Új hozzászólás Aktív témák

  • TBMC

    addikt

    válasz huncutka1029 #68658 üzenetére

    ily esetben mit tudok tenni?
    továbbra is hajtják az igazukat:

    "Tisztelt Uram !

    Cégünk nem végez helyszíni javítást, emiatt a készüléket olyan állapotba kell hozniuk ami szállításra alkalmas.
    Szállításra alkalmatlan állapotban a szerződött futárcég nem veszi át a készüléket.
    Kérjük hogy a szervizben is olyan csomagolásban adják le ami megvédi a készüléket a sérülésektől.
    A hatályos fogyasztóvédelmi törvény szerint (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) cégünknek törekedni kell a 15 nap betartására.
    Erre cégünk minden körülmények között törekszik és megtesz mindent hogy 15 napon belül elvégezzük a javítást.
    A készüléket bevizsgáltatjuk és amennyiben az igény jogos, gondoskodunk a kijavításról, semmiképp sem cseréről.

    Üdvözlettel
    Aqua Optima Kft."

    Tehát: nem hajlandóak becsomagolni nekem semmiképp sem a készüléket, én magam pedig nem tudom mibe becsomagolni. Mibe csomagolnám basszus? és nem vagyok hajlandó kartondobozokba belerakni vagy bármi másba, hogy összekarcolják, aztán úgy kelljen néznem.
    Továbbá: "gondoskodunk a kijavításról, semmiképp sem cseréről" - tehát javítani fogják? hogyan tudnák javítani? gondolom csak kijelző cserével, de kötve hiszem, hogy az számukra gazdaságos lenne, mintahogy egyik cég számára sem az...

    Illetve ők 15 munkanapot emlegetnek... tehát tényleg lesz belőle 3hét... :/ :F :U

Új hozzászólás Aktív témák