Új hozzászólás Aktív témák

  • RoSSo3

    senior tag

    Sziasztok! Írtam a Samsung topikba is, de hátha itt több tapasztalat gyűlt össze :)

    Tegnap próbáltam ki a Smasung Smart View programot, ami elvileg ugye lehetővé teszi, hogy azonos WIFI hálózaton keresztül médiát játszhassak le közvetlenül a számítógépről a TV képernyőjén keresztül.
    Első körben tökéletesen működött is a dolog, de aztán ma már 3x eljátszotta azt, hogy miután nagyjából 20 percet megy a műsor, hirtelen megszakad a kapcsolat a "megszűnt a kapcsolat az eszközzel" felirat társaságában. Ilyenkor mindent előről kell kezdeni, kilépni a programból, újra belépni, és kis szerencsével újra működik.
    Nos, utánaolvastam a neten, mielőtt Hozzátok fordultam volna, DNS állítást javasoltak 8.8.8.8-ra, ez meg is történt, de a hiba újra előjött, így sajnos nem javult a helyzet. A TV UE55K5500-es, a számítógép pedig egy fél éves Fuji, így valószínűsítem, hogy nem ezzel lesz a gond. A routerem is viszonylag friss, egy éves TP LINK.
    Van ötletetek, hogy mi okozza a ledobálást?

Új hozzászólás Aktív témák