod ezt el.
Tisztelettel:Sallai Tamás -
-
XeeN
senior tag
Khöm. Erősen gondolkodtam azon, hogy megírjam-e a tapasztalataimat az e-connecttel kapcsolatban. Nos, rászántam magam. Két esetet említenék.
2002.október eleje. A kb 2 hónapos Ti4200-as kártyám 3D-s alkalmazások futtatásakor 2-10 percen belül lefagy. Mivel nem Bp-i vagyok, visszavittem a helyi üzletbe, rájuk bízva a gari intézését. Eltelt egy, majd két, aztán három hét. Megunván a várakozást, séta be a boltba. A következő infót kapom: Úgy néz ki, nem fogják kicserélni a kártyát mert összekarcoltad a hatoldalán a memóriachipeket. Pár pillanatig azt hiszem szivatnak a srácok. Aztán kiderült hogy nem... Kisseb dührohamot kaptam, aminek láttán megígérték, mindent megtesznek az érdekemben. Nos így is lett. Kb 2.5 hónappal azután, hogy besétáltam a boltba a halott kártyával, kaptam egy újat. Azt igazából nem tudom, hogy az E-connect cserélte-e ki, vagy a bolt dolgózóinak lett tele a hócipőjük a zaklatásaimmal.
2003 Június közepe. Gondoltam egy merészet, és vásároltam az egyik helyi üzletben 256 Mb memóriát a meglévő 512 mellé. Természetesen ugyan olyan típust, elkerülendő a problémákat. Ram betesz a helyére, gép bekapcsol, hangos fütty. Hmm. Gondoltam halott a memória, de régi motoros lévén jött a csereberés modszer, és láss csodát, a memóriának semmi baja. Higgadtan konstatáltam, hogy halott az 1. mem slot. (amikor az alaplapot vásároltam még működött) Nem estem kétségbe mivel erre a típusra 2 év gari van, és egyébkent is még egy éves sincs a lap. Alaplap vissza az e-connectbe a fent leírt módszerrel. Ismét eltelik kb három hét, ekkor kapom az infót, hogy a lap fent tökéletesen működik, és egyébként is, az első slotba csak egyoldalas memóriát lehet rakni. Hmm. Kár, hogy amikor megvettem a lapot kb 3 hónapig vígan működött abban a foglalatban egy 333-as Samsung (két oldalas). újabb dühroham. Nem segített. A lényeg az, hogy valamikor Szeptember elején láttam viszont a lapot. Kicserélték. Azt hiszem, mivel néhány hét várakozás után vettem egy másik alaplapot. Szegény régi meg itt pihen mellettem a polcon.
Márkákat direkt nem írtam, elkerülendő a topic más irányba való elkanyarodását.
Nekem sajnos ezek a tapasztalataim. Azt már nem is emlitem, hogy bizonyos idő után illene cserealkatrészt adni. (a ti4200 helyett kölcsön Gf2MX 400-zal játszani... hát) -
lao ce
aktív tag
drpele
nem azt mondtam hogy eladonak lenni konnyu szakma es barkinek ez valo. en tutko lelonem
de ez a ''latszik hogy te meg nem'' kezdetu erveles eleg halovany. mert ha kiderul hogy en is adok el dolgokat, akkor az a baj hogy nem boltban. ha boltban, akkor az a baj, hogy nem kompis. ha kompis, akkor igen, de nem a fovarosban. ha a fovarosban...
nem kell ahhoz vizbefullni hogy tudd, jo dolog a levegovetel. nem tudnam, hogy milyen bunkok az emberek? de, tudom. -
drpele
senior tag
OFF
nyilvánvalóan látszik, hogy Te még nem álltál a pultnak a másik oldalán...
ugyanis nem tudod, hogy milyen .......vásárlók is vannak
elég ha egy ilyen felnyomja az ember idegzetét, ráadásul az ember megpróbál tűrni egy darabig, de amikor a kedves vevő már ezredszer mondja el, hogy ilyen és ilyen ........-ok vagytok akkor azért az eladónak is kezd elege lenni
ON -
klepto
addikt
Kedves A TOHÓ, és csucs
Nem hittem volna, hogy idejöttök, és legkevésbé nem számítottam A TAHÓ megjelenésére, de le a kalappal előttetekEz tényleg egy forrdulópont a topic, de talán a PH! életében is. Remélem tényleg szent lesz a béke, és hűséges fórumozók maradtok
Már alig várom a többiek reakcióját, és a topic, vagyis az új magyar netes szappanopera folytatását -
lao ce
aktív tag
''Az, hogy kinek milyen verziója van az ügyről, teljesen nem mellékes, mivel ''kiszínezett'' információk kerültek ide a céggel és ügyvitelünkkel kapcsolatban''
nos, van benne valami. bar egy jo hirnevet es minoseget... nem tudom tonkre tud-e tenni egy pattogos ugyfel -es teljesen mindegy hogy mennyire szinez. lasd itt is: egybol huszan leirtak a jo tapasztalataikat rolatok. az egesz topic benyomasa egy kivulallo olvasoban az, hogy szinte el sem hiszi hogy valoban nalatok jart ez az ugyfel.
amit a kovetkezo bekezdesben irsz, azt tiszteletben tartom, bar tokeletesen mas a velemenyunk.
nem akarom hosszasan reszletezni, annyit mondok csak, hogy azt furanak tartom ha te tenyleg azt varod el, hogy a betero vasarlo megertoen viselkedjen az eladoval szemben (sot, meg is valtozzanak?). mindenkinek megvan a baja az eleteben, ez nem valami verseny vagy veletlen hogy ki kivel legyen megerto, ez egy kokemeny uzleti szabaly: az elado megerto a vevovel szemben. ha ez forditva van, akkor az nem uzleti alapon hanem szemelyes kontaktus alapjan kialakul vagy sem. szoval erosen fenntartom a velemenyemet, bar igaz, pontositasra szorul: a korulmenyek _uzleti_ alapon mellekesek. erzelmileg, meg emberileg, meg szivugyileg stb fontosak, es mindenki megert mindenkit es egyutt sirunk es nevetunk
vegezetul: nyilvanvalo, senkit sem fog befolyasolni ez az ugy negativan. vagy ha valakit megis, azert nem is kar... -
koxminator
senior tag
na asszem ez így korrekt volt, szerintem tegyétek a dolgot felejtőbe, tanulni a hibákból, aztán minél több ügyfelet,meg jó vásárlást
Kox -
csucs
csendes tag
olvastam, jegyeztem, értettem....
A termékkel kapcsolatban írtam, hogy holnap utána járok és természetes az is, hogy az utánjárás következményeként megváltoztatom a shop-on lévő adatot.
Az, hogy kinek milyen verziója van az ügyről, teljesen nem mellékes, mivel ''kiszínezett'' információk kerültek ide a céggel és ügyvitelünkkel kapcsolatban.
Az, hogy vannak olyan emberek, akik kiborítanak minket, az számodra lehet, hogy mellékes, de nekem mint vezetőnek egyáltalán nem az, mivel nem mind1, hogy az embereimet munkára bírom-e vagy sem. Az sem melléke, hogy az ügyfél esetleg megértse, hogy nekünk is vannak emberi érzéseink, ezért velünk sem lehet úgy bánni, hogy itt én vagyok a khiry... Az üzletkötések minden esetben 2 félen múlnak. Ha ilyen topic alapján csak 1 nálunk vásárló ember képes ezt megérteni és alkalmazni, akkor nyertem.
Más cégekkel kapcsolatos észrevételed teljes mértékben igaz, nincs köze a témánkhoz.
De igazad van: bocsánatot kérek minden sértettől és remélem, hogy nem fog senkit sem negatívan befolyásolni ez az ügy. -
A TAHÓ
csendes tag
Na megy ez!
Na szóval...próbáltam közölni ( és nem mentegetőzés képp), hogy az ominózus időpontban, már két napja nem volt internet elérésünk, valamint a saját gépjárművünk is megadta magát......és ugye nem kell ecsetelnem, mit jelent ez egy on-line bolt esetében.
Sajnos Baskiria rossz időben és rossz passzban talált, amit roppantúl sajnálok, és itt kérek Tőle elnézést a történtekért.
Itt jegyezném meg, hogy az esetnél a f*sz, p*csa, h*lye szavak, sem verbálisan sem más módon nem voltak artikulálva.
Mivel ma már nincs kedvem mégegyszer leírni azt a töméntelen gondolatot, amit ma már kétszer is megtettem, (illetve fáradt is vagyok) azt hiszem folytatásos szappanopera lesz belőle.....holnaptól!
A lényeg (jelenleg) részemről: Baskiria! Elnézést a viselkedésemért.....nincs rá magyarázat. Ennek ellenére holnaptól megpróbálom a lehetetlent....megmagyarázni a megmagyarázhatatlant.
Addig is üdv mki! -
csucs
csendes tag
Figyu Masejtik!
Felment az adathalmaz is, úgyhogy holnap végre helyes árakkal dolgozunk.
Na ez is para például, ui. 2 napig szörnyeteg volt az internetünk, így a honlapunkon helytelenek voltak az árak. Ez a szépsége a dolgoknak.
Na mind1, tényleg rendes srácok vagytok és most már tényleg tépek aludni, mert álmos is lettem.
Pá és ödv mindenkinek
a csucs -
lao ce
aktív tag
csucs
bar kesve valaszolok, valoszinuleg ugysem olvasod, de azert hatha.
en pusztan azert es csak azert irtam amit irtam mert sok jot olvastam ebben a topikban errol a cegrol. ha egy fos ceg lenne amit mindenki lehany akkor nem is lenne erdemes elektrontollat ragadni.
''elnezest a felreertesert, a linket pontositjuk, a termekeket kettevalasztjuk 64 es 128 bitesre, a kollegat megkerjuk hogy ne mondjon ilyet tobbet, bocsanat a ceg neveben''
ha ezt valaszoltatok volna, akkor tovabb oregbedne a jo hirneve a cegnek. ezeket ugy lehet megfogalmazni harom mondatban mint egy marha nagy hadvezeri gyozelmet. aztan csinaljatok belole egy word templatet es akkor nem karbaveszett munka.
arrol szolva amit irtal:
az, hogy kinek milyen verzioja van az ugyrol: tok mellekes. az, hogy te megeltel nyomdafesteket nem turo ugyfelet: mellekes. az, hogy mi a ceg felfogasa: mellekes, az meg plane az, hogy mas cegeknek szerintetek mi. a legmellekesebb az az, hogy ki a hunyo ebben az esetben. amik fontosak: hogyan reagalt a kollega es hogy itt lett volna egy klassz alkalom a fenti gondolatokat leirni es NYERNI egy buzi nagyot azzal, hogy elegansan bocsanatot kertek egy nyilvanvaloan vitatni valo ugyben.
---------
en nem kioktatok, sot, ez nem is tanacs, csak leirtam a velemenyemet, azt elemezve amit olvastam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3043, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest