-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hentes555
senior tag
Sziasztok
Nem tudom mennyire off, de szerintem ide tartozik valamennyire.
Ha esetleg úgy döntök, hogy dízelt szeretnék venni, akkor a turbó, (CR) rendszer állapotát mennyire lehet pontosan felmérni? Clio 1.5 dci-ket néztem.
Valamint dízelekből tudnátok olyan modelleket, amik megbízhatóak, szervízköltségük nem túl magas és nem fogyaszt sokat (~5 L)? Árban olyan 700k lenne rá, lehetőleg 2000 utánit szeretnék.[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Poultier
tag
Hali!
Lassan meglesz asszony jogsija is és szeretnék neki venni egy kis rohangálós autót max 1,5 misi(kötelezőkkel) értékben. Sajnos neki van egy kis becsípődése az 2005 utáni stiftekre, amiről nem tudom megtéríteni. Mennyire lenne ajánlott a stift 1,3-as benyás motorral? Milyen egyéb alternatìvát ajánlotok, amibe talán belezúg a női nem?
-
Kornel
veterán
válasz Poultier #129305 üzenetére
Teljesen jó lehet.
De ennyiért már veszel egy jó jazz-t is, az meg jobb gép.
Swiftből 1,5-ert mar patikat lehet venni, mivel láncos motor, vétel után folyadékok és szűrők cseréje, és mehet vele.
1,3-ban a váltó nyelestengely csapagya meghalhat, 60+k a javítása.
A korai példányok a csomagtartónal, potkereknel rozsdasodhatnak, volt rá visszahívás.
1,5-nél nincs ilyen gond, ennyiből kijön egy patika 1,5 GS is...
Vagy majdnem egy 1,6 sport is kijön
Ja amire figyeljetek, hogy úgy viszik a suzukit, mint a boltból a cukrot...
Casco+valami védelem bele. -
nepszter1
addikt
Hali 600-700 ezer forintért milyen használt autót érdemes venni ? Havonta 1x autópálya kb akkor 1000km- belerakunk , amúgy meg hétköznapi használat lenne . Inkább benzin-es párti vagyok , de akár jöhet a dízel is csak picit félek tőle hogy mindig szerelgetni kell
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz nepszter1 #129308 üzenetére
ami tetszik, nem rohad és műszakilag a legjobb állapotban van ennyi pénzért. amit írtál, az még erősen tág kör, tudni kellene, hogy milyen márkák nem jönnek szóba, mihez van esetleg szerelőtök, hányan használnátok, mi az előnyben részesített fazon (pl szedánban nehézkes biciklit vagy mosógépet szállítani). 6-700 ezres kategóriában egyébként lehet azzal számolni, hogy rövid időn belül rámegy 2-300 ezer Ft, ez ugye egyszer egy kötelező olaj+szűrők+vezérléscsere+egyéb kopó-fogyó dolgok, úgymint fék, futómű, gumik. és ezen felül jöhet a hibák kijavítása, szóval egy misi legyen zsebben átírással együtt, ha 600-700 között keresel autót.
én saját jogon, hét autó elfogyasztása és a nyolcadik koptatása után azt tudom mondani, hogy azt vegyed, ami tetszik, mert mindegyik szar értsd egyik se hibátlan, egyéni preferencia kérdése, hogy te miért cserébe milyen hibákat vagy hajlandó elnézni/bizonyos vélt vagy valós megbízhatóságért cserébe miről mondasz le. -
#16514048
törölt tag
válasz nepszter1 #129310 üzenetére
Igen, nem is kicsit. Soha nem vennék fel hitelt egy akkora értékvesztésű dolgora, mint egy új autó.
Az új Ladákban pedig ültem, félelmetes mennyire igénytelenek belülről. Nem tudom megérteni azokat az embereket, akik képesek 2,5 millió körül ilyet venni, ezerszer inkább egy normális 5-6 éves autó akkor már.
-
roberto211
őstag
válasz nepszter1 #129308 üzenetére
Megane I facelift 2001től kb ,tökéletes erre a célra,vagy ha a beltérre nem vagy annyira kényes-igényes akkor g astra.. De én meganet vennék a kettő közül és nem azert mert nekem is francia van.. 550 ért már elég jókat kapsz..
Benzin 1.6 tökéletes pályára is..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
TaaT
nagyúr
válasz roberto211 #129315 üzenetére
"Benzin 1.6 tökéletes pályára is.."
Rettegjenek a V6 dízel prémiumok?
Am mennyit forog 130-nál ez az 1.6?
Give them hell Ukraine!
-
#16514048
törölt tag
Második generációs (2002-'07) Saab 9-3-ról mit tudtok, mennyire roller?
Milyen motorral szabad venni? -
Ace Ventura
addikt
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Krisinto
őstag
Üdv
Gondolkozom az első autóm megvételén.
A keret 400-600 ezer forint közé esik.
A cél a tartósság legyen és az olcsón kapható alkatrész.Nagyon német autó párti vagyok, es lehetőleg dízel, mert velemenyem szerint ugyan ugy ra kell kolteni 2-300 ezret vasarlas utan az autora..akar dizel akar benzines..
Sedan/kombi favorizalom, mert kulfoldre utazashoz is kellene
Ebben az árkategóriában mit nézegessek itthon?
Esetleg probaljak kint is korulnezni?Elore is köszönöm a valaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Átlag 130-140hez miért ne lenne jó az 1.6 szívóbenya pályára?
3ezret forog lehet.. És? Az még nem az a határ h megsüketülsz vagy éppen elkezd zabálni.. 3ezernél is teljesen halk autó..
Lagunam 1.8,egyszer kiprobaltam h milyen magas fordulaton 5ezerig teljesen halk utana is csak annyit hallok mint regi swiftnel kb 1500on.. Persze ezt nem forgatom mert alul nyomatekos es teljesen kellemes neki is meg nekemis a 2500-3000es valtasok.. Eloszor fura volt h nem kell az egekbe porgetni de jó érzés ha megszokja az ember
Ajánlottam volna neki akkor 500e km-es v6 tdi t ?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
rbalint88
addikt
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #129327 üzenetére
Az a 3000 inkább 4000-4500. Seat altea/toledo-ra irták hogy 90/3000 szal a 130... De az 1,4-es D Corsa is 90-nél forog 3000-et. Ahogy nézem a legtöbb 1,6-os 5 gangos szívó 3000-et forog 100-nál....
-
SzlobiG
félisten
Hétvégén elhoztuk a kicsikét végre. Asszonyka örül neki. Olyan kosz, dzsuva volt benne takarítgattuk egy jó ideig előző tulaj nem igen foglalkozott vele már ami a tisztaságot illeti. Összes olaj+szűrő csere, vezérlés meg pár apróságot cserélünk és reméljük jó szolgálatot tesz. Ja meg egy új gumi is kelleni fog 2004-es téli van rajta.
-
SzlobiG
félisten
Tisztaság, biztonság, engem nem érdekel hogy ő foglalkozott-e vele. A lényeg hogy mi adunk ezekre. Nincs tekerve valós km 155k, nem rohad sehol, az olaj csere meg az osszesnel lutri, hogy cserélték-e időben. Inkább legyen koszos nem úgy mint az ibiza volt a kereskedőnél szét rohadva..
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz SzlobiG #129345 üzenetére
"Az olajcsere az lutri"
Ha van szervízkönyv, vagy számlák akkor miért is?
Vagy ha nincs, akkor inkább hiszek egy olyan ember szavának, akinek az autója patika kívül belül, mint ami úgy néz ki mintha beleszartak volna, én egyszer megnéztem egy ilyen autót, mert képeken nem látszott a retek. Ott is hagytam az eladót az autójával (pedig 200km-t vonatoztam miatta). Nem is értem mik ezek az emberek, annyira nem érdekli az autója, hogy még akkor sem takarítja ki, amikor el akarja adni. A soha ki nem takarított koszt meg nem lehet eltüntetni nyom nélkül.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tkazmer
addikt
sziasztok,
az ügyfélkapus gépjárműadat-lekérdezővel akadt gondom, használtatok már esetleg olyat?
Kifizettem a lekérés árát, elvileg minden sikeres, majd amikor megpróbálom az ügyfélkapumra átmenteni a dokumentumot, azt írja ki, hogy
"A dokumentum elkészült, de elhelyezése sikertelen. Nem létezik a megadott e-mail címhez tartozó ügyfélkapus tárhely! "
Namost ez azért furcsa, mert az elején, az adatok megadásánál azt az opciót választottam, hogy az ügyfélkapuról automatikusan húzza át az email címemet...
Próbáltam kézzel beírni, akkor sem volt jó, kutattam egyéb adategyezési problémák után, de az sem segített. (még az adataimat is átírtam csupa nagybetűsre, hátha case sensitive a rendszer)
Van esetleg valami ötletetek?úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
SzlobiG
félisten
válasz lenko #129346 üzenetére
2003-as autót szerinted ki visz márka szervizbe? Senki. Szóval marad a vagy-vagy a maszek meg nem ad számlát. Akkor itt van egy példa a kivaxolásra szomszéd A-s mercije csilli villi, mindég mosogatta kívül belül, de az olajcseret már elmulasztotta minimum 2 évig nem volt cserelve benne az olaj, szűrő is szet volt már töredezve, pedig gondolkodtunk azon is, de így hogy ezt meg tudam a szerelőtől ahova vitte kihagytuk. A másik meg, hogy kicsit túl gondoljátok a retket egyáltalán nem olyan koszrol van szó amit ne tudtunk volna ki porszívózni, teljesen szép a belseje is nem behányva volt.
-
z123456789
addikt
válasz lenko #129346 üzenetére
+1
Valahogy én is így gondolkozom. Erősen kétlem, hogy ha elviseli a retkes belsőt, akkor a szemmel még inkább kevésbé érzékelhető motorikus dolgokra is nagy ívben szarik. :S Lehet hogy másik topicban írtam, de hétvégén 2 városban zongoráztam végig a kereskedéseket. A leszakadt váltószoknya, az összekaristolt műszerfal, a letörött jelzőgomb, az igénytelenül belehányt, szakadt szőnyegek stb... eléggé eltántorítottak. Ezek persze kereskedőnél talált verdák, de magányszemélynél is ez a véleményem. Oda még nem jutottam el.Ennek ellenére valóban sok gondatlan kilométert, még időben került jó kezekbe reméljük.
-
-v-
addikt
válasz SzlobiG #129345 üzenetére
Hm, mivel már megvettétek remélem nem lesz szopó és jó az autó
De abból hogy nem takarítja, az igénytelenség jön le leginkább, mert az nem nagyon pénz kérdés.
Én se sokat mostam kívülről az autót, nincs mit szépíteni nettó igénytelenségből, viszont belül többnyire patika volt, mert a külső nem szenved állagromlást (jó persze télen tudom nem jó rozsda miatt, ha áll rajta a kula), ha nem mosogatom minden nap, a belső viszont egyrészt zavar, mert ott ülök másrészt az le tud fingani rendesen az évek alatt ha belekövül a dzsuva a kárpitokba stb...
Abból meg hogy a téli 2004-es volt az jön le, hogy vagy nem volt rá pénze, vagy ennyire nem értett hozzá, hogy nem tudta az már nem jó. Egyik se túl jó akkor lehet az olajcserét se tudta, hogy jaa az kell? Vagy arra se volt pénze? Mindent összerakva igénytelen is meg pénze vagy hozzáértése se volt, hát nemtom.
Nem erre szokták mindenesetre mondani, hogy gazdája van az autónak.
De ne legyen igazam, mondom. Valószínűleg ennyi km-nél nem kell amúgy túlaggódni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs