Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GhostVector

    junior tag

    válasz KisTücsök #39068 üzenetére

    Ne keress bennük logikát.

    Volt régebben 2 rendelésem egész jó áron. Vártam, vártam és vártam, de nem került még futárhoz sem a csomag. Aztán jött email, hogy tartom e rendeléseket vagy töröljék. Írtam nekik, hogy várok természetesen. Másnap jött mindkettőről a törlő email.
    Írtam nekik, hogy ez most úgy őszintén mi?
    Hát sajnos az automata törölte, mert nem volt raktáron.(Amikor rendeltem volt belőle).
    Felajánlották, hogyha lesz újra raktáron, akkor a rendelt áron biztosítják nekem. Kérjem banki utalással és ők módosítani fogják az összeget és utánvétre teszik.
    Az egyik termék elérhető lett, hivatkoztam az emailre, ticket számra, amit írtak, erre egy csomagra rányomták a két rendelés árát. Írtam, hogy így nagyon nem jó. Drágább lett mindkét termék, majdnem a duplája, de így meg még drágább a történet.
    Jajj, hát vegyem át és a különbözetet vissza fogják utalni. Na arra majdnem egy hónapot vártam. :D
    És ezt sikerült újra eljátszaniuk, amikor a másik termék is készleten lett.

Új hozzászólás Aktív témák