-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Predator2 #126777 üzenetére
Érdemben az E12 corollához tudok hozzászólni. Az 1.4 és az 1.6 benzin motorok 2005-ig olajevősek voltak, akár 1L-t is benyeltek 1000 km alatt. Anno gariban cserélték a motort 7 éves korukig vagy 150.000 km-ig. A szar olajtól elkokszosodott az olajvisszavezető furat. Amelyiknek cserélték a motorját annak nincsen motorszáma, csak motorkódja van. Ezekkel már nincs gond, nyugodtan megvehetőek. Ezen kívül a benzineseknél a szívósor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Nem okoz különösebb problémát, de zavaró és kb. 200k HUF egy új szívósor. A 2005 után gyártott autókba lengyel váltó került, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200k HUF a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy búg, illetve üresben zörög, de ilyenkor már nagyon a végét járja. Futómű, elektronika agyonüthetetlen, rozsda nem jellemző. Dízelnél a szokásos dolgokra kell odafigyelni, befecskendezés, nagynyomású, EGR, típushibája a dízelnek nincs. Kettőstömegű, DPF nincs benne. Nem prémium gázolaj használata esetén 100-150k km körül el szoktak kopni a porlasztócsúcsok (elvileg felújítható, erről nincs bővebb infóm).
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest