-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ádám16
addikt
"Alacsony profilu" autobol ti mit valasztanatok olyan 1-1.2m ft környékén? 2 személyes autok sem szamitanak hatranyak. Eddig a miata a befuto, de hatha ti tudtok jobbat.
-
szabonagyur
félisten
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szabonagyur #139303 üzenetére
Hát ez tényleg nagyon nagy érv volt... Írhatnék még erre is, de tényleg hagyjuk inkább, vetess mindenkivel 2.5 millióért H-s astrát, az nem fapad...:/
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
-
nagyúr
válasz szabonagyur #139303 üzenetére
Ha szoba johet a miata, akkor nincs kerdes, legyen az
-
SzlobiG
félisten
válasz B-L-A-C-K #139301 üzenetére
Ha nem zavar a manuális klíma(engem nem zavarna), akkor simán beleugranék egy ilyen astrába tény nem full extrás egyik se, de ha nincsenek nagy elvárásai az embernek, akkor teljesen vállalható típusok ezek 2012-es szinte új autók, nagyon mellé nyúlni se lehet a km is ellenőrizhető.
Szvsz ésszerűbb választás mint egy 2008 körüli alfa, vagy mint egy H astra több extrával.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #139250 üzenetére
az hogy n-es a rendszám nem feléttlenül jelenti hogy külföldről behozott
sok más oka is lehet hogy új rendszám van rajtacryptot minden termékemért elfogadom
-
BigBlackDog
veterán
válasz LuckyL #139310 üzenetére
Igen lehet, csak eddig olyannal még nem találkoztam. Persze, én vagyok a farok, nem szabad egyből a rosszra gondolni.
Mondjuk, mikor linkeltem, még csak 25e km volt benne emlékeim szerint. Úgy el is gondolkodtam volna rajta, de így, hogy már 250e km lett benne, biztos nem kell!
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #139250 üzenetére
Az a legjobb mikor írja ezt a magyarországos szöveget, és mellette ott a fotó a szervizkönyvről német bejegyzésekkel, vagy 2 ilyet láttam már.
-
válasz LuckyL #139310 üzenetére
Pont pár hete vett havetom egy 2011-es autót "N"-es rendszámmal. Valóban magyarországi, első tulajos autó. Valami céges verda volt, aztán a rendszám kellett nekik, vagy saját volt....valalami ilyesmi sztori volt vele.
Bár azt aláírom, hogy elég ritka az ilyen kombináció.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Tekintettel arra, hogy a H-P 8-16. irodai monotonitást minden próbálkozásom ellenére 3 év alatt sem sikerült megszokni, esélyes, hogy kilépek ebből és nemzetközi kamionozásba kezdek.
Ehhez kellene nekem egy 2. autót venni, amit nem sajnálok 3 hetekre a telephelyen rohasztani. Mivel ez abszolút munkaeszköz lenne így márka lényegtelen, illetve 5-600e Ft-nál többet nem szánok rá, viszont nem bánnám, ha nem halálfélelmem lenne benne a pályán. Számításaim szerint ha magyar cégnél leszek, úgy 10-12e km/év, ha külföldinél, akkor úgy 18-20e km/év fog belemenni.A dízelekhez nem értek, sosem volt, de nem zárkózok el előle. Én az alábbi autókra gondoltam, kb ilyen sorrendben:
- Avensis
- Passat
- Octavia
- Focus
- FabiaSzerintetek mi lenne a célra a legmegfelelőbb megbízhatóság/fenntarthatóság terén? A felsoroltakon kívül is jöhetnek a tippek. Illetve dízelből az 1.9 TDI-k valóban olyan jók, mint ahogy írják?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #139308 üzenetére
ezek 2012-es szinte új autók, nagyon mellé nyúlni se lehet a km is ellenőrizhető.
en pont hogy nem igy gondolkodom. A 2012 es auto 4 eves, ami minden csak nem uj. Az Astra tipikusan olyan auto ami elöszeretettel veszik ceges autoknak, igy a hasznalt kinalatban ezerrel fel kell merüljön az emberben a mi van ha egy szetnyuzott ceges verda, nepper trükkel kicsinositva. Masreszt az sem veletlen, hogy 3-4-5 eves korig hajtjak sokszor a ceges verdakat es 150-160 k körül eladjak....akkor jöhetnek elö jo esellyel az elsö komolyabb gondok. Ha volyan tulajnal volt aki nyuzta, ütötte vagta, siman belenyulhatsz a tutiba. (kettöstömegü, turbo, sz@r minösegü üzemanyagtol injektorok, futomü....millio dolog.). Ezen kivül itt vannak a szeria hibak is. A szeriahibas H astra sebvaltok pl 140-160k körül esnek altalaban szet (amit sokszor leirtam), egy csapagyhibas Insignia is pl ha jol emlekszem 160k km ig birta mulkor, amit olvastam.
Szoval szvsz ez a 160k körüli km egy dizel nagyobb riziko, mint egy 220k km es.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Qtya123 #139318 üzenetére
Modernebb dízelek közül megbízhatóságban a VAG 1.9 SDI szívódízel motorja verhetetlen. Rakás autóba szerelték a kétezres évek elején (fabia, octavia, ibiza, polo, golf stb...) én azok között néznék szét első körben ha már dízel kell. TDI sem rossz ha volt gazdája és előzőleg nem tuningolták szarrá.
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139323 üzenetére
Persze, nincs recept...de szvsz nagyobbaz eselye, hogy 130-160km ig kihuzza sok minden ami gyari, akar igy, akar ugy, aztan akkor hirtelen elöjön sokminden. 220k km nel mar több minden cserelve kell legyen, aminek eljött az ideje....ha az normalisan ki lett cserelve, akkor egy biztosabb autoba lehet beülni, aminel jobban latszik, mi az ami lassan cseres lesz még.
Pl az en astram esete: 140k km szethullott a valto az emlitett szeria csapagyhiba miatt....kicsereltek a szetment csapagyakat....csak a szetmenteket....ami jo volt még azt nem....majd eladtak. Csakhogy ugye az összes sz@r anyagminösegü volt es nekem 40 k km mulva kb hasonlo mutatvannyal a még meglevö maradek sz@r csapagyakat is cserelni kellett. Innentöl kezdve ez a valto kb a kocsi elete vegeig jo kell, hogy legyen. Az elözö tulaj cserelte a kettöstömegüt is, nekem azzal sem lesz jo ideig gondom.
Megvetel utan nem sokkal jött elö egy masik tipikus hiba, az egr kipufogo gaz hütöben valami szelep berohadt, ami miatt veszüzembe allt a kocsi random idöközönkent....ezt ki kellett nyomozni, szelepet, ki kellett iktatni...(ennek a storyjat is megtalalod itt a ph! n ). Majd ezutan jött 180k km nel a nagyszerviz, vezerles, vizpumpa...stb.
Szoval a kocsira az uj kora utan 130k km ig nem költöttek semmit a kötelezön kivül, majd egy olyan 1M huf ment el, amit az elözö tulaj + en raköltöttem 140-180k km között. Azota most lett 220k km nel a gyari elsö fek cserelve + hatso lengescsillapito (ami total normalis). Ennyi. Most az autom üzembiztosabb es jobb vetel, mint 140k km el volt
mod: Viszont recept nincs persze, minden es mindennek az ellenkezöje is bekövetkezhet....en csak ezt arra irom, hogy a Te helyedben (de ezt mar leirtam) nem ezt a koru es futasu autot vennem, ideiglenes autonak 1-2 evre. Ha most vennel egy autot a következö 5-6-8 evre, akkor en is a J astrakat neznem (bar inkabb akkor golf)....aztan 3-4 evesen megvenni, rakölteni a kötelezöt es tuti....de ideiglenes autonak, 1-2 evre en a biztos megoldast keresnem...persze nem vagyunk egyformak, ez a Te döntesed, ez meg az en velemenyem
[ Szerkesztve ]
-
fenergie84
addikt
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Declare #139325 üzenetére
Persze ez így világos, csak ha nem te cseréled ki amit kell sose tudod meg valójában mi volt cserélve, persze szakszervizben ha kintről jött a kocsi ez lecsekkolható nagy esetekben. Szerelőt kérdeztem pl ha vezérlés csere volt, azt ki lehet deríteni valahogy ha szétszedi, mondta még pontosan úgysem ha volt mikor is...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #139328 üzenetére
A legcélravezetőbb minden ilyen általad beszerzett /elvégzett alkatrészről, szerviről csinálni pár fotót telóval gyorsba. Szerintem ennél konkrétabb, hihetőbb, hitelesebb szervizkönyvet nehéz produkálni. Nekem mindenről évek óta 1-1 mappába gyűjtve vannak a fotók, dátummal együtt (bár ott a kép EXIF infoja is), km óra állásokkal, így ha valaki vezetett szervizkönyvért sír, megosztok vele egy drive linket és csemegézhet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #139329 üzenetére
Van egy direkt erre csinált excel táblám oda viszek fel minden adatot, csak fotókat nem csinálok az elvégzett cserékről. Viszont jó ötlet így nálad nem tudnak bele kötni.
-
nagyúr
válasz runner 125 #139329 üzenetére
Nekem is van excel tablam, osszes szamla elrakva (meg a tankolasosak is ), majdnem minden le is van fotozva. Ajto javitasrol, alvazvedelemrol pl vagy 100 kep keszult.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #94529552 #139332 üzenetére
Szana-széjjel volt rohadva, a szentlélek tartotta egyben az autót
Az ajtóm lett benyomva, emiatt nem folyt ki rendesen a víz és elrohadt az alja. Illetve azon az ajtón volt egy meghúzás ami a hátsó íven ért véget. Tehát hármas hiba, ajtó alja, meghúzás, illetve horpadás a közepén. Nem-nem lett volna olcsóbb új ajtót szerezni, mivel kb egy helyen kapható bontott ajtó az országban hozzá és 20k-val több lett volna mint a javítás.
Ezen kívül az összes felületi rozsda el lett távolítva az autó aljáról, küszöbökről, mindenhonnan és le lett kezelve normálisan. Alapozó 4 rétegben, karosszéria tömítő ahova kellett, rücsis alvázvédő és üregvédelem
meghúzás, rohadás1, rohadás2, horpadás
felületi rozsda, ajtó alja közelebbről nézve, ez le lett vágva, 2 részből újra lett formázva és vissza lett hegesztve az ajtó alja
javítás1, javítás2, felületi rozsda lekezelve az autó alján, az kerékjáratokban, stb.
fényezés után, itt még folyik ki az üregvédő szer az ajtóból
[ Szerkesztve ]
-
Théodore
csendes újonc
Sziasztok!
20 éves Opel Astra F-et szeretnénk lecserélni jövő tavasszal, a keret kb. 3,5M HUF.
Az alábbi szempontok lennének:
1. 2 kisgyermek és 2 felnőtt szállítása
2. Városi használat csak heti 1x
3. Évente 3-4x hosszabb távú utak
4. Legyen megbízható, szerviz költség viszonylag alacsony
5. Üzemanyag fajta mindegy
6. Gyermekülés miatt ISOFIX-es legyen
7. Legyen újszerű érzése az embernek, amikor beül az autóba
8. 2010 utáni évjárat
9. Legyenek benne hasznos extrák, pl. tolatóradar, tempomat, ráfutásgátló, holttérfigyelő
10. Nagy csomagtér babakocsinak, rengeteg csomagnak
11. LégkondiMilyen autót javasolnátok?
Hol találok becsületes autókereskedőt Budapesten? Vagy esetleg magánszemélytől érdemes vásárolni?
Az Astrát szerintetek valahol beszámítják?Köszi a segítséget!
-
runner 125
nagyúr
válasz #94529552 #139332 üzenetére
Azért ne túlozz. Teljesen átlagos helyeken volt korrodálva Tboy Honda-ja, és a sérülés nagyon enyhe volt, ráadásul nem egy öreg Civic-ről beszélünk. Eladáskor én simán megmutatnám ezeket a javításokat, vevőként inkább megnyugtató lenne számomra, h törődött vele a gazdája és korrekten látszik h milyen mértékű hibát javíttatott ki.
Théodore
Accord részemről is.
De dobnék egy V70 tippet is. Az alkatrészek biztosan drágábbak, mint az Accord-hoz, de ezek sem a tipikusan elromlós réteget képviselik.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ádám16
addikt
válasz molnarpeter #139317 üzenetére
Találtam egy gyönyörű bukólámpás MR2-t, ez is opció most már, mert elég jókat olvasok róla.
Köszi a tippet -
B-L-A-C-K
titán
Lecsekkoltam ma alvázszám alapján 2 kocsit...
Egyik: már több mint egy 1 éve ~180 ezer volt benne utolsó bejegyzésnél...
Másik: Ezt nem márkaszervizbe hordták, 1x egy garis javítás, a 4. hónapban, ott 14 ezer km volt már benne, szóval ha ilyen átlaggal számolok a jelenlegi 127 ezer akár valós is lehet. Ami viszont nem teszik se egy tolatóradar benne, talán még a kormány is műanyag képekről nézve (lehet rosszul gondolom), meg nemsokára vihetném vezérlés cserére, mert ugye itt az ideje lassan. Viszont lehet elmegyek megnézni, 36km-re van tőlem, nem vészes.[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz runner 125 #139336 üzenetére
Egyet értek a V70-nel, de azért ez egy fokkal gusztább
-
B-L-A-C-K
titán
Ha több mint 1 éve 180 ezer volt benne, az azt jelenti ~3 év alatt mentek vele annyit, szóval évi 60 ezerrel lehet számolni, ami inkább 240 ezer már. Ilyen alapon meg akkor már inkább megnézném ezt a fullosabbat amibe van 224 ezer elvileg, és itthoni, és olcsóbb is.
-
Gergőke88
addikt
válasz Alvin_ti4200 #139341 üzenetére
Amit runner linkelt manuális, nem véletlenül azt ajánlotta.
-
Declare
őstag
válasz Théodore #139334 üzenetére
Hol találok becsületes autókereskedőt Budapesten?
Ahol becsületes politikust es etikus adocsalot
Mennyi km t mesz evente? Ha 25k körül akkor erdemes lehet diselben gondolkozni, 15k ig inkabb benzint vennek. Rafutas gatlo es holtter figyelö azert az komolyabb kategoriakban van, szerintem 2010 es 3,5 milliobol ez nem igen lesz.
Honda accord 2.2 benzinnel valoban jo, skoda octavia 2011 töl pl 1,6 dizellel (haverom ceges autojaban jol teljesit, pedig ütve, rugva, vagva van ...de azert meg ezzel ovatosan, hatha mond valaki valami rosszat rola )
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #139344 üzenetére
http://www.autoquartett.hu/ Bp. 11.ker.
Többnyire szervízkönyves szép autók vannak.
Nem nagy a választék, de ott nem vernek át, legalábbis engem nem, és szerintem másokat sem.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz lenko #139347 üzenetére
Pont itt voltam bent, velem/ünk kollégámmal elég bunkó lekezelők voltak.
Pedig nem kötekedni akartunk, csak átnézetni egy 207-es pug ot, csak zavaró volt a szál szakadt 12éves gumi rajta, ami szarrá volt fújva szilikon spray-el, illetve megjegyeztük hogy nem éppen szezon gumi van rajta. júni elején.Am 1,3m volt, piacon 800 körül találtunk szebbet hasonló felszereltséggel.
Vissza mennék-e ha ott lenne kiválasztott autó ? -Biztosan nem.
[ Szerkesztve ]