Új hozzászólás Aktív témák

  • Friczy

    senior tag

    válasz attiati #191527 üzenetére

    Az 1. pont teljesen jogos, kár, hogy egy csomó esetben csak a nyeregvázcső hosszát adják meg méretnek, és táblázatot kell böngészni a felsőcsőhossz és/vagy a reach megtalálásához (ez egyébként szintén fontos paraméter)

    Valamilyen szinten a 2-essel is egyet tudok érteni, főleg, mivel azt is leírja, hogy azért totál névtelent ne vagyél. Az acél váz/villa elvileg akár jó is lehetne, de jelenleg acélvázasból márt szinte tényleg csak a legalsó kategórát lehet kapni, az meg felejtős.

    A váltó nélküliséggel viszont nem értek egyet, hacsak nem az alföld közepén laksz, és sose akarsz elmenni messzire. Én munkábajáráskor (Budapest, pesti oldal, nem nagyon vannak emelkedők az útvonalamon) is legalább két-három fokozatot használok, na meg attól is függ, hogy mennyire vagyok fáradt, hogy melyik fokozat a kényelmes. Egy nyolcas agyváltóval persze már el lehet lenni, talán egy hármassal is. Az egysebességesnek persze van egy roppant nagy előnye, pofonegyszerű, és sokkal kevesebb dolog tud elromlani.

Új hozzászólás Aktív témák