Új hozzászólás Aktív témák
-
Shade45
senior tag
Ninebot F2 Plus rollerhez keresnék nagy méretű táskát, amibe télire elrakhatom pihenni (tároló nem opció), de a legnagyobb amit találtam ( [link] ) csak 110x21x42, a roller viszont 1143.5 × 570 × 484.
Tudtok esetleg olyan boltot, webshopot, ahol lehet kapni még ettől is nagyobb méretű táskát?
-
polo493
tag
válasz DigitXT #24052 üzenetére
igen tudom ,csak legyen jó rá ,am is tömört akartam ha elkopott volna ,mert legyen kevésbé komfortos ,csak ne legyen defekt azt lehet cipelni ,így le van a gond ,4e km van benne majdnem ,úgy látszik a köves,kavicsos út csak elrágta szép lassan a hátsó gumit láttam hogy kopik ,de hogy be szakad ,javítani sem lehet.
-
-Mosquito-
őstag
Sziasztok,
Akadt egy kis gondom. Alany egy Kugoo G2 Pro.
Kulcs elfordít,start gomb kijelzőn megjelenik az E006-os hibakód. Se világítás,se index,duda,nem mozdul a gép. Műszerfal világít,ennyi.
Viszont,gondoltam egyet és úgy próbaltam,hogy a gázkart maxra letoltam és start gomb. Erre az E002-es hibád dob ki. Majd eltűnik a kód,és minha jó lenne a technika. De semmire sem reagál. (Index,lámpák,duda,nem mozdul. )
Jól gondolom,hogy ez jobbik esetben gázkar,rosszabbik esetben vezérlő hiba?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
polo493
tag
válasz -Mosquito- #24055 üzenetére
igen,de először nézd át a vezetéket nincs-e szakadva megégve.. húzd szét őket nézd meg nem-e korrodált dug össze a akku,vezérlő.. kábeleket hátha ott van a baj ,vagy szál törés valahol ,mérd meg az aksi feszt hogy jó-e az aksi.
[ Szerkesztve ]
-
myckey
veterán
Santi PRO V10...
ez milyen félefajta ?Nem találtam keresőben, sok jót nem jelent
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz myckey #24057 üzenetére
Nekem OKAI és Xiaomi másolatnak tűnik, nagyobb aksival és 500w-os motorral. Kérdés az anyaghasználat. Táv 30-km kb (érdekes hogy kínai webáruházakban 40km-t írnak, pedig ők szoktak lódítani). Probléma lehet mennyire másolat, hogy van e hozzá alkatrész, ha baj lenne, vagy hónapokig, évekig használni se tudod. De ha megveszed, reméljük írsz róla idönként milyen.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
myckey
veterán
válasz dzsidzsas #24058 üzenetére
No!
Nem én, a haver kérdezteÍrtam róla már, kellene nagy embernek roller, hosszabb távra. 30km töltés megint 30km kb.
2m 120kgŐ dobta be, neki máshol mondták.
Itt már ajánlottak a kollégák pár típust.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
IMGM6
tag
válasz myckey #24059 üzenetére
Én nem nagyon értek hozzá, de nekem az adatok nagyon viccesnek tűnnek.
17 kg-os súly/150 kg teherbírás? (benne 500W-os motor, 15 Ah akkumulátor), Szerintem vagy valami különleges nagy szilárdságú anyagból van (de akkor az ár nem stimmel) vagy nagy kamu az egész."És kit szeretsz jobban? Aput vagy anyut? A leges-leges-legjobban Orbán elvtársat!”
-
PociAti
senior tag
-
PociAti
senior tag
válasz Shade45 #24053 üzenetére
Télire szeretnéd elrakni... táskába.
Miért táskába? Nem sok érv szól mellette. Inkább papírdobozba tedd.
Ha nincs meg az eredeti doboza, akkor szerezz egy üres dobozt, azt alakítsd át. (Műszaki áruházakban szoktak tudni adni TV-s, hűtőgépes, stb. dobozt. Nálunk mostanában szereltek fel klímákat, talán annak a dobozában is elférne.) -
polo493
tag
válasz PociAti #24062 üzenetére
lehet eladóm ,jövőre meg vennék másikat dual motorosat ha bejön még a szabályozás akkor tuti le fogom cserélni majd kíváncsi leszek rá mennyire rossz am ,keményre szoktam fújni am is ,van rajta lengés csillapító utána állítok ha kell,azért olyan nagy tragédiát nem várok tőlle
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz -Mosquito- #24065 üzenetére
Megvan a hiba. Az egyik csatlakozó összedugva nem érintkezett tökéletesen. Összenyomva, életre kelt a gép. Reszelővel megigazítottam ,így összébb lehetett dugni. Így már jó.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
polo493
tag
válasz -Mosquito- #24066 üzenetére
Megoldódott ragaszd össze vagy szikszalag biztos ami biztos ha megint szét rázza a kábeleket az út.
-
meri
aktív tag
válasz DigitXT #24039 üzenetére
Értem, köszi. Még egy kérdés: szeretnék egy kulcsos megszakítót bekötni. hogy ne bu.ezálják a rollert, amíg ki vamón kötve (ezen a típuson nincs gyárilag). Ezeket - ha jól látom - lent, a kontrollernél kötik be. Maga az áramkör totál egyszerű: föld (fekete) + a "kulcs" (kapcsoló) két oldala - ezzel kell megszakítani a bekapcsológombhoz vezető pozitív (piros) vezetéket. Gondolom, nagyon elrontani nem lehet... persze figyelni kell a kábel vízmentes bejuttatására is. Jól gondolom?
uff
-
DigitXT
félisten
Jól gondolod, bár kizárólag kulcsos kapcsolót még nem használtam, de igen,
a kulcs része ennyit tud: megszakít egy vezetéket. Amikor már van rajta egy
akkufesz kijelző, meg esetleg kombinálva gázkarral, onnantól érdekesebb.
(Jó 3 éve minden rolleremen - ez kicsit fellengzősen hangzik, de mondjuk azt,
hogy volt 3 különböző, és azok iterációi -, félmarkolatos gázkart használok...
Azt vagy leviszem a kontrollerhez, vagy nem: amikor a kijelzőhöz kellett kötni
az adott funkciót, akkor nem vittem le, hanem fent oldottam meg a dolgot.)Szerk: egyébként nem szeretem ezt a kétszer bekapcsolós dolgot.
A mostani verziómon egy "eFuse" áramtalanítja az egész hóbelevancot, ha a
kapcsolót lezárom, tehát ez tökéletesen védi mindenféle buzerálástól, semmi
sincs feszültség alatt, amíg nem adom rá a "gyújtást". Viszont amint ráadom,
az feszültség alá helyez mindent* azaz működtethetők a lámpák, index, duda,
de még van egy plusz védelem, a "motorleállító" kapcsoló, ami tiltja az ESC-t:
ha az nincs lekapcsolva, persze alapból éled az is, és el lehet indulni a vassal.*: kulcs nélkül csak a töltőport csatlakozik fixen az akkuhoz a hátsó dobozban.
[ Szerkesztve ]
-
Sebaj Fóbiás
aktív tag
Sziasztok!
Találnom kéne egy rollert, de semmi közöm a témához, kb azt sem tudom hol kezdjem (a topik olvasásáig meg némi árukeresős keresgélésig azért eljutottam), mikre kell figyelni, milyen márkákat érdemes nézni vagy épp kerülni, egyéb jellemzők, felszereltségek, üzemeltetés, karbantartás, stb., szóval a segítségeteket szeretném kérni.
186 cm, 100 kg vagyok, így a csak 100 kilóig terhelhetők kiestek és két 45-ös cipőnek kéne hely. 10-15 kilométeres útszakaszok bejárásához lesz használva Budán, jellemzően úgy, hogy tömegközlekedéssel felviszem a legmagasabb pontra, és onnan csorgok lefelé. De ez nem mindig megoldható, illetve később egy kisebb várost (ahol a nullához konvergál a tömegközlekedés) is ezzel kell majd bejárnom, szóval kell kraft, hogy emelkedőn is használható legyen. Árban 150K~250K HUF körülre vagyok belőve mentálisan. Amiket eddig találtam, azok 250 körül voltak, de ha van olcsóbb, hajlandó vagyok érte némi kompromisszumra. Örülnék, ha nem kéne hozzá semmi app, ha lehetne sima rollerként is használni, ha esetleg lemerül (ilyenkor csak a bázisig vissza), és ha minél olcsóbb lenne fenntartása. (Erről pl fingom sincs. Mennyit bírnak pl a kerekek, fékek?)
A topikból szemezgetve a Segway F40I, F40D II és F65I típusok jónak tűnnek, meg néztem (az ára miatt) a topikban ajánlgatott Okai Neon lite-ot, bár ez max 100 kilós, szóval valószínűleg kiesik. A 300W-os, max 600W-os motort sem értem, akkor most 300 vagy 600? Mekkora teljesítmény kell egyáltalán ahhoz, hogy dimbes-dombos terepen, ~110 kiló terheléssel ne legyen szenvedős?
A fenti három Segway mind 700W-os, kb egy árban vannak, (245K, 250K, 265K), viszont a F65I (gyanítom lejtőn hátszéllel) hatótávja 65 km a másik kettő 40-éhez képest. Ez hogy jön ki? Tényleg tud másfélszer annyit, mint a másik kettő? Ráadásul rövidebb töltési idővel? (5 óra vs. 6.5 óra)
A Kickscooter F2 és F2 Plus kb ötvenezerrel olcsóbb, de nem tudom, hogy a 400W mire elég.
Szóval plz, help!
Két bolygó beszélget: - Te, képzeld, Homo Sapiensem van.. - Nem baj, ne piszkáld, elmúlik magától.
-
meri
aktív tag
válasz DigitXT #24070 üzenetére
Köszi! Ez is feszültség-kijelzős, de ettől függetlenül csak 3 drótos a kábele. Ez az eFuse technikailag nagyon érdekes, de a "vezérlést" ennek is egy (kulcsos) kapcsoló kell, hogy adja, ahogy látom. Ha jól értem, az az előnye, hogy az akkut teljesen leválasztja, ami persze jó dolog, de még nem teljesen kristálytiszta, hogy ez pontosan milyen előnyöket jelent...
uff
-
Pano
addikt
válasz Sebaj Fóbiás #24071 üzenetére
Szerintem a fellépő F2 és F2 Plus-nál neked kicsi lenne.
Nekem 42,5-es a lábam, de épp hogy elférek rajta. De még én is azt kívánom lehetne kicsit nagyobb, mert ahogy kényelmesebb lenne, úgy nem elég hosszú.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem is kell több drót oda, lévén az akkufeszt akarod megszakítani vele, és a feszültségkijelző (plusz) lába rá van forrasztva a kulcsos kapcsoló másik felére. Ami extra ilyenkor az a test a kijelzőnek... Az eFuse-nak csak egyik opciója ez a kulcsos kapcsoló, amit most ki is használok, de amúgy simán be lehet csak gombbal is kapcsolni (ahogy egy játékautóban használtam), továbbá képes még "betolásra" is bekapcsolni, és időzítve ki. Ha gyári rollered van, akkor az elektronika nem fogyaszt sokat "kikapcsolt" állapotban sem. Valójában ez egy készenléti állapot, mert a bekapcsológomb nem fizikailag kapcsol áramkört...
Akkor kezdődnek a bajok, ha raksz rá extrákat, pl. kiegészítő világítás(ok), stb. Ami ezeket táplálja (mondjuk egy 12V átalakító), az bizony fogyaszt magában is, és pont nem vesz tudomást arról, hogy most a roller vezérlője épp ki, vagy be van kapcsolva. Szóval ha otthagyod a rollert, eleve magában is merül, de ha épp arra jár vki vicces kedvű, simán fel tudja kapcsolni a kiegészítő lámpád: az kellemetlen!
Magyarán le kell választani. Hogyan? Mondjuk relével. Igen ám, de amíg nincs kulcsos kapcsolód, addig nincs mire kötni a relét. Adná magát, hogy rakd rá a gyári gyújtásvezetékre, csak az meg általában nem terhelhető, így ki is nyírhatod.
Na, ilyenkor marha kényelmes az eFuse, mert az áramtalanít mindent is, szóval nem kell ilyen relés leválasztáson gondolkodni. Amúgy meg biztosíték is. Tehát ha túláramot érzékel, akkor is letilt, ezzel megakadályozhat egy zárlatból fakadó tűzesetet... bár az is igaz, hogy ha zárlat van, akkor olyan nagy áramok indulnak meg, hogy a BMS-nek is kutya kötelessége (lenne) megszakítani azt...
Ui: a legtöbb "aftermarket" eBike vezérlőnek van "gyújtás" bemenete, amire ha akkufeszt kapcsolsz, a vezérlő bekapcsol, ha elveszed, akkor ki... Tökéletesen kompatibilisek a kulcsos kapcsolóval ezáltal. De mondjuk egy VESC nem ilyen, annak nincs ilyen bemenete. Azt bekapcsolni egy sima kapcsolóval lehet, ami a testre zárja az adott bemenetet. Na és ezt megcsinálni nem triviális. Én pl. relét használtam erre a célra, ami teljesen jól működött, egészen addig, amíg el nem kezdett ugrálni a dobozban a rossz utaknak köszönhetően... Sajnos egy relé az mechanikus szerkezet, ütésre szétugrohat benne a kontaktus, s hiába áll helyre kb. azonnal, ahogy visszahúzza az elektromágnes, egy kis kihagyás is elég a VESC újraindulásához. Mondanom sem kell, hogy ez igen kellemetlen... Na erre adott nekem tökéletes megoldást az eFuse... szóval ha valaki VESC-et használ, nem gombbal akarja kapcsolni/nem akar relézni, nincs mese, áramtalanítani kell. Opció lett volna a szilárdtest relé, bár az meg pont testet kapcsolni nem szeret.
[ Szerkesztve ]
-
elder troll
senior tag
F2E-n lehet garanciavesztés nélkül aktiválni a tempomatot?
Lenne jó árban egy helyben, de a tempomat hiánya problémás a nyomi kezem miatt, gyakorlatilag egy vallatós kínzással érne fel nálam. -
addikt
Ezt átnézted már?
Ekkora súlyhoz minimum 350W-os rollert nézz, pláne dimbes dombos úthoz.
F40, F40i, esetleg D38.F40 már nincs, F40i nem kapható, az F40D meg német verziós, olyat ne vegyél, az csak 20km/h-val megy, nem 25-el.
Használtan egyébként F40, D38 130ezer környékén szokott lenni, annyit megérnek.Az F65i az 48V-os, ezért erősebb, ill. ezért nagyobb a hatótáv ugyanakkora méretű akksival. És azért töltódik gyorsabban, mert kisebb az akksi mérete, igy rövidebb idő alatt tölthető fel. Az amúgy egy nagy roller, szélesített a trepnije, még a G30-nál is nagyobb:
Ami a teljesítményeket illeti, a táblázatban össze tudod őket hasonlítani, amiket néztél, azok nem 600, meg 700 Wattosak, csak ahol az adatlapot nézted, a peak értéket írták ki - mivel az jobban hangzik.
Viszont inkább 400, 450W-os rollert keress. Az F2 sorozat pl. Ilyen.
Vagy ott a G2, ez a G30 utódja.DHGateről a G30 ~230ezer. Ez ráadásul global verziós, (G30P), 25 helyett 30-al megy alapból.
És a G2 is beszerezhető DHGateről kb annyiért, amennyi a kereted. Ez is global verziós, ez meg 35-el megy alapból 25 helyett.
Ezek a legnagyobb pálcikarollerek, ha ennél nagyobb kell, azok már nem pálcikák lesznek.
Kugook például.Esetleg még Inmotion S1, szintén nagyobb méretű roller, 52V-os rendszerű, 500W-os motorral, lengéscsillapítókkal, szintén DHGateről.
Okai hiába olcsó, meg jó roller, az csak 300W-os, ekkora súlyhoz inkább ne vegyél ilyet. Illetve ha nagyobb trepnivel keresel rollert, akkor az Okai pl Xiaomi méretű.
Az F2 sorozat is ugyanakkora, mint az F40.G30, Inmotion S1, F40, Pro 2, Mi 3 méreteik:
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #24077 üzenetére
48V-os [...] ezért nagyobb a hatótáv ugyanakkora méretű akksival.
Mit értünk méret alatt? Ha fizikai méretben ugyanakkora akkuk, akkor egy
36V-os nagyobb kapacitású lesz, és bár Wh-ban egyeznek, mivel lassabb
az egész hóbelevanc, a hatótávja a 36V-osnak lesz nagyobb, pláne, ha az
akkut is jobban kíméli, mivel csak ugyanannyi ampert kér, ha gyengébb.nagy roller, szélesített a trepnije
És ez még pálcika? Komolyan érdekel a nevezéktan. Meddig pálcika a
pálcika. Az enyémet is nagyra nőtt pálcikának aposztrofálom: jogosan?a peak értéket írták ki - mivel az jobban hangzik
Nem jobban hangzik, hanem abból pont lehet, habár sajnos elég pontatlan
elképzelésünk, hogy milyen erős lehet az adott roller. A névleges érték az
valami vicc: maximum a rendőrt érdekli, hogy papíron mit tud a vas...
Össze akarsz hasonlítani két rollert. Ha papíron tök egyformák, miközben,
amúgy tudod, hogy az egyik csúcsban benéz 1000W-ba, a másik 600W...
Nyilvánvalóan eltérő menettulajdonságaik lesznek, hegymászás, gyorsulás
tekintetében. Végsebességre mondjuk pont nem lehet ebből következtetni.ha ennél nagyobb kell, azok már nem pálcikák
Önmagában azért, mert nagyobbak? Vagy azért, mert felfüggesztésük van?
Esetleg azért, mert nehezek? (Kugoo valóban viszonylag nehéz, aláírom.)Sebaj Fóbiás: ha emelkedőn akarsz menni, oda dupla motor ajánlott... Meg
lehet csinálni persze egy motorral is, csak akkor úgy kell méretezni, és/vagy
kompromisszumot kötni a használhatóságban. Használható-e még, ami csak
10 km/h körül vánszorog, vagy mondjuk emelkedőn is szeretnél ~20 km/h-t?
Utóbbi tisztán teljesítménybeli kérdés, és ott válik el a búza az ocsútól.
Hasonló paraméterekkel rollerezem, tud menni a vas 40-et is emelkedőn, de
ahhoz kell jó 2000W, amit azért átlag pálcika nem fog tudni leadni: ez ilyen...
És itt nem nagy emelkedőt mondok, hanem 5% körül. 10%-os szakaszon ez
is elkezd lassulni, mert oda kevés 2000W ekkora tempóhoz: tisztán fizika.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #24078 üzenetére
Ezt meg csak úgy itt hagynám, amikor látszólag ugyanakkora akku,
G30D és G30 Max, csak ugye a műanyag burkolat alatt kicsit más.
Szerk: sőt, lehet, hogy G30LD, mert azt mondta a srác a videójában,
hogy rövidebb a taposó, mint a rendes G30. (De azért ez a 10s4p vs.
10s6p elég mókás ugyanabban a dobozban. 10.2Ah mondjuk nem a
világ, éppenséggel lehetne 14Ah, nagyobb kapacitású cellákból. Bár
úgy néz ki elterjedt lehet a félreértés, hogy csak amiatt, mert kisebb
kapacitású a cella biztos nagyobb áramot tud. Nem biztos sajnos.
Ugyanúgy, ahogy a 15.3 is lehetne több. Minap kaptam priviben egy
olyan képet, hogy 10s2p akku, 5.1Ah. Gyári. A hajam eldobtam.)Szerk: az is egy Ninebot volt, úgy tűnik 2550-es cellákat használnak.
Simán lehet, hogy Samsung 26F. Akkor nesze neked terhelhetőség...
5A se kevés, de a 35E pl. hivatalosan 8A. Nagyobb kapacitás mellett.Bár az is lehet, hogy LG M26, akkor meg 10A, ami jobban hangzik.[ Szerkesztve ]
-
sirarcheer
senior tag
Sziasztok!
F2 Pro rollerem féklámpa búrát sajnos véletlenül letörtem és elhagytam.
Rendeltem cserealkatrészt, de nem találok leírást hogy hogyan kéne kicserélni.
Egy hasonló videó van F és D rollerekhez de ebben még ovális a féklámpa nem pedig az új lekerekített négyzet.
Tudtok segíteni, hol érdemes keresni egy leírást vagy videót?
Segítséget előre is köszönöm.PSN: sirarcheer
-
sniphoe
aktív tag
Sziasztok! DHGate-ről tervezek rendelni egy Segway G2-t. Esetleg valaki tud kupont rá? Köszi!
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
Sebaj Fóbiás
aktív tag
Huh, köszi mindenkinek az infókat!
A 20 km/h, meg az emelkedőn 10km/h nem akkora probléma, illetve vállalható (kényszerű) kompromisszum. A ~250K-s keret eléggé behatárol, ahogy látom.
Szóval perpill az F65i áll nyerésre a trepni mérete miatt, hogy legalább kényelmes(ebb?)en elférjek rajta. Kár, hogy tömlős a kereke..
Lehet ezt/ezeket lábbal hajtani, ha lemerülnek?
Két bolygó beszélget: - Te, képzeld, Homo Sapiensem van.. - Nem baj, ne piszkáld, elmúlik magától.
-
DigitXT
félisten
válasz Sebaj Fóbiás #24083 üzenetére
Miért kár, hogy tömlős a kerék? Mihez képest kár? Tömör gumi marha jó,
hogy nem tudsz vele defektet kapni, de felfüggesztés nélkül agyhalál vele
menni... Tömlő nélkülihez képest érthető, bár ha olyan a felni, akkor azért
meg lehetne játszani egy szelep + gumi cserével a tubeless váltást.Ui: azt nem tudom, mennyire kényelmes az F65i-t lábbal hajtani, általában
viszont igen, lehetséges, teljesen jól gurulnak. (Nyilván nem olyan jól, mint
egy csodacsapágyas, kemény kerekű hagyományos roller, de azért okés,
ráadásul ha meglököd azt a 22 kg-ot, viszi valamennyire a lendület is...) -
szapor_v
csendes tag
Sziasztok! Hozzám került javításra egy xiaomi scooter 4. Szervizben érvénytelenítették a garanciát beázásra hivatkozva, szétszedve láttam, hogy valóban került nedvesség a motorvezérlő környékére, de nem hinném, hogy ez okozott problémát, mert elég minimális ami bele került és az elektronika is elég jól nyakon van öntve szigeteléssel víz ellen. Odáig sikerült eljutni vele, hogy 10es hibát ír és 1 hosszú 4 rövid csipogás van. Kis utánajárás után kiderült, hogy ez a hiba akkor van ha a műszerfal és a motorvezérlő nem tud kommunikálni egymással. Az összekötő kábelt kimértem, nem hibás. Lehet, hogy a motorvezérlő a hibás vagy esetleg a kijelző? Milyen módon lehetne megállapítani, hogy melyikkel van a probléma?
Üdv.: Viktor -
addikt
válasz Sebaj Fóbiás #24083 üzenetére
Lehet, de nem bírod sokáig úgysem, mert ezek nem a föld felett vannak centikkel, hanem 10 centivel felette, és marha kényelmetlen így hajtani.
Pláne egy húsz kilós rollert mire meglöksz, el is fáradsz bele, nem olyan könnyű ezeket löködni, h "belendül, azt megy magától", szerintem DigitXT csak ironizált.Igen, az F65i az sajnos nem zselés kerekű. Talán így próbálták a költségeket kordában tartani, ezért döntött a Segway így.
Hát az emelkedőn a 20km/h az tényleg nem gond, de a 10 az hidd el, h bosszantó. Olyankor már majdnem eldőlsz oldalra, annyira lassú. :/
Nem tudsz esetleg kipróbálni amúgy rollert? Akkor már látnád, h egy G30 pl hogy viselkedne, mennyire erős, mennyire kicsi/nagy neked.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
Peaceliker
őstag
Na végre elkelt a dualtron city. És ugye már nem rollerezek... Szóval most ez a kettő jött
G30 egyből kapott shfw t meg 55A-t (fázis áram elvileg, amúgy elvileg 30 fölé nem tud menni) zero start és így már majdnem élhető, de nem... Ha minden jó jön bele 48v 20ah
Aztán fene tudja hogy tovább. Van nálam még 1 motor, szóval lehet dual lesz, csak fék része maceraWildWheel pro meg régóta piszkál, de ez is akkora vár, ez nem tuning miatt hanem, hogy éljen
Melyik gép marad még nem tudni. G30 monorimel és levegős telokkal azért legalább rugózik... Wwp hát.... Ráfogni is nehéz hogy az ér valamit az a 2cm utat járó spirál rugós móka
De dual gyárilag, érdekes gép, tetszik.
Na de majd elválik"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz DigitXT #24079 üzenetére
Ez G30L akkuja.
A G30D és a többi G30 egyaránt 15Ah-s, a G30L a kisebb trepnis, kisebb akksis verzió. (G30LD, G30LE, G30LP)
Nincs beépített töltője, mint a G30-nak, ezért rövidebb a roller pár centivel, így az akku ugyanakkora dobozban van, csak ahogy látod, kevesebb cella van benne.Ennyivel is jobb a G30, h ki lehet a beépített töltőt szedni, és mehet a helyére még cella, ezért fér 25-30Ah a G30-ba.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Peaceliker #24088 üzenetére
Ugyan már, 21700-as cellákból 30Ah is belefér, az alá ne is add.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #24091 üzenetére
Mértem, elég sokat kell magasítani 21700 hoz, sőt még lehet 18650 is igen passzos. Nincs kedvem azt az alu sínt kivágni.
Illetve 20ah is sok, csak amperek miatt kell annyi. Bár az tény hogy 21700 ból több amper jönne ki.
DigitXT kollégánál lenne is egy kész pakk, csak 13s6p szélességben nem fér be sajna. Új pakkot építetni vagyonokért meg nincs kedvem. Még 60v ugrott be de ahhoz már vezérlő mod is kéne amihez lusta leszek"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Peaceliker #24092 üzenetére
Igen, az alu sínt ki kell vágni.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
polo493
tag
válasz szapor_v #24085 üzenetére
Nézd át a kábeleket csatlakozók pineket hogy össze érnek rendesen nem-e mozognak kontakt sprayt fújd át ,ha van valami gyors kötözö ami össze nyomja a kábeleket a kijelző és vezérlő között szedd le ,esetleg szál szakadás,reseteld a gépet, kijelzőt szedd szét hátha belül van kosz oxidácio víz miatt, próbáld meg ezt ha ilyen a kábel
https://youtu.be/hrl4yS0pqYo?si=NnBGtPbZ-QKHdmkt[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
Sziasztok. g30mon ma vettem veletlenul eszre, hogy az elso sarvedo kilazult, kicsit mozog jobbra ballra, amugy tunetmentes, teljesen hangtalan. Kozeli bringaszervizben meg tudjak huzni, vagy bonyolultabb annal? Egyaltalan erdemes vele foglalkozni?
-
H2o-pok
aktív tag
Üdv
Páromnak van egy okai neon lite, 85km van benne. Augusztus végén fullra töltve lett elrakva. Most ránéztem 35% ra merült, igy feltöltöttem, de 95% nál a töltő zöldre vált, és nem is tölti tovább. Appban diagnosztika ok, töltöttség 100%. Csak kiváncsi vagyok. Szerintetek ez miért van? -
tknof1871
őstag
válasz Thunderzolee #24046 üzenetére
Üdv!
Az a kérésem, aki ért a rollerekhez ossza meg a véleményét. 150k nagyon sok pénz. Rosszat nem akarok venni.
A paraméterek alapján a Segway F25E került az érdeklődésem középpontjába. Még nem vettem meg. Árukereső szerint 148 890 Ft-tól indul az ára. 150k-nál, ha lehet, nem szeretnék drágábbat venni.
Ez egy link az Árukereső-re az F25E-re.Csak Segway-t néztem, mert egy videóban azt mondták, ez a rollerek Toyotája.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a, fele a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
Felezve a hatótávja 12 km.
90 kg-nál kevesebbet kéne szállítania a rollernek. (Az én tömegem felöltözve, 5 kg hátizsákkal, maximum 80 kg. 180 cm testmagasságot éppen nem érem el.)
A legkomolyabb hatótáv kihívás 12 km. Néha másik városba kell utaznom vonattal. Részletezve:
3 km rolleren, 1,5-2 óra utazás vonaton, 2x3 km rolleren, 1,5-2 óra utazás vonaton, 3 km rolleren.
A Déli Pályaudvartól az út kb. fele emelkedő. Fogalmam sincs hány százalék lehet az emelkedő. Konkrétan a Déli-tól a Városmajor u.-on fel a Szilágyi Erzsébet Fasorig.Akkumulátor töltéséről. Életszerű, hogy ha 1 órát tudom tölteni a rollert az +3 km hatótávot biztosít?
A töltő 71 Wattos. A vonatokon ki lehet venni 71 Wattot a konnektorból?Vízállóság. Esőben is használhatom a rollert? Az elképzelhetetlen, hogy elutazok egy másik városba. Ott elered az eső. Én meg ott hagyom és hazautazok.
Ha az eső probléma, akkor megoldhatom, ha az illesztéseket szilikon zsírral kenem be? Vagy Gorilla Tape-el leragasztom?
Balesetek, elesés. A youtub videókban azt mondják fontosak a védőfelszerelések, sisak (ajánlott a teljes arcot védő motoros sisak), mások még hozzáteszik a motoros kesztyűt (a protektoros fajtát), térd- és könyökvédőt. Mert előbb utóbb az ember el fog esni a rollerrel. A roller tényleg ennyire veszélyes, hogy idővel mindenki elesik?
Régen volt egy balesetem, sérült a koponya, több helyen sérült a gerincem. Újra megtanultam járni és kerékpározni. 20 év alatt nem estem el kerékpárral és nem használok védőfelszerelést. Viszont a gerincem már maradandóan károsodott. Egy újabb baleset súlyos következménnyel járhat. Károsodott gerincre szerintem nem is létezik protector. (A munkagépre is elvették a jogosítványom.)
Van rá megoldás, hogy a Segway F25E roller cipelje a hátitáskát? A kerékpáron se veszem a hátamra. A csomagtartóra teszem. Próbálom minimalizálni a gerincoszlopra nehezedő terhet.Esetleg ha van valaki, aki hozzám hasonlóan, egészségügyi okokból használ rollert, mert sérülés/betegség korlátozza, megoszthatná a tapasztalatait.
Nekem gyalogolni kicsit nehezebb, a kerékpáron az úthibák kellemetlenebbek. A roller kereke kicsi. Videókban azt mondják eleve behajlított térdekkel kell állni, hogy a rázkódást elnyeljék a lábak.
Láttam videókat amikben teleszkópot szerelnek az F25E-re. Ez mennyiben változtat a rolleren utazás minőségén?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
H2o-pok
aktív tag
Erről tud valaki valami infot? Mit tud,mennyi lesz az ára,stb. 😀
-
Streetwise
újonc
Sziasztok!
Pár napja vásároltam egy vadi új Kukirin G2 Max-ot, viszont töltési problémáim vannak.
A roller eddig tökéletesen működött, viszont tölteni, vagy nem tölt, vaaaagy eléggé hektikusan. Egy jóbarátom lakásán stabil aljzatból nem volt hajlandó tölteni (töltőadapter ledje folyamatosan zölden világított, holott a roller kb 20% naftán lehetett, legalábbis ezt jelezte a fedélzeti panel.) Szerencsére még pont kiértem vele a debreceni vasútállomásra, ott vonatra fel. A vonaton aztán a büfékocsi egy konnektorában viszont a töltő AZONNAL életre kelt, és így egy bő 1:45 percet tudtam egyhuzamban tölteni a gépsast, amivel így végül hazajutottam.
Idehaza aztán megint ugyanaz a nóta: töltő bedug, minden oké, rollerre rádug - és nem tölt. Töltőadapter ledje folyamatosan zöld, holott a roller olyan 25-30% nafta között van valahol.
Próbáltam a neten utánanézni a problémának, viszont sajnos nem vagyok annyira műszaki beállítottságú, hogy nagy magabiztossággal ki tudjak méregetni dolgokat és nincs is itthon hozzá felszerelés. Illetve nem biztos, hogy ezek után én magam meg szeretném -e bontani a trepnit, hogy hozzáférjek az elektronikához. Viszont visszaküldeni azért nem szeretném - gar ide vagy oda - , mert dobozban 36 kg a jószág és külföldről rendeltem, szóval a gatyám rámenne a szállításra. Abból a pénzből már vagy én csinálom meg valahogy, vagy szervíz. Viszont nincs ötletem egyelőre, hogy mi lehet a hiba.
Amire valamennyire gyanakszom, az az aksi biztosítéka. YTube-on láttam egy videót, ahol szinte pontosan ugyanezen problémára, ráadásul szintén egy Kukirin rollernél (csak a típus volt más) az oldotta meg az úriember gondját, hogy kivette a roller aksija elől a kis biztosítékot, direktben kötötte a belső töltőkábelt, és láss csodát - neki megjavult a rendszer.
Lehet hogy nálam is ugyanez a probléma? Vagy valami más? Aki ért hozzá, és volna 1-2 perce válaszolni, annak előre is megköszönöm a segítséget! -
Peaceliker
őstag
válasz Streetwise #24099 üzenetére
Töltő aljzat (most hogy rolleren vagy töltőn jó kérdés) gyanús nekem
"Oh my Goa'uld!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xbox Series X|S
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Robogó, kismotor
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Energiaital topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen