Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Ezt a képet én is láttam, de azt hittem valami német szaküzlet.
A cégemnél hasonlót akartak, h a rollereket majd így összecsukva kell eltenni. Szerencsére megértették, h ezt ne olyanok döntsék már el, akik nem használnak rollert.
Sok ember sose csukja össze, plusz sáros/koszos, plusz némelyik nagyobb dögnehéz ahhoz, h emelgesse az ember. :/[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Igen, közben néztem, egy "terem".
Érdekes, azt írták, h a nem leláncoltak között gyakori volt a lopás.
Hát gondolnám, h az ilyen helyeken minimum van kamera, már csak azért is, h ki lehessen tenni közszemlére aki erre vetemedik.
Gondolnám, h az ilyen helyeken azért nagyjából ismerik egymást az oda járók. Eszembe nem jutna pont ott lopni olyanoktól, akiket ha máshogy nem is, de látásból ismerek.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Dareiosss #19536 üzenetére
Nem kell vámot fizetni, ezek EU-s raktárról jönnek, a G30 pl Lengyelországból.
Teljesen megbízható oldal, Napidroidon is szokták linkelni.Ha garancia-mániás vagy, akkor viszont ne onnét rendeld, mert hát nyilván macerásabb a gari esetleges intézése.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Peaceliker #19546 üzenetére
Ja értem, személyesen nem lehet elmenni a rollerért. Hardveraprón még elmegy az előre utalás, de Jófogáson ki az a marha aki egy ilyenbe beleugrik?
Bár a kérdés költői, tudjuk, h vannak ilyenek.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Mi az a V3$ level?
DHGateen level V3$ tag lettem.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz j_szilard #19578 üzenetére
Vidd be hozzájuk, vagy bármelyik másik rolleres szervizbe:
rollex.hu/Szoftveres-modositas-xiaomi-ninebot-rollerJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz PociAti #19577 üzenetére
Nem nyitottam meg a cikket eddig, de most végignéztem.
A "Jövő Mobilitása Szövetség" az miféle gittegylet?
Miért ilyen idiótáktól kérnek tanácsokat?Első pontjuk a javaslataik között:
"1
Azt szeretnék, hogy 25 kg alatt számítson egy elektromos rollernek kinéző eszköz elektromos rollernek, efölött segédmotoros kerékpárnak. Feltétele lenne még az elektromos roller státusznak, hogy az eszköz összecsukható legyen, ne legyen rajta ülés, és állóhelyzetből csak lökésre induljon el, tehát pusztán gázadásra ne. A közösségi rollerek kivételt jelentenek, ezek más típusú igénybevételre lettek tervezve, mint az elektromos roller kategóriába sorolhatók."Mi ez a súlyhatár bxromság?
Kerékpároknál is van súlykorlát?
Miért, a bicikliutakra nem lehet 25kilónál nehezebb rollerral/biciklivel rámenni?
Hogy jön ez ide, h milyen a roller súlya?
Nem txkmindegy a roller súlya, wazz?!Lökésre indul, vagy nem kell meglökni, nem mindegy?! Kifejezetten hátrányos egy 20kilós rollert lökdösni, főleg emelkedőn felfelé.
Ahol nincs bicikliút, és az út szélén kell haladni, de keresztezödésekben meg-megállni, ott mekkora szivás tud lenni, h feltartom az autósokat mire belökdösöm a szxromat, hát inkább gombnyomással indulok, azt pillanatok alatt felveszem a forgalom ritmusát, nem tartok fel senkit.Bérelhető elektronos kerékpároknál is pont ezt rühelltem, h nem bírja elindítani a bicajt az ember, mert pl a pedálokat nem lehet olyan irányba állítani, h egyből taposni lehessen, ha épp úgy sikerült megállni vele, h rossz szögben álltak a pedálok, egy örökkévalóság volt egy-egy kereszteződésből kikecmeregni, pláne, h dögnehezek az ilyen bér-biciklik, alig akartam megmozdulni induláskor, mire felgyorsultak értelmezhető sebességre, azt közben meg minden körülöttem levő autós azt nézi, h mit bénázik szerencsétlen bicajos...
Párszor használtam, aztán visszaadtam a kártyát inkább (a cégünk adott ingyen használható kártyákat ha igényelt valaki).
Txmindegy, hány kiló a roller, forgalomban az úton haladva kereszteződéseknél szívás belökdösni a Xiaomit is, teljesen mindegy, h 3 vagy 5km/h-ra kell lökni.
Minek ilyen szabályt beletenni a szabályozásba?
Nem teljesen mindegy, h ki hogy indul el a rollerrel?Az összecsukhatóságról elmondtad te is már.
Nem hiszem el, h ilyen ostobaságot képesek beleírni egy jogszabály-tervezetbe.Az ülés meg megint számomra nincs jelentősége, ha valaki akarja, had használja.
Ugyanez a Wattról is a véleményem.
Már most rengeteg a 300 helyett 350W-os, de 25km/h-s roller, és most is fognak érkezni még 25-re korlátozott, de nagyobb teljesitményű rollerek.
Tökéletes példa az enyém is:
Átépitve 48V-ra, megfelelő méretű akkupackkal az eredeti 350W-os motorral 50-55-ig tudok felgyorsulni.
Lehet, h többet is menne, de még nem voltam olyan hosszú útszakaszon vele, ahol tovább is tudtam volna hajtani - nem mintha akarnám.
Mindenesetre ezek alapján teljesen felesleges a Wattokat korlátozni, nem attól függ a roller végsebessége.
Ha akarok, tudok 25-el menni, vagy többel is akár a mindössze 350W-al is.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
Üdv!
Dualtron mini
Miért nem ajánlott roller ez?
Egy hirdetésben volt kint.
És a kommentek között volt, h ez pont olyan Dualtron, ami nem ajánlott.
Miért?
Adatlap alapján inkább txk frankónak tűnik.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz torogyuri #19621 üzenetére
Én is így szoktam vinni.
Mindegyiket.
Egyik kezemmel kormányoszlopnál, másikkal a trepni peremét fogom hátul.
Némelyik rollerünkek annyira szoros a kormánynál az összecsukó mechanika, h kézzel jóformán le se tudom a biztosítófület hajtani.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Peaceliker #19623 üzenetére
400-ért van kint, két fékes, a legnagyobb akkupackkal.
Azt hittem ár/érték arányon kívül valami más baja van.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Peaceliker #19627 üzenetére
Ja, nem akartam megvenni, csak kiváncsi voltam, h miért nem ajánlott roller.
Azt hittem valami konkrét gond van ezzel a típussal.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz kzse83 #19632 üzenetére
Az egyiken zselés gumik vannak, a másikon belső gumis kerekek.
A dobfékes is jól fog, emiatt sztem nyugodtan választhatod azt. Ezek miatt kerül kevesebbe a D sorozat, plusz az akksik is érdekes méretűek.
F40-ben pl ugyanakkora mint az F30-ban, ill a D38-ban.Ennyiért viszont már vehetsz G30-at is, vagy Inmotion S1-et. 190centihez nem árt egy nagy roller.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz pescara #19671 üzenetére
Jól hallotad, a Pro 4 még új, nincs hozzá semmi.
G30 meg régi, elterjedt.
És hátsó kerekes, ami el is döntheti akár a kérdést.
Hogyhogy olcsóbb?
Pro 4 300körül van, G30 meg 230-240ezer, az aktuális Euro árfolyamtól függően - mármint DHGateen; máskülönben nem éri meg megvenni.
Pro 4 addig érte meg, míg az Auchanben ~190 körül adták.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz pescara #19677 üzenetére
Athénba nem lehet DHGateről rendelni?
A Xiaomi nem jobb.
A kettő közül sztem azt kell venni, amelyik árban jobb, és ez a G30.A Pro 4 csak akkor érné meg a G30 helyett, ha olcsóbb lenne.
Hatótáv egyébként a hirdetett 55km helyett csak 45km. Ezt is hozzászámoltad? A roller dobozán csak 45km hatótáv szerepel. Az akksija ugyanakkora, mint a Pro 2-ben van, így kb annyit is megy el. (~35km)
Azért a G30 picivel többet tud.
Ráadásul a global verzió (G30P) alapból 30-al megy 25 helyett. Hosszabb utaknál jól jön, ha hamarabb odaérsz valahová a nagyobb sebesség miatt.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz pescara #19646 üzenetére
Na a G30LE tipikusan az, ami idehaza pont annyiba kerül, mint DHGateről a G30P.
Akkor meg már inkább a teljes G30-at veszem meg, nem a "butítottat".
Ennyi erövel egy F40, D38, Pro 2 is kb ugyanezt tudja. Vagy ha a Pro 4 ugyanennyi lenne, akkor kb egálban lenne a tudásuk.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz pescara #19680 üzenetére
A G30 kb a legnagyobb a pálcikarollerek között, ezt most a Pro 4 is tudja már.
G30D német verzió 20km/h
G30E EU verzió 25km/h
G30P global (USA) verzió 20mph20mph =~ 30km/h
Az L verziók (G30LD, G30LE, G30LP) pedig ezeknek a kisebb akkus verziója (picit rövidebb, és a platni is rövidebb), 45km-es hatótávval.
Nekem volt/van rajta tempomat, bár én nem használom.
Arrafele nem akciózzák a Pro 4-et?
500 Euro körül már megérné.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Tomi881 #19694 üzenetére
A 100kiló nem feltétlenül a mechanikára vonatkozik, az bírni fogja, inkább a motorerő az ami kevés ilyenkor, mármint a 120kiló mozgatásához. Ezért írtak rá 100kilót.
Hát ha a Pro 2 is használható volt ezekkel a sebességekkel, akkor a G30 jobb lesz, mint a Pro 2; de hát nyilván az F65 újabb már. Erősebb motor, indexek.
Sztem a G30 csak DHGateről éri meg, a hazai ára az túl sok érte, annyit nem ér. Akkor inkább valamelyik keveset használt példány a Hardverapróról.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz pescara #19693 üzenetére
Hát 50 Eurot megér a nagyobb akksi, meg főleg a hátsó kerék hajtás.
Az jó ötlet volt egyébként, h kipróbálnád. A G30-nak bér roller verziói is vannak, sokkal nagyobb akkupackkal.
Utána már el tudod dönteni, h megfelel-e ergonómiailag, ill. motorerőben.DHGateről nem tudod megrendelni?
600Euro alatt maradnál vele.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Tomi881 #19694 üzenetére
Ha a hazai árát nézem a G30-nak, akkor ~400ezerért az F65 nem sokkal több már, de legalább erősebb a motorja, 48V-os,
szélesebb a trepnije, és beépített irányjelzők is vannak rajta.
Ez utóbbi egy nagyon jó dolog, ezt hiányoltam a Pro 4-ről is, h igazából a nagyobb méreten kívül semmit se tettek hozzá a pálcikaroller státuszhoz, pedig a helyzetjelzők szerintem nagyban hozzájrulnának a rollerek elleni közutálat csökkenéséhez.Van ahol nincs bicikliút, úton kell haladni, és ott nagyon jól jönne, ha lehetne indexelni, látná a forgalom többi résztvevője, h mégis mit tervez a rolleres.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz akerbis #19750 üzenetére
"A specifikáció amiket írnak a jellemzésben jól hangzanak"
Nem hangzanak jól.
Ez egy 24V-os roller; nagyon erőtlen. Kisgyerekeknek való.
A jelenleg futó pálcikarollerek 36V-os rendszerűek. Ez kell hozzá, h normálisan lehessen használni.
(48V-os rollerek meg felmennek az emelkedőkre is, és 40-50-el tudnak menni.)És egy jótanács:
NE vegyél 250W-os motorral rollert, akármire is akarod használni.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz akerbis #19752 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz akerbis #19753 üzenetére
Használt rollernél a megtett km-eket érdemes megkérdezni, illetve a töltési ciklusok számát.
Ezeket 10-15ezer km-re tervezték, párszáz km az semmi.
Ugyanígy az akkumulátornál is: néhánytíz töltési ciklussal még szinte új a roller, kb 500 teljes ciklus után még mindig 70%- osnak illik lennie az akksi kapacitásának.Használt árak:
Mi 3: 120-150ezer
Pro 2: 150-170ezer
F30: 160ezer
Ilyesmik. 50ezerért nem lehet rollert venni.
Az Essentialt nem ajánlom, hiába lenne elég a 10km-es hatótáv, meg a 20km/h-s sebesség.
Bár végülis ha 80ezer körül találsz egyet, megveszed, még az is lehet, h beválik.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz csinti73 #19756 üzenetére
Az egyesről van ismertető youtubeon.
Az az izéjük ezeknek a ritka rollereknek, h mi van ha meghibásodik valami? Van hozzá alkatrész? Tuti?
A Segway, Xiaomi rollerekhez azért többnyire bármelyik rolleres szervizben adnak a polcról bármit.
DE pl a Mi 3-hoz, ami kb egy éve van a piacon, még mindig nincs "bármi", nem beszélve a Mi 3 Lite-ról, amit kb fél éve adtak ki.Mert sajna ez úgy van, h beviszed a noname rollert a szervizbe valami hibával, ők szétszedik, megállapitják, h mi a baja, pl vezérlőcsere, mert ismeretlen van benne, nem tudnak hozzá mit csinálni, ajánlják, h tegyünk bele másikat, amit meg már drága javîtásnak tartasz, ezért nem kéred, és akkor a két órányi munkadíjat sem akarod kifizetni, amit azzal töltöttek, h szétszedték, ill. kiderítették a hiba okát..
Mert a legtöbb noname roller tulaj úgy gondolja, h azt szerintük nem kell kifizetni...
A megoldás meg pár ilyen eset után az, h inkább be se veszik javításra az általuk nem ismert rollereket.Inmotion S1? Azon is van lengéscsillapító, ami elég jó is rajta.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Reggie0 #19770 üzenetére
Nem, de a 36V-os akkupackból nem lehet annyi Ampert kiszedni, ami kell ahhoz, h ne 13-al, meg 17-el vánszorogjon felfelé az emelkedön a roller.
Ha nincs teletöltve a 36V-os akkupack, akkor halott ügy emelkedőre menni vele, míg egy 48V-os akksi még ha félig van, is használhatóbb.
Nyilván sarkitottam most ez utóbbi mondatban, de ettöl még a pálcikarollerek nem lesznek az emelkedők bajnokai. :/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz akerbis #19778 üzenetére
A lista nem az ajánlott rollereket tartalmazza, pusztán tájékoztató felsorolás, h átlátható legyen a különbség az egyes modellek között azoknak, akik nem ismerik a termékpalettát.
Ezeknél drágább rollereket nem is tartalmaz, ezért nincs rajta az E-Twow sem.(Kérdésedre a válasz: a 250W-os Xiaomik is ugyanolyanok, mint más gyártók 250W-os modelljei.)
Amit kinéztél az meg miért nem képes beleírni a hirdetésbe a típust?
Nincs olyan túl sok féle, h ne lehessen feltüntetni.
A trepni alján oldalt rajta van, ha esetleg nem tudja.
Ennyiért mondjuk mindegy, végülis 2km-re megteszi.Ami a vízállóságot illeti, használhatod esőben is.
Fröccsenő víz ellen védettek. De ahogy feljebb írták, csak korlátozottan, szóval nem árt óvni a víztől.
Ha nagyon alapos akarsz lenni, szilózd ki a kábelek kivezetésénél a réseket, illetve a kijelzőre vegyél egy fóliát, vagy ragaszd le celluxxal, a gombnál be tud ázni.Rásegiteni amúgy is rá kell, be kell lökni, h elinduljon. Utána meg már nem fogod lábbal hajtani, mert kényelmetlen, mivel nem a föld felett van pár centivel a taposó, mint a lábbal hajtós rollereknél.
Amikor megveszel egy új rollert, párosítani kell az applikációval, különben nem is lehet használni.
Az appban lehet pl állitani, h a lámpa folyton égjen, vagy csak ha belapcsolod, vagy gázelvételkor automatikusan villogjon a hátsó lámpa, vagy csak ha ténylegesen fékezel is, tempomatot ki/be kapcsolni, megtett km-eket mutatja, ilyesmik.
Semmi extra, de az eladó lépjen ki belőle mikor megveszed a rollert tőle.
Lezárást fekesleges használni, mert egyrészt feloldható (aki ért hozzá), másrészt pár óra múlva felold auto stikusan, szóval inkább egy zárat tegyél rá.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Az-az. A rollerkentauros csoport.
Az a gond az ilyen csoportokkal, h a neve nem takarja a valóságot.Valaki rollert akar venni.
Beírja a Facebook keresőbe, h roller.
Kiadja a legtöbb taggal rendelkező csoportot elsöként.
A neve: "Elektromos roller közösség"
Belépsz, beírod, h vennél rollert, keret mondjuk 250ezer.
Belinkeli valaki a DHGateről a G30-at 230ezerért.
Törlik a hsz-t.
És beírja a Rollerkentauros csávó, h 250ezerig van F40, G30LE, Pro 2.
Szerencsétlen érdeklődő meg megveszi a G30 helyett valamelyik kisebb akkus rollert, és nem is tud róla, h létezne ugyanannyiért G30 is.Szerintem ez csalás.
Igenis azt kellene kiírni, h Futureboard - Rollerkentaur - Ultimate csoport.Az összes ilyen-olyan csoportnál kötelezném, h amennyiben csak egy üzlet nevében szabad ajánlani terméket, akkor a csoport nevét is kötelező ennek megfelelően elnevezni.
Teljesen mindegy, h a csoport leírásában ott van, h csak rollerkentauros termékeket szabad ajánlani.És mielőtt azzal jönne bárki, h dehát nekik ezt a csoportot fel kellett épiteni, meg brand, meg ezzel mennyi munka van/volt, stb - ez rizsa. Onnantól kezdve, h egy megtévesztő csoportelnevezéssel bevonzották a 6500 tagot, ill. a Face keresöalgoritmusa a nagy létszámú csoportokat első helyeken mutatja, már illene vagy a csoport elnevezésének megfelelően viselkedni, vagy bevállalni, h ez brand specifikus csoport, nem általános rolleres csoport.
Mert mondjuk ha valaki megveszi az F40-et, aztán 25km-t tud megtenni vele, lehet, h örökre megutálja az összes rollert, miközben ha tisztességesen tájékoztatva lett volna, más lenne a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
"Ez a 20 és 25 km/h szabályozás, ami már egyre több országban jelen van, szerintem egy kissé túlzó, és ezt valamikor a jövőben majd azért érdemes lenne újra átgondolni."
Épp azon vannak, h átgondolják.
20-ra akarják csökkenteni.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz DigitXT #19939 üzenetére
"Ismét rollerbűnözőket fogtak a hétvégi rendőrségi akcióprogram keretében.
Mint azt tudják, hétvégén a rendőrség razziát tartott, kitelepültek a főbb bicikliutak mellé, és ellenőrizték az azokon haladókat.
Rendkívül veszélyes rollerbűnözők is a horogra akadtak, akik teljesen üres bicikliutakon merészeltek, ahogy ők nevezik "csapatni" mintegy 50-70km/h-s sebességgel.
A rendőrség a polgárőrséggel karöltve azonban a hétvégén civil járművekből fedélzeti kamerákkal rögzítették, ahogy átlépik a sebességhatárt, és tartósan "gurulnak".
Még azt is rögzítették, ahogy egy felbukkanó kerékpárost észlelve azonnal lelassítanak a kerékpáros által is használt 25-30km/,h-s sebességhatárig. Félelmetes.
Fekete, többnyire teljesen zárt bukósisakjuk félelmet kelt az ilyen látványhoz nem szokott falusiak tekintetében, erről megkérdeztünk néhány helybélit is, de csak kamerán kívül merték elcsukló hangon elmondani, h annyira rettegnek már a kertjük végében húzódó bicikliúton elhaladó rolleresektől, h zajvédő fal telepítését kérték a polgár jenőtől, mert az elektromos rollerek surrogó hangjától már kikészülnek idegileg.Az ún pálcikarollerek közül néhány igen veszélyes Aovo típust is elfogtak, amik köztudottan nem 25km/h-val tudnak csak haladni, hanem akár 35km/h-val is.
Rendkívül szomorúnak nevezte Lázár János, a rendelet aláírója, h a rollerbűnözők semmibe veszik a (NER holdudvarához tartozó) szakértők által meghatározott sebességhatárokat, kerékméreteket; pedig a "Nemzeti Roller Szerelő Központ"-ok bármelyikében átalakítják az elavult nézetek alapján gyártott, ún "kiskerekű" Segway, Xiaomi rolerek kerekeit az ujonnan meghatározott 12"-os mérete.Jelenleg szakértők bevonásával vizsgálják, mennyire terheli meg egy egy gyorsasági roller a kerépárutak minőségét..
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz CPT.Pirk #19966 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz CPT.Pirk #19966 üzenetére
Használt nem érdekel?
220ezer egy új Pro 2-es.
Ennyiért már DHGateről G30-at lehet venni.Rendszeresen hirdetnek alig használt, szinte új rollereket kevés km-el, kevés töltési ciklussal, akár még évekig tartó garanciával, sokszor még a doboza is megvan.
Ezeket 10-15ezer km-re tervezik, párszáz km az semmi; ugyanígy az akkumulátornál néhánytíz teljes töltési ciklus az még szinte új akksi.Mi 3: 130-150ezer
Pro 2: 150-180ezer
F30, F40: 150-170ezer, stb.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Xbox Series X|S
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Parfüm topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- World of Warships
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Futás, futópályák
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen