Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz andrisbandi #231698 üzenetére

    Azért sajnos sok embert érint a probléma, átlag ebike felhasználókat. Mondjuk az tény, hogy a gen1-es levo-ból ritkábban láttam hibásat, de valószínűleg azért mert a gen1-ből jóval kevesebbet adtak el mint a gen2-ből. Tudom, hogy tízen ezer km-t kéne kibírnia a szíjnak, de a gyakorlatban ez ritkán jön össze. Ez pl konkrétan 2000-et futott Drive S motor. Most cseréltem benne szíjat, mert ledarálta a fogakat. Rengeteg ismerősöm vett gen2-es levo-t, már szinte mindenki túl van egy motor cserén, van akinek 2 szer is cseréltek. És 2 év a gari, utána már fizetős, igaz ott van még az Assisted Replacement, amikor kedvezményesen adnak még felújított motort 3 évig. De sok használt is van a piacon, amire már semmilyen gari nincs. Egy szíjcsere 80k. A gen3-as levóba már az újra programozott Drive s mag van, elvileg az már kiküszöbölte a hibát, mert erősebb a szíj és "optimalizálták" a nyomatékot. Gondolom kicsit visszavették a teljesítményt. Egyelőre azokkal még nincs tapasztalatom. Én szeretem a specit és jó gépek a levo-k, de sehol máshol nem láttam annyi motor és akku hibát mint a speci rendszerénél. Ez azért kicsit árnyalja a képet.

Új hozzászólás Aktív témák