-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
6030D
Ármester
válasz radi8tor #271845 üzenetére
Én bringásként is azt mondom, hogy a 1,5 m egy hülyeség. Eleve nem mérhető, főleg nem másik kocsiból. Az emberek nem tudják felmérni a kocsi orrát, ezért lekoccolják a sarkát. Akkor honnan tudná honnan lőjje be a 1,5 m-t? Bringás fórumban már kifejtettem, ott ugye normális, hogy ha tiszta kátyú az út széle, akkor bejössz középre. Na most ha a 3 m-es sáv közepén megy valaki bringával (ez azért elő tud fordulni sok helyen a remek állapotok miatt), akkor ha a korrekt autós a másik sávban előzi meg, akkor sincs meg a másfél méter (1,5 m mínusz fél kormányszélesség), mégis normálisan előzött. Sose lesz rá jó megoldás, mert nem tudnak együtt élni az emberek. Kedvencem, hogy mászik fel Piliszentkeresztnél 12-vel, és várja meg az autós. Mert ő úgy indult el otthonról, hogy akkor most 12-vel felmegyek Dobogókőre. Aki nem tud forgalomban tekerni, az ne tekerjen forgalomban. Ennyi. (Bringakezelési dolgokról ne is beszéljünk, meg reakcióidőről, fékutakról...)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
őstag
válasz radi8tor #271845 üzenetére
Szerintem ami lesz a távolság az oda vissza legyen igaz. Tehát ha 1,5 méter akkor a bicajos is csak ilyen távolság tartásával előzhessen engem autóst (ez főleg lassan haladó dugóban idegesítő, centikről csúsznak át melletted jobbról hogy 3 másodperc múlva újra útban legyenek, minden lámpánál felváltva aggódva a fényezésért a türelmetlen előzni akaró bicajos miatt és utána meg a hogy előzöm meg mielőtt hátulról belém jön a másik türelmetlen autós kartárs... szóval folyamatos ideg mindenkivel ilyenkor ).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz radi8tor #271890 üzenetére
Kényelmesebb. Ahogy engedem fel a gázt úgy lassul a kocsi. Szokni kell mert erősebb mint egy motorfék de hamar belejön az ember. De nem mindenki vezet így, ha 1 bitesen vezeted az megdobja a fogyit (az üzemi fék használata), 23kWh-t mutatott amikor beleültem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz radi8tor #271890 üzenetére
Nem mindegyik es nem mind ugyanolyan mertekben. Nem minden villanyautonal (jellemzoen a belsoegesubol "motorcserevel" atalakitottaknal nem, vagy ha jol remlik a Teslak fekpedalnal csak uzemi feket hasznalnak) van igazan jol megoldva az, hogy hasonlo rekuperacio legyen finom fekpedal hasznalattal es az egypedalos vezetessel.
Ettol fuggetlenul elvileg a nem a legoptimalisabb az egypedalos vezetes energiafelhasznalas szempontjabol, a vitorlazas + regenerativ fekezes jobb valamivel. Erre probalkozik megoldast adni a BMW az adaptiv regenerativ fekezessel, ahol a radar+navi+kamerak alapjan donti el, hogy vitorlazzon vagy fekezzen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz radi8tor #271930 üzenetére
tényleg semminek nincs semmilyen elrettentő ereje, ez szörnyű a bírságok meg vicc kategóriák. pedig tökre jó rendszert lehetne kidolgozni, ahol a bírság függ a jövedelemtől és mondjuk az autó teljesítményétől és az értékétől is.
valamilyen súlyozással, vagy min. max. függvényekkel így el lehetne rettenteni a normál gyorshajtókat, a bodzaszedő cégekre vett/lízingelt kocsival gyorshajtókat (itt az autó értéke alapján), és a 20 éves a8-akkal gyorshajtókat is (lóerő alapján).
kurvajót találtam ki, le kéne védetnem ezt a legalább rogán toncsi szintű szabadalmat, talán cilikét is meg lehetne fogni vele
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Dare2Live
nagyúr
válasz radi8tor #271930 üzenetére
Aki 50 helyett 100al megy ott el kell venni a jogsit. Aki meg 130+al attól az autót is.
Mindezt rendszeres méréssel kombinálva.A mai nap gyorshajtása mondjuk csak 118km/hval ment. Rollerrel. [link]
Mondjuk a darwin díj fő várományosa az ez. 120km/hval autópályán rolleren. [link][ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
veterán
válasz radi8tor #271934 üzenetére
a mondadod masodik felevel egyetertek. de azert ritkan latni olyat, hogy bringas gazol halalra autost nyilvan az autosok vannak a legnagyobb szamban, ok okozzak statisztikai alapon is a legtobb kart, aminek a harmada a gyorshajtasokbol adodik. mert az a standartd, hogy sebesseghatar +10-20, barhol, az meg nem gyorshajtas.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Peter.70
őstag
válasz radi8tor #271945 üzenetére
Nyilván lehetne diferenciálni. Esetleg olyat mint kb 30 éve, hogy a 3-adik féklámpa nem volt kötelező, aztán ma már minden autóban ott van. Ugyanezt követni a menetrögzítő kamerákkal. Így a szabálytalan biciklisek, robogósok, motorosok is kiszűrhetők lennének ha balesetet okoznak
-
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #271945 üzenetére
Valahogy kombinálni kellene a dolgot "sávosan", de úgy, hogy már a legalsó sáv is "fájjon".
Elsö szintnél lehetne egy két részböl álló pénzbírság rendszer, ami álljon egyrészt egy combos "alapbírság"-ból, a másik fele pedig lehetne az elkövetéshez használt jármü értékéböl származtatva.
Onnantól kezdve minden bünismétlés, vagy eleve súlyosabb eset elkövetésekor le lehet foglalni az autót, amit a bírságon felüli becsületes összegért lehetne kiváltni X idön belül, ha nem teszi mehetne árverésre...Amíg a jogsit veszik el, addig bárki újra volán mögé ül, de ha minden ismétléskor a volánt magát veszik el, az már ugyanúgy fájhat a bodzásoknak, mint a RACE-Jóskának.
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #271939 üzenetére
Sehol. A NAV most árverez el pár kocsit. OT-s öreg amcsi verdák, 70 ezrett futott A8-as Audi. Mind 2021 júniusban beszolgáltatva, azóta be sem indítva, a 30 milliás becsült értékű Audi jégkáros is...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
kisza25
félisten
válasz radi8tor #271934 üzenetére
Ne tudd meg mi van itt ilyenkor balatonon
Egy csomóan úgy állnak hozzá, hogy falun vagyunk, itt mindent lehet. Megy az út közepén, a fején gumimatraccal, körülötte a család, persze kétoldalt ott van a járda és még fel van háborodva, ha dudálok neki. Egyszer felmegyek Bp-re és én is gumimatraccal a fejemen fogok sétálgatni valamelyik főutcába a négysávos közepén
A partmenti utakra meg ahol éppenhogy elfér két autó szemben, a két oldalra kerékpárút lett felfestve, jó sok pénzért...Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz radi8tor #272042 üzenetére
Nekem nem tiszta mitől lett ennyire drága egy jogsi, de biztos velem van a baj...
#272041rbalint88 +1
Mondjuk a KRESZ-t alapból beépíteném a tantervbe, és általánosban is, gimiben is lenne tananyag![ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #272121 üzenetére
Semmi foganatja nem lesz. Azért szabálytalankodnak ennyit, mert egy sem hisz abban, hogy baj történhetne, pláne abban nem, hogy pont vele történhetne baj.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
norbert1998
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz radi8tor #272184 üzenetére
Ha feljebb lenne, akkor meg az lenne a baj, hogy közel van az index.
Nekem éppenséggel nincs bajom ezzel az elhelyezéssel. [hirtelen lopott kép a netről]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
simonjoe
őstag
válasz radi8tor #272237 üzenetére
Nem a hagyományos tempomatról van szó, az vagyon benne. A távolságtartóval kombinált radarosról írtam, azt szerettem volna utólagosan bele applikáltatni. Arra írtam, h azt a fajtát nem lehet szerintem az enyémbe.
#272238 6030D:
Ez mennyire igaz!!!!#272242 rbalint88:
Lassan mint egy rossz álom. Rágódunk rajta heteket, de döntés nem tud születni. Valami mindig hiányzik a sorból, pontosabban a Passat CC a mérce és nincs megfelelő alternatíva. Időnként a nejem rákattan egy új autóra, nem oly rég az új Mitshubishi ASX volt porondon, majd kiderült, h egy átlogózott francia Renault, dobtuk. Pár napja rág, h nézzük meg az új Peugeot 408-at, mert nagyon szép autó. SUV nagy bódéval 1200cm-vel és benzines 130 lóval NEM! Meg mondtan Neki, h van egy 3F-es szabály! Ő inkább érzelmi alapon próbál, én racionalizálnék, sajnos a kettő összefésülése nálunk hetekbe tellik. Az a jó, h meggyőzhető. Most is lent vagyunk az Adrián, csak pár napra jöttünk le, de mindent(is) hoztunk magunkkal. Mert belefeér a kocsiba. Ez is egy fontos szempont, szinte kivétel nélkül pics@...nyi űrtartalmú csomagtares autók jöttek idáig szembe. Ja, a másik a fogysztás. Jöttünk majdnem 800km-t pálya tempóval (130-150) megpakolva a fogyi 5,5 a BC szerint ez valóságban közel 6 liter. Azért ez sem mindegy. Nem szaporítom a sorokat, nem találtunk "csere alapot". A Passat aránylag jó állapotban van, ami nagyon zavar és hozott ebbe a helyzetbe, h a karosszérián, ajtókon, kiváltképp a krómcsíkok tövében kezd dudorodni a rozsda. Egyenlőre csak akkor látod, ha nagyon figyelmes vagy és közelről nézed, de ez sajnos nem lesz jobb.Joe
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #272247 üzenetére
Az a kerékpárút bizony kétirányú és semmi nem kötelezi elsőbbségadásra a Rákóczi híd felől érkezőt sem. Egészen egyszerűen elsőbbsége volt a dobozossal szemben.
Persze lehet, hogy a dobozos annyra figyelt jobbra, hogy nem nézte, jön-e valaki balról, de a tény tény marad: elsőbbségadási kötelezettsége volt mindkét irányból érkező kerékpárossal szemben.cappa72: a héten robogóval a ház előtt kénytelen voltam megállni a sáv közepén. Bal oldalt volt a már nyíló nagykapu, szemből meg jött 4 autó. A mögöttem lévő B-Corsás hölgy meg úgy anyázott, mikor jobbról elment mellőlem, hogy a dudálása ellenére is tisztán hallottam. Persze a Ducato visszakapcsolás nélkül is elfért. Majdnem úgy voltam vele, hogy nem gurulok be a bejárón, hanem utánamegyek és a sietve elért pirosnál megkérdezem, hogy mikor b@szták jól szájba utoljára? De győzött a józan ész, valahol a tudatom mélyén még erősen él a tudat/remény, hogy jogállamban élünk.
simonjoe: 110 kg, irigylésre méltó.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
válasz radi8tor #272288 üzenetére
Sok motorosnak sincs, úgy mennek előre a záróvonalon át 1x1 sávos úton, mintha mi szemből is lépésben mennénk, sőt elvárás, hogy neki adjam a fél sávomat, csak mert Ő jönni akar szembe. Nekem ebből pl. kvára elegem van.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #272288 üzenetére
Nem véletlenül nem tekintek a kerékpáromra közlekedési eszközként. Amúgy mit kell viselnie egy kerékpárosnak, hogy minden körülmények között megkapja az őt megillető elsőbbséget? Bulldózert?
Az autós nappal szemben jött, ezek szerint a bringás a szélvédőn tükröződő napot látta. Simán benne van a pakliban, hogy még a volán mögött ülő ember sziluettjét sem látta, nemhogy a fejét, szemkontaktust felvegye a sofőrrel. Viszont az autó lassítása látszott szemből is és a bringás nem ment eszetlenül gyorsan.szabonagyur: az imént említett kamionos példából kiindulva kb bármi felesleges. De nem messze onnan villanykarót is állított meg ott egy BMW-t, ami kb kettészakadt.
Qru: ez a vadrácsos életérzés amúgy nekem is adná, kár, hogy nem road legal az, amivel már ki lennék békülve.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!