Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
Nagyon egyszerűen megoldható a belső égésűek gyors kivezetése. Lásd Norvégia. Persze, lovas kocsi szinten (OT rendszámmal) maradhatnak, de az már marginális mennyiség. Évek óta nem láttam lovaskocsit, ahogy pl. Trabantot sem.
#92 Rowon: Az igazi férfiak még mindig Trabanttal járnak, a dízel Volvo a hanyatló nyugati fertő ópiuma. (Vágási Feri, 1990)
-
veterán
Mondjuk ez a napelem is érdekes téma, ha a szerelői oldalról jobban érteném a témát, akkor hozzá tudnék szólni. Egyelőre több panaszt hallottam, hogy a napelemeket nem bírja el a KIF hálózat, azt biztosan fejleszteni kellene, de szerintem az atomenergiába is több pénzt kellene fektetni. Ott van Franciaország, Európa egyik legzöldebb állama üvegházhatású gázok kibocsátása terén és az ország a villamosenergia szükségletét közel 70%-ban az atomból nyeri. Ehhez képest Németország sokkalta nagyobb kibocsátó, pedig ott aztán volt zöldítés ezerrel. Idén áprilisban leállították az utolsó három nukleáris erőművüket, kíváncsi vagyok, hogy ebből mi lesz így.
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő. / ~ / Szakmai jellegű kérdésekkel privát üzenetben NE keressetek! Ezeknek a fórumon a helyük!
-
senior tag
Nem biztos hogy az EV a tuti, sot inkabb biztos nem a Li-Ion akku a jovo, de ez valosithato meg jelenleg profitabilisan.
Hidrogent tarolni nem tudsz jol mert nincs anyag aminek nem bujnak at a racsszerkezeten a hidrogen atomok. Szimpla elemi sulis kemia.
Hidrogen sincs csak ugy az ut szelen, eloallitasahoz aram kell, akkor miert ne az elektromos autoba tankoljuk ugyanazt?
Tovabba hidrogent tarolni kell vagy 6-800bar nyomas mig LPG van vagy 10-20 baron. (Nem tudom pontosan) de nagysagrendbeli a kulonbseg.
Nos, ha 600bar-os palack eldurran az lebont egy haztombot. Nem csak annyit mint egy PB gaz palack tesz.Fúzió a maghasadás megfordítva vagyis atomok egyesülésével nyerni tartósan, szabályozottan energiát továbbra sem megoldott a mai modern technikával és tudósokkal.
Ha ezekre valaki megoldást talál az megint megreformálja majd a piacot.
Addig abból főzünk ami van.[ Szerkesztve ]
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Squirrel
őstag
Ami a minőséget illeti, nyilván nem egy s osztályos merci. Viszont 3 év után semmi nem rezeg, csörög, nyikorog benne. Nagyon zavarnak az ilyen dolgok, hallásom erre érzékeny. Van egy X6-osunk hosszabb utakra, abban példálul szalonból elhozott kora óta zörög, rezonál bal oldalon hátul valami. Senki nem tudja, mi. És illesztési hézag, pontatlanságból is több van rajta, mint a teslan. Ami pedig a szervizet illeti, mikor meghalt benne az egyik oldalsó kamera, a tesla applikációjában jelentettem, 10 perc múlva visszaírtak, hogy látják a hibát az autó software-én, sajna csere, jöhetnek-e 2 nap múlva (szombaton) 10-kor cserélni. 9:55-kor hívtak, hogy álljak ki a garazsból, mert itt vannak. Csóka mondta, hibák 95%-a így javítható. Ehhez képest BMW-vel sok jó tapasztalatom szervízzel még nem volt. Inkább rossz, annyira, hogy bmw-t a szervízháttér miatt többet nem vennék.
pusszycat: sajnos meg. Azért néha nem tudom megállni, hogy ne hajtsam meg. Nem száguldozásra kell gondolni, hanem pont a hegyi utaknál gyorsítás-lassítás-kanyarodásra
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- One mobilszolgáltatások
- Projektor topic
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple notebookok
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- Wacom Cintiq 16 FHD (DTK-1660) digitalizáló tábla
- Denon AVR X2600H erősítő + Jamo S809 5.0 Hangfalszett
- Géjmer Keychron M3 vezeték nélküli egér
- Akció! Dell Latitude E6230 laptop (12,5/i5-G3/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla