-
Fototrend
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
laaceee98
tag
válasz szpeti40 #291393 üzenetére
köszi. Nem tudtam hogy kéne rákeresni angolul. Azt írják teljesen normális, sőt igazából minél modernebb és jobb minőségű egy kamera, annál inkább jellemző ez. Milliós profi gépeknél, mozikameráknál is. Ezek szerint nem hiba…
Az mondjuk érdekes, hogy az ultraszélesnél nekem nincs ilyen, csak a főkameránál.Dicsőség és kondi
-
Razzul
őstag
válasz Rage47 #291244 üzenetére
Igen, valószínűleg igazad van. Viszont ahogy nézem a Simple biztosítás csak kijelzőtörésre és lopásra vonatkozik, az iStyle-nál pedig csak újonnan vásárolt készülékekre köthető biztosítás. Az iCentre már komplexebb szolgáltatással rendelkezik, arról mit kell tudni?
Stat crux dum volvitur orbis
-
plejik
addikt
válasz Imilenni #291389 üzenetére
Simán lehetséges. Én decemberben vettem a 14 pro telómat, még mindig 100% az akku kapacitás a telefon szerint, de battery toolsban is azt mutatta. Én 95% ban csak vezeték nélkül lassú töltővel töltöm. A 13 pro-m pedig már közel kettő éves és 93% os az akku benne azt egy kicsit többet töltöttem anno vezetékesen, de így is elég jó állapotnak örvend.
Mondjuk ha a 13 Pro esetleg akku cserés lesz, akkor Én biztos, hogy hivatalos szervizben csináltatnám és minden doksit elraknék róla, mert lényegesen könyebb később eladni. Szerintem sokaknak nem azzal van a baja, hogy akkut cseréltek egy telefonbe, mert miért is ne, hanem inkább azzal , hogy utángyártott, sokszor silány minőségű akkuk kerülnek ezekbe a méregdrága telefonokba. Ahogy a mondás is tartja és van benne igazság: Ha van pénz majomra, legyen pénz banánra is..
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro / MacBook Pro M1 pro 14" 2021 / PlayStation 5 Pro + PS Portal / LG CX3 OLED / RedMagic Nova /
-
Razzul
őstag
válasz Imilenni #291389 üzenetére
Ha tényleg eredeti akksi van benne akkor meg tudod nézni az akkumulátor %-os kapacitását, illetve az újabb telefonoknál a készülék névjegyénél kiírja a szerviz történetet is a telefon.
Amúgy meg vigyél egy laptopot + 3uTools. Az kiköp minden adatot.
Stat crux dum volvitur orbis
-
laaceee98
tag
Sziasztok!
Ilyennel találkozott már valaki? [kép] [kép]
Mintha visszatükröződne a fényforrás a képre. Nem beégés, mindig az adott fényes pontot tükrözi ki, ami a kamerát mozgatva mozog a képen. Csak a hátlapi főkamera csinálja, az ultraszéles meg az előlapi nem…
Lencsevédő, kosz, nincs a kamerán. 2 hónapos 13 mini
..Dicsőség és kondi
-
Imilenni
addikt
Ma megyek megnézni egy 13 Pro-t, 100%-os akkumlátorral az eladó szerint ez az eredeti akkumlátor benne.
Van rá mód hogy megnézzem igaz-e az állítása?
+ mit érdemes még megnézni rajta?Press "F" to pay respects.
-
félisten
-
Shyciii
veterán
válasz szabonagyur #291385 üzenetére
Csak nagyon nem mindegy, hogy 100-ból 5 helyen, vagy 100-ból 95 helyen...
-
félisten
-
Shyciii
veterán
válasz szabonagyur #291375 üzenetére
Franciaország elég bipoláris hely. A kis városokban totál más a helyzet, mint pl Párizsban. Mintha nem is ugyanaz az ország lenne. Nekünk Párizsban csak szép élményünk volt pl .Gyakorlatilag szó szerint kinyalták a popikánkat mindenhol. Nem volt hely kint leülni a kávézóban? Kihozott még széket és asztalt mindezt mosolyogva. Mikor akartam neki segíteni széket hurcolászni, akkor udvariasan megköszönte, és mondta hogy nincs rá szükség, üljek csak le.
-
Shyciii
veterán
válasz kchris78 #291374 üzenetére
Azért a közlekedés kicsit más tészta. Lásd Japán. Ott bizony elmegy a vonat, ha te csak 5mp-et késel akkor is, de ettől még nem nevezném őket szem.tnek. Nyilván a példámban ha nem a hajó jegyet hagyjuk otthon, hanem lekéssük, akkor nyilván nem fordultak volna vissza értünk Tehát azzal helyén kezeljük már a dolgokat. Más a kedvesség és hozzáállás, és más mikor 1 emberért felborítanak komplett menetrendeket, és okoznak akár több 100 utasnak kárt.
-
Razzul
őstag
válasz szabonagyur #291367 üzenetére
Nekem a Samsung szerviz mellett a Bárdi Autóval is volt több csörtém, ezért is kérdeztem Peat76-tól az autóalkatrész gariztatást. Ott még inkább megy bizonyos esetekben a szarrágás.
A legutolsó ilyen eset nálam féktárcsa csere kapcsán volt. A vadiúj alkatrészt felraktam az autóra, csikorgott mint a fene és a fékerő még rosszabb volt mint a régivel. Visszavittem a zsír új alkatrészt az Orczy térre a Központba, hogy cseréljék ki. Az igényemet visszautasították azzal, hogy a féktárcsa el lett égetve és el van színeződve.
Bementem az alkatrészért, és az ügyintézővel együtt kimentem az udvarra a napfényre. Forgatgattam neki a nullkilóméteres tárcsát, hogy ha megmutatja nekem, hogy hol van akár egy kicsit is elszíneződve akkor elfogadom a válaszukat.
Stat crux dum volvitur orbis
-
waccamár
senior tag
válasz gyapo11 #291378 üzenetére
Ezzel egyet értek. Ha garancia időn belül van, akkor a gyártónak kell bizonyítania ezeket. Ergo a költség őt terheli. Szerintem nonszensz, hogy ez bemondásra megy. Ráadásul fogyasztóként jogod van a gyártó véleménye után kérni egy olyat, hogy független harmadik fél is vizsgálja meg az esetet - aminek a költségét a gyártónak kell állnia. Utóbbi lehetőséget nem sokan tudják, érdemes élni vele. Valószínű megtagadják, hiszen irreális költség egy ilyen esetnél. Akkor mehet a vásárlók könyve, majd békéltető testület. Aztán a gyártó kihátrál, mert olcsóbb neki cserélni.
-
gyapo11
őstag
válasz Shyciii #291369 üzenetére
Ezek amiket írtál szabálytalanságok, amik megkönnyítik az életet. Én is utaztam a párom által neten vett vonatheggyel úgy, hogy csak órákkal későbbi időponttól lett volna érvényes. A kalauz telója nem is fogadta el a vonalkódot, elmagyarázta, hogy ez a jegy még nem érvényes, fölhívta rá a figyelmünket, de nem büntetett. Mondjuk itt konkrétan látta, hogy a jegyet megvettük. De ha bemondásra elfogadja, akkor hamarosan a nép fele nem fog jegyet venni csak bemondja. Sajnos a nép ilyen, ezért kell szabályokat hozni és azokat betartani.
De ebben az esetben kellenek a fotók és a magyarázat, és azzal lehet továbbmenni, megvizsgálni a forrasztásokat hogy mikor készültek, a csatlakozókban megvizsgálni a lapkábeleket hogy volt-e már kihúzva a gyári szerelés óta meg ilyeneket. Csak ki fizesse ezt a vizsgálatot? Mintát venni a forraszanyagból és spektrométerrel mérni az összetételt, hogy azonos-e a gyártásban használttal meg ilyenek. Drága műszerek, drága mérnökórák.
Voltam én is számítógép szervizes, egy párezer Ft-os kártyán a fene se mért semmit, csere, pedig lehet hogy egy 10 Ft-os alkatrész volt a rossz. De se kapcsolási rajz, se mérési utasítások, se alkatrész, de ha mindez lett volna, akkor sem éri meg rákölteni többször annyit, mint amibe az egész kártya kerül. Egy iphone meg nagyságrendekkel bonyolultabb, nem tudjuk mit minősítettek szakszerűtlen szerelésnek, de a kinyomozás nagyon sokba is kerülhet, akár a készülék árának többszörösébe is. Nem tudom milyen MEO működik az Apple gyáraiban, ott kellett volna észrevenni ha valami nem szakszerű, ez nem történt meg, így most a vevőn csattan az ostor.menyország -> mennyország, akadáj -> akadály, jótálás -> jótállás, Iphoneal > Iphone-nal, kisuly > kisujj, csővet > csövet
-
MODERÁTOR
válasz Fritz Teufel #291359 üzenetére
Hú ez tök jó hír, akkor nekifutok még egyszer. Az enyém pont ANT+ +Bluetooth, lehet hogy akkor elsőre nem jól csináltam valamit. Hogy indítom az órán a párosítást? (Lehet, hogy én a telefonnal próbáltam annak idején? )
-
félisten
válasz Shyciii #291371 üzenetére
Hidd el előbb utóbb ezen gyártók is megunják a puszira cserét. Lásd anno TP-Link routerek mentek 5 év gyári garival, nekem átlagban 3-3,5 év után mind lehalt, esélyesen a gagyi elektromos hálózat miatt, pluszban sokat volt kimaradás is, elvben nem tesz jót neki.
Az első 10-15 évben kb. ingyen cserélgették a routereket nekem, holott nekem is bőven volt benne saram. És ez még nem is durva helyzet.
Főleg a Te esetedben ha jól értem kínai rendelés, ott végképp nem játszanak ezzel, majd lehúzzák a dolgozót 1-1 ingyen nappal és 0-ba van a csere.
-
félisten
válasz Shyciii #291369 üzenetére
És legalább ennyi esetet fel lehetne sorolni amikor az általad írt országokban is ugyanolyan parasztok vannak, mint bárhol máshol.
Mondok erre egy friss saját példát: pár hete voltunk Nyugat-EU-s körúton, 4 napos szállás francia kisvárosban (ugye ott 20e fő bőven kicsi), normális 3 csillagos szállás, jó értékeléssel. Erre első este előkerült annyi hangya, mint sehol máshol és a reakció ennyi volt el lehet menni (le is léptünk 1 este után), ezzel ők nem tudnak mit kezdeni, pénz vissza nincs hiszen ez benne van a feltételekben, keressem a bookingot. Booking válasza kb 2 hét napi 1-1,5 órás telefonálás után: ők nem tudnak mit tenni, írtak emailt a szállásnak, de nem válaszolnak, így ők sem tudnak mit tenni. A szállás azóta is boldogan hirdet
[ Szerkesztve ]
-
kchris78
veterán
válasz Shyciii #291369 üzenetére
Alapvetően igazad van. De azért vannak ott is dolgok, mikor vonatkésés miatt lekéstük EGY perccel a kompot Capri szigetre (Amalfi félsziget), lóf.szt kaptunk nem valami megoldást hogy a 2*40EUR kompjegyet át lehessen vinni másik időpontra. Pedig még május volt, 2 órával később indult a következő komp, előszezonban volt biztosan üres hely (mentünk végül mégis úgyhogy láttam hogy nem 100%-ok még). Válaszként azt kaptuk hogy ez Sorrentó. Úgyhogy a turizmus gépezete ott is dübörög. Ez meg jópár másik dolog igazából nem motivál arra hogy mégegyszer oda visszamenjek, annyira "tourist-hot-point" az is.. Mint ahogy kihagyjuk egy felkeresés után San Gimignanot, Firenzét, és a többi hasonlót. Van még sok (talán nem ennyire kiemelkedő hely) ahol másképp ítélik meg az embereket (Pl Perugia előtte).
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
Igen nagyon szomorú. Legfőképp azért, mert ezekben az országokban inkább éreztem magam otthon...Már előre "félek", hogy augusztus közepén Norvégiába megyek (ugye ezért is vettem pl iphone-t, mert kisebb méretben hosszú üzemidőt most ők tudnak igazán amihez több éves szoftveres support jár), és valszeg legszívesebben haza sem jönnék majd...
-
Shyciii
veterán
válasz szabonagyur #291367 üzenetére
Lehet hogy az Apple nem, nekem nincs tapasztalatom velük, mert csak x hónapja vettem az első almás telót kihívás gyanánt. De tudok mondani olyan gyártót, aki anno nekem gond nélkül cserélte úgy a telefont ingyen, hogy láthatóan én tettem tönkre mert olyan romot raktam rá, ami hard brickelte. És nem csak ingyen kaptam újat, de a DHL Express-t (!) is ő álta oda-vissza. És ez volt vagy már 8 éve, tehát nem újkeletű ez a hozzáállás.
-
Shyciii
veterán
válasz gyapo11 #291364 üzenetére
Igen, a világon mindenhol profitból élnek, és mégis. Bemész Ausztriába egy boltba, ott sír a szomszéd gyerek, hogy anya még azt vedd meg, persze anya nem, mert azért nem kőgazdag magyarok. Odajön a boltvezető, vagy részlegvezető volt nem tudom, és azt mondja hogy tessék és odanyújta a gyereknek és végig mosolyog rá és az anyukára, és megbeszéli a pénztárossal, hogy nem kell fizetniük (gondolom a saját számlára ment).
Ott van Görögország egész napos sétahajó. Otthon hagytuk véletlenül az egyik jegyet. Azt mondta semmi gond, biztosan megvettük, szálljunk fel nyugodtan.
Ott van Olaszország. Már zárt a fagyis, ennek ellenére kiszolgáltak, és nem küldtek el az anyámba.
Vagy ott van Horvátország, ahol egyik ékszeresnél vettem a páromnak egy szép gyöngy ékszert, amiről 2 nap múlva leesett a gyöngy. Mivel még a nyaralásból volt hátra 4 nap, és nem voltak messze visszavittem, és az ARCOMRA emlékezett, nem kellett a számla, és fél nap alatt megjavították, és azóta sincs vele gond.
Ezek az emberek nem csak profitból élnek, hanem értik azt, hogy még több profitot teremtsenek, mert tudják, hogy az elégedett és boldog ügyfél még több profitot hoz vagy közvetlenül, vagy közvetve.
Nah ez egy lényeges különbség a nyugati országok, és a balkáni felfogású megkeseredett magyar emberek között. -
félisten
válasz Shyciii #291353 üzenetére
Mondjuk külföldön sem feltétlenül fog csinálni semmit az adott Apple partner ha nincs rá jogosultsága (önköltségen meg biztos nem ad csere telefont, nagyon max akkor ha van belsős embere akin ezt keresztül tudja vinni).
Hiába cserélne ő bármit ha a szerviz általi vélemény meg az, hogy nem hibás vagy éppen szerintük ehhez hozzá nyúltak.
Autós témában is van ilyen tapasztalat, hogy a hazai szerviz mondja, hogy igen érti, látja a problémát, cserélné is de azt max saját zsebből teheti meg, ha a központ nem hagyja jóvá nem nagyon tud mit tenni.
-
gyapo11
őstag
válasz Shyciii #291353 üzenetére
De a világon mindenhol a cégek a profitból élnek, és ha berhelt cuccokat simán cserélnek, az elég sok pénz bukót jelent. Itt az a probléma, hogy a vevő a gyári csomagolásból vette ki a telót, nem berhelte és mégis berhelt a cucc, viszont nem lehet bizonyítani semmi, mikor történt, ki csinálta. Ha a szerviznek elő van írva hogy berhelt telót nem javíthat, akkor nem tud mit csinálni. Apple ki tudná deríteni, hogy a gyártásban kik dolgoztak amikor ezt a telót gyártották, és tőlük behajtaná a csere árát, de bizonyítani senki nem tud semmit. Valakinek mindenféleképpen le kell nyelnie a veszteséget.
menyország -> mennyország, akadáj -> akadály, jótálás -> jótállás, Iphoneal > Iphone-nal, kisuly > kisujj, csővet > csövet
-
Shyciii
veterán
válasz Peat76 #291357 üzenetére
Aham, Media Markt. No azzal sajnos van tapasztalatom, Budapest, Pólus Center. Csak balhéval lehet elintézni garanciális dolgokat. Cirka fél órás veszekedés, fenyegetés után voltak hajlandóak elintézni a szervizeltetést. Ott is hasonló volt, hogy megtagadták sérülés miatt. Igaz nem teló, hanem nyomtató, de az már mindegy. Lényeg, hogy látták, hogy nem tágítok, és akkor állítólagos vezetői utasításra mégis elintézték...lol
-
gyapo11
őstag
válasz Peat76 #291339 üzenetére
Simán lehet, hogy Csingmeng aznap nem volt jó kedvében, valamit barmolt a gyártás közben, és a szeriznek igaza van, hogy nem szakszerű belenyúlás történt. Viszont fényképes beszámolót elvárnék a szerviztől összehasonlító fotókkal egy szakszerűen szerelt ugyanolyan iphone-ról.
menyország -> mennyország, akadáj -> akadály, jótálás -> jótállás, Iphoneal > Iphone-nal, kisuly > kisujj, csővet > csövet
-
xhege
veterán
válasz Fritz Teufel #291359 üzenetére
Az AW meglepően jó csuklón is. Szerintem ez a videó elég hiteles összehasonlítás. Érdemes megnézni a srác videóit, mert elég komoly méréseket végez.
[link][ Szerkesztve ]
-
Fritz Teufel
addikt
válasz lugosi #291354 üzenetére
Az AW is működik mellkaspánttal én úgy látom, csak ne ANT+-os legyen, hanem bluetooth-os. A Garminntal és a Polarral is működik. Nem próbáltam, csak rákeresve, videókat nézve látom. Egyébként nekem is az a tervem, hogy így használjam, mert tapasztalatim szerint a csuklón mérés csak sacc/kb. Amíg futottam, mindig használtam a HRM pántot.
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
Peat76
őstag
válasz lugosi #291349 üzenetére
Köszönöm szépen a támogatást . Ma délelőtt beszélek még a Support-al....
Sony OLED XR-55A83J + PlayStation 5 Pro, XBOX Series X 2TB, Nintendo Wii U + 2 Playstation 3 FAT CECHC03, CECHC04, Iphone 14 Pro Max 256GB+AW7 Cellular+Airprods Pro csakis a futás miatt! Csak azért is kiírom, attól még nem vagyok prosztó!
-
Peat76
őstag
-
markknight
veterán
válasz Shyciii #291353 üzenetére
Igen, itt van a kutya elásva és ez sajna mindenre igaz. Idehaza ha egy szolgáltatáshoz ki van írva, hogy 30.000-tól az azt jelenti valójában, hogy 80-120 ezer forint lesz a vége. (javítás, klímatisztítás, villanyszerelés, telefon javítása stb) Az utolsó fillért kiszednék a zsebedből. Unalmas, pont ezért amit lehet mindent magamnak csinálok ha kell, ám a telefon javítás sajna nem tartozik közé, de ez már más téma
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz koxkids #291352 üzenetére
Vannak csoportos kihívások garminnál is, ha csatlakozol pl a magyar csoporthoz. (Bocs hogy a korábbi kérdésedre nem válaszoltam de már kb egy éve nem használom a garmint így csak emlékeim vannak.) Ha a sport funkciók fontosabbak mint az okos funkciók akkor jobb a Garmin, de ma már az aw is nagyon felzárkózott szerintem. Amiben a Garmin e téren biztos jobb, hogy például biciklinél tud kapcsolódni a wattmérőhöz, vagy futásnál a mellkaspánthoz.
-
Shyciii
veterán
válasz Mr.Talbot #291351 üzenetére
Nem ezért tart itt az ország, hanem azért, mert ilyen hozzáállása van a szolgáltatóként működő cégeknek. Ha kimész külföldre, akkor nem azt látod, hogy minden azért működik, mert az emberek a fél életüket rááldozzák minden probléma megoldására, hanem azért, mert a szolgáltatói szektorban (is) működő cégek hozzáállása normális, emberi. Ők meg akarják oldani a problémáidat, és nem az utolsó fillért is kihúzni a zsebedből.
-
őstag
válasz szpeti40 #291328 üzenetére
Köszi mindenkinek a Garmin órás véleményeket.
Elég sokat sportolok (kerékpár, squash, funkcionális edzés..), továbbá rengeteget túrázunk is, így erősen hajlok a Garmin fele. Egyrészről a titán verzió eléggé jól néz ki, brutális az akku is a AW-hoz képest.Garmin Pay működne, csak Spotify-t használok. Max bukom a haverokkal a versenyzést, meg az Apple havi kihivásokat De gondolom a Garminos rendszerben is vannak hasonló motiváló dolgok.
-
Oldman2
veterán
Az egyik dolog, amit szeretek az iPhone-okban, az az Rezgés „határozottsága”.
Tegnap viszont felmerült bennem, hogy ennek „erejét” nem lehet szabályozni?
-
Rage47
veterán
válasz Peat76 #291344 üzenetére
CareCentert javasolnám. Ők is Csehországba küldik, de szerintem gyorsabbak, mint az iStyle.
Egyébként az Apple Support kérhet neked cserét a telefonra, ha level 2-es emberhez kerülsz és úgy gondolja az ügyintéző, hogy lehetőség van rá. Tehát ők felül tudják bírálni a szerviz döntését. Szóval ha garis telefonod van és pixelhibás láthatóan és nem nyúlt bele senki, akkor azt cserélniük kell. Nagyon végső esetben vidd el Bécsbe...Az Airpods Pro-mat a csehországi központi szerviz nem akarta cserélni, indoklás nem volt. Hozzáteszem, hogy félévente kb. cseréltetnem kellett, mert mindig recsegni kezdett. Szerencsére nem hagytam annyiban és az Apple Support jóváhagyta a cserét, az ügyintéző egyből látta, hogy ez nem normális. Jött egy futár, átvette az Airpodsom és hozott egy másikat 2 hét múlva Hollandiából, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
Krisz79
őstag
Jó reggelt! Szeretném menteni egy Lenovo notebookra a fotoim. Milyen megoldást javasoltok iphone12 és a gép között? Sajnos a jelenlegi kábelel folyamatosan megszakad a tartalom átvitel. Milyen kábelt vegyek, a gyári kábellel el tudom hárítani ezt a problémát?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
Peat76
őstag
válasz Razzul #291343 üzenetére
Az Apple Support javasolta hogy vegyem át a készüléket és vigyem el egy másik hivatalos szervizbe!
Az elutasítás indoka!
"A Gyártó Európai Javítóközpontjának technikusai a készülékben szakszerűtlen beavatkozás nyomait találták, így javításra nem jogosult."
Nem gariztattam még autó alkatrészt!
Amúgy az Istyle-ban végezték első körben a bevizsgálást!Sony OLED XR-55A83J + PlayStation 5 Pro, XBOX Series X 2TB, Nintendo Wii U + 2 Playstation 3 FAT CECHC03, CECHC04, Iphone 14 Pro Max 256GB+AW7 Cellular+Airprods Pro csakis a futás miatt! Csak azért is kiírom, attól még nem vagyok prosztó!
-
Razzul
őstag
válasz Peat76 #291339 üzenetére
Ne az Apple Supportal bírkózz, hanem azzal a bolttal és céggel ami a te telefonod javítását intézi. A telefont miért vetted át? Az elutasítás indokát leírták neked papírra?
Vidd el a telefont egy másik márkakereskedésbe és ezúttal ne fogadd el a nemet mint választ. Nem az Apple intézi így a dolgokat, hanem az üzletek és a kereskedések többsége. Autóalkatrészt gariztattál már?
Stat crux dum volvitur orbis
-
Peat76
őstag
3 és fél hét szerviz után feladom
Ez az Apple, így intézik a dolgokat 🤮🤮🤮🤮
Az Apple Support-al való beszélgetés során még most sem hiszem el amit mondtak...1 óra beszélgetés és kapcsolgatás össze vissza, megjegyzem a Hölgynek hogy óvatosan fogalmazva ez így Nekem zsákutca..ugye? Mit mond, igen az..
Azt mondja vigyem be egy másik hivatalos szervizbe vagy forduljak a fogyasztóvédelemhez!
Ez az Apple !!! Addig vagy jó amíg tolod nekik a pénzt?
A telefont tegnap átvettem..makulátlan állapotban kaptam vissza..a választ nem értem és senki nem tud többet...mint idézem" szakszerűtlen beavatkozás miatt a garanciális szerviz elutasítva"
Egy mondatban..🤮🤮🤮🤮🤮Sony OLED XR-55A83J + PlayStation 5 Pro, XBOX Series X 2TB, Nintendo Wii U + 2 Playstation 3 FAT CECHC03, CECHC04, Iphone 14 Pro Max 256GB+AW7 Cellular+Airprods Pro csakis a futás miatt! Csak azért is kiírom, attól még nem vagyok prosztó!
-
Noxy
veterán
válasz markknight #291329 üzenetére
''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is'' Privát üzenetre nem válaszolok. (Kivétel a HardverApró)
-
Topikgazda
válasz markknight #291329 üzenetére
Túrd le a francba a biztonsági választ : Settings/General/About/iOS version és [kép]
-
Rage47
veterán
válasz markknight #291329 üzenetére
idojaras úgyis kuka már
-
kid46
tag
válasz SpongyaBob #291327 üzenetére
Minden mas is mukodik rendesen? Telefonnal fizetes stb..? Merjem felrakni vagy ne? Tudom az en dontesem… nekem ez az 1 telefonom van, nincs B opcio.
-
markknight
veterán
Nálam valami összeért ezzel a tegnapi rapid update-el, mert azóta hibát dob ha új szoftvert keresnék + az időjárás app teljesen meghalt. Újraindítás volt, restore nem lesz. Marad így
-
addikt
iOS 17 public betával mennek a banki appok, pl Erste George?
Tapasztalt valaki valamilyen hibát? -
SpongyaBob
veterán
válasz burgatshow #291309 üzenetére
Nem működik
Most tudtam csak kipróbálni, de nálam sem megy...
i11 White 64GB, AirPods 2, Lumix GX7
-
BossBoss
őstag
válasz koxkids #291296 üzenetére
Garmin Venu 2-t használtam most 2 hónapig AW helyett. Edzéseket át tudja adni tevékenységeknek. Gyűrűknél, ha jól láttam csak a piros ment. Emeleteket jobban számolta. Értesítések is rendben voltak. Nekem valahogy mégis hiányzott az AW, rugalmasabb fizetés,Apple Pay, plusz homkekit integrációk, később homekey. Zene is hiányzott, Garminnál csak Spotify van. Pl. meglepően jól barátkozott az Airpods-al .
Aztán végül mégis előszedtem a fiókból AW-t.
Viszont, ami nagyon tetszett az akár 5-6 napos üzemidő és kerek forma. -
bigrob
őstag
válasz zaskar #291307 üzenetére
Én szívesen fogadok pár ilyen ajánlást, mert én is keresek de nem sok sikerrel
14pm-ra kéne, magsafes, kamera szigeten lógjon túl. Az se baj ha átlátszó a hátulja mert ha majd vége az iskola szezonnal ott tárolom a bérletem
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
plejik
addikt
A jegyzetek appban ha zárolva van egy jegyzetem, akkor nem oldja fel faceid val csak jelkóddal. Másnál is ilyen vagy nálam van a gond. Eddig működött rendesen.. :/
Megoldódott.[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro / MacBook Pro M1 pro 14" 2021 / PlayStation 5 Pro + PS Portal / LG CX3 OLED / RedMagic Nova /
-
burgatshow
veterán
válasz SpongyaBob #291298 üzenetére
És neked működik is? Mert én is bekapcsoltam de nem megy...
-
veterán
válasz zaskar #291307 üzenetére
"Szóval nem feltétlenül a spórolás vezérel a kínai rendelésnél"
Nyilván nem is mondtam ilyet, bár mivel mindenki kínából rendeli amit elad itt és ráteszi a hasznát, így a drágább cucc itthon méregdrágább, szóval spórolsz vele.
Nem vita indítónak linkeltem egyébként én sem rendelek belőle, ha te se akkor csak ugord át. -
zaskar
senior tag
válasz INGJOKE #291299 üzenetére
Ezt ugyan nem ismerem, de én is mindig Aliról rendelek tokokat, mert az én elvárásaimnak megfelelők a boltokban nem nagyon jönnek szembe. Minimális vastagság és súly, számomra ezek a legfontosabb jellemzők. Utálom, ha egy tok még 30-40 grammot tesz hozzá a készülék súlyához, ill. jelentősen növeli annak méretét. Nem dobálom a telefont, nekem ennyi védelem elegendő. Lehet meglepő, de onnan is lehet 4000 Ft-ért tokot rendelni, most olyanom van, és nagyon jó. Szóval nem feltétlenül a spórolás vezérel a kínai rendelésnél
-
atiska007
senior tag
válasz INGJOKE #291305 üzenetére
nem tudom miből gondolod, hogy kisebb az ilyen forgalom.. Nekem több csomagom is eltűnt saver-rel, és semmit nem tudtam tenni, hiába reklamáltam. De körbe lehet nézni az aliexpress tapasztalatok topikban mennyi csomag tűnik el saver shippinggel.
Baseus sima átlátszó tokja meg semmivel nem jobb, mint bármelyik noname.
Na mindegy, nem ide való a téma, én nem rendelnék ezekkel a feltételekkel, mert már nem éri meg.Mittudomain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold 4, fekete, 12/256 DS, 2025.10.03-ig garis
- Iphone x
- IPhone 15 Pro max 256 gyári független hibátlan 2027.01.02. Apple jótállás névre szóló számla
- Apple iPhone 15 Pro , Blue Titanium , Usa ( eSim ) modell, kártyafüggetlen
- Apple iPhone 14 Plus, Blue, makulátlan, 128Gb, garanciális, független
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest