-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #231496 üzenetére
Felőlem mehetnek e-bikeal, nem zavar, csak valahogy kéne ezt automatizálni, hogy e-bike ride-ként töltsék fel a tekeréseket és akkor nem zavarnának bele a normál szegmensekbe. Több módszerrel is meg lehetne csinálni, mittomén, mondjuk ha kötelező lenne megadni a bringáidat a stravanak és tekerés után felugrana egy popup, ahol kiválasztod, melyik bringáddal tekertél, amíg nem választod ki, nem tenné közzé a tekerést. Ha e-bike bringát választasz ki, akkor e-bike ride-ként tenné közzé és nem manuálisan kéne utólag állítgatni. Mert szerintem a legtöbb e-bringás nem rosszindulatból gyilkolja szét a szegmenseket kamu KOM-okkal, hanem egyszerűen hanyagok, dögök átállítani minden tekerés után a ride-ot e-bike ride-ra. Szal valahogy az orruk alá kéne agresszíven tolni a dolgot, hogy ne tudják kikerülni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #231501 üzenetére
Szerintem meg a Strava kellene azonnal tiltson ha kiderül töltöd a bringádat. ...kellene nekik egy külön Strava-e.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #231500 üzenetére
Ja, tegnapelőtt is találkoztam váciakkal a tekerésem végén, és azt mondták pont az előbb emlegettek hogy fogadjunk hogy összefutunk a Zolival
Egyébként előbb-utóbb szólni fognak a Nemzeti Parktól, aznap öszefutottam Csóvi környékén egy kb. 12 fős montis társasággal, aztán lent Királyréten egy 20+ fős montis-ebikos társasággal. Ez már nálam is ütközik ez erdő törvényével.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Zoliwrc #231503 üzenetére
Nálunk előkerültek újra a kvadosok az erdőben. Ezek nem a szokásosak, mert olyanok is vannak, picike aranyos gépekkel, vezetett túrák, szolidan mennek, senkit nem zavarnak.
Ezek a fiatalok hatalmas vasakkal nyomulnak. Egyelőre normálisak, nem száguldoznak, félre is állnak, elengednek.
Jópár éve viszont volt egy MadMax csapat. Többször leszorítottak, estem is.
Elcsaptak egy kiscsókát, akkor sokáig próbálták elkapni őket, de nem tudták.
Másodszorra egy politikus gyerekét ütötték el. Akkor már nem csak a sima rendőrök meg vadőrők vadásztak rájuk. Nagynehezen egyet le tudtak verni a motorról, de nem akarta beköpni a többi bűnözőt. Az a hír járta, h a szülei bizniszén keresztül tudták megszorongatni, hiába voltak gazdagok, végül felgöngyölítették az egész bagázst. Jól megbüntethették őket, mert nagyon hosszú ideig még a rendszám nélküli korszmotorosok sem jártak.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz andrisbandi #231504 üzenetére
Itt is volt múltkor krosszmotorosok miatt rendőrség meg minden, meg is fogták őket
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #231492 üzenetére
Hátszélben kimenni komozni csalás? Ha egyik évről a másikra változik az ösvény, és másé a kom, az csalás? El kell engedni a Straván versenyzést. Aki akar, járjon versenyre.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bardi
aktív tag
válasz stickermajom #231493 üzenetére
Ott van még az oneal transition, elvileg az is szellőzősebb sisak, amúgy jól felment az ára az összesnek, lehet még most kéne venni egyet...
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz kobayashy #231505 üzenetére
~650m körül tisztult szinte egyből, pár 10 m szint emelkedés alatt.
#231503Zoliwrc...a villanynak van egy ilyen "áldatlan" hozama, vagyis, hogy sokkal több fotelhuszár eléri a számára korábban elérhetetlen helyeket is melyek eddig csak az edzettebbek kiváltsága volt, így értelemszerűen mind jobban terhelődik az erdő.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #231499 üzenetére
Latom teged sem erint tul jol az e-bike terhoditasa.
El kell fogadni, most ez a trend. Par ev mulva majd halomban lesznem ezek a hulladekok, kibelezve, mert pot aksi/motir parosra mar nem futja majd. Bar mar varom a kinai motorokat, amiket otod aron majd berakhatsz ezekbe a vazakba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #231499 üzenetére
te melyik században vagy? :) az analóg itt a digitális ellentettje, nem mintha bármelyik helytálló lenne, de nekem tetszik.
amúgy jogos simán a biciklit használni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #231483 üzenetére
körülményesebb,az igaz, de azért nem akkora vész, én egy újságon kiegyenesítve megkentem, aztán hagytam száradni.
jól hozzáragadt, de legalább gusztustalan volt ;)kintre meg is maradok a viasznál, de a görgőhöz fogok venni valami mezei olajat, mert minden csupa viaszgalacsin tőle.. mondanám, hogy gyorsan halad a benti bicó faragása, csak nem..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ma nem a szokásos iso volt.
...már csak azt kell megszokjam, hogy mikor iszok belőle ne öntsem felét magamra. Nemtom, de a tej mintha jobban locsogna mindenfelé mint a vizek...vagy csak jobban látszik. Minden esetre meg már nem savanyodik a kulacstartóban.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
m72
tag
Év elején használtam ilyet ugyanebben a színben egy pár alakalommal, emlékeim szerint 6-10 fok között, egy vékony futó aláöltözettel. Más felsővel akkor még nem volt tapasztalatom, de meg voltam vele elégedve, nem fáztam, nem voltam nagyon vizes, pedig izzadtam. Az is igaz, hogy 30-nál nem mentem gyorsabban. Egyszer kipróbáltam szintén dekás hátizsákkal, amiben kb. 2 kg volt. Kb. 50 km alatt csúnyán kibolyhosodott a háta. Írtam a deka ügyfélszolgálatnak, azt a választ kaptam, hogy ez outi felső, nem lehet hátizsákkal hordani. Most egy már mások által is emlegetett ST500-at használok, az szerintem jobb ebben az árkategóriában, de csak azért, mert egyenlőre jóval strapabíróbbnak tűnik.
-
m72
tag
válasz szimpláncsak #231291 üzenetére
Elnézést, az előző hsz az itt hivatkozotthoz válasz.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #231513 üzenetére
Másfeles? Drága ez a pro cycling
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz MPowerPH #231510 üzenetére
Amúgy vicces, mert az e-bike maga tökre nem zavar, csak a hozzá társuló arc, meg önérzet. Ennek az egyik legjellemzőbb hozadéka ez az analógozás.
Zolkow: Na, és a rásegítés vajon mitől lenne digitális? A kijelzőtől a kormányon? Mert akkor a garmin miatt az enyém is mind az.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #231507 üzenetére
Aszfalton engem sem érdekelnek a szegmensek, de terepen a hátszél nem igazán számít, csak az erődben bízhatsz. Ha a terep változik, hát ez ilyen, sors, szerencse, de talán annyit nem is tesz, mint az erőnlét. Pl. egyik helyi emelkedőn úgy lettem idén negyedik, hogy iszonyat köves volt, kimosta az eső, még sár is volt bőven. Korábban ugyanott szinte aszfaltszerűen sima volt sokáig, mégsem tudtam ilyen tempót menni max pulzuson sem. Szal más, ha valaki szándékosan vagy hanyagságból teszi tönkre a szegmenseket e-bike bringával, mert ugy-e ha már garminozik, stravazik, plusz egy klikkbe nem halna bele, hogy átállítsa a tekerést e-bike ride-ra. Az ilyen emberek mások kárán habzsolják az életet, mint amikor valaki szemetel az erdőben, mert kényelmesebb eldobni, mint hazavinni.
Ennyi lenne az egész és mindenki elégedett lenne, tudtommal idővel a strava is automatikusan felkínálja az opciót . Ha ráklikkel, onnantól a normál szegmenseken nem lesz rajta, viszont csinálhat magának e-bike szegmenseket, ha akar.
Zoliwrc: irigyellek titeket, felénk erdőn nincs semmilyen rendőrség, teljesen szabad a maffia . Vajon miért támadja a bringásokat minden dombon 25 kutya? Mert nincs aki ellenőrizze őket, azt csinálnak amit akarnak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #231500 üzenetére
-
Fall-N
veterán
válasz 6030D #231507 üzenetére
Szerintem ez is ugyanolyan függőség, mint minden más. Pont a teljesítmény hajhászás miatt marad el az élvezeti faktor a tekerésben. Szerintem mindig egy embert kell legyőzni, az pedig saját magunk. Így lehet fejlődni a legjobban. Persze lehet Straván KOM-ozni, ez is egy hobby.
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #231490 üzenetére
Maga a Strava is tehetne ezért többet. Az már egész jópofa, hogy megnyitva egy sima bringázásos tevékenységet ahol esélyes magától felajánlja, hogy update to ebike, amit el kell fogadni. Ezt mondjuk az ilyen tevékenységeknél megcsinálhatná automatán a user elfogadása nélkül, tekintve elég sokan elfelejtik, vagy akár azt se tudják hogyan működik a Strava és eszébe se jut, hogy neki ott bármit tennie is kéne.
Pont egyik bringás barátom is ilyen, hogy már többször szóltam neki, hogy állítsa át, mert meg lesz lincselve. Szeretné, de valamiért nem boldogul az appal, aztán tegnap megfejtettem neki, hogy 2 azonos nevű profilja van (egyik fb, másik google bejelentkezős, de jó a sok választási lehetőség) és az appban menyílóval nem látta az aktivitásait és nem nem tudta átállítani. Közben mást meg csak idegesít az egész, pedig nem szándékos.
Másrészt az órák és menetet rögzítő appok is hibásak, mert igenis lehetne kötelező egy külön bringa és ebike sport profil és akkor már eleve jól rögzít állítgatás nélkül.
Olyan mintha a technika is szándékosan gerjesztené a feszkót.Mi itt bizonygatjuk, hogy az ebike igenis sport, közben az analógos meg csalózza az ebike-ost, amiben ha az ilyen összemosott listákat nézzük, akár még igaza is lehet. Ha külön van, akkor nem versenyeznek egymással és nem is kellene, de így tényleg csak falme a két tábor között.
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #231521 üzenetére
Amúgy engem sem zavarnak az e-bikeok, csak a hülye userek. Sőt, ha annyira jómódú lennék, tuti vennék télre hóban élvezkedni egy ebikeot és raknék rá valami elmebeteg sárgumit, vagy akár Ice Spiker Pro-t. Szinte biztos vagyok benne, hogy télen hóban egy ebike montival agresszív gumikkal olyan magasságokba lehetne eljutni terepen, ahová normál montival esélytelen. Mondjuk az sem kizárt, hogy fatbike jobb a célra
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
Köszi. Végül a Poprádi Decathlonban vettem egy szép kukás láthatósági színűt belőle. Még nem próbáltam ki
Pont kapóra jött mert mentünk a Tátràba és Szlovákiában akciós volt, 30 euró. Mondjuk ezt a piros feketét felpróbàltam és úgy emlékeztem az L-es volt jó. Pénteken reggel megnéztem és volt a Poprádi Decathlonban L-es. Aztán este megnèztem és már nem volt. Egész Szlovákiában 3 Decathlonban nem volt belőle L-es. A Kassai, az Eperjesi és a Poprádiban, természetesen ez az a 3 bolt ami mellett Miskolcról indulva elmegyünk . Általában ilyen szerencsés vagyok . Aztán csak bementünk körbenézni és felvettem az M-est és jó lett rám . Most hogy én néztem be valamint vagy ez a szín kicsit más mèretű azt nem tudom -
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #231517 üzenetére
te tényleg nem érted az analógiát: elektromos = digitális, nem elektromos = analóg.
ez gyakorlatikag...szóval így működnek a viccek is.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #231522 üzenetére
A fatbike úgy tűnik mint kategória múló hóbort volt, nem vált be a koncepció, simán eltűnt.
Az ebike-ot vihogva élveznéd.
Akik megtehetik, hogy több bringájuk legyen elég gyakori, hogy a “digitális” mellett ott van az “analóg” gép is, ami jól mutatja, hogy megfér egy embernél a kettő (nálam is itt van mindkettő).
A listázásban meg ahogy fent is írtam teljesen megértem, a problémád. Sokkal határozottabban kéne külön választani a platformoknak, az nem fog bekövetkezni, hogy mindenki el tudná engedni a KOM témákat és csak magát nézi, az max akkor lehet, ha a listát magát szüntetik meg és csak magaddal tudsz versenyezni, vagy azzal, akit meghívásos alapon kihívsz, esetleg kontrollált tagságú klub-ok.Most arra vagyok kíváncsi, ahogy egyre jobban toják ezeket a könnyű ebike-okat, ezeknek mi lesz a sorsa és hogyan fut a trend. Motor technológiában egyébként vannak nagyon jó megoldások (új TQ motor bele zseniális).
Nekem úgy tűnik, hogy ezek elsődleges célja talán az lehet, hogy a trendhez később vagy nehezen csatlakozni hajlandó ridereket rávegyék, hogy próbálják ki az ebike-ot, mondván, na nézzétek ez nem olyan nehéz. Azok célozhatók meg akik szemében a 22-26 kg-os gépek bűn nehezek, de egy 18-19kg-os bringát már hajlandóak elfogadni.Amikor vettem az én villanyosomat nálam is felmerül a könnyű ebike, de viszonylag hamar elvetettem, amikor rájöttem, hogy csodák nincsenek.
Súlyon pont ott tudnak spórolni, ahol az normál bringákon is spórolni tudnak (az üres vázat nézve egy grammal nem nehezebbek mint az azonos kategóriás analóg gépek), ha nagyon könnyű gépet akarnak, javarészt a komponenseken, ami ahogy csúszik feljebb a csúcs kategóriába egyre ésszerűtlenebb lesz az ára. Jön a karbon kerék, és extra könnyű gumi, amit minden kivág, alulméretezett fék, vékonyabb és rövidebb villa, piggyback nélküli tag… hagyjuk. Amint rendes kerék és gumi kerül egy ilyen szuper könnyű bringára máris majdnem teljesen normál ebike súlyban vannak. A maradék súlykülnbség meg a kisebb akksi és még pár 100g a kisebb és gyengébb motoron.
Egy ilyen gép pont a senki földje, illetve talán korrektebb azt mondani, hogy teljesen önálló kategória. Analóg-osok között ő a király és mindenkire csak vár míg egy ebike-os társaságban a könnyű ebike-os nem tudja tartani a tempót és jóval hamarabb fog haza menni, mert hamarabb merül az akksi (kivéve ha valami egyesületi versenyző és izomból megoldja a különbséget).
Igazi csoda akkor tud bekövetkezni, ha az akku technológia olyan lesz valamikor, ami azonos kapacitást, fele ekkora súllyal tud hozni. -
addikt
válasz ZolkoW #231511 üzenetére
Az analóg rendszerint mechanikus eszközre / jelre utal, változása folyamatos. A digitális leképzése az analóg jelből mintavételezéssel történik. A felhasználás során nem kevés A/D, illetve D/A átalakítás történik. Egyik sincs alárendelve a másiknak, felhasználás, ár függő a dolog, illetve a való életben általában a kettő együtt létezik, mint a mechanika és elektronika.
Kerékpárra használva teljesen értelmetlen mindkét kifejezés, de leginkább mindkettő analóg szerkezetnek tekinthető, ha már mégis. E-bike esetében a vezérlés (jelfeldolgozás) digitális, adatok kijelzése digitális, az érzékelők analógok, valamint a motor szintén analóg szerkezet.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Maximum1
őstag
Teszek ide számokat, a +70méter szint azért van mert a Strázsa hegyet 2x másztam meg az e-vel, addig haver pihent.
E-vel az emelkedőkön is tudtam tartani a 70-80as csapásokat, később jött az izomfáradás, gravel-al itt meghaltam.
Szerintem mindenki aki megteheti vegyen egyet, én azért vettem mert a gravel zsákutca terepen, mtb-hez meg gyenge vagyok? vagy inkább féltem hogy úgy járok mint a gravel-al
Számok:
Majd 1 órával előbb végeztem, akinek családja van annak ez is sokat jelent.
Szerintem egy E-t is lehet sportra használni, én használom rajta a váltót és csak 6% emelkedők felett kérek extra segítséget.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #231516 üzenetére
Ársapkát rá, az anyja istenit!
Stickermajom... felmentél edge, nem lehet posztolni, irány le a zötgébe... és így tovább mígnem összejött a haCCáz méter szint.
jjeahh... neked semmi bajod a villanyossal amíg ott a kirakatban, akkor jönnek a bajok mikor a komvadász mugli meghágja, mi? 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #231526 üzenetére
még valaki?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #231528 üzenetére
A múltkor még láttam olyant a stravan, hogy valaki szaladt egy full CR-es kegyetlen tempót hegyen és kiírta, hogy a haver elektronyos biciglivel vitetett, hihi! Reflexből ment a flag
#231527 Maximum1: idén én arra jöttem rá, hogy ha nincs elég időd edződni és gyorssá válni, hogy emelkedőkön ne halj meg, az sem feltétlenül probléma: le kell fogyni . A fölösleges súly ledobálása rengeteget segít, én pl. most kihagytam 1 hónapot, így a KOM-ok már nem jönnek, de most is lazán kimászok azon a bizonyos közeli 25%-os köves emelkedőn, akár egymásután többször is. Ettől még persze elfogadnék egy e-bikeot én is, de drága és amire, ahányszor használnám, túl nagy luxus.
#231525 sebgutkopf: "A fatbike úgy tűnik mint kategória múló hóbort volt" - valszeg a nem megfelelő környezet miatt. Felénk (Erdély) bőven ki lehetne használni, ahogy máshol használják is, ahol vannak még valódi telek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #231531 üzenetére
Én híztam 6 kilót, szal így most kövéren 59 vagyok . Terephez szerintem hozzá kell szokni-edződni, nekem nincs outi, de észrevettem, hogy a haverok, akik sokáig csak outit hajtanak, hiába kemények aszfalton, terepen meghalnak. És ez gondolom fordítva is igaz, egy ideje én szinte kizárólag csak terepezek és amikor aszfaltra érünk, a terepen nálam gyengébb haverok, akik rendszeresen outiznak, aszfalton sokkal jobban mennek nálam. Gravelnek meg gondolom az áttétele nehezebb, mint egy montinak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #231529 üzenetére
Mi az az outi?!... nincs is olyan magyar szó! ...monti meg nem is használható itt, hisz hegyünk sincs, valami hilly kellene ide.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
m72
tag
válasz szimpláncsak #231523 üzenetére
Pedig a miskolciban a múlt héten még láttam több darabot is ebből a lilásból. Ezt tartották év elején is, de pl. a világoskék-fekete variációt még csak a neten láttam. Az ST500-at szintén csak a netről tudtam rendelni. Szerintem elégedett leszel vele, ha nincs hátizsák, övtáska vagy más valami, ami dörzsöli. Egyébként az igazsághoz hozzátartozik, hogy végül a vevőszolgálat korrekt volt. Miután megírták, hogy ezt nem lehet hátizsákkal hordani, visszavittem a felsőt is és az ivós hátizsákot is a miskolci áruházba, hátha visszaveszik legalább az egyiket. A felsőnek ugye bolyhos volt a háta, a hátizsáknak meg használt volt a vizes zsákja. Visszavették mind a kettőt.
Más: szombat reggel kimentem tekerni egy kicsit. Esőben nem szoktam, de amikor kinéztem az ablakon még sötétben, csak azt láttam, hogy vizes az út. Gondoltam ködszitálás. Hát nem...... 56 km-t sikerült többé-kevésbé szitáló esőben tekernem. A ruhám jól bírta, de a nyári, olcsó, dekás spd cipőm úgy elázott, mintha beledobtam volna egy vödör vízbe, a lábfejem meg Fila strandpapucs kékre fagyott. Megtakarítottam, majd kiraktam száradni. Az előző években radiátorral fűtöttem, most meg klímával. Állítólag ez utóbbival nehezebben száradnak a dolgok a házban. Vasárnapra nagyjából megszáradt, de irdatlan büdös lett. Szerintem bepenészedett belűről. Valakinek van valami ötlete csodaszerre? Domestosszal nem mennék neki.
Lehet, hogy kellene vennem valami téli vízálló cipőt. Nem tolom komolyan ezt a bringás dolgot, valamit az alsó polcról vennék. Shimano SH-MW501-et, MW5-öt (talán ugyanaz a kettő?) és az itt emlegetett XLC CB-M07-et néztem. Az előbbiek lábfej része tele van lyukkal, ami az itteni álmos könyv szerint nem jelent jót, de az XLC-re is olvastam panaszt, hogy átázik. Persze nem búvárkodni venném. Valakinek (friss) tapasztalat, ötlet, nem említett típus ajánlás ebben az ügyben? Vagy engedjem el az összeset és kamásli? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #231534 üzenetére
Az R7000-es nejemén simán viszi a 36-ost hátul, és elől is 34-es fut a gyári 36 helyett, ugyanakkor a nagytányér maradt, így a sebesség sincs kompromittálva.
m72... tedd ki a cipőt a teraszra szellőzni néhány napra, hátha.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
Szerintem sokan vagyunk úgy, hogy az ebike-al nincs bajunk csak a rajta ülőkkel. A fórumba írok a kivételek, akik sportra próbálják használni. Múltkor jártam úgy, hogy jöttem hazafelé a Bükkből az outival. Elmentem egy ebike-os mellett szerintem 35km/h-val. Hát persze hogy nem bírta ki, hogy ne előzzön vissza . Legszívesebben odaszóltam volna neki, hogy nehogy lemerüljön Csak ilyenkor nem tudom mi játszódik le bennük, hogy most ő a kemény mert felnyomta legmagasabbra a ràsegítèst és megelőzött egy sima bringást?
Amúgy szerintem ez felfogás beli kérdés is.
Én azt szeretem a bringázásban, hogy saját erőből tudok eljutni helyekre és amikor tekerek egy hosszabbat ( amiből idén kevés volt) az baromi jó érzéssel tölt el. Vagy amikor kitekersz egy addig leküzdhetetlennek hitt emelkedőt. Szóval nekem így biztos nem nyújtana akkora élvezetet egy ebike,mert mindig ott lenne bennem, hogy jó-jó de ez mégsem az én teljesítményem. -
Maximum1
őstag
válasz szimpláncsak #231537 üzenetére
"amikor kitekersz egy addig leküzdhetetlennek hitt emelkedőt"
Pont egy ilyen miatt vagyok itthon, köldöksérv lett a vége, 2 hete műtöttek#231536 Hasaggymeg 34-34-em van, én elkaparok vele, a sziklakerteken meg le-fel is egy szenvedés.
Gondolom asszony nem megy Veled a Kevélyre, de még a környékére sem, arra felé vannak combos emelkedők.#231532 jjeahh 59kg?! jól behíztál
E-mtb kell Neked! még a sirató falra is felmennél azzal.[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
Volt Miskolcon is igen, de Szlovákiában meg Romániában meg akciós a láthatósági színű. Így nekem 30 euró/12300ft-ba került 16990 helyett. Annyiért elnézem neki, hogy úgy nézek ki benne,mint egy kukás . Amúgy pont st500 kabátom van, de L-est vettem tavaly csak azóta fogytam 6 kilót így már picit nagynak érzem. (180cm/80 kiló.)
Én pont mostanában vettem az xlc-t. 45-ös kellett a 43-as lábamra. Még nem próbáltam ki mert szerencsére nem volt még olyan hideg. Azért magán a cipőn látszódik, hogy nem ez a csúcs kategória, de ha arra jó lesz, hogy ne kelljen kamàslival bohóckodni és 2-3 órát lehet tekerni mínuszokban is már boldog leszek. Eddig egy BBB 3mm vastag neoprén kamaslim volt, de 1 óra után már fázott a lábam téli zoknival is. Decathlonban van 5mm vastag, vízálló réteggel bevont kamàsli, de az is már 17ezer forint. Akkor inkább kétszer annyiért vettem egy téli cipőt, és legalább télen a másik cipőm pihen.
-
-
stickermajom
addikt
válasz szimpláncsak #231537 üzenetére
Tegnap az ösvényen jött mögöttem fölfelé két ebikeos mugli, próbáltak beszélgetni. Mondja az egyik a másiknak: “ne tartsd már szóval, hadd kapjon levegőt”, erre a másik: “hát edzenie kell úgyis”. Anyád.
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #231540 üzenetére
Milyen szerencsés vagyok ilyen szempontból, a Komoot szerint 350m az ajtótól a terepig, elmondhatom, hogy ajtótól ajtóig terepeztem, így csak akkor telne több időbe a montizás, ha saras a terep és utánna le is kell mosni a bringát.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz stickermajom #231541 üzenetére
Általában kirándulni szoktam, múltkor a fóti Somlyó gerincen hallom valaki nagy lihegéssel jön mögöttem bringahangokkal. Félre track stand-eltem az ösvényről a fűbe a Levoval, had nyomuljon a spori...
Nálunk az egyik betonról az erdőbe ösvény annyira meredek, h csak tolni láttam még mindenkit. Szánkózni jártunk oda anno. Persze mi ottani gyerekek próbálkoztunk fölfele is bicóval, de nem jött össze. Felnőttként, könnyű montival néhányszor sikerült felkaptatni, de túl megerőltető, sokáig kell max pulzuson nyomni, és technikás is.
Power ebike-al könnyedén teljesithető. Ott én szoktam udvariasan előzési lehetőséget kérni. Szerintem azért engednek el szívesen, mert nem hiszik, h ott fel lehet menni...
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
m72
tag
válasz szimpláncsak #231539 üzenetére
Olvastam több helyen is, hogy az XLC-nek elég hülye a számozása. Utcai cipőből 43-ast hordok. A Salomon, UA futócipőm és a Merrell túracipőm 44-es, a Columbia túrám 43-as, de a márkák szerinti méret táblázatok szerint mind a négy 28 cm-es lábhosszúsághoz jó. A dekás spd betétje is 28 cm megmérve, de annak szerintem nincs is EU mérete, csak random rányomtatnak egy számot Kínában. Ha XLC lesz, akkor szerinted 45 vagy 46 kell nekem? XLC-re nem találtam olyan táblázatot, ami cm méretet is megad.
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #231546 üzenetére
Igaz, nem WT kompatibilis, ezért nem fogom megvenni, nem az ára miatt
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Jester01
veterán
Azért a strava is tud vad dolgokat. Sporttárs bringázásánál szépen ott vannak a szegmensek ahogy kell, de berakott neki 5 darab futósat is ahol persze így KOMja lett. Vegyes aktivitást tudtommal nem is lehet csinálni, ha akarnál akkor se (a triatlont darabokban szokták tölteni).
Jester
-
kuntics
aktív tag
Sziasztok!
Van valami best bicikli beállítós leírás, ami kitér a koskormányra is? A városi ~5km-es fitness egysebességes bicikli után ma volt időm kipróbálni a (nekem) új gravelemet, egy 2021es nuroad-ot. 35km, volt benne bőven murvás földes út, meg minden ilyen. Rendesen rázta a kezemet,leginkább a könyököm külső felén érzem még a hatását. Ez beállítás kérdése, vagy csak még az újdonság miatt van? Vagy csak szimplán ez a gravellal jár?Esetleg ennyire puhány lennék?
Ezektől függetlenül nagyon tetszik a bringa, meg ez a “hosszabb” távú biciklizés, csak azt bénom, hogy nem előbb vettem komoly biciklit