-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139248 üzenetére
Ezt hasonlitod azokhoz az alfakhoz, amiket neztel? amiket linkeltel multkor, azok 2.0, 2.5 ös 160-200 lovas dizelek voltak kb ha jol emlekszem, automata valtoval, börülessel, xenonnal....az volt 2,5-3,0 milla ha jol emlekszem.
Ez meg egy 1,6 benzin astra, fapad ülessel, manual klimaval, gurtnis hatso ablakokkal, halogennel es olyan szinten szarra kopott kormannyal, ami vagy arra utal hogy kb 3x ennyi km van benne, vagy olyan gazdaja volt, akitöl nem szeretnel autot venni....mind ezt 1,7M.....[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139253 üzenetére
Most kezdjük megint ugyan azt, amit multkor?
(#139246) B-L-A-C-K "Azért nem, Alfába fullosat 3-ért veszel. H-s astrába meg 2 alatt is kapsz már." Fullos alfat hasonlitod a fullos astrahoz (mert akkor az falsch, fullos astrat nem kapsz 2 millio alatt), vagy a fullos alfat hasonlitod a fapad astrahaoz annak meg akkor nem sok ertelme van...nyilvan a fullos alfa dragabb lesz, mint a fapad astra. (erre irtam amit irtam)
(#139247) szabonagyur : "Ami H-ból igazán jó és keveset futott, elvárásaidhoz igazodik annak meg is kérik az árát.
Tény drágább egy Alfa, de közel sem annyival olcsóbb a H, illetve nagyobb a piac mint gondolod." (erre probaltam reagalni, hogy ezzel kb egyet ertek(#139248) B-L-A-C-K "Nem tudom te mikor kerestél H-s astárt, de én mostanában napi szinten nézem a használtautót, és 2 millió alatt már rengeteg normálisat veszel akár magyar tulajosat amibe vannak 120 ezrek. Itt van pl ez 1.7-ért " (ez amit linkeltel, minden csak nem normalis erre probaltam meg felhivni a figyelmed.
Na remelem, most gyorsabban tisztaztuk, a ki mire gondolt kerdeskört, mint a multkor
-
B-L-A-C-K
titán
válasz B-L-A-C-K #139253 üzenetére
Illetve sose nézegettem 2.5-3M-ért, 2M körüli a keret. Az a bőrös alfa is 1,98M volt.
(#139254) Declare: Fullos astráról sose beszéltem (vagyis lehet rosszul fogalmaztam de nem arra értettem), jóra gondoltam inkább, mivel fullos Astra eleve nem létezik...Max OPC-s, de az más kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139256 üzenetére
Kerdes mit nevezünk fullosnak Astraban is volt automatavalto, sportüles, szines navi, xenon, tetöablak stb.
ez monduk ahhoz kepst amit linkeltel fullos de nyilvan a H/J Astra komfortban mindig alacsonyabbra volt pozicionalva....ez most a K astraval valtozott meg
mas kerdes, hogy en sem vennek 9000 euroert egy 1.9 es H astrat...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Declare #139257 üzenetére
Jó persze lehet venni OPC-s felszereltet is, de most eleve ki az a hülye aki ~3 millát ad egy ilyen H-s Astráért? Lehet van ilyen, de te is írod nem adnál, akkor már ha épp ésszel gondolkodik valaki, akkor olcsóbban itthon kap egy jobb fajta J-s Astrát.
Lényeg a lényeg én még mindig azon vagyok ha nem fogok ki szerencsével semmit, akkor marad a fapados H astra, amit 2 millióért tudok venni, nem fullosat, de kevés km-rel, fiatalabbat.
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139258 üzenetére
"H astra, amit 2 millióért tudok venni, nem fullosat, de kevés km-rel, fiatalabbat." es üzembiztosabbat
J astra a kategoriaban nagyon nehez, az megnyomja a fogyasztast, rontja a menettulajdonsagait, illetve nekem volt olyan baratom aki hasznalt par honapig J astrat, de nem szerette, folyton kinlodott valamivel...pl ö a legkondit nem tudta beallitani, folyamatosan szenvedett vele, meg volt mas is de mar nem emlekszem. Az a J nem egy Top auto a maga kategoriajaban a J GTC az mondjuk bitang jol nez ki...elöben is nagyon allat a mai napig....de azok tartjak is az arukat....13-15 ezer euro körül lehet az elsö ertelmes dizeleket megtalalni
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Declare #139259 üzenetére
Én 1.7 CDTI-t vezettem 110Le, nem egy villám, de nekem elég lenne amire kell. Belül kényelmes, tágas, köszönő viszonyban sincs a H-val. Fogyasztása meg lópikula. Na meg ugye van amit mutattam a 2.0 CDTI, 165ló, nem eszik sokkal többet az sem, és gondolom az már megy is (ilyet még nem vezettem), csak ez ugye 2.5m felett kezdődik inkább. Illetve akiket kérdeztem mindenki ajánlotta J-t ár/érték arányban. Lehet kitolom kicsit a lovét és veszek egy olyat ha minden kötél szakad H-s helyett.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Declare #139259 üzenetére
"ö a legkondit nem tudta beallitani, folyamatosan szenvedett vele"
Pont írtam egy kisebb szösszenetet a J Astráról, mert hétvégén volt nálunk egy és azzal mentünk vidékre. De gondoltam az a 600 km nem releváns tapasztalat, így inkább nem akartam magyarázni és kitöröltem.
Viszont a tapasztalatok kb. ugyanezek. Nekem az oda-vissza út alatt nem sikerült beállítanom rendesen a klímát. Eleve a kis kijelző baromságokat ír (ha bekapcsoltam a klímát: A/C kikapcsolva, ha hármasra vettem a ventilátor fokozatot, akkor kiírta, hogy egyesen van stb.), illetve ha pl. egynél több helyre szerettem volna fújatni a levegőt, akkor lecsökkent a szállított levegő mennyisége, ha csak középre nyomtam, akkor meg még a legalacsonyabb fokozaton is túlságosan süvített.
Az A oszlopok nagyon sokat takarnak, 1,7 CDTI lassan mozgatja a bódét, a BT kihangosító nem képes zenelejátszásra, az AUX már nem működött. Nem tetszett.
Mondjuk cserébe a H-hoz képest kevesebb volt a szélzaj, illetve kényelmesebbnek éreztem az üléseket.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139260 üzenetére
Talan kesöbb is könnyebb eladni, mint a H astrat, mert fiatalabb...csereben picit talan többet buksz rajta....
En is gondolkoztam a fiatalitas kapcsan a J astraban, de nekem szedan vagy GTC kell....a sedan nem is tetszik es nem is jött be es nem is hallottam rola jokat, a GTC meg nagyon draga, ahhoz kepst, ami.
Ha Neked bejön, bele kell huppanni az 1,7 es moci ugyan az asszem, mint a H ban, az nagyon jo, strapabiro konstrukcio, a 2.0 viszont mar veszelyesebb, insigniaban szokott vele gubanc lenni, a J ben nem olvastam rola, lehet ott nincs vele valamiert gond ennek azert ha 2.0 veszel utanna kell picit olvasni.
-
-
HookR
addikt
válasz BigBlackDog #139250 üzenetére
Azt nem írja, hogy hanyadik tulaj.
Olykor az élet tud cifra, erősen rendhagyó helyzeteket produkálni. Például ismerősi körben tudok olyan 2006-os B6 Passatról, ami évek óta garázsban pihen és van benne ~17e km. Felkerülne hahu-ra, vajon ki hinné el?
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139263 üzenetére
Összekeversz decide forumtarssal sajnos Se nem J se nem OPC, de jonak jo kis H GTC 1,7 cdti vel az megvan [link]
Elöször abszolut atmeneti autonak szantam, kisse lenezöen, de aztan jobban bevallt, mint gondoltam es nem adott okot, a piac/fizetesem meg nem adott realis alternativat a cserere. Ha cserelnek, akkor mindenkeppen fiatalabb, erösebb dizel kellene es nincs olyan jelenleg, ami elerhetö es kellö elörelepes lenne szamomra (meg persze nem artana ha hatul hajtana )
mod: az On resze lemaradt szoval a 2.0 cdti vel az insigniaban turbo csö repedes szeria hiba volt es az az alkatresz eleg huzos, meg valami csapagy hiba is volt, ami szinten faj....de ezeket mindig csak az insignianal olvastam, J astranal nem, pedig elvileg ugyan az a motor. Az 1,7 es dizelt szoktam en ugy olvasni, hogy valoban problemamentes....ezert valasztottam en is azt es egyelöre ez beigazolodni latszik
(#139266) B-L-A-C-K nincs fikazas, csak realitas amugy meg ha egy J OPC röl beszelgetünk, azzal a futomüvel, motorral az a par plussz kg nem fog erdekelni különösebben senkit igy is bitang jo idöt megy palyan.
[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
válasz B-L-A-C-K #139266 üzenetére
Ha ugyanaz a motor ami az insigniaba, akkor ott típus hiba a turbo cső repedés. Nem rég ismerősnek is ez volt, vészüzem, majd eltömődött miatta a dpf a diagnosztika után azt mondták cserélni kell a dpf-t hát ő inkább kiüttette és ugyanúgy vészüzem. Vissza vitte turbo cső repedést mondtak már, kicserélték és semmi hiba, feleslegesen ütötte ki a dpf-t.
Ja valami 50k körül volt a cső, gyári.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #139266 üzenetére
Mondjuk ha veszek pont nem 2013 lesz
Pont ezert talan amit veszel, ott mar kicsereltek, ha ki kellett....de mondjuk, ha 50k, ahogy (#139267) SzlobiG irta, akkor azert az nem a vilag vege . Anno amikor az insignianal ez kibukott es sorra repedtek a par eves autokon ezek a csövek, akkor hiany cikk lett es ilyen 100 ezres tetelekbe került a javitas/alkatresz.
Az a csapagyhiba erdekesebb, mert az a motort erinti...nem "csak" egy csövet. Ha elhatarozod magad es utanna kutakodsz, biztos meg lehet talalni, mire kell figyelni, melyik szeriat erinti es hogy lehet megvizsgalni, mi a helyzet a kiszemelt autonal.
Amugy a Golf nem jatszik? Ha nem ockodsz nagyon a behozataltol, abbol is lehet annyit talalni a Nemeteknel, mint egen a csillag.
-
Nordik
őstag
A napokban érdeklődtem 147es Alfarol mi a velemenyetek. Ugye kolléga arulja majd miután motorgeneralt csinaltat rajta. Egyébként szépen karbantartott autó nincs vele gond kivétel ez. Érdemes egyáltalán foglalkozni egy ilyen generalozott autóval? Hiába van normálisan megcsinalva, kicsit tartok tőle.
-
Nordik
őstag
válasz Integrale #139272 üzenetére
Annyit mondott, hogy mikor tapasztalta a hibát akkor egyik henger valószínűleg nem ment dadogott stb illetve a karternal kinyomta az olajat talán. Azt tudom, hogy csapagyak, gyűrűk minden cserélve lesz szóval talán nem osszedobott munka lesz. Illetve csak azután hirdeti meg miután ment vele a következő 1000kmes olajcsereig.
Futómű elvileg rendben lengokarokat cserélt már azt hiszem. Ahol rozsda volt megcsinaltatta. Szóval elvileg rendbe tartotta, ő személy szerint nemhiszem, hogy gyötörte volna és nem foglalkozott vele, mert egyébként szép állapotban van. Csak ez a motorgeneral... -
Integrale
veterán
válasz Nordik #139273 üzenetére
Mennyi kb van benne? Egy henger kihagyasa lehet a gyujtas is, valamelyik gyertya nem ment a 8-bol, gyujtotrafok stb, ha engedi az olajat az be tud folyni a gyertapipahoz, viszont miert engedi?
Ha meg lesz csinalva, es ismerostol van, akkor annyira nem lutri, en megvennek egy olyan autot, amin ezek a korok le lettek futva."Bad reklám is reklám too"
-
Nordik
őstag
válasz Integrale #139274 üzenetére
Hát szerelő motorgeneralt mondott neki. Gondolom ténylegesen szükség is van rá akkor.
Kilométer azt ő se tudja pontosan, volt benne óra cserélve még az előző tulajnal. 200k körül lehet. Nála 110nel áll a jelenlegi óra szerint.
Tényleg szép állapotban van és foglalkozott vele, csak felek, hogy ha már belenyúltak a motorba az már sose lesz az igazi és lehet még problémám vele...
-
Alvin_ti4200
félisten
Sziasztok!
Ajánlat 1M környékén benzines kisautóra Budapestre 187 centis férfi úrfinak a 2004 utáni kínálatból? Lancia Ypsilonról alig találtam infót például. A láb nem nehéz, dugó viszonylag ritkán, így jó lenne, ha nem menne a fogyasztás 6-6.5 liter fölé a városban. Klíma ritkán, elsősorban páramentesítésre, sokan (értsd: 2-nél többen) többnyire az utak 1%-ában utaznánk. Autópályára ritkán mennék, akkor is max 110-es utazó, de inkább 100-105 a külsőben. Szervó, elektromos ablak, klíma mindenképpen kell, alkatrész elfogadható árban legyen. Csomagtartó minimum 200 liter és jól pakolható (még, ha ez elsőre viccnek is tűnik). Hátsó üléssor nem baj, ha síkba dönthető. Swift elöl kicsi nekem, így azt nem kell ajánlgatni. Az első generációs Yaris-ra pedig se nem szívesen néznék, se nem szívesen ülnék bele (plusz valsz el se férnék). Semmilyen ismertebb márkától nem zárkózom el. A Fiat 500 tök jó lenne, de a keret majdnem duplája, így ha nem is teljesen hasonló, de hellyel-közzel hasonló alternatívára vadászom. Ha ajánlotok és tudtok, javasoljatok motort is, amennyiben egynél többől állna az adott típus benzines kínálata.
Amik hirtelen eszembe jutottak:
VW Polo IV
Mini One, esetleg Cooper
Audi A2 (igazából ez már picit nagy is, a karosszéria drágán és jellemzően inkább sehogy nem javítható, amennyire én tudom)
Citroen C2 (gyanús, hogy az első két évjárat után néma csend van..)
Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo
Fiat Panda (jobb térd erősen neccesnek tűnik)
Ford Fiesta (mennyire lopják?)
Honda Jazz I. gen. (bár az okos dolgaira semmi szükségem)
Lancia Ypsilon II. gen.
Mazda II 1. gen. (gondolom, megeszi a rozsda)
Mercedes A osztály II. gen.
Toyota Prius I. gen.? Ez mondjuk már picit nagy (meg ótvar)Köszönöm szépen előre is a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #139276 üzenetére
187cm-hez nagyon nem ezt a kategóriát nézném Fiat 500 meg mini one? Aygo?!
-
w333
félisten
válasz Alvin_ti4200 #139278 üzenetére
Ezek közül a Honda Jazz vagy Alfa 147 -t választanám !
De akár egy Swift (2005+ évjárat) is jó lehet !
C Corsa ? G Astra ? Fábia ?
Én mondjuk egy G Astrát vennék (olcsó és jó) nem túl nagy de nem is kicsi !
Alkatrészárakban is tényleg aprópénz hozzá minden !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
alázógyík
őstag
válasz Alvin_ti4200 #139276 üzenetére
Grande Punto 3 ajtós?
-
Gergőke88
addikt
válasz Alvin_ti4200 #139280 üzenetére
Lupo 3l?
-
w333
félisten
-
sagesz93
addikt
válasz Alvin_ti4200 #139280 üzenetére
II/B Punto / Grande Punto? Esetleg Hyundai Getz.
-
Szervó, el. ablak meg klíma mióta fullos felszereltség? Mintha D2-t keresne, komolyan.
Alvin_ti4200: Parkolóhelyekre nagy, vagy manőverezésre? Én is szívom a fogam parkoláskor mindkét autóval (4,5 és 4,85 méter), de mindenhol máshol áldom, pakolhatóság, hozzáférhetőség, hátsó utasok kényelme.
-
8th
addikt
válasz Gergőke88 #139282 üzenetére
Nem lenne az rossz választás de:
- hidegen tragikus de még melegen is hangosabb a motorja mint amit várna az ember.
- buta a futóműve pattogós orrtolós az úthibákat kátyúkat folyton kerülgetni kell vele ha mégis belemész egybe a betonkeményre fújandó virsligumik miatt akkorát szól a futómű mint ha kompletten kiszakadt volna a kocsi alól.
- elég nagy a fordulóköre városba nem épp ideális.
- nagyon le van ültetve, nem lehet vele egy alacsonyabb padkára sem felállni, a fekvőrendőrök előtt sem árt elmormolni egy gyors imát, hogy fent maradjon a front spoiler.
- óriási kupé szerű ajtaja van így hiába férsz be a legszűkebb helyekre is vele csak bajosan tudsz kiszállni belőle ha ki tudsz egyáltalán. Az ajtózsanérokat ráadásul rendesen alul tervezték a gyáriak, az összes lupón úgy lóg az ajtó mint tehénen a gatya.
- hátsó oldalablak nem buktatható így lehúzott ablaknál leviszi a szél a fejed. 60km/h körül bedübörögteti rezonáltatja az egész utasteret a huzat ami marhára zavaró.
- a váltója igazi katasztrófa, a világ pénzét rá lehet költeni ha az előtted lévő elhanyagolta.
- a 155-ös virsligumik ellenére egy szervó nélküliben olyan karod lesz két év alatt, hogy bárkit lenyomsz szkanderban.
- jobbkezest sosem adnak meg neki és mint ha ott sem lenne simán átnéznek rajta és kifordulnak elé.Ezeket leszámítva egyébként faja kis kocsi. Egész jól össze van rakva van benne hely kényelmes az ülés jó az üléspozíció jól hangolt a váltója az alkatrész se drága hozzá fillérekből fel lehet gumizni és tényleg annyit eszik mint egy ötvenes robogó. Ha a fenti hibáival együtt tud élni az ember akkor nem rossz választás de tény, hogy sok mindent el kell nézni neki a világbajnok fogyasztásért cserébe.
-
drachoHUN
senior tag
Ezt szerintetek érdemes megnézni, vagy kerüljem el:
linkForza JUVE!!!
-
őstag
válasz Alvin_ti4200 #139276 üzenetére
Szia!
Ami nekem is eszembe jutott ilyesmi áron, az az Audi A2, Honda Jazz.
Aztán miután vettél be Daedalont, akkor érdemes lehet ránézni valami koreiai csodára is, pl. Kia Rio."Less but better" - Dieter Rams
-
Tom5
addikt
Sziasztok.
Kérdésem: link
Kicsit utánanézve, lehet az olajcsere periódust jelzi? Ha igen milyen olaj való a gépsárkányba?
2005-ös 206-os 1,1.es. 150K km körül jár a kocsi.Válaszokat előre is köszi!
-
Integrale
veterán
válasz Alvin_ti4200 #139276 üzenetére
Az Ypsilon elso ket helye eleg tagas, hatul inkabb csak rovidebb utra, vagy kisebb szemelyt ultess.
1.4-es 16V motorral kelloen dinamikus, fogyasztasa sem veszes, 1.2 16V szinten jo valasztas.
Alkatreszek eleg kedvezoek, muszakilag egy Punto 2, (futomu, motor, fekrendszer) utaster es kaszni ami alkatresz szempontjabol dragabb lehet, mas anyagok es alkatreszek miatt, amik sokszor akar ritkabbak is lehetnek, ennek nezz utana. Nem egy elromlos darab, felszereltsege a fapadtol a csillagos egig, a kinalat eppen van akkora, hogy megtalald a magadnak tetszo kombinaciot. Ha nagyobb ter kell akkor a Musa, fentiek igazak arra is.
De ha a Swift kicsi, akkor jo esellyel ez is az lesz, talan a fejter magasabb, dimenzioit tekintve szinte mm-re megegyezik a ket auto, ulj bele probald ki, hatha a mas kozepkonzol miatt jobban elfernel.A osztaly nekem kifejezetten kenyelmetlen, Jazz viszont tagas is es jol is nez ki, foleg a masodik szeria sargaban.
"Bad reklám is reklám too"
-
szabonagyur
félisten
válasz B-L-A-C-K #139248 üzenetére
Látom továbbra sem érted mit írunk le, de nem baj majd meglátod
Szimplán arról van szó, hogy ami normálisabb az minden márkánál az ársáv felső része, itt sem lesz más.
Te magad is látod, hogy Alfából bizony a 2M az milyen, H-ból is van jó csak az nem annyit futott mint te szeretnéd.
Amúgy pár hónapja néztem aktívan, azóta csak ránézek néha, mivel van egy Mondeo kombink most.
ui.: hirdetés alapján az Alfák is szépek voltak, H-ból is van szép hirdetés, élőben meg...
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szabonagyur #139297 üzenetére
Azzal egyet értek hogy Alfa 159esből 2 milláért jót ki kell fogni, de én mióta kocsit nézeget sose arra mentem hogy árában vegyek egyet mint látható, azért is tart eddig a kocsi vásárlás, szóval tudatos, nem véletlen.
Azzal viszont nagyon értek egyet hogy 2 milla alatt nem veszek jó H-s Astrát, lehet fél évvel ezelőtti árakon vagy, de aki most 2 millió felett akar venni H-s astrát az nem nagyon tudom hová tenni, mivel akkor már 2.5-ért vesz jó J-t, ami komfortérzetben köszönő viszonyban sincs egymással, de ezt már kifejtettem nemrég."H-ból is van jó csak az nem annyit futott mint te szeretnéd."
Rengeteg jó km-rel lévő van 2M alatt, magánszemélyesek is, nem hinném az összes átbaszás lenne.
"hirdetés alapján az Alfák is szépek voltak, H-ból is van szép hirdetés, élőben meg..."
Igen, és ezt úgy írod mintha 2 millió felett egyenesen arányos lenne hogy ami annyiért van hirdetve biztos szép és jó is, az a baj ott is ugyan úgy megszívathatnak mint 2 alatt...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Alvin_ti4200 #139276 üzenetére
Honda Jazz (azért ennek a mérete sem annyira kicsi már), C Corsa, Polo, Punto. Én ezeknél maradnék.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz B-L-A-C-K #139298 üzenetére
Nem kezdek el veszekedni veled mivel nincs értelme, főleg nem érdekel.
HAHU-t nézed és az alapján van véleményed a H Astraról, de ez nem baj csak fogadd el más véleményét is, élőben egyet nem néztél meg, ha így lett volna tudnád miről beszélünk.
J-ből sincs 2,5M-ből jó ne aggódj. Magánszemély mit jelent? Semmit kb.
És leírtam, hogy nem vagyok fél évvel ezelőtti árakon
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban