-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #191300 üzenetére
Jó lesz az neki, nejemé szinte csúszik, én már összetörtem volna magam vele, ő meg imádja, lányomnak is vettünk egyet ...amennyire ők "szaggatják" az aszfaltot (erdőt) vele nem fog csúszni a talpa rajta ne félj.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #191301 üzenetére
Közben látom a probléma forrását, máskor nem szoktam ilyen hirtelen vásárolni, de mint mondtam, alin már kosárban volt egy hasonló, szóval az elhatározás nagyjából megvolt.
De ha tényleg probléma, lesz rá megoldásomMás: a tűzoltókészülékes booster lényegében kész, csak ki kéne próbálni valamin
Az meg utólag esett csak le, hogy összekössem az alacsony guminyomásaimat a szélesebb felnikkel... a 29-esen 25mm belül, a pluszos kerekeké 30-as (ez mondjuk inkább keskenynek számít a kategóriában). Sokáig nem volt alkalmam ugyanazokat a gumikat kipróbálni a keskeny (19mm) és a mostani 25-ös felniken, de most igen, csak elfelejtettem levonni a következtetést. Szóval a 19-esen tudom, hogy már 1,5+ bar környékén kóválygott a hátulja, és eszembe sem jutott volna nem pumpálni bele, míg a múltkor az újjal simán túráztam 1,1 körül. Oké, lapult egy kicsit, de nem kóválygott, csak féltem, hogy nehogy felüssem, de igazából nem kellett volna sok nyomás bele még, hogy tökéletes legyen.. szóval számít a méret
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #191304 üzenetére
Szóval mégis a méret a lényeg, mi?! ...biztos jó és tapad meg minden, de szokni kell ezt az 1 bar körüli guminyomást, tesztnapon nem éreztem kellemesnek amennyire le volt engedve egyik-másik bringa első gumija, folyton attól féltem lefordul a kanyarban. Ha egyszer tyúkbelesítek is akkor sem hiszem olyan nyomáson használom majd ahol egyebek mellett még a felni felütésére is külön figyelnem kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Teasüti
nagyúr
válasz Hasaggymeg #191305 üzenetére
Miért féltek ennyire a felütéstől? Nincs benne belső. Akkorát meg nem tudsz ütni rajta, hogy szerkezetileg sérüljön. De ha ettől jobban alszol, akkor nézd mit ki nem bír egy karbon felni! Az alu ennél keményebb, törés helyett általában csak hajlik és a kisebb beverődések még javíthatók is.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Teasüti #191306 üzenetére
Én úgy odacsesztem a hátsó felnimet, hogy konkrétan nem tartotta meg a levegőt Szóval ez az érvelés nem jó.
(Mondjuk az első keremet meg konkrétan totálkárra raktam. Jobban átgondolva nincs túl jó sora az én kerereimnek.)
Ugyan úgy fel tudod ütni a felnit, attól függetlenül, hogy nincs benne belső. Persze utána vissza lehetett húzni és meg is tartotta a levegőt, de ez inkább a szerelő érdeme. Attól még az a felni fel lett ütve, látszott is a felnin.Sokkal egyszerübb, ha figyel az ember a guminyomásra.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Csokicsibesz #191307 üzenetére
Ugyan úgy fel tudod ütni a felnit, attól függetlenül, hogy nincs benne belső.
Persze. A jelenség megvan, főleg TL nyomással. Én amellett érvelek, hogy nem kell úgy félni tőle mint a tűztől. Kb olyan, mint mikor felütközik a villa. Na bumm. Semmi nem történt, mész tovább.
Ahhoz extrém igénybevétel kell, hogy tönkretegyél egy jó felnit. Pl szegélyre ugrani leeresztett gumival trial közben. Vagy Red Bull urban DH futamon a rámpa élére érkezni telibe a kerékkel.
Attól, hogy átmész egy fagyökéren és kicsit eléri a felnit, attól nem történik semmi. Koppan, oszt mész tovább. Belsővel is volt már pár becsípődésem, és a felninek soha nem volt semmi baja, pedig az nem TL nyomáson volt.
Viszont ha szegélynek verem oda (egyszer volt ilyen is, "English bunny hop" után a hátsó telibe verte a járdaszegélyt), akkor meg belsővel is felvered a felnit, ha olyan kicsi a felület, hogy nem tompít eleget a gumi. Ekkor a TL ugye nem fogja tartani a levegőt az igaz, de még ez is javítható többnyire. Kajak használhatatlanra törni egy felnit, azt rendeltetésszerű használattal nemigen lehet kivitelezni szerintem. Max ha baleseted van (mint az említett Red Bull futamon, aminek nem találom a videóját), de akkor meg teljesen mindegy mekkora nyomáson.[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Teasüti #191306 üzenetére
A "keményebb" nem jelenti azt, hogy ilyen behatásoknak is jobban ellenáll, de abban egyetértünk, hogy ha összezúzom a felnimet, akkor az nem azért lesz, mert ügyesebb vagyok annál a csávónál .
De tubeless külsőt is oda lehet úgy csípni, hogy defekted legyen tőle, és ennél messze nagyobb nyomáson is sikerült javíthatatlan tojást tennem a felnimbe az én túrázós stílusomban is, még mikor belsőt használtam.
Azt azért hangsúlyoznám, hogy nem azért mentem 1,1 baron, mert szándékosan annyira fújtam fel, hanem induláskor megtapogatva még nem tűnt olyan alacsonynak a nyomás, hogy valós alternatíva legyen a "visszamegyek a kulcsért, lemegyek a műhelybe, pumpálok, visszaviszem a kulcsot" mozgássor .Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Teasüti
nagyúr
válasz ZolkoW #191309 üzenetére
Jó hát a balfaszság is játszik természetesen. Én régen az ősmontikon a szimpla falu alufelniből fél évente elhasználtam egyet, mert néha előfordult, hogy elfordított kormánnyal érkeztem le első kerék felrántása után és letérdelt a kerék oldalra.
Meg azok tele voltak nyolcassal állandóan.
De ettől szerkezetileg a felni profilja nem sérült meg, attól hogy a kerék nem volt már kerék formájú és egyszerűbb volt újat venni pár ezresért, mint megpróbálni kihúzni.Érdekes valahogy a dupla falú belépő Alexrims megvan lassan 10 éve és igazából még centrírozni se kellett. Apró 1-1 mm-es nyolcas max, de tárcsafék mellett ez nem zavar. Főként XC felhasználásban.
Pedig ezt is ütöttem már fel párszor. Hibátlan.
Külső kicsípést még nem láttam. Azt gondolnám a szövet miatt az azért nem nyílik szét úgy, mint egy belső.[ Szerkesztve ]
-
Hétvégén kipróbáltam a Cube Cross CLS-t egy ~60 km-es túrakörön. Edő, murva, döngölt föld, aszfalt, város, kátyúk, térkő, macskakő, kb minden megvolt, amivel valaha találkozni fog, és nagyon úgy éreztem, hogy megtaláltam az ideális bringát.
Van vele gond azért, elvégre vagy két évet állt egy pincében, az meg semminek nem tesz jót. A villa nem igazán úgy mozog, ahogy kéne, a hátsó fék meg be van rohadva, folyamatosan szorul, cserébe nemigen fog. Az első sem tökéletes, de az még elfogadható lenne. Váltón sem ártana állítani, néha kihagy egy fokozatot, amikor váltok nem vált, a következő váltásnál meg rögtön kettőt, illetve az alacsony fokozatoknál (nagyobb fogaskerekeken) kicsit zajos. Mivel szeretném, hogy olyan legyen, mint új korában, nem állok neki kókányolni, ezek azért fontos, meg érzékeny cuccok, szóval lejelentettem egy szervizre - május 4-re kaptam időpontot. El sem merem képzelni, mi lehet a szervizekben így tavasszal, covid idején. És még ki sem jött a jó idő, amikor majd mindenki észbe kap, és előkerülnek a pincéből a télre lerakott, évente talán ha egyszer gondozott biciklik (mint amilyen ez is volt).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #191300 üzenetére
Ezen a középső szegecsek nem lógnak ki túlzottan, ha puha talpú cipővel használod, akkor jó lesz, de dedikált bringás cipővel nagyon nem fasza. Próbáltam, hogy minden szegecs hosszabb legyen, de nem volt az igazi. Vicces, hogy ehhez a pedálhoz képest nem érzem nagy megváltásnak, csak nedves körülmények között jobb. Ez viszont a melóbajáróson van, utcai cipőt nem szedi szét. Most felraktam egy bbb mountainhigh pedált a montira, remélem jobb lesz, aztán jön egy rockbros pedál, ami a oneup kompozit pedáljának koppintása, negyed áron, ha beválik, max veszek egy eredetit.
'92 Honda VFR 750
-
polonic
félisten
Nem lett jó a cipő. Még úgy sem, hogy 37-es és a lába 36-os volt. Na mindegy.
Egyébként rövidgatyát tudtok ajánlani? Az lenne a lényeg, hogy jól párnázott legyen a hátsója, kényelmes legyen hosszú távon és tartós is legyen. Van ilyen?
-
eddie1978
aktív tag
CX gépen már négy alkalommal volt defekttel végződő TL felütésem. Mitas X-Field külső. Oldalfal minden alkalommal. Az utolsót javaslatra már megragasztottam sima belső javító folttal. Hibátlanul működik. Kár volt kidobni az előzőeket.
-
XZoli
aktív tag
QuadLock beleszeretem , de piszok drága [link]
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
senior tag
Na ma jól megszívattam magam...
Asszony paripáján 28x622-s gumik vannak, legalább is ez volt rá írva a CST gumikra, de úgy nézett ki, hogy bőven van még hely egy 30 mm-s guminak, rendeltem is két 30mm-s vittoriát, mert azt mondta kicsit kemény pattogós, rossz úton a bicóma meg jött, de még mielőtt feltettem megmértem tolómérővel..... 25mm volt a28-s gumi a felnin
Feltettem azért az elsőt, de persze nem fér el... most kereshetek 28 mm-t, de csak ez van nekik [link] kiváncsi leszek, hogy ez mekkora lesz.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
szuszinho
őstag
Ha már felütés a téma.
Hétvégi Balcsi körre vittem magammal pótbelsőt, mert emlegettem, hogy nem szoktam és ezért most tuti megszívom
Volt 4-5 olyan esetem, hogy 40-50es sebessegnél átmentem valami tankcsapdán. Az első 2 után mindig megálltam, hogy tuti defektet, de azon kívül, hogy a kormány elmozdult lefelé, semmi. Picit 8 bar fölött volt a gumi. Ezek után azt mondom, hogy ez a szett nem tud defektet kapni -
senior tag
válasz xy.zsolt #191317 üzenetére
Nem, én abban a tudatban voltam, hogy a mostani 28 mm-s és így rá nézésre meg volt a hely egy 2 mm-rel nagyobb guminak körbe, de mivel ez nem volt valós méret így az 5 mm-l nagyobb már beleért a fékbe... valszeg elcsalta a szemem... pedig elvileg jó...
volt egy 28 mm-s gumim otthon, az belement, de ha a gyári is ekkora lett volna, nem rendelem meg a 30-t
szerintem azért mert egy 28 mm-s átmérőjű kör, és egy 30 mm átmérőjű körre gondoltam... az meg nem akkor eltérés, így megviccelt...
2db Vittoria Zaffiro IV 622-30mm külső gumi valakinek akciósan?
[ Szerkesztve ]
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
nagyúr
válasz parandroid #191311 üzenetére
+pár nap, semmi extra. asszony bicaján teljes bovdenezés + monoblokkcserét + minden újrazsírozást vállaltak a hét végéig (hétfőn vittem be). a nagy roham már lement.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #191309 üzenetére
Na ma addig festettem az ördögöt a falra amíg leszállt, mert kipróbáltam 1 baron menni a lassú defekttel. Terheltem rendesen a kormányra nehogy felüssem hazáig. (Ez a Pfizer is dolgozhat bennem cefetül, mert marha magas pulzusokat mutatott ez a rájder. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #191321 üzenetére
Ez hányadik defekted idén? Remélem számolod, mert tuti a tiéd a topik rekord .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz parandroid #191257 üzenetére
Én is GP5000-ret vettem az outimra, rendeltem egy 25 és 28mm-est, felpróbáltam a felnire a 25-öst, elég virsli az előző széria (GP4000) 25mm-hez képest, így 28mm került végül előre és hátra is.
Viszont így lett egy maradék GP5000 25mm gumim ami csak felpróbálva volt a felnire, 1 métert sem mentem vele.
Fórumtagnak 13ezer forintért odaadom, doboza is megvan, vadi új, 2021 5. heti gyártás. -
bardi
aktív tag
Közérdekű közlemény, az esztergomi lidlben volt pár darab szerelőállvány. A visegrádhoz közelebbiben.
'92 Honda VFR 750
-
szimpláncsak
tag
Nekem is megjöttek ma a Schwalbe x-one speed gumik. Felrakni még nem tudtam, mert nincs nyomatékkulcsom és félek, hogy túlhúzom az első tengelyt és baja lesz a karbon villának. Pedig már kíváncsi lennék, hogy mennyivel gyorsabb, mint a sima x-one.
-
Alg
veterán
válasz szimpláncsak #191326 üzenetére
A papucs is karbon? Szerk: ja hogy thru-axle, akkor nem karbon...
Nem hiszem hogy a tengelyhez kellene nyomatékkulcs, csak húzd jó szorosra... a villának nem lesz baja, a menet letépéséhez meg azért bőven erőlködni kell.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #191326 üzenetére
Az átütő tengely pont az ahol nem fogod túlhúzni, 9-12Nm-e kell húzni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #191328 üzenetére
Köszi a válaszokat Nem volt még sem karbon, sem átütős villám Szétszedni meg nem mertem
-
Hachiko95
aktív tag
Mennyire vállalható a Schwalbe Smart Sam plus greenguard? Kellene egy gyorsan gördülő gumi, ami terepen is jó. Terep lenne a lényeg, csak valahogy el kell jutni odaáig. Esetleg a sima Smart Sam lenne még, de tavaly elég sok tüskés defektem volt, azért néztem defektvédőset. A kerék 26"-os belsővel, 2.25 széles nem biztos, hogy elfér hátul, főleg ha a szélesebb fajta, mert az első váltó láncvezetője alsó állásban közel van.
Eredetileg Conti Race King-et (ShieldWall hajtogatós performance) rendeltem, de egy hulladék. Már a második pár van nálam és vállalhatatlanul hullámzik, üt. Pedig a felni peremébe végig beugrott, a felni pereme felett látom a gumi oldalfalának alján a csíkot. Kipróbáltam elforgatva 90 és 180 fokkal, de a sárga conti feliratnál volt mindig a hullám. Rángatja az egész biciklit [link] . Contiból egy életre elég volt.
Schwalbe-nál konkrétan a Smart Sam-nél mennyire gyakori a hullámzás? Amazon értékelések a Continál teli vannak ilyen hibás gumikkal.
-
-
jjeahh
nagyúr
-
andrisbandi
őstag
válasz Hachiko95 #191331 üzenetére
Szerintem csak nincs a helyén a külső.
Könnyen megigazítható.Engedd le teljesen a gumit.
Kis tálkába folyékony mosogatószer+víz.
A külsőt befelé/középre nyomva alá tudod kenni egy ronggyal a lét. Nem kell sok, csak csúszós legyen. A külső mindkét peremét, és a felnit is belül töröld át jól.
(Ha darabos kosz van ezeknél, az nem jó. Akkor teljesen előlről kellene kezdeni. Külsők leszedése/alapos tisztítás, majd újragumizás mosogatószereen.)Lehet maxra pumpálni.
Helyre kell ugornia a külsőnek, szemmel alig látható hiba szokott csak lenni, ha jó a felni.
Vissza engedhető a kívánt nyomásra, kész.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hachiko95
aktív tag
válasz jjeahh #191334 üzenetére
Ezeket olvasgattam (persze utólag) egy csomó ilyen conti van [link] . Beszéltem a helyi biciklis bolttal, azt mondta ők már nem is rendelnek contit, mert egy csomó ilyen volt náluk és hogy 3000Ft-ért a CST egyenes fut, ez a conti 9K volt.
#191335andrisbandi
Tökéletesen a helyén van, mint említettem van egy vonal az oldalfalon, aminek a felni pereme felett kell lennie, tökéletesen egyenlő távolságban van mindkét oldalt. Végig bepattogott, utasítás alapján max 4 bar nyomásra lett fújva, majd onnan visszaengedve.[ Szerkesztve ]
-
acsati
aktív tag
válasz flash- #191332 üzenetére
Nézegettem már alin őket eu-s raktáron, jó kis áruk van még a kínaiaknak is.
Láttam jófogáson egy hibás Magene-t, ez nem típus hiba? Csak egyedi gond lehet? Másnak működik fagyás mentesen? -
::Trunks::
senior tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hachiko95 #191336 üzenetére
Szinte biztos nincs a helyén, még ha úgy is látszik. Így jártam én is Mindig a legolcsóbb Performance típusút veszem és egyikkel annyit kínlódtam már le is beszéltem a bolttal viszem vissza, mikor felfújtam műhely pumpával és láss csodát, helyrejött. Pontosan a videókon látott módon táncolt az is... bizonyos felnikre valamiért nehezen mennek fel helyükre.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Hasaggymeg #191340 üzenetére
Pedig az a vonal az oldalfal minta alján pont azért van, hogy látni lehessen hogy a helyére ugrott. Pontosan látni lehet hol nem ugrik ki, mert akkor az oldalfal feliratok sem tökéletesek, azokat is eltakarja a felni pereme, de a vonal alatt nincs oldalfal minta. Mindig ugyanazon a ponton rossz hiába forgatom, rendes nagy kompresszorral lett felfújva nem játék pumpával. Egyszerűen ipari hulladék.
Elhiszem egyébként, hogy úgy tünik, mintha nem lenne bepattanva, mert az előző kettő nem adta könnyen magát. Először az is volt a hiba, láttam hol nem jó, de miután előkerült körbe a vonal, azután is rossz maradt. Itt a másik kettő: [link] [link]
-
andrisbandi
őstag
válasz Hachiko95 #191341 üzenetére
Félve mondom, ezek sem számítanak jónak.
Az általad említett vonalat sosem szoktam nézni. Hanem ahogy videóztad; szemre jó e, üt e.
Szinte hibátlannak kell lennie.Mosogatószer+víz nélkül pontosan felrakni nagyon nagy szerencse kell. Használva pedig fordítva; szinte mindíg elsőre jó lesz.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #191344 üzenetére
Nem is tudom mi fagyhat le egy mellkaspánton, hisz az egy rádiójel impulzust ad valahányszor érzékeli szíved elektromos hullámait, abban nincs proci, vagy egyéb ami lefagyhatna, csak egy elektróda...vagy nem?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz ::Trunks:: #191338 üzenetére
nekem pl. kéne, a kormányt cserélném egy modernebbre, aztán uccu.. az ennél retróbbak már nem jönnek be, ez még pont az a kor, ami már tetszik. vagy mi is volt a kérdés? :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #191345 üzenetére
H7 van és időnként " lefagy" . Kinyitom az elem fedelet és a tv modem tetejére teszem hogy a pára kiszáradjon. Az öv is lehet kuka mert van egy ezüst szálas megoldás ami vagy érintkezik vagy nem
BENEFON DELTA--------N8
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #191345 üzenetére
Az órán kétféleképpen néz ki, amit lefagyásnak szoktak hívni. Az egyik, amikor megakad, és ugyanazt az értéket mutatja sokáig, a másik, amikor eldobja a jelet, ilyenkor álatlában a kijelzőn a --- jelenik meg. Nekem olyankor fordulnak elő a fentiek (random, nem egy adott hibára mindig ugyanazt), ha gyengélkedik az elem, illetve ha nem elég nedves a kontakt rész. Mindegyik télen hideg, száraz időben a jellemzőbb. Az elem gyengeségénél ez ugye egyértelmű, a másiknál meg az van, hogy benedvesítve veszem fel a pántot, mint mindig, csak mire eljutok a bringáig, addigra a száraz bőr, a száraz aláöltözők szépen felszívják a nedvességet, aztán a bringán sem kezdek el egyből izzadni, úgyhogy kell egy kis idő, mire megint lesz rendesen jel. Legközelebb a szívultrahangnál kérek kenőcsöt egy tégelybe, az nem szívódik fel.
A harmadik, ritkább, hogy régen volt gépben mosva a pánt, az is szokott segíteni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #191347 üzenetére
Ja, vagy úgy!...akkor ezek szerint nem is tudtam, hogy van olyan mikor éjjeli lámpám is lefagy, rossz a kapcsolója.🤭
#1913486030D...újabban nekem is van olyan, hogy szinte beöltözve be kell nyúljak újra megvizezni, mert megszáradt és látom nem változik a pulzus az órán percekig...ez azt jelenti edzettebb lettem? 🤭 Vagyis ZolkoW edzése már nem csak a sporttársakat szúrja hátba, hanem a mellkaspántokat is, mert lassan már ahhoz sem izzadunk eleget, hogy működésbe hozzuk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hachiko95
aktív tag
válasz andrisbandi #191343 üzenetére
Pontosan úgy raktam fel ahogy írtad, ahogy kapja a nyomást könnyen a helyére pattan, szárazon pedig mindig bent maradt 1-2 helyen. Igen, sajnos azok sem voltak jók, érezni lehetett a kereket megpörgetve, hogy egyenletlen és hullámoztatja a biciklit.
Szerk.:
Annyit még hozzáfűznék, hogy mind a 4 gumi 3920-as DOT számmal rendelkezik, tehát 2020 39. heti gyártás. Reménykedtem, hogy a csere darabok vagy régebbiek, vagy újabbak lesznek, de ugyanaz a szállítmány. Bár a külföldi fórumokat, értékeléseket elnézve mindegy.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Háztartási gépek
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Nők, nőügyek (18+)
- Hobby elektronika
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- E-roller topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen