-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz runner 125 #139336 üzenetére
Csak annyira emlékeztem, hogy több helyen, és ez igaz is, szóval nem túloztam semmit.
Tsebacsi Szerintem ennél még a Kia is joval népszerübb, és értéktartóbb.[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz Théodore #139353 üzenetére
Pl; Ceed sw. Elég népszeru és megbizható. De ekkora összegből azért szerintem lehet válogatni. Csak középkategoria jöhet szóba, vagy a kompakt osztály is játszik? Ha igen akkor ott ennyiért már elég korrekt Fokuszt vagy Astrat lehet kapni. Ebben a kategoriában azért több a benzines kínálat mint egyel fentebb. Pl; Fokusz 1.6 TI-VTC alap motor de megbízható
[ Szerkesztve ]
-
Primary92
senior tag
Most már teljesen bizonytalan vagyok, hogy milyen kocsi kell nekem.
A Focus II kombi már megfelel csomagtérben, kulturáltságban. Az Octavia már egészen tuti. Autópályán jól kell, hogy érezze magát, de nem fog sok tízezret futni évente.Létezik olyan normális méretű kombi, ami nem zabálja le az ember gatyáját, de dinamikusan lehet vele közlekedni. Ha esetleg odalép az ember, akkor meg menjen. A Focus 1.6 Ti-VCT ezt minimálisan teljesítette (viszonyítási alap; 7-800 km-es autópályázás 5.9 liter, 130-as tempó. Ha nyomtam neki, akkor gyakran kellett a kutakat látogatni. A Citroen 1.6 86 lóerős dízel dinamikus, de elfogy hamar a szufla)..
Az autóra olyan 1.3 körül szánnék max.
Eddigi kutatásaim alapján:
Octavia II: ennyiért csak az alja van dízelből. Benzin motorok nem túl meggyőzőek.
Octavia I: csak régi autót találtam az adagolós 110 lovas motorral, benzin szintúgy nem győzőtt meg.
Focus II: a dízel motorokról kellően sok rosszat olvastam.
Golf: valamiért a belseje nem szimpatikus, de lásd fentebb
A4: kicsi csomagtérSzóval melyik a legjobb benzines, ami már nem fapad, de megfelel a fenti elvárásoknak?
-
Mike81
senior tag
válasz Théodore #139356 üzenetére
Akkor szerintem számitásba jöhet a Kia Ceed, J Astra, Focus Mk3 2011-től, Hyundai I30, vagy golf octavia kettős. A Ceed Focus i30 trio 1.6 szívó benyás ezek szerintem elmondható hogy probléma mentesek. Nincs 2tömegű turbó. Ekkora kasztnihoz elfogadható ekkora teljesítmény. Nekünk 1 Focus kombi van 1.6 benzin. 2 gyerek 2 felnött csomagokkal megrakva is azért szedi a lábát. Nem kell kisérni a 60 cammogó volánbuszt de nem is leszel vele egy Fittipaldi ha érted mire gondolok. Az Astrához minimum az 1.4 T kell a nagy önsúly miatt. Az alap 1.4 - 1.6 motorok szerintem felejtősek. De itt már azért számolni kell a nagyobb szerviz koltségekkel turbo 2tömegü stb.... A Golf Octavia motorok megbízhatóságát annyira nem ismerem de vannak itt páran akik meg vannak elégedve velük.
[ Szerkesztve ]
-
Ma végre mehetek kipróbálni az új kia ceedet
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #139372 üzenetére
Veszel olyat is, vagy csak teszt?
-
lenko
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #139365 üzenetére
Alattam 5.2 nagyrészt pályán, úgy, hogy bármilyen kigyorsítás padló gázzal történik városban is, hogy ténylegesen történjen is valami. (Én nem fogadnám el)
Az meg, hogy 3 literrel eszik kevesebbet az enyémtől, nem hat meg, tegnap néztem a nagyátlagom 3500km-re vetítve 8.2l/100km.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
B-L-A-C-K
titán
Valakinek egy jó ferka?
Útvonalengedéllyel használható... Biztos megfogták venni így, főleg 1,5 millióért.
-
runner 125
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #139375 üzenetére
Tegnap én is beleakadtam, de komolyan mondom nem értem az embereket. H lehet valaki ennyire 1 bites, h beleüljön egy ilyenbe, mi több fizessen érte, energiát, időt és pénzt tegyen bele?
Ha valaki rendszeres havi jövedelmet ajánlana nekem, h ezzel jelenjek meg, nem lenne az a pénz, amiért elvállalnám.
Van olyan közeg, település ahol ezzel nem röhögnek ki, nem néznek le, de qrvára?
Valamelyik szociális intézet parkolójában pár percig el tudom képzelni, h sztár vagy vele, de szerencsétlen bentlakók tuti kiszúrnák, h azért nem egészen olyan arányokkal bír, mint a Matchbox verziójuk..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz runner 125 #139376 üzenetére
Igen, ez tipikus falu bikája kocsija akart lenne, ez kb az a kategória mikor a suzukit agyon tunningolják gusztustalanul...Eladni meg persze ezt sose fogja, max ha tényleg talál egy nagyon hülyét.
-
-
-
válasz Luck Dragon #139372 üzenetére
igen? jó kis autók, én pont most adtam el, meg voltam vele elégedve, de kellett a nagyobb autó, mert jön a baba és a 3 ajtó kicsit macera lett volna, de nem mentem messzire egy 2013-as i30 sw lett helyette, tegnap hoztam el
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
spiky03
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
Erős sedan (min. 190 ló) ami nem is roller, mik jöhetnek számításba? Első körben benzinesek, a keret nagyon max 5M de inkább 4M környéke.
Honda Accord TypeS, Volvo S60 T5, Mazda 6 MPS, Lexus IS250...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz B-L-A-C-K #139387 üzenetére
és SzlobiG:köszi még ízlelgetem, soha nem volt diselem, tegnap vettem, de már 270 km-et mentem vele
M0 körgyűrűn 4,5 littyis átlagot produkált 110-120-al haladva, majd M7-re áttérve Balatonboglárig feltornáztam 5,5-re 140-150-el haladva, mondjuk pont szervizelni kell, meg gumi is kuka rajta, 2,95M-re sikerült lealkudni, egy garnitúra zsír új continentál nyári "szerencsére" van itthon a kiáról leszedtem, úgysem fizették volna ki, hogy új a gumi rajta, meg téli is van rá, meg a szervíz is már ismerős, csak eddig KIA-t hordtam oda
valakinek kell egy megkímélt, hibátlan pro ceed, akkor ez volt az enyém, bocsi, hogy nem közvetlen tőlem, de sürgős volt a csere, nem volt sok időm foglalkozni, az autó eladással, a kilométer valós 58e km[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
w333
félisten
válasz Integrale #139395 üzenetére
Igaz ... ennyiért már ott az OPC Insignia is !
(#139397) runner 125
IS250 nem rossz csak sokaknak kicsi a belseje és nem egy versenyautó, dinamikusnak dinamikus de akkor sem egy erőgép, számomra az volt az elszomorító hogy a fedélzeti komp. megadta magát és újonnan valamivel több mint 1 milla lett volna !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
runner 125
nagyúr
A TypeS-re teljesítményére (főleg automatával) minden teszt panaszkodik.
Nálam a sorrend IS250, S60 T5 lenne. Esetleg egy C280 vonal?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #139394 üzenetére
IS250 is horror ilyen szempontból és az nincs is csak automatával kvázi (manuális előny). Akkor szűkül a kör jelentősen. Kvázi az S60 meg az Accord marad.
mod:
lenko: Vmi szolid és megbízható cucc kell amit nem horror szervizeltetni így a BMW kiesik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Napelem
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gitáros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...