Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
[link] Kemény ...
-
No-kia
addikt
válasz
Integra #5081 üzenetére
még akar rá normális felnit és ültetést, de egyszerre nem megy minden
főleg,hogy a koli-suliközött ezzel közlekedik, 7km*4 alkalom/nap plusz sok ilyen kii táv,így fogyaszt is rendesen
parancsolj:
jövőhéten lesz egy kisebb fotózás rendes fotóssal, majd rakok fel képeket, bár a supra mellett csaknémet vasak lesznek(e30 320, sierrák)
-
No-kia
addikt
válasz
Integra #5079 üzenetére
nálunk is mindenki nyomja a 316-ot
aztán leszólnak minden mást,de nem tűnik fel nekik,hogy én a kétezres motorral fele annyit fogyasztok és6-szor körbeautózom őket.. de hát az akkor is bmw, nem megy, de legalább lassú
haveromék most rakták össze a 0-ról, lakatolva,motor felújáts, mintha új lenne, bár benne is van vagy 4 évnyi munka:
-
8th
addikt
Datsun 260Z Fairlady (1976) teszt
Ez nagyon kéne!
-
Dashes
őstag
-
8th
addikt
Atya világ. Ez szerintetek mennyire lesz ütőképes autó?
-
8th
addikt
8.63 @ 172 az kemény...
-
8th
addikt
Ezt hívják máknak? [link]
-
8th
addikt
-
Dyrtyho
őstag
Ez valami gyönyörűség
-
Integra
titán
válasz
dízelracer #5060 üzenetére
ezt senki egy pillanatig sem vonja kétségbe szerintem
-
No-kia
addikt
válasz
dízelracer #5060 üzenetére
hát az persze hogy az
de nekem nem jön be
túl modern
R34 még nagy kedvenc meg az R32 , de nem anynira mint egy S13
ha csak az erőt nézem és lenne pénzem akkro csak csinálnékegy 800 lovas sierrát,de az S13 ban van valami ami nekem kell és más autóban nincs meg
-
dízelracer
őstag
-
Integra
titán
természetesen
mondjuk nekem egy na2 nsx-r az álom, de valszeg hamarabb tudok 911-ből venni egy szép darabot mint nsx-ből, mert a piacon sokkal megfizethetőbb a porschebár az is igaz, hogy ha egyszer motorozik az ember, utána annyira másodrangú az autózás, hogy hamar azon kapod magad autó vásárláskor, hogy terepjárók után kajtatsz..
kezd megfordulni a fejemben, hogy eladom az intit.. -
-
No-kia
addikt
válasz
dízelracer #5050 üzenetére
őszintén nekem a régebbiek jobbankellenének, sőt az álom egy s13
-
lorcsi
veterán
mázlista...mert ezt nem lehetne bármilyen bontószökevénnyel megcsinálni
-
No-kia
addikt
válasz
dízelracer #5047 üzenetére
az 1000 lóerősre kúrált új GT-R jobban kéne
-
dízelracer
őstag
-
#16741888
törölt tag
Jelentem "rizsrakéta"
tulajdonos lettem, vagyis asszonykám, de a fele az enyém.
Szóval úgy tűnik hozzánk kerül egy 323 92es 1,7D 40KWos erőgép.
asszonykám most tette le a jogsit, ismerősnek meg 1 éve az udvarába állt és meg akart tőle szabadulni. Két igény meg találkozott.
Kicsit ütött kopott szegényem, DE 180k km van benne valósan, tényleg valósan mert 5évesen került ismerőshöz 80k kilométerrel, azóta meg ő nem tekerte... Pöcc röf kis diesel, 1,4 Aurishoz képest nagyon hasonlóan megy meg is lepődtem.
Úgy gondolom melóbajárós, Pesten forgolódós autónak tökéletes lesz, csak a szervó ami hiányzik belőle, de 250k ért, klímával úgy gondolom még így sem csináltam túl rossz boltot.
Mire leírtam a posztot rájöttem hogy voltaképpen a cégautóm is japó meg mutter autója is az, 10éve szövegelek a német mindenhatóságról és csak japán autó van a családba. Kemény.
És a vicc az hogy privát autónak sem vennék(fogok) venni mást mint Accord/6/Avensis Trióból valamit.
ide jutottunk. -
Dyrtyho
őstag
Ez mi ?
-
szatocs
őstag
Eddig sem volt a szívem csücske, most meg még rá is tettek egy lapáttal. Remélem azért a 4d ismét jobban/jól fog kinézni.
-
!Overdose!
őstag
válasz
dízelracer #5038 üzenetére
Igazi célgép.
-
dízelracer
őstag
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Integra #5035 üzenetére
Igen, én is gondoltam magamban a videót nézve, hogy hány BMW-st aláz meg egy lámpánál
Amikor a kis 70 lovas Fiesta után egy régi 200 pacis A6-ba ülök, már az is ijesztő, de ez a kis rakéta még rádob egy 100-ast, és szerintem vagy fél tonnával könnyebb. Hát igen, értem én hogy felesleges
Képzelem milyen kis szörny lehet.
-
Integra
titán
válasz
hoffman_ #5034 üzenetére
lehetne még jóval erősebb is az mr, de nincsen értelme
volt gyári belsővel 350-en is, meg megvannak a komolyabb hajtókarok, dugattyúk, gyűrűk, tengelyek etc is, de soha nem lettek beépitve, azzal meg már veszett durva lenne az output, de igazából teljesen felesleges, igy is nagyon combos konfig, vicces milyen nagy vasakat eszik meg vele -
BMWFan
senior tag
-
Integra
titán
-
shadeofme
tag
Nem fér bele a direktszűrő az eredeti filter dobozába, így átalakítós ötlet elvetve.
Méter csövet meg nem akarok pluszba, h elvezessem egy elvileg hideg helyre.
Sportszűrő betét lesz helyette úgy érzem.
Az a vicc (vagy inkább szomorú), h odakint 12-be se lenne, itthon meg 18.9k (amit megkapnék 17-ért, ha netről rendelem). -
shadeofme
tag
Láttam házilag, gyárilag barkácsolt burkoló elemeket direkt szűrő köré, h némileg el legyen kerítve a forró motortértől, én viszont arra gondoltam, h némi átalakítással a gyári szűrő doboza is megfelel a célra és akkor nem kell csövekkel játszani (elvezetni, mittomén hova, ahol hidegebb levegőt kap), valamint a levegőt is onnan szívná, ahonnan eredetileg.
Már csak egy original doboz kéne pótba, h vissza tudjam csinálni, ha mégsem jó ötlet. -
shadeofme
tag
válasz
Manitou #5021 üzenetére
Mai böngészés közben találtam erre a véleményre.
Részben én is igazat adok, de ahogy ebből az írásból kiderül, nem a gyári vs. direkt szűrőn van a hangsúly, hanem ezek minőségén, úgyhogy el is kezdtem nézegetni a K&N filtereket, meg számolgatni.
VTI cserére nincs most lehetőségem. -
szatocs
őstag
válasz
Manitou #5021 üzenetére
Ugyanez a véleményem. Amiért gondolhatod, hogy jobban gyorsult, az a megváltozott szívóhang, gondolom élénkebb lett. De hamarabb kettyen a motor is, ha nem valami minőségit rakott rá. K&N azért már szerintem nem olyan hulladék, hogy az is átengedjen mindent, de lehet tévedek.
-
-
shadeofme
tag
Kellemes Karácsonyt mindenkinek!
Már ami még maradt belőle.
Sportdob + gyorsító felkerült, csak a dögösebb hangon kívül nem érzek semmit.
Sportleömlő izgatja most elég erőteljesen a fantáziám.
4-2-1-es leömlőt civichez 3 helyen is láttam (importtuning.hu: 30k, civicshop.hu: 34k és tuningaruhaz.hu: 35k)
Van valakinek valami infója, melyik helyről érdemes inkább? -
shadeofme
tag
Nagyon bezsongtam és nem vártam a válaszra, úh ma már fel is pattant egy direkt szűrő.
Lehet csak képzelődöm, de sztem jobban gyorsul.
Holnap középdob gyorsító + sportkipuff.
Remélhetőleg nem csak a hangja lesz dög, hanem izmosabb is lesz kicsit.
Csodát persze nem várok, meg nem is akarok utcai versenyezni, de ha odalépek menjen a gép. -
shadeofme
tag
Azóta elolvastam egy csomó oldalt a chiptuning vs tuning box témáról, úh utóbbiról le is tettem.
Bár, az is kétséges érdemes-e egyáltalán bármiféle tuningra költeni egy 111k mérföldet (kb. 170k km) futott 1.4-es Civicnél.
Amin még elgodolkodtam:
Egy kipufogó közép gyorsítóval + vég 30k körül kijönne, csak ugye erről sem tudom, mennyi növekedést hoz. (vs chiptuning 50k-ért, ami lehet szintén nem adna több kraftot) -
shadeofme
tag
2 témában lenne szükségem kis segítségre:
- autóriasztó
Nincs még az autóban, de szeretnék.
Amit egy helyi (vidék) szerelő javasolt az a TSS electronic (cseh cég, 2 év gar.), 15k körül lehet kapni olyat, ami már megteszi + kb. ennyiért be is szereli, tehát olyan 30-35-ből jönne ki.
Caesar-t is említette (magyar cég, 3 év gar), neten láttam, h pesti cég 35k-ért szereléssel megcsinál egy CAN BUS rendszerűt, másik típusok 20k körül vannak.
Enforcer-ről nem sok infot találtam, főként árakat nem. (Viszont, ha jól láttam angol műbizonylatot is adnak, ami pont jó lenne, mert külföldön használom az autót és a biztosítósok sem értenék meg / fogadnák el magyarul.)
Tehát hasonló tudásút, hasonló áron kapnék, akármelyiket is választom, de mégis melyiket ajánljátok?
- tuning
A tuning box-os dologból mi az igaz?
2 forgalmazót néztem, nagyjából azonos árakon mérik a "fogyasztás-csökkentő"-vel együtt.
Formula 3000
powertuning
Ja, és itt egy kalkuláció az autómhoz.
Nagy kamu az egész és felejtsem el, vagy van benne valami ráció?
Előre is köszi a segítséget! -
Reac^
őstag
válasz
dízelracer #5014 üzenetére
úgy tűnik, hogy te nagyon benne vagy ebben a témában.
esetleg ismersz is ilyen "valakiket"?!
Szívesen meghallgatnám az Ő történetüket is!
-
dízelracer
őstag
Ez természetes. Én minden olyan emberre "felnézek" aki bevállal egy kihalófélben lévő ritka és/vagy különleges autót és nem csak használja > lelakja > szétbontja > eladja, hanem időt és pénzt nem kímélve gyári állapotúra hozza vissza nem ritkán "roncstelep" szintről, adva ezzel még egy esélyt a vasnak.
No, kapd csak össze magad és blogojjááá ...
-
Reac^
őstag
válasz
dízelracer #5012 üzenetére
Köszönöm szépen az elismerést már hiányzott!
Elhihetitek... az ismerettségi körömben kb 70%-ban nyilvánosan lemondtak rólam és a témáról, és minimális érdeklődést sem mutatnak felé.
Persze ez nagyon sok mindennel így van...
---
Közben július óta történtek a dolgok, csak ösze kéne kapnom magam és felbloggolni...
-
Reac^
őstag
válasz
Integra #5003 üzenetére
Ahhoz, hogy valakinek ilyen teszt készüljön az autójáról kit kell "ismerni" ?!
Elvetemült álmom, hogy egy ilyen tesztben fog szerepelni a kis 88-as Daihatsu Charade-om, amint elkészül.
Egyszer még régen írtam a fórumra... azóta sok minden történt.
Kedvcsinálónak annyit, hogy sikerült egy olyan példányra szert tenni amiből 2db van az országban!!!
Szeretném ha elolvasnátok a kis autóm építésének történetét itt: [link]
Aztán mindenféle ötletet-tanácsot szivesen fogadok akár itt a fórumon, vagy ott a hozzászólásokban.
-
No-kia
addikt
-
shadeofme
tag
Remélem jó helyre pottyantam a dilemmámmal:
Van egy 10 éves 1.4-es (90 lovas) Honda Civic-em és mostanában elkezdett zörögni + "sportosabban" szólni a kipufogó (nyilván elengedett vmi tartó csavar + repedt v. lyukas is) és arra gondoltam érdemes-e sportkipufogóra cserélni.
Nem vagánykodás a cél, hanem hatékonyság / teljesítménynövelés.
Megéri ilyesmire költeni, vagy aránytalanul sokba kerülne a hatékonyság / teljesítmény növekedéshez képest?
Ha cserélni kell, az úgyis 40-50-be fáj alsó hangon, de ha + 20-30k-ból van rajta egy sportkipufogó, akkor már inkább az legyen.
Vagy csak álmodozom és annyiból nem úsznám meg? -
Integra
titán
eladó unokatesóm mr2 turbo-ja, ha valakit érdekel.
"Sziasztok!
Az utóbbi időben egyre kevesebbet használom az MR-t, idény is lényegében 4-5 alkalommal gurultunk csak vele, ezért felmerült bennem a gondolat, hogy 9 év után megválnék tőle, ha sikerül megtalálni számára a megfelelő gazdát.
Olyan leendő tulajt keresek, aki hozzám hasonlóan elvakult módon rajong a típusért, és a jövőben is hasonlóan megbecsülné. Nem aprópénzért, és nem is "hülyegyerekek" számára eladó, pont ezért írok róla először itt a fórumon. Műszakilag és esztétikailag is makulátlan az autó, ezt nem is kell mondanom.
Ha esetleg valakinek felkeltette az érdeklődését, vagy van olyan ismerősötök, aki számára érdekes lehet, kérlek szóljatok, és beszélgetünk róla tovább.
Megpróbáltam összegyűjteni a jelenlegi felszereltséget, biztosan kimaradt egy-két dolog, de a lényeg látható.
TOYOTA MR2 turbo, 1990, 300LE
- klíma
- szervo
- bőr
- elektromos ablak
- központi zár
- riasztóMOTOR / VÁLTÓ:
- 60e km-t futott motor, gyári, bontatlan motorbelső
- ct20b kerámialapátos turbo
- vizes st205 intercooler (chargecooler), külön vízkörrel, elektromos vízpumpával
- rev3 (GT4) komplett átalakított vezérlés (gyárilag 245LE)
- rev3 vezérműtengelyek
- Fidanza fokolókerekek
- 3"-es (76mm) rozsdamentes downpipe
- Mongoose kipufogórendszer
- átalakított, portolt T-VIS
- Walbro 255 liter/óra nagy nyomású benzinpumpa
- Apexi Power intake (száraz sportlégszűrő kit)
- HKS SSQV lefújószelep
- toronymerevítő elől-hátul
- polírozott szívócső, szinterezett szelepfedél
- 4e km-enként olajcsere (Motul)- TRD sperrdifi
- szinterkuplung
- golyóscsapágyas váltórudazatKERÉK / KÜLSŐ:
- Volk Racing TE37 felnik 7x16 és 8x16, Hankook RS2 205/50R16 és 225/45R16 gumikkal
- TOM's küszöb, egyedi első lökhárító
- karbon "motorháztető"
- rev3 hátsó lámpák
- rogue rev6 projektoros első Hella lámpák
- kristály indexek
- MR-S első embléma
- sötétített targa tetőkFÉKEK:
- Skyline GT-R 4 dugattyús alu első nyergek, 305mm-es féktárcsák
- rev3 hátsó fékek
- fém fékcsövek
- Tilton fékerőelosztó, GT4 főfékhenger és vákuumdobFUTÓMŰ:
- Bilstein futómű
- TRD stabilizátor rudak elől-hátul
- poliuretán szilentekBELSŐ:
- bőr-alcantara JDM gyári ülések és ajtókárpitok
- Defi műszerek (60-as turbonyomás és EGT, 52-es olajnyomás, olajhőfok és vízhőfok + defi központi egység)
- egyedi, flokkolt középkonzol a műszereknek (3x52)
- egyedi A oszlop borítás a műszereknek (2x60)
- TRD váltógomb
- HKS turbo timer
- Blitz Dual-SBC turbonyomás szabályzó
- Momo sportkormány- Genesis Stereo 60 erősítő
- U-dimension JR első szett
- JVC KD-SH909 fejegység" -
Integra
titán
300zx
újszerű, 16ezerért
Új hozzászólás Aktív témák
- P14s Gen5 14.5" 3K IPS Ultra 7 165H RTX 500 Ada 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Apple Macbook Pro 13" A1706 late 2017 Silver (EMC 3163)
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- Hibátlan Apple iPad 10.9 2022 64GB WiFi + Apple iPad Smart Cover eladó! Garancia!
- Asus TUF Gaming A15 FA507 - 15,6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB SSD - RTX 4050 -2+ év gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest