Új hozzászólás Aktív témák
-
cr@wler
friss újonc
Hello! Többtényezős, hogy mi jelenik meg a Google találati oldalain, nem elég a kulcsszavakat belefoglalni. Egy weboldal hitelességi mutatóit tartalmi és technikai javításokkal együttesen lehet javítani.
Bár egy nagyon nehéz kulcsszóra szeretnél megjelenni, esetedben az is nehezítő körülmény, hogy más portálok tartalmait közlöd, így más hírportálokkal ellentétben nem tudnak rád hírforrásként hivatkozni, ami egy fontos a hitelességi szempont.
Újabban pedig a felhasználói élményt is különösen figyeli a Google, tehát ezeket a tényezőket is érdemes vizsgálni.Összeségében azt gondolom, hogy egy SEO ügynökség bevonása indokolt lehet.
-
Taci
addikt
Sziasztok!
Nem értem a követekző dolgot, ebben kérném a tanácsotokat.
Ha rákeresek az oldalam nevére (Hírfelhő) Google-on, ott a találat és a leírás is.
A leírás így kezdődik: A legfrissebb hírek Magyarországról...Ha indítok egy új keresést, amiben direkt arra vagyok kíváncsi, hogy a hírek keresőszóra a találati listában van-e az oldalam, akkor nincs találat: "hírek site:hirfelho.hu"
Most én keresek rosszul, és a "site:" keresővel az oldal tartalmában keres csak (pl. ha arra keresek így, hogy belföld, arra dob találatot, mert van ilyen menüpont)?
A meta keywords-be beírtam mindent, ami kellhet, de aztán olvastam, hogy azt a Google teljesen kihagyja, szóval nem számít.
Csak az oldal tartalmával lehet keresőszavakat "hozzáadni" az oldalhoz? Vagy van más mód is rá?
Az én oldalam felépítése miatt nem nagyon tudok keresőszavakat "beilleszteni", a tartalom nem tőlem jön, plusz folyamatosan változik is. Akkor ezt a részét a SEO-nak el is engedhetem?A célom az lenne, hogy ha simán csak arra keresek rá Google-ben, hogy hírek, akkor az oldalam is ott legyen.
Ezt hogyan tudom elérni? Mit kell pluszban még csinálnom, mit hagytam ki, min kell változtatnom?
Köszönöm.
-
anddrew
tag
Sziasztok!
Egy alap kérdésem lenne... Elkezdtem angolra lefordítani az wp oldalamat, de nem szerettem volna minden egyes page-hez egy angolt verziót feltölteni ugyanazokkal a képekkel, hogy csak növelje az oldalam méretét és lassítsa a betöltést... ezért a magyar szöveg mellé beillesztettem az angol szöveget is. Itt látható.A kérdésem az lenne, hogy ez a megoldás, seo szemszögből, hogyan befolyásolja az oldalam rangsorolását? Csökkenti mert "össze vissza" vannak a nyelvek, vagy nem zavarja?
Nagyon szépen köszönöm a segítséget!!
(Biztos volt már... de wordpresshez melyik seo plugint javasoljátok?)
András
-
andorko2013
csendes tag
Ami frissnek mondható: SEO trendek 2021-ben nem hosszú cikk , de van benne hasznos.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
NandorHUN #497 üzenetére
Ok, és mi adja az a 7/100 pontot?
Ezzel nézz rá, gyanús hogy amivel nézed az elavult vagy nem tudom...
-
NandorHUN
addikt
Sziasztok!
WooCommerce oldalon sehogy se sikerül rensesen beállítani a keresőoptimalizálást.
A pontszám sok termék esetben 7/100.
A bajom csak az, hogy max pontokat kb csak úgy ad, ha a cím az megegyezik a kulcsszóval.
Nekem ezzel csak az a bajom, hogy a termék neve az sok esetben hosszabb mint a kulcsszó amire az ember rákeresne.Pl.
Termék neve:
Sony E m42 átalakító ( NEX m42 adapter)Akkor a kulcsszó akkor adná a legtöbb pontot ha szó szerint ez az egész egy kulcsszó, de amire rákeresnek az emberek az lehet a "Sony E M42 átalakító" de akár a "M42 Sony E adapter" is, és ez utóbbi se ebben se más sorrendben nem szerepel a címben egymás mellett.
Ilyenkor mi a legjobb megoldás?
Adjam hozzá ezt a kulcsszót is?Előre is köszönöm a segítséget!
-
choco01
addikt
Hali.
Melyik a legpontosabb online SEO Tester/Checker oldal amit ajánlotok?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bence092301 #489 üzenetére
Facebookon vannak jó kis segítő csoportok:
KKV SEO csoport
SEO / Keresőoptimalizálás: kérdések, tippek, hírek
Keresőoptimalizálás, eCommerce SEO, SEM, SMM, PPC, Linképítés, Google
Webshop marketingElső körben ezekben olvasgasd a hozzászólásokat, a csoportban megosztott cikkeket.
Ezen kívül meg úgy általában minden komolyabb SEO cikk, stb hasznos lehet.De annyit már kapásból mondhatok, hogy SEO-barát URL-eket kell beállítanod az oldaladon.
Az ilyen ?p=199 és társait nem kedveli Google, mert nincs benne semmi kulcsszó és a látogatóknak sem mondanak semmit ha látnak egy ilyen linket. -
bence092301
tag
Sziasztok. Egy olyan kérdésem lenne hogy hogy tudom elérni azt hogy a google előrébb sorolja az én weboldalamat?
Akit érdekel: http://www.ecigiteszt.com/
Válaszokat előre is köszönöm. -
kusztax
tag
Sziasztok,
Fejlesztettem egy appot, jól működik.
Egy kis gondom van vele:
Felettem az apk-ot a Play Storeba, közzétett állapotban van, van linkje a Play Storeban. Ha Magyarországon keresek rá az appra, akkor az app nevével, és még néhány kereső szóra megtalálja a Play Store és első helyen hozza.
Azonban ha UK-ban keresnek rá az emberek, akkor nem találja meg senki, de annyira, hogy egyáltalán nincs a találatok között.Minden országban engedélyezve van az app, hogy megjelenjen. Van rövid és hosszú leírás is, a legtöbb keresőszót tartalmazza.
Ez egy olyan app, aminek UK-ban mindenképpen hoznia kellene legalább a teljes nevére az appot az első találatok között.
Mi lehet a gond, hogy UK-ban egyáltalán nem hozza a találatok között? Folyamatosan kutatok, úgy látom, hogy ASO probléma van.
Ugye az ASO olyan mint a SEO csak nem a Google keresőre, hanem a Google Play áruház keresőjére van tervezve. Hogy tudnám azt megoldani, hogy Angliába magyar szavakkal való keresésre kidobja az appot? Hogy kéne ASO-znom?
-
adlersson
aktív tag
Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy az mitől függ, hogy az oldalamra mutató link küld-e referral-t? Főleg azért kérdezem, mert gyakran előfordul, hogy én ugyan tudom (sejtem), hogy melyik másik weboldalról érkezett a látogató, mégis "direct" látogatóként (a weboldalamra mutató oldal URL-je nélkül) jelenik meg Google Analytics-ben vagy egyéb statisztikában.
Pl. a logout.hu-ról érkezők "direct" forgalmat generálnak, ahogy a blog.hu is, viszont az index.hu esetén mindig látom az oldalamra mutató linket tartalmazó weblap teljes URL-jét.
-
WestBam
senior tag
Sziasztok!
Hátha tudtok valami választ a problémámra. Adott a blogom, ami seo optimalizált elvileg.
Vannak cikkek, amiknek a keresőszavait (általában elemlámpa típusa) beírva a gugliba viszont sehol, vagy max a sokadik oldalon listázza a kereső az oldalam, szemben az első oldalon általában felül megjelenő találatokkal. Próbáltam direktben feltérképeztetni a hibás találatok oldalait a robotjai meghívásával vagy mivel, de nem hozott eredményt.
Látszólag minden tökéletes, olyan, mint a többi cikkemnél. Ennek mi lehet az oka? Mit tudok ellene tenni? Van valami ötletetek? -
Paarthurnax
senior tag
válasz
radi8tor #484 üzenetére
Nem nagy feladat kis oldalaknál, de nagy feladat mondjuk e-commerce oldalaknál ahol több száz vagy ezer ilyen is lehet évente, úgyhogy a 404 nem feltétlen jelent rosszat.
Ez is abba a kategóriába esik hogy "attól függ".
Ha meg tudod csinálni, akkor persze a legjobb átirányítani. Én is azt csinálnám.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Paarthurnax #483 üzenetére
Ja én is 302 mellett maradtam. Valamint egy SEO optimalizálós emberke azt javasolta, hogy minden Search Console 404 hibát érdemes lekezelni, mivel nem nagy feladat.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Paarthurnax #481 üzenetére
Wikipedia-n még azt is írják 302-es átirányításról, hogy manapság 307-et használják.
Most lemásoltam a 301 átirányítós kiegészítőt, hogy legyen 302-es is, de akkor nekem 307 kellene? -
Paarthurnax
senior tag
válasz
radi8tor #480 üzenetére
Ez az oldaltól függ leginkább. Pár lehetséges megoldás:
1. A már nem elérhető termék URL-t átirányítod egy termék kategória oldalra. Ez jó lehet kis oldalaknál ahol nem gyakran fordul elő ilyen átirányítás.
2. Nagy oldalaknál ahol az évek alatt több ezer vagy százezer termék változtik, a rengeteg átirányítás feleslegesen terhelné a szervert, úgyhogy 410 vagy 404-el válaszoljon a szerver az ilyen URL kérésekre. Ezt mutatni fogja a Search Console, de teljesen természetes jelenség, úgyhogy nem fogja hátrányosan érinteni az oldal teljesítményét. A 410 annyival jobb, hogy az a termék tuti biztos nem fog visszajönni és nem csak ideiglenes nem elérhető a termék oldal. Fontos hogy a 404 hiba oldal felhasználó barát legyen!
2. Ha csak ideiglenes a termék hiány, akkor 302-vel (ideiglenes átirányítás) a termék kategória vagy a legjobban hasonlító másik termékre lehet irányítani a cimet.
Ezek a leggyakrabban használt megoldások.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Paarthurnax #477 üzenetére
Megoldva egy kiegészítővel.
Viszont mi a helyzet azokkal a termékekkel és hozzájuk tartozó URL-ekkel, amik már nem elérhetőek? Ezt is 404 hibának írja Google Search. Ezeket is mind át kéne irányítanom valahova? Jó lenne, ha nem kéne...
-
Paarthurnax
senior tag
válasz
radi8tor #476 üzenetére
Ha értesz hozzá, akkor a .htaccess fájlban.
Ha nem, akkor keress egy Opencart kiegészítőt aminek van ilyen funkciója és ott grafikus felületen be tudod állítani.
Itt egy leírás mindkét módszerről, valamint keress rá az opencart 301 redirect extension szavakra és fogsz találni kiegészítőket.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Paarthurnax #475 üzenetére
Ezt az átirányítást hol kell beállítani? Opencart webáruház motor van.
-
Paarthurnax
senior tag
válasz
radi8tor #474 üzenetére
Ha a tartalom egy új URL-re költözött, akkor 301-es átirányítással kell az régi címet az újra irányítani. A 301 (permanent) átirányítás azt mondja a keresőnek hogy ez a tartalom véglegesen(!) átkerült erre az új címre. Tehát nem lesz duplikált tartalom mert az átirányítás aktív.
/regi.html -> 301 -> /uj.html
A sitemap változtatás nem változtatja meg a Google indexet. A sitemap csak egy segítség az oldal bejáráshoz a keresőnek, semmi konkrét iránymutatást nem ad. Ezért kell pl noindex, átirányítás, canonical és hasonló beállítsokat használni.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ha módosult az URL egy része, és az ehhez tartozó webhelytérképek is be lettek küldve időben Google Search részére, akkor miért kapok 1 héttel ezután értesítést róla, hogy emelkednek a 404-es hibák az oldalon?
Amit valaha indexelt az nem kerül ki az indexből webhelytérkép módosítása után sem? Vagy most, ha 404-et kap akkor kiveszi onnan? -
Espla
aktív tag
Élesbe állt a mobilbarát Google-keresőindex
Ezentúl a kereső először azt vizsgálja, milyen mobilverzióval rendelkezik az adott tartalom. -
Rick4
félisten
Van egy csomó keresőszó feltolva, de csak pár az, amivel valóban van elérhető találat, természetesen városnévvel is van kombinálva, de mivel nem csak Szeged, hanem 50kmes körzetben van területi megjelenítés is, íg van kulcszó kombi városnév nélkül is.
Nagyjából ez látszik most, és ez néhány változtatás eredménye:
-
Pont ezt írtam, csak elbeszéltünk egymás mellett. Ha kevesebb a keresés, akkor mindenki látja, hogy kevesebb a kattintás > élesebb a verseny. 20 Ft-on milyen kulcsszó kombinációval operálsz? Városnévvel kombinálod? Mert az nagyon alacsonynak tűnik, főleg úgy, hogy fixen 2. helyet ad rá.
A hátrébb sorolásnak több oka is lehet, a landing page-ek értéke változott? Lehet, hogy a google úgy érezte, hogy túl mesterséges az oldalad, ha olyankor leveszi a minőségi mutatót, akkor drágulnak a kattintások.
-
Rick4
félisten
Lehet nem volt értelmezhető a sok mondatból, mire is gondolok, szóval nyáron az első helyen voltunk, most meg sehol, sőt, ugyanazokkal a paraméterekkel még a hirdetés se akart megjelenni. Tehát nem az volt a lényeg, hogy a nyári 100 keresés, és az őszi 15 keresésből mennyi katt lesz, és mennyi üzlet, hanem hogy a rangsor egy keresőszóra hanyadiknak hoz.
Időközben gondolkodtam, mégis mi történhetett, hogy a szimpla hátrébb sorolódás sorsára jutottunk, talán az változhatott, hogy mások észlelve a saját hátrébb sorolódásukat állítottak a saját kampányukon, úgyhogy ezt tettem én is, a max cpc-t felvittem 10-ről 20ft-ra, és lám, máris a második vagyok, ráadásul a statisztika szerinti három legtöbbször keresett kulcsszó esetében ugyanúgy mindig második vagyok, tehát ennyi volt a megoldás.
-
Lassan holtszezon jön autóbérlésben, decemberben a fű se nő már. Nyáron bőven volt kereső, hiszen az a főszezon. Ilyenkor viszont már jelentősen szűkül a keresők köre, ez kihathat a hirdetésekre is, hiszen a nagyobbak a népszerűbb kulcsszavakat simán elviszik úgy, hogy nem állítanak be felső limitet 1-1 kattintásra. Karácsony környékén, abba a 2-4 hétben szó szerint kb. 0 értékelhető megkeresés lesz.
-
Rick4
félisten
Sziasztok! Hozzáteszem, részben laikus vagyok a témában, de van némi rálátásom a dolgokra, nem tanultam a dolgot, csak utánaolvasva rájöttem pár dologra. Van két weboldalam a vállalkozásaimhoz kapcsolódóan, működik az adwords kampány is, a weboldalakat is én csináltam, az adwords dolgot is én csináltam, látom az összefüggéseket, vannak hirdetések, futnak a kampányok, keresőszavak kiválogatva, azok a katt arányában visszaellenőrizve, de valami jelen pillanatban nem kerek. A nyári szezonban bőven meghozta az árát a befektetett idő is, viszont most értetlenkedve tapasztalom, hogy a hirdetésem nem jelenik meg, holott a pénz ott van, a kattintások láthatók, a pénzből is fogy, tehát működik. Azt is tudom, hogy ha esetleg a konkurencia többet ajánl az első helyért, ő kapja, de nem hiszem, hogy ez lenne a dologban. Próbáltam másik böngészővel, máik készülékkel (földrajzilag is behatárolt területen érhető el a hirdetés, stb, a napi költségkeret is elég, és mégsincs semmi, ha a böngészőmben az ublock origint kikapcsolom, akkor a goggle keresésre jönnek már hirdetések is, de az én oldalam a 8-9. a sorban, és nem hirdetésként. Amúgy nem titok, az aláírásomban szereplő weboldalról, Szeged és kb 40-50 km-es körzetéről van szó (ill az ide keresőknek is szól a dolog, de ez még friss tanuló módban van. Ha esetleg van ötlet, szívesen veszem, de az alapok megvannak, szerintem 100-150 órát már eltö9ltöttem a dologgal, tehát egy alapképzést már végigcsináltam.
Köszönöm az esetleges ötleteket.
-
Espla
aktív tag
-
Espla
aktív tag
A https://prohardver.hu/robots.txt-ben található https://prohardver.hu/sitemap.xml fájl nincs kitöltve.
Ez mennyiben káros SEO szempontból? Nem jobb felsorolni a látnivalókat? Vagy attól még a robot elnavigál elég jól? -
KergeK@csa
tag
Attól függetlenül, ha magyar nyelvű oldal (és főleg, ha magyar cég, nem valami világmárka, akinek kismillió nyelven van oldala), akkor a .hu domain egy picit pozitívabb, de csak a látogatók felé, google-nak mindegy.
És talán pont egy pénzügyi cégnél fontos, hogy egy .hu domain legyen mögötte, ne egy kvázi kamu személyivel foglalható .com-os.
-
Livius
őstag
válasz
KergeK@csa #461 üzenetére
Teljesen hétköznapi pénzügyi oldal lenne ebből (könyvelés ... stb), nem valami csodaszeres, gyógyítós termék oldala.
-
Livius
őstag
Hello!
Amennyiben egy magyar weboldal rendelkezik .com és .hu domain címmel is, akkor melyiket érdemes választani fő domain címnek, amit a Google beindexeljen? Melyik domainel érhető el várhatóan a legmagasabb rangsorolási érték a keresőjében? -
mynames
senior tag
Üdvözlet!
Honlapunkon van egy termékkategória, melyhez írok egy általános de 100%-ban a releváns szöveget.
Majd a termékkategória minden tagjához felteszem azt.
Ez már duplikált tartalomnak számít?
Más honlapon láttam ezt már, de úgy, hogy csináltak rá egy baclinket és a google top 5-ben hozza be.
Ez, hogy lehetséges? Még annyi, hogy meta tags egy sincs.Válaszaitokat előre is köszönöm!
-
Paarthurnax
senior tag
-
adam_
senior tag
Sziasztok!
Felvittem a honlapomra a következő meta tageket, és ma meglepően tapasztaltam, hogy a Google robot feltérképezése után a google kereséseknél mégsem ezt a description-t hozza ki az oldalamnál, hanem az oldalból "kiszedett" egy szöveget, és azt jelzi ki, mint az oldalam leírása. Ez miért van?
<meta name="description" content="Kis Józsika honlapja">
<meta name="keywords" content="józsika, első honlap, SEO">
<meta name="author" content="Kis Józsi">A meta tartalmak itt csak példajellegű adatok.
-
fuze
őstag
Sziasztok!
3 napja szenvedek ezzel az analytics-el. Valamiért nem érzékeli a nyomkövetési azonosítómat, pedig a leírás szerint jó helyre illesztettem be: [link] forráskódban látszik.
-
sztikac
őstag
válasz
Paarthurnax #454 üzenetére
Közben kiderült, hogy egyáltalán nem a valós eredményeket mutatja a seotools oldala, két kulcsszavammal már a 3-ik és 7-ik helyen vagyok (rákeresve és google webmasters szerint is), a seotools meg hol 70-ik, hol 180-adik helyen mutatja és olyan is volt, hogy szerinte nem voltam benne az első ezer találatban
-
Paarthurnax
senior tag
Nem tudom mennyire megbizhato az seotools, mert nem hasznalom.
Probalj ki egy "tiszta" bongeszot (sutik, cache, elozmenyek, minden torolve) es inkognito(!) modban nezd meg manualisan a Google keresesi eredmenyek elso tiz oldalat. Ha nincs az elso tizben, akkor tkp mindegy hogy a 14. vagy 17. oldalon van.
-
sztikac
őstag
Sziasztok,
elég régi az utolsó hsz., de hátha valaki hozzáértő még jár erre...
A kulcsszópozíció amit a seotools oldala mutat mennyire megbízható? Létezik az, hogy pl. egyik nap az adott kulcsszóra a 187-ik, másnap a 60-valahányadik az oldalam, majd harmadnapra már nincs benne az első ezerben? Nem próbálkoztam semmilyen "blackhat" SEO technikával, oldalon nem változtattam semmit, google az oldalakat rendben indexeli. -
fl1pside
csendes tag
Sziasztok
Hozzájutottam egy domainhez ami korábban egy másik cégé volt, befejezte a tevékenységét, a domaint is visszamondta. Ezt én beregisztráltam és most a 2 webshopom közül az egyikre át szeretném irányítani. A kérdésem az, hogyha a most regisztált domain esetlegesen a korábbiakban rossz seo stratégiával lett ellátva, ( pl. különböző fizetős linkmarketing) és esetleg a google megbüntette, akkor ha átirányítom a domaint a webshopomra az okozhat bármilyen hátrányt az aktuális, viszonylag jó helyezéseket elérő domainemnél?
Azért fontos kérdés ez számomra, mert ha igen, akkor a 2-es webshopra irányítom irányítom, ami kevésbé fontos. -
lamasz
tag
Sziasztok! Kérdésem az lenne, hogy egy zárt rendszerben működő weboldalnál, (weebly) hogyan tudnám a képeket betegelni? Ugyanis ha galériát csinálok akkor nincs lehetőség semmi seo-t állítani. Ötlet?
-
KergeK@csa
tag
SEO szempontból egyik sem muszáj.
A domain esetleg a látogató szempontjából lehet érdekes, nem biztos, hogy egy .hu-s domaint annyira megbízhatónak ítélnek. Pl. webshop-nál számít. Ez az emberi oldala.
Tárhelynél a külföldi sávszél az érdekes, sok magyar hosztingcég spórol rajta (érthető okokból), így az oldalad sebességét befolyásolhatja.
-
PiXeL90
csendes tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha azt szeretném hogy egy másik országban (pl. Usa vagy Németország) az oldalamnak jó helyezése legyen ahhoz muszály ottani domaint + tárhelyet vennem, vagy elég az egyiket vagy jó magyar is csak olyan nyelven legyen az oldal és a Webmester eszközökben külföld legyen beállítva?
Bocsi ha sok hülyeséget kérdezek!
Segítségeteket előre is köszi! -
gboszi
senior tag
Eléggé leállt a topic mire ideértem, de hátha valaki tud nekem válaszolni. A google adwords hirdetésem megjelenik display hálozaton is. Olyan kérdésem lenne, hogy meg tudom-e nézni, hogy pontosan hol, vagy merre?
Köszi -
sz.j
nagyúr
Hátha érdekel valakit:
"SEO: A Google Webmester Eszközök értesítési trendje" -
Paarthurnax
senior tag
Szerintem először azt döntsd el, hogy szükség van -e mobil verzióra, illetve hogy megéri -e a pénzt és időt a mobil oldal fejlesztése. Csak egy pár kérdés:
Hányan nézik az oldalad mobilról?
Mennyiben másabb az mobilt használók visszafordulási aránya illetve az oldalon eltöltött idő?
Milyen a mobil látogatások konverziós aránya?Ha ezek mind azt mutatják, hogy fontos a mobillal foglalkozni, akkor érdemes csak elkezdeni a gondolkodást.
A legegyszerűbb egyébként ugyan azt a tartalmat megjeleníteni a mobil oldalon, de ez esetben fontos, hogy a canonical tag-et is használd és mutasd a kereső robotnak, hogy melyik "eredeti" oldal mobil verzióján van éppen, máskülönben könnyen duplikált tartalmat generálhatsz.
-
sgery
őstag
Sziasztok!
Először is mutatnám az oldalt amiről szó lesz.
Az oldalt én készítettem/készítem, ahogy az optimalizálást is. Nem egy mai oldal, sok kulcsszóra már első vagyok, a legtöbbre pedig az első oldalon jövök elő. Hurrá.
A legfőbb ok, amiért írok, mert most készítek mobil változatot az oldalra. Ha megnézted, látod, hogy több oldalam is van (építés, öntöző stb...). Ezekre mind külön/külön oldalt készítenék a kulcsszavaknak megfelelően.
Szóval a kérdés igazából az lenne, hogy milyen oldalt készítsek? Ha mobilról megnézed már látod a most összedobott oldalt. Készítsek minden oldalra ilyen, részlegesen egyezőt, más és ugyan olyan kulcsszavakra optimalizált mobil oldalt, vagy teljes egészében másoljam a rendes oldal tartalmát vagy írjak teljesen más szöveget?
Ezen kívül hozzak éltre m. aldomaint vagy jó így külön mappában?Minden hasznos ötletet várok
-
gabesz82
őstag
Sziasztok! Keresőoptimalizáláshoz keresek szakembert. Priviben keressetek.köszi!
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Paarthurnax #441 üzenetére
Igazad van, végül is a kérdésem elég naiv volt, hogy van-e olyan elmebeteg
A programozós topicok is tele vannak ostoba megoldásokkal, szóval végül is ezen sem kellene meglepődnöm.
OK, köszi a választ, akkor ezek szerint végül is nincs gond a koncepcióval, fel lehet építeni úgy is egy egyoldalas site-ot (ha már muszáj ilyet), hogy az a Google szempontjából is normálisan fel legyen térképezve, ugyanúgy, mint akármilyen hagyományos navigációt lehetővé tevő oldal.
-
Paarthurnax
senior tag
válasz
Sk8erPeter #440 üzenetére
Ezek szerint félreértettem ami írtál.
"A Google csak a kezdőlapot fogja látni, aztán továbbnavigál a többi belinkelt menüpontra is, amik külön URL-lel rendelkeznek. Ha a júzer kikapcsolja magánál a JavaScriptet, akkor ő is ugyanazt fogja látni, mint a Google. Nincs semmiféle user agent alapján történő szelekció..."
Igen, ez így teljesen rendben van. Az ilyeneket a Firefox Web Developer pluginnel szoktam tesztelni, mert azzal külön tudod kapcsolgatni, hogy mit futtasson a böngésző, pl. JS, CSS.
"Szerinted van olyan elmebeteg, aki benyomja az oldalai tartalmát egy-egy JS-fájlba, sima stringként, vagy mi? "
Már hogy ne volna!
Volt idő, amikor JS-be rejtették az olyan dolgokat, amiket nem akartak a keresőnek megmutatni, úgyhogy a kereső azóta átnézi a JS-ben tárolt linkeket és más számára értelmezhető tartalmakat is.
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Paarthurnax #439 üzenetére
"Ha a user agent dönti el, hogy az egy oldalas design vagy a hagyományos jelenik -e meg, akkor nagyon kell figyelni a duplikált tartalomból származó veszélyekre. Ezen túl a kereső kifejezetten nem szereti, ha a user agent alapján más-más tartalom jelenik meg."
Na várj, itt már eleve nem stimmel a dolog. Én nem erről beszéltem, hogy user agent alapján döntögetünk. Egy adott böngészőnél vagy be van kapcsolva a JavaScript, és működőképes az AJAX-szal való betöltögetés, vagy nem. Nyilván a Google keresőrobotjánál nem fog működni az AJAX-os betöltögetés, legalábbis jelenleg JS-nélküli változatot kell neki mutogatni mindenképp, és úgy is kell emiatt tervezni egy oldalt, hogy JS nélkül is használható tartalmat mutasson."A Google igaz nem futtatja le a Javascript kódot, de "belenéz" és ha a honlap JS kódjában megtalálja ugyan azt a tartalmat, amit egy másik URL-en is megtalál, akkor kapsz egy kellemetlen duplikált tartalom problémát."
Már hogy találná meg a JS-kódban azt a tartalmat?
Szerinted van olyan elmebeteg, aki benyomja az oldalai tartalmát egy-egy JS-fájlba, sima stringként, vagy mi?Itt már a felvetést sem értem.
Én arról beszélek, hogy jQuery-vel például iszonyat egyszerű AJAX-kommunikációt folytatni (csak egy példa a GET-metódusra: http://api.jquery.com/jQuery.get/), ezért egyszerűen az egyoldalas struktúra kialakítása érdekében azt is lehetne csinálni, hogy miután a címlapon alapból szereplő tartalmat betöltöttem (mittudomén, látszik a menü, egy rövid bemutatkozó pár meggyőző képpel, ilyesmik), azután AJAX-szal szépen hozzácsaphatnám a többi tartalmat is, így ha a júzer valamelyik menüpontra kattintana, akkor már a betöltött tartalmat is láthatná, nem kellene újrafrissíteni az oldalt, és a betöltés mondjuk úgy történne, hogy itt történetesen jobbra scrollozom mondjuk az oldalt, akár egy jQuery scrollTo plugin felhasználásával.
A Google csak a kezdőlapot fogja látni, aztán továbbnavigál a többi belinkelt menüpontra is, amik külön URL-lel rendelkeznek. Ha a júzer kikapcsolja magánál a JavaScriptet, akkor ő is ugyanazt fogja látni, mint a Google. Nincs semmiféle user agent alapján történő szelekció...Nem tudom, most már érthetőbb volt-e. Betöltöm a kezdőlapot, aztán SZERVERRŐL lekérem AJAX-szal a plusz tartalmakat. Semmiféle kliensoldali JS-fájlba benyomott tartalomról nincs szó.
Szerk.:
csak hogy még konkrétabbá tegyem, mutatok egy hót primitív példát jQuery-ben, most ezt csak 2 perc alatt rittyentettem ide, különösebb ellenőrzés nélkül, tehát tényleg csak példajellegű kód:$(document).ready(function(){
// na, most már betöltött az oldal, jöhet az AJAX-szal betöltögetés...
var betoltendo_szarsagok = ['szolgaltatasaink', 'kapcsolat', 'egyeb-blabla'];
for(var i = 0; i<betoltendo_szarsagok.length; i++){
$.get(betoltendo_szarsagok[i], function(data) {
// jó, kész, akkor most csapjuk hozzá a lekért tartalmat #content-hez, egy újabb div formájában
$('<div>', {
'class' : 'tokmindegy',
'html' : data
}).appendTo('#content');
});
}
}); -
Paarthurnax
senior tag
válasz
Sk8erPeter #438 üzenetére
Bocs, ezt nem vettem észre.
Ha a user agent dönti el, hogy az egy oldalas design vagy a hagyományos jelenik -e meg, akkor nagyon kell figyelni a duplikált tartalomból származó veszélyekre. Ezen túl a kereső kifejezetten nem szereti, ha a user agent alapján más-más tartalom jelenik meg. A Google igaz nem futtatja le a Javascript kódot, de "belenéz" és ha a honlap JS kódjában megtalálja ugyan azt a tartalmat, amit egy másik URL-en is megtalál, akkor kapsz egy kellemetlen duplikált tartalom problémát.
Az egy oldalas design divatos, látványos és jó lehet olyan cégeknek, amik egy fajta terméket vagy szolgáltatást árulnak, de SEO szempontjából nagyon nehéz ha több mint egy termékről van szó.
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Paarthurnax #436 üzenetére
Az előző amúgy irónia akart lenni (úgy tűnik, nem jött át), szóval az én kérdésemre is válaszolhatnál valamit, kösz.
-
PiXeL90
csendes tag
válasz
Paarthurnax #436 üzenetére
Értem rendben, köszi a gyors választ!
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Paarthurnax #432 üzenetére
Kösz, hogy nekem is válaszoltál
-
PiXeL90
csendes tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy ha van egy html oldalam ami a google keresésben jó helyen áll és egy olyan módosítást akarok létrehozni, hogy a tartalom részt be akarom hívni php-vel(include vagy require). Az lenne a kérdésem, hogy ha ezt a módosítást végrehajtanám akkor visszaesne a keresési listán vagyis a google robot látni fogja ugyanúgy a tartalmat mint eddig?
Segítségeteket előre is köszi! -
misionline
tag
válasz
Paarthurnax #432 üzenetére
Értem..
Köszi szépen mindent.
-
Paarthurnax
senior tag
válasz
misionline #430 üzenetére
"De mi az az ignore?"
ignorál, figyelmen kívül hagy
A H1 egyébként nem sokban befolyásolja a rangsorolást, de ha szemantikailag helyesen akarod kialakítani az oldalt, akkor a H1 lesz mondjuk a cég és szolgáltatásnév, H2 meg az összes alatta lévő részleg.
A mi céges honlapunk is hasonló egy oldalas website. H1-ben van a cégnév és a fő szolgáltatás, alatta H2-ben az össze menüpont és a H2 alatt a jobbra-balra lehet navigálni.
"ha rányom "read more" gombra és felugrik egy ablak, abban kezdődhet H1 el?"
A felugró ablaknak van külön URL-je? Ha nincs akkor tkp az is a főlaphoz tartozik, tehát H2, ha van akkor egy teljesen új oldalról van szó és mehet a H1.
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Paarthurnax #429 üzenetére
Ahogy elnéztem, mostanában kezd divatos lenni ez az egy oldalra mindent benyomorítunk dizájn.
Ilyenkor mi a helyes SEO-megközelítés? Még konkrétan nem érint, de akkor már érdekelne.
Nekem elsőre az jutott eszembe, hogy az alapviselkedés lehetne az, hogy az oldal betöltődését követően AJAX-szal töltjük be a többi tartalmat, valamint a scrollozós és egyéb JS-kódokat is csak ezután alkalmazzuk, egyébként viszont kikapcsolt JS-nél (lásd Google keresőrobot) úgy szolgáljuk ki az oldalakat, ahogy egyébként hagyományosan szokás, tehát egy menü/egy oldal felépítésben. Így a SEO-val is lehetne külön-külön oldalanként foglalkozni. Ez nem jó megközelítés? -
misionline
tag
válasz
Paarthurnax #429 üzenetére
Szia.
Köszi. Annak örülök, ha nem tesz büntibe, vagyis nem dob hátrébb. De mi az az ignore?
Azért érdekes ez a one page website mert, ugye amíg egy hagyományos több html ből több oldalból álló
site nál, minden lapon fent lehet egy H1. A one page lapnál meg a menükre kattintva oda navigál azon az egy lapon ahol a menüvel kapcsolatos szöveg, téma kezdődik, és mivel az egy más téma az oldalon H1 el kezdené a főcímet, de ez akkor is csak egy darab index.html...
És mível nekem van rajta 7 menű a kezdőlappal meg a kapcsolattal, így az már 7 H1, mert ugye miért hagynám ki ha seo miatt fontos a H1...ezért a weboldal felépítésben helyes a 7db H1 de mégis ez egy html ben van, nem tudom létezik-e olyan kód ami megmondja a robotnak, hogy az oldalon haladva ha x helyig elér az már egy másik téma, mintha másik lap lenne...belső linkek vannak...
azt hiszem ez jelöli, hogy itt kezdődik az a pont ahova a menü irányít: services menüpont ide navigál a lapon.. <div class="section8 black" id="services">
Ja és még pl ha oda navigálok egy menüponthoz, azaz egy sectionhoz, és ott pl van felsorolás és "read more " gomb, ha rányom "read more" gombra és felugrik egy ablak, abban kezdődhet H1 el?
-
Paarthurnax
senior tag
válasz
misionline #428 üzenetére
A kereso nem rak buntibe a sok H1-ert, mivel az lehet nem szandekos is, de ignoralhatja az oldal tartalmat.
Szemantikailag egy darab H1 eleg, ami leirja, hogy mirol szol az oldal, majd alatta lehet fobb reszenkent tobb H2, azokon belul meg meg tobb H3.
-
misionline
tag
Mennyi H1 tag lehet az ilyen "egy oldal" weboldalakon? One Page HTML5 Fully Responsive,
Egy index.html ből áll, egy jó hosszú oldal amit lehet görgetni lefele elég sokat és a menüpontokra nyomva , az oldalon belül navigálunk.
Azt tudom egy sima oldalnál mennyi H1, H2, stb-t lehet, érdemes használni. ennél a típusnál mennyit lehet? Eltér seo szempontból?
Nem szeretném ha kereső büntibe tenne a sok H1 tagért... -
The DJ
addikt
Van köztetek olyan, aki kellő tapasztalattal rendelkezik SEO-ban, van is szabadideje és az angol nyelvet is jól beszéli? Lenne egy külföldi ügyfelem, akinek be kellene ajánlanom egy hozzáértő SEO szakit a weboldalai optimalizálására (onpage/offpage SEO) és mivel nekem most se időm, se energiám nincsen erre ezért gondoltam rákérdezek itt, hátha akad valaki, aki dolgozott már külföldi weboldalakkal és szívesen bevállalna egy újabb projektet.
-
misionline
tag
válasz
Paarthurnax #423 üzenetére
Persze kulcsszó választó eszközzel nézegettem mi az amire keresnek ezzel a témával kapcsolatban.
Amit írtál a közeli változatokról azt megfogadtam és vissza állítottam.
Köszi mindent.
Üdv.
-
Paarthurnax
senior tag
válasz
misionline #422 üzenetére
Szerintem nézd még meg a Keresési kifejezések” jelentést is, amiről itt találsz részletes ismertetőt. Ezzel meg tudod nézni, hogy miket írtak be az embereket, milyen keresésekre jelent meg a hirdetésed. Ez nagyon fontos a negatív kulcsszavakhoz, valamint új kifejezéseket is találhatsz, amikre érdemes még licitálni.
"Én ezeket a kulcsszavakat tartom fontosnak, szerintem aki turbót akar felújíttatni ezt fogja beírni."
A saját sejtéseden túl azért használtad az AdWords kulcsszó keresőt?
"beállítottam, hogy csak a keresési hálózaton jelenjen meg (kikapcsoltam a display hálózatot"
Nagyon fontos, hogy a keresési és a display hálózatok alapból külön kampányokban legyenek.
"csak pontos egyezéssel, közeli változatok kizárása. Így csak aki pontosan erre keres annak jelenik meg elvileg"
A pontos kifejezésen túl még ajánlom a kifejezést, valamint a "modified broad match" változatót, ami pl. ilyen lehet:
+turbó +javításEkkor a hirdetés olyan keresésekre is megjelenik, amik tartalmazzák ezt a két szót, de mindegy milyen sorrendben.
A közeli változatokat nem zárnám ki alapból, mert lehet valaki többes számban keresi, pl. turbók javítása.Röviden ennyi.
-
misionline
tag
válasz
Paarthurnax #421 üzenetére
Szia.
Turbó felújítással foglalkozik a weblap, és összesen két kampány fut, elsőnek a hirdetés szövege:
Turbó Felújítás
www.turbojavitasdebrecen.hu
Turbó felújítás magas minőségű
alkatrészekkel. Kedvező áron
Ehhez a kampányhoz ezek a kulcsszavak vannak: turbó felújítás, turbófeltöltő felújítás, turbó szerviz, változó geometriájú turbófeltöltő,Másik kampány turbó javítás, hirdetés szövege.
Turbó javítás
www.turbojavitasdebrecen.hu
Turbó javítás, felújítás minőségi
alkatrészekkel. Kedvező árakonennek a kampánynak a kulcsszavai: turbó javítás, turbófeltöltő javítás. ami ugye szintén maximálisan releváns, minőségi mutató 10/10.
Én ezeket a kulcsszavakat tartom fontosnak, szerintem aki turbót akar felújíttatni ezt fogja beírni.
Most, hogy olvastam amit írtál, elkezdtem gondolkodni a hirdetés optimalizálásán.. és beállítottam, hogy csak a keresési hálózaton jelenjen meg (kikapcsoltam a display hálózatot), és csak pontos egyezéssel, közeli változatok kizárása. Így csak aki pontosan erre keres annak jelenik meg elvileg, és így reméljük csak a potenciális ügyfél kattint.
Köszi..
Üdv. -
Paarthurnax
senior tag
válasz
misionline #418 üzenetére
Az AdWords-nek nagyon jo invalid click erzekeloje van, ugyhogy nem hiszem, hogy e miatt lett tobb kattintas. Sokkal inkabb egy valtozas a keresesi trendben, ami mondjuk lehet mas off-line hirdetes miatt vagy mediaban sugargozz adas miatt, stb.
A le-klikkelgetos taktika mar nagyon regota nem mukodik, ugyanis nehez naponta 30-50 teljesen uj es valtozatos IP szamot szerezni.
"...ami ugye több pénzbe is kerül..."
Allits be egy napi limitet es akkor nem fogsz tobbet kolteni, mint szeretned.
"Most, hogy megemelkedett a kattintások száma, semennyivel nem nőtt a konverzió."
Ugyan azokra a kulcsszavakra van tobb kattintas vagy valami ujra? Megnezted, hogy pontosan milyen keresesekre jelent meg a hirdetes? Lehet valami irrelevans keresesre jelent meg, az emberek kattintottak, de nem ezt kerestek. Nem meg mikre kerestek es adj a kampanyhoz vagy a hirdetes csoporthoz negativ kulcsszavakat.
Altalanos, kifejezes vagy pontos kulcsszavakat hasznalsz?
"nagyon keveset tartózkodnak az oldalon, és nagyon magas a visszafordulás aránya"
Nagyon ugy tunik, hogy nincsen jol bekonfiguralva a kampany es irrelevans keresesekre jelenik meg a hirdetes. Probald ki amiket irtam es figyeld hogyan valtozik az atkattintasi es a konverzios arany.
-
misionline
tag
válasz
Sk8erPeter #419 üzenetére
Szia.
Elvileg védekezne a Google ez ellen, állítólag nem csak az ip cím lenne a fontos, hanem ha a viselkedés is egyforma azt is annak tulajdonítaná, hogy direkt kattintás, és vissza adná a lóvét...
Pl dec 18.-án volt egy érvénytelen tevékenység, bár ez lehet bármilyen robot...és csak 98Ft ot írt jóvá.
De ez az amúgy is gyanús időszakban volt csak, máskor még soha, nem nagyon hiszek a véletlenbe, egy biztos a pénzt nem fogjuk hagyni legutolsó esetben jön a "mi is lekattintgatjuk a konkurenciát..."
pár nap után csak rájönnek, hogy abba kéne hagyniuk..Most a link építésen vagyunk inkább rajta, sima találati listán átlagban 3.-ik 4.ik helyen a fontos kulcsszóra ott van a weboldal...
Előbb utóbb elhagyjuk az adwords-t és jön az e-mail marketing, meg bízunk a sima kereső találatban, mert ez így naponta kb 4-5 ezer Ft lenne, és ahogy most állnak a dolgok nem éri meg. (ez nem egy nagy cég...)Adwords is szépen be van állítva, hogy a környező megyékben jelenjen meg a hirdetés, ahonnan potenciális ügyfeleket várunk, régebben ment országosan, de messzebbről már nem postáztak, inkább helyben kerestek hasonló céget..
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
misionline #418 üzenetére
Ha automatizálva van a rosszindulatú kattintgatás, akkor valószínűleg a cookie-elhelyezés úgysem opció.
-
misionline
tag
Sziasztok.
Nem tudom jó helyre írok, ha nem akkor bocsi.
Van egy statikus weblap. Adwords hirdetést használok. Adwords minőség mutatója általában 10/10, tehát elég relevánsnak találja a kulcsszavakat a weboldallal...
Az utóbbi időben dec 12 től a mai napig majdnem háromszorosa lett a hirdetésre kattintások száma, ami ugye több pénzbe is kerül. a hirdetés maximálisan releváns az oldallal.
Mielőtt ez a növekedés bekövetkezett a kb napi 30 látogató volt és több telefonhívás is, és több üzlet is köttetett.
Most, hogy megemelkedett a kattintások száma, semennyivel nem nőtt a konverzió.
Kicsit gyanakszom, hogy direkt kattintgat a konkurencia vagy valaki.
Ezt szeretném biztosan megtudni. (amennyire lehet persze ez is kijátszható, olvastam...)Az analytics szerint 96% ban új látogató van, (itt egy kép egy adott napról) tehát ha ip cím alapján ítéli, még az lehet, hogy ip címet cserélgetve kattintgat. meg, hogy valaki új vagy visszatérő akkor.
Arra a következtetésre jutottam, hogy ha egy cookiet- tennék a weboldalba, (ezt csak olvastam fogalmam sincs hogyan kell) akkor az már több info lenne mint egy ip cím, állítólag lehetne belőle tudni, hogy ugyanarról a pc-ről érkezik a látogató... (ha nem törli mindig a cookie-kat)Ezt szeretném megtudni, hogyan kell ezt a cookie elhelyezés dolgot megoldani, vagy ha van más módszer, hogy megtudjam ki kattint a hirdetésre. ( ugye ha kattint hirdetésre utána landol a weboldalon, és lehet logolni ...)
Vagy ha van módszer kivédeni a direkt kattintást az adwords hirdetéssel kapcsolatban szívesen fogadnám a válaszokat.
Esetleg, hogy mi lehet az oka, hogy nagyon keveset tartózkodnak az oldalon, és nagyon magas a visszafordulás aránya. erről a weboldalról lenne szó, ha van ötletetek mit kellene javítani rajta akkor azt is örömmel fogadnám. Én készítettem, egyáltalán nem vagyok szakember, kis videókat nézve készítettem el, a tulaj a magas adwords kattintást előzően elégedett volt a weblap által generált forgalommal(bár mondtam neki marketing szöveggel sokat lehet javítani)
Előre is köszönöm.
Üdv.
-
Narancs
őstag
válasz
Sk8erPeter #415 üzenetére
Köszi a segítséget, vszínű az lesz amit javasoltál
-
sz.j
nagyúr
Nem szeretnélek semmire sem rábeszélni, sőt befolyásolni sem, de ha esetleg úgy döntesz, hogy új tárhelyre "költözöl" bátran merem ajánlani ezt a szolgáltatót, mert kb. 7-8 éve több weboldalunk is itt van és minimális leállásoktól eltekintve korrekt szolgáltatást nyújtanak.
Persze Te tudod, hogy számodra mi a jó .... -
Sk8erPeter
nagyúr
Ezt nem mondod komolyan.... fizetsz a tárhelyért az UW-nak, és még ennyit sem enged, ami manapság alapvető elvárás, hogy egy nyomorék .htaccess-fájlt feltölthess?
Ergo az UW tárhelyein egy nyomorult CMS sem menne?
Azért az kemény.
Akkor egyértelmű, léc... másik szolgáltatóhoz, például a Tárhelyparkhoz. Egy megrendelőm 6 domainjének átköltöztetését tárhellyel együtt egy nap alatt elintézték. Csütörtökön délután átutalta a lóvét, péntek reggelre megérkezett (lehet amúgy PayPallal is fizetni náluk, az a leggyorsabb), és egy-két órán belül már működött is mind a 6 domain. Csetelni is lehet velük, nagyon gyorsak és korrektek. -
Narancs
őstag
válasz
Sk8erPeter #413 üzenetére
Nem engedi sajnos feltölteni a .htaccess file-t
-
Narancs
őstag
válasz
Sk8erPeter #411 üzenetére
Köszönöm megpróbálom
-
Sk8erPeter
nagyúr
Ja várj, bocs, akkor félreértettelek, először úgy értettem, hogy még régen felraktátok ezt a honlapot az UW-ra, aztán vettetek tárhelyet egy másik tárhely-szolgáltatónál, és az UW-s megmaradt.
Gondolom a fizetős tárhely esetén már engedélyezett a .htaccess-fájlok használata, és működik a RewriteRule. Ez esetben érdemes lenne szerintem 301-es HTTP-kóddal átirányítani a rendes, uw-mentes domainre az uw-s címet, így jelezvén például a Google felé is, hogy végleg "átköltözött" (http://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_301, Moved Permanently) az oldalad oda.Tehát ezt rakd a webszerver gyökerébe (public_html, htdocs, www, ilyesmi szokott lenni), .htaccess-nek elnevezve:
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^abagold\.uw\.hu$ [NC]
RewriteRule ^ http://abagold.hu%{REQUEST_URI} [L,R=301]
</IfModule>Ha jól működik, akkor az abagold.uw.hu megnyitásakor át kéne, hogy irányítson egyből az abagold.hu-ra.
Aztán jelezz vissza, ez jó lett-e. -
Narancs
őstag
válasz
Sk8erPeter #409 üzenetére
Ja, csak ilyen az uw-nál nincsen. Vettünk tőlük egy csomagot, tárhely+domain, nem is tudtam, hogy .uw-s aldomain alatt is elérhető az oldal. Vez.pultjuk alatt csak egy domai szerepel, a sima .hu-s. Holnap felhívom őket.
-
Narancs
őstag
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy nagybátyám weboldalát az Ultrawebnél regeltük még évekkel ezelőtt (abagold.hu). A Google-ben az általam optimalizált kifejezésre (karikagyűrű Budapesten) benne is van az első 10 találatban, de nem az abagold.hu-s, hanem az abagold.uw.hu-s domainnel szerepel. Ez miért lehet és mit lehet tenni ellene? -
Sk8erPeter
nagyúr
Miért ne? A helyesírás nem csak abból áll, hogy a bagoly szót ly-nal vagy j-vel írod le, hanem az egybeírás-különírás szabályaiból is. Ahogy észrevettem, ennek a szabályaival sokszor nagytudású emberek sincsenek tisztában, pedig nem olyan hű de nagyon bonyolult. Mondjuk engem személy szerint kiráz a hideg az ilyen jellegű hibáktól, mert nagyon slendriánnak tűnik, de ez van, ez már az én bajom.
Röviden: a SEO-sok is lehetnek balf@szok. -
sz.j
nagyúr
válasz
Sk8erPeter #405 üzenetére
Erre én is gondoltam, de mivel a topon lévő oldalak nagy részét általában hozzáértő seosok készítik ezért bátorkodtam élni a feltételezéssel, hogy csak valamilyen trükkről van szó.
(Erről, hogy trükk vagy hiba jó lenne ha egy SEO-val foglalkozó is elmondaná a véleményét)Vagy netán a seosok sem tudnak helyesen írni, ráadásul ilyen nagy számban?
-
sz.j
nagyúr
válasz
Sk8erPeter #403 üzenetére
Tudom, de valahogy énrám is "átragadt" a G-ben megjelenő hibásan kettéválasztott írásmód (gondolván hátha ez is valami seo-s trükk) ...
, mert ha pl. a redőnyszerelésre keresek rá a rangsorolt oldalak nagyon nagy részénél hibásan bár de valamiért külön írták.
-
Paarthurnax
senior tag
válasz
beautifulmin #401 üzenetére
Nem titok.
A munkám röviden:
- on-site optimalizálás (technikai és tartalmi elemzés)
- linképítés
- oldal tartalom generálás (új cikkek, infografikák, videók, egyéb ami havi szinten frissül)
- felhasználói élmény és konverzió optimalizálás
- SEM, azaz fizetett hirdetések (pl. AdWords, Yahoo, Bing, Linkedin)
- web analitika (pl. Google Analytics, Omniture, WebTrends, hő- és scrolltérképek, stb) -
beautifulmin
aktív tag
válasz
Paarthurnax #400 üzenetére
Köszönöm szépen a kimerítő választ, pontosan erre volt szükségem! Te pontosan cégen belül mivel foglalkozol, ha nem titok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Wise (ex-TransferWise)
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- Háztartási gépek
- Parkside szerszám kibeszélő
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nők, nőügyek (18+)
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
- Sony Playstation 4 Pro 1TB SSD
- Nagyon szép állapotban!! Dell Latitude 5400 i5-8365U 16GB RAM 256GB SSD Magyar vbill
- Szép állapot!! Dell Latitude 5300 i5-8365U 8GB RAM 512 SSD Magyar vbill
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Mini PC! I5 10600KF / RTX 3060 12GB/ 16GB DDR4 / 1TB SSD
- Samsung Galaxy S25 / 25 Ultra 5G 256GB - 512GB / - Bontatlan - 3 év gari
- Xiaomi Redmi 13 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- iKing.Hu Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Használt, karcmentes állapotban 3 hónap garanciával!
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest