Új hozzászólás Aktív témák
-
zsozsa74
őstag
Azért szerintem vannak bajok az LMU-val is. Most mentem egy 40 percest Interlagoson. Kétszeres benya fogyasztás volt, tehát mindenképp tankolni kellett. A tankolás előtti körben éreztem, hogy már elég könnyen megcsúszok a kb. 80%-os gumikon, mondom, akkor lecserélem a kvalis gumikra, amik 96%-osak voltak. Meg is volt a csere.
Na miután kijöttem, a tapadás nem lett jobb, hanem inkább rosszabb és a maradék 9 körben pörögtem, mint a láncoskutya, úgy, hogy a kerékcseréig egyetlen egyszer sem. Olyan volt, mintha vagy nem cserélt volna gumit, pedig a menet közbeni csekkolás szerint igen, vagy valami rosszabbat tett volna fel. Nem voltam boldog.
-
zsozsa74
őstag
válasz
pRoject22 #2165 üzenetére
Nyilván mindnenkinek más a tapasztalata, de nekem egyelőre inkább pozitív. Mondjuk már kitanultam, hogy Monzán LMP2-vel, hagyni kell, hogy az első két sikánban szarrá törjék egymást, aztán lehet menni. Ezeket egyszerűen túl kell élni.
Amúgy mondj olyat, ahogy nincsenek barmok! A fizetős iRacingben is van gazdagon, anno tapasztaltam. Úgy tűnik, hogy valakiknek megéri azért fizetni ott mindenért, plusz azért tartanak szimes felszerelést, hogy jót zúzhassanak...
Elkerülhetetlen és ilyen alapon minden szimet lehetne törölni. -
zsozsa74
őstag
Ezen nincs mit állítgatni, nem lehet. Hacsak a G2 menüjében (ami ugye nincs) nem lehet valamit állítani... Meg biztosan állíthatom, hogy ez csak egy érzés. Pont olyan jól néz ki.
Amúgy érdekes, hogy amióta a Quest 3-at Virtual Desktoppal használom, valahogy minden sokkal élénkebb színű lett és szerintem jobban néz ki. De az Q3, más tészta.
-
zsozsa74
őstag
Most tényleg nem tudok egy offline versenybe berakni mondjuk 20 LMP3-at, hogy egy olyan versenyt nyomjak?
Értem én, hogy a valóságban lehet, hogy ennyi van össz-vissz, de azért na!
Vagy én vagyok vak és benézek valamit??
-
zsozsa74
őstag
válasz
Lac-coo #2111 üzenetére
Indoklásuk szerint szervereket kell fenntartani azért, hogy a mindenféle custom skinek látszódjanak adott versenyben mindenki számára és ennek költségei vannak. És ez tuti így is van, csak hát igen, ez kicsit szarul hangzik. Használják erre a reklámbevételeket, ami a szimben elhelyezett reklámokból jön, vagy akármi...
-
zsozsa74
őstag
-
zsozsa74
őstag
-
zsozsa74
őstag
Köridőket és szektorokat a játékban sehogy. Talán valami külső appal, ha van ilyen.
Ja, ez a stratégia állítás még nem az igazi. Gondolom a miértes kérdés költői volt... 😁
Sebringben is pl. a kerékvetők tök megengedőek, simán ki lehet gyorsítani rajtuk. Más szimben megszoktam, hogy ott qrva óvatosan kell menni, itt meg először nem tudtam, hogy hol vesztek egy csomó időt, aztán rájöttem, hogy ott is nyomni kell. Hát minden szimnek megvannak a sajátosságai, amihez alkalmazkodni kell.
Nálam LMU-ban még soha nem volt fagyás.
-
zsozsa74
őstag
Nem akarok a szavakon lovagolni, mert most már megírtad konkrétan is, hogy mi hiányzik, de mivel megint rákérdeztél, ezért megírtom.
Tehát hangsúlyozom, hogy van benne single player. A Race weekened, ahol minimális állítgatással akár egyedül is körözhetsz. Persze csak saját időid ellen. De pálya tanulásra kiváló.
Szóval minden offline módot Single Player-nek hívnak. Ennek egy része a Raceweekend, és a (még) hiányzó részei a Time trial és és a "sztori mód". Úgy rémlik, hogy ez utóbbit ígérték, hogy lesz. Nekem mondjuk nem hiányzik. De egy TT tényleg lehetne, főleg, hogy minimál erőforrás, meg melóigénye lenne ilyen kevés autó kategóriával és pályával. Még ha megdupláznák, mert lenne mondjuk egy esős, meg egy száraz pálya változat, akkor is.
Hogy miért nincs már most benne? Hát mert más volt a kezdeti fókusz. Ez egy multiplayer (online) endurance versenyzésre koncentráló szim. És így, hogy nem kellett ezer másra koncentrálniuk, viszonylag hamar egy nagyon jól működő cuccot tudtak letenni. És ennek ellenére azért ott a Race weekend egy nagyon jó AI-val.
-
zsozsa74
őstag
válasz
zsalesz #1939 üzenetére
Jó is! Konkrétan a vezetési élményt már jobban szeretem benne, mint az eddigi kedvencemben, az AMS2-ben. Az a helyzet, hogy VR-ban is szerintem egy fokkal jobban néz ki, a sokkal jobb élsimítás miatt.
Egy panaszom van, kevés pálya. De majd idővel. Jah és a kevés szerver... -
zsozsa74
őstag
Tegnap délután be akartam ugrani egy Sebring Gt3-as futamra, de azt írta a szim, hogy nem tudok, mert telített minden lobbi. 504 versenyző volt 21 lobbiban. Brutál.
Lassan bővíthetik a szerverparkot...
-
zsozsa74
őstag
Ugye azt jól érzékelem, hogy magában a játékban az audió beállítások közt nincs egy default hangforrás beállító és így mindig a winfosban kell átállítgatnom, hogy füles, vr, vagy akármiből akarom hallgatni a játék hangait. Ölég idegesítő. És még nem is láttam ilyen szimet, amiben nincs ilyen funkció, de egyéb játékot sem...
-
zsozsa74
őstag
Nagyon bosszant ez a online driver ranking rendszer, akármivel megyek és akármelyik stintbe kerülök, a végén az értékelésnél minding alig kapok minimális százalékot, általában ilyen 1.3-at, mert azt írja, hogy a kvalin az első helyre vártak, de én csak sokadik lettem. Mindenkinek ezt írja vagy csak én vagyok ilyen szerencsés? Belém helyznek csak ekkora (alaptalan) bizalmat?
Én meg pont hogy szarul kvalizok, de általában egy csomót jövök fel. Ezt már annyira nem értékeli, csak megjegyzi, hogy legalább a mezőny első felében végeztem. Nem bírok előrehaladni...
-
zsozsa74
őstag
válasz
kismadar12 #1845 üzenetére
A quest 3-as VR-omba minden update után 2 órán át próbálok életet lehelni, mert valami mindig elqródik.
Persze ez nyilván nem vigasz.
Az mondjuk tény, hogy még csak EA a játék. De már csak pár hétig. Szerintem 1.0 után próbáld, ha akkor is szar, akkor jogos a kritika.
-
zsozsa74
őstag
válasz
kismadar12 #1829 üzenetére
Amúgy meg pont ma jött egy peccs, ami vagy húszféle játékösszeomlási okot javít ki. Dolgoznak azért a fiúk, szerintem az 1.0-ra nem sok gond marad, ha marad.
-
zsozsa74
őstag
válasz
Lac-coo #1816 üzenetére
Nekem valahogy jobban bejön az új gumifizika, de pl. James Baldwin, aki amúgy GT3-as versenyző volt egy-két éve és egy darabig részt vett az LMU fejlesztésében is, ő is azon a véleményen volt, hogy egy kicsit túl hardcore lett. Szerinte átestek a ló túlsó oldalára és ez sok játékost elriaszthat. Mondjuk a Steam-es napi egyidejú játékosszámok egyelőre nem ezt mutatják...
-
zsozsa74
őstag
válasz
kzolee216 #1813 üzenetére
Ilyenem még nem volt. De van pár újdonság. Pl, offline a felvezető kör kihagyásához backspacet kéne nyomni, de nem reagál rá. Vagy szintén offline esc-el megállítom a játékot, mennék vissza resume-val, erre ott vagyok az autóban, de alig látom, hogy mi van, mert a főmenü sem tűnik el, csak áttetsző lesz valamennyire. Ja ez VR-ban.
-
zsozsa74
őstag
válasz
zsozsa74 #1809 üzenetére
Kipróbáltam a default setupos Porkét Spaban, a Mekit Fujin és azt kell, hogy mondjam, hogy valami eszetlen jók lettek. A Porschét talán még túl kezesre is faragták...
Ezekkel tényleg tök kezdőként is be lehet ugrani, mert stabilak, jól vezethetőek. Persze nem biztos, hogy így a leggyorsabbak, de egy fix setupos futamon az mindegy is.
-
zsozsa74
őstag
válasz
Tibis77 #1713 üzenetére
Ha visszaolvasol kicsit (nincs azért itt túl sok hsz) láthatod, hogy mindenkinek más a tapasztalata. Nekem egyébként a szokásos egyenlet jön le , erős vassal nagyon jól néz ki, és jól is fut. Gyengébbel, gyengébben.
Személy szerint egy 4080-al, 5800x3d-vel, Quest 3-al kb. full grafikán tolom, tök jó framerate-el. Mondjuk én a gyengébbre sem vagyok érzékeny, de azért látom ha olyan, de itt nem ez a helyzet. És akkor mások, más hw-vel meg panaszkodnak. Csak a szokásos pc-s dolog... -
zsozsa74
őstag
Nekem az FFB rendben van, szerintem van ennél jobb, de célnak (nekem) ez is megfelel. Nekem annyi minimális hiányérzetem van, hogy a nagyobb terhelést kanyarokban alig érezni, ugyanolyan "súlyú" marad kb. a kormány.
Sokkal jobban izgat viszont, hogy a kedvenc kategóriám az LMP2 miért olyan, amilyen. Gondolok itt a lassú kanyarokból való kigyorsításra. Olyan szinten óvatoskodni kell, hogy az már szerintem kissé túl van tolva. Szinte kizárólag akkor lehet kigyorsítani eldobálás nélkül, ha a verda már egyenesben áll. Addig gyakorlatilag "vitorlázás" van a kanyar bejárattól. Oké, ez csak századokat jelent, de akkor is.
És ami a legfurább, hogy mindegy hogy zéró TC-vel, vagy max TC-vel teszem, 8-ason is ugyanúgy eldobja magát a legkisebb gázadásra. Mindig úgy érzem, mintha tojásokon lépdelnék. Nem hiszem el, hogy egy prototípus autónál, amit pont a brutális tapadás tesz azzá, ami, így kéne működnie. Tudok hozzá adaptálódni amúgy, csak nem érzem természtesnek.Mást ez nem zavar?
-
zsozsa74
őstag
Nekem még mindig csak jó tapasztalatom van az online résszel.
Nekem nagyon bejön. Mondjuk valamiért GT3-al tragikusan lassú vagyok, de LMP2-vel meg jönnek a dobogók, meg GTE-vel is egész jókat megyek.
-
zsozsa74
őstag
válasz
zsalesz #1663 üzenetére
Szerintem általában király itt az FFB, egy dolog hiányzik nekem, hogy erős oldalterhelésnél szinte nem változik a kormány "súlya", közel ugyanaz az erő kell a tartásához/forgatásához. Ezt egyébként valamelyik szimes YT-er is felhozta. Én azt szeretem, ha egy húzós kanyarban azért "elnehezül" a kormány.
-
zsozsa74
őstag
"LMP2 szériába csomószor Porsche RSR gagyi grafikai megjelenéssel köröz mellettem, miközben LMP2 autó az a valóságban"
Ezt én is tapasztaltam, de kizárólag practice szerveren. Pont tegnap először, meg is lepődtem, hogy milyen gyors...
Teszt az sajnos nincs benne külön. Csak Race weekend állítgatással.
-
zsozsa74
őstag
Egy kérdés azokhoz, akik használnak Simagic Reactorokat és Simpro 2 Manager-en keresztül. (bár lehet, hogy ugyanez a szitu Simhub-al is). Tehát az LMP2-es Oreca (ami amúgy nagy kedvencem), amelyben nincs ABS, tapasztalatom szerint olyan jelet ad le, mintha lenne benne.
A Simpro-ban állandóan ki kell kapcsolnom az ABS-t, mert különben állandóan - félrevezetően- darál a fékpedál, tehát megy az ABS. Már csináltam egy külön ABS nélküli fék profilt az az LMU - LMP2-nek, amire mindig átkapcsolok, ha ezzel megyek.
Más tapasztalta ezt az ABS-es működést?
De pl. a GTE-nél, ahol szintén nincs ABS, ott teljesen rendben van...
-
zsozsa74
őstag
Na én abszolút nem kezedenék bele ebbe a melyik jobb fizika témába (pont ugyanannyira élvezem magam részéről mindkettőt), csak a VR-t akartam írni, hogy zsír ugyanolyan jól néz ki nálam.
Azt meg nem fogja tudni a játék, hogy mondjuk te fékeztél túl korán vagy esetleg csak féktesztelted a mögötted lévőt és azért ment beléd. Ezért van kitalálva, hogy ha kontakt van, mindkét fél részesül az áldásból. Így majd mindenki óvatosabb lesz. Egyébként iRacing oldalán nagyon szépen kifejtik, hogy miért jó ez a rendszer, persze azt nem tudom, hogy az LMU pont ugyanazt vette-e át, de valamit muszáj volt csinálni.
Én a rajtokkal szoptam néha. Mert nem figyeltem egy-egy pillanatra és a rolling start felvezetésénél lemaradtam, írta, hogy fogjam meg őket, de ehhez már rohadt gyorsan kellett menni, aztán gyorsan visszalassulni, szólval kaptam egy jó áthajtásost az "erratic driving" miatt. De igaziból én voltam a fax, az elejétől figyelni kell és reagálni.
-
zsozsa74
őstag
Szerintem nem szar. Egy automatizált rendszert, hogy lehetne értelmesebben megcsinálni? Ha sokat mész és tisztán, előbb-utóbb kiegyenlítik egymást ezek a dolgok, aztán meg a "javadra íródik" a tiszta versenyzés. Ez csak annak nem igazán jó, aki heti egyet-kettőt megy, mert ott megeshet, hogy mindig ki lesz ütve és az értékei sem úgy alakulnak emiatt. Én eddig 4 vagy 5 online versenyt nyomtam, mondjuk csak 2 hete kezdtem kb., de nagyon pozitív eddig a többirésztvevő viselkedése. Tán 2 apróbb kontaktom volt. De persze ennyi verseny nem mérvadó. Majd 50 után...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VGA kibeszélő offtopik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- SörcsaPH!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Synology NAS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gumi és felni topik
- BestBuy topik
- Philips LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3271, 100% Akkumulátor
- Intel Core i5 4590S 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Eladó szép állapotú Samsung S10+ 8/128GB / 12 hó jótállás
- Wacom Bamboo One CTF-430 rajztábla
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3546
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest