-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz humax #139899 üzenetére
Német autó beutessel rendelkező emberkék mondják ezt.. Én specko előbb vennék valami franciát újból mint németet de helyedben ennyi pénzért már Japánt vennék. . Új lexusok elég jók ahogy itt említették de én megneznem a lexus kistesóját Toyotát is.. Picivel olcsóbb de ugyanolyan jók kb, ..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
#16514048
törölt tag
válasz tboy93 #139896 üzenetére
"Ilyen baszom nagy suv-okat szerintem nem érdemes benzinmotorral venni, nagyon sokat fog enni."
Ezt sosem értettem, hogy miért a fogyasztás a szempont azoknak, akik ilyen kocsit vesznek. Spritmonitoron gyorsan megnéztem, hogy a Q5 benzines és dízel változatai között mekkora a fogyásztásbeli különbség, 2-3 liter jött ki. Akinek van 15 millája kocsira, azt szerintem nem vágná földhöz, én legalábbis biztos benzinest vennék már csak a kulturáltabb járás, meg a normális hang miatt is.
Bár ilyen SUV-oknál még elmegy, de ránéztem mostanában az E92-es BMW-kre (kíváncsiságból, nem tervezek venni), én azt egy sportosabb karakterű autónak tartom, evidens, hogy minimum egy jó kis hathengeres 325i-t vennék, de alig van fent ilyen. Mindenki a húszdét vette még ebból is, mert a katalógusban az fogyaszt a legkevesebbett, röhej, hogy egy újkorában több tízmilliós autónál is ezt nézik emberek.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz #16514048 #139902 üzenetére
E92-es BMW-kre (kíváncsiságból, nem tervezek venni), én azt egy sportosabb karakterű autónak tartom, evidens, hogy minimum egy jó kis hathengeres 325i-t vennék, de alig van fent ilyen. Mindenki a húszdét vette még ebból is
E90 modellciklus elejét kerestem ki, ~3800 euró felára volt a 25i-nek a 20d-hez képest. Az kapásból egy milla (lehet itthon volt az több is ... nézd meg pl. most egy 330i meg 340i között mi van árban difi ). A fogyasztásban egy 20d meg 25i között már 3.5 liter különbség van, 15e km-es évi futást feltételezve 5 év alatt összejön abból is egy milla.. 10 vagy 12 már nem annyira mindegy úgy, hogy a legtöbb ember lefossa, a bmw sportos-e vagy nem, mert nem azért veszi, és nem is a 6 henger miatt.
(még a kópét sem, de egyetértek persze, hogy igen csicska dolog egy dízel, 4 hengeres kópé )[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
318d-hez az M-pakett egyenesen kötelező
ma láttam ugyanezt 420d-ben, sírtam az külön szomorú, hogy újonnan szarabb hangjuk van ezeknek a 20d csodáknak, mint a 300ezret futott dízel szarolaszomnak...
zoo8800: vitara nem, de lehet beül mondjuk egy rav4-be és azt mondja, hogy az tök elég kb 9-10 milláért és nem használja el a teljes 15millás keretet. mondjuk én vállalnám azt a kultúrmissziót, hogy veszek egy V8-as XC90-et, ami nagyon fullos (20-25k eur egy újszerű) és a maradékot beletankolnám viszont mindig vigyorognék, amikor benne ülök.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz LuckyL #139903 üzenetére
Nem igazán. Új 20d és 30i alapára között 700k van, nem tudom mennyibe kerülnek normálisabban felextrázva, de gondolom 20 millió felé közelítenek, szerintem szinte elhanyagolható ez a különbség lyen drága autóknál.
Nekem ne mondja senki, hogy ilyen autóból azért vesz dízelt, mert jobban megy, mert mindig a gyengébb dízelek fogynak a legjobban, holott ha a teljesítmény érdekelné, akkor az erősebb benzinest is simán megengedhetné magának, és akkor legalább nem is szólna traktor hangon a húszmilliós kocsija. A fogyasztást nézi mindenki, ami ezen a szinten fillérbaszás. Szerintem.
(#139905) [rvilike]:
A 40i tényleg jóval drágább, azon meg is lepődtem kicsit.
Abban is igazad van, hogy a legtöbb embert pont nem érdekli, hogy mennyire megy a kocsija, vagy milyen hangja van, csak lássák az emberek, hogy neki BMW-re is telik, ők nyilván a leggyengébb, legkevesebbet fogyasztó dízelt tartják logikus választásnak.
Végülis meg lehet érteni, bár nekem nehezen megy. Engem zavarna a kerregés egy ennyire drága autónál, ha tudnám, hogy ugyanúgy megengedhetném magamnak a benzinest is.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz humax #139897 üzenetére
Német fronton Q5, Q7 a Q3-as egy vicc szvsz. BMW-be meg X3, X5. 10-15 milla között ezek főznek, mosogatnak és feltételezem, ha ennyiért nézelődsz, akkor a szerivezre is futja szóval én simán egy 3.0 dízelt néznék. Esetleg még ott a mercinek az ML széria nagyon jók azok is.
-
rbalint88
addikt
válasz mdani01 #139914 üzenetére
azért mindig van annak egy diszkrét bája, amikor egy ember nem tudja leírni az autója nevét... ami egy rnd+1 balfasznál még el is csúszik, de egy "híres ember" figyelhetne erre. bár most átnéztem pár adok-veszek csoportot fb-n és erősen felülreprezentáltak az analfabéták
-
Kornel
veterán
válasz rbalint88 #139915 üzenetére
Nem vagyok rönó parti, de ez milyen már?
Ujan vette?
Ha igen, 30 ezrenkent cserélte az olajat, mert joazugy?
Ha nem, előtte vajon hogy használták?
4-ik motor?
Szóval motorgeneral helyett mindig ment bele a bontott ismeretlen előéletű motor, ami valószínűleg ugyanígy ki lett nyirva.
De biztos az autó a hibás 😂 -
őstag
válasz #16514048 #139908 üzenetére
hogyne menne jobban
próbáltál te már egyáltalán ilyen erős dízelt?
nem azt mondom hogy egy 250 lovas benzines szar, mert nem az, de ugyanez dízelből beszarás
jobb és készpersze nem sokadik tulajnak aki majd javíttatja, dehát azt meg pont leszarja aki újonnan veszi
egy összkerekes terepjárónál meg nem 2 liter lesz a különbség hanem 5-6
plusz az se elhanyagolható hogy nem 2x olyan gyakran kútra járni, az idő is pénz, van vagy +40% hatótáv a dízeleknélkár hülyének nézni a 20 millás autók vásárlóit, hidd el nem azok
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
#16514048
törölt tag
válasz LuckyL #139917 üzenetére
Nem ezt mondtam. Nyilván egy kb azonos szintű dízel jobban megy, mint a benzines (20d vs 20i). Bár ha turbós benzinesről van szó, akkor még ezt sem lehet elmondani, ahogy kornelka linkje is mutatja.
Azt mondtam, hogy a legjobban a gyenge dízelek fogynak (bmw-nél maradva 318d, 320d), és ezeket nem a teljesítmény miatt veszik, hanem mert a katalógusban azt látják, hogy üzemanyagra ezeknél kell a legkevesebbet költeni.
Ezen a szinten akit a teljesítmény érdekel, az egy erősebb benzines vételárát és tankolását is megengedhetné magának, és akkor nem kéne a kerregést sem hallgatni, ami nálam illúzióromboló egy ilyen autónál, ennyiről van szó. Persze kinek a pap...
De azért én is linkelek kettőt Spritmonitorról. Q5, ha már SUV-okról volt szó eredetileg:
3.0 TDI vs 3.0 TFSI
2.0 TDI vs 2.0 TFSIÉn itt nem látom azt az 5-6 liter különbséget...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz #16514048 #139919 üzenetére
akkor megfogalmazom máshogy:
ha azt akarod hogy úgy menjen a benzines, mint az a dízelnél alacsony fordulattól természetesnek érződik, akkor simán lesz 5-6 liter, vagy mégtöbb a különbség
amit linkeltél, ott van 2 db benzines használó, ez nem igazán elfogadható mintaa jól menést nem feltétlenül a 0-100 ra gyorsulásban mérik
plusz ráadásul amit Kornelka linkelt ott is van ahol még ebben is jobb a dízelnem értem miért venne újonnan benzinest valaki, és ezzel a vásárlók 95% a is így van.., én se vennék az tuti
ottvan pl az a 750i vs 750d összehasonlítás
ott a d kb 11 litert fog enni városban az i meg 20-at
országúton persze kissebb a különbség, de ha nyomják neki, megintcsak óriási difi lesz
rádásul úgy le vannak szigetlve hogy se a benzinesnek se a dízelnek hangját nem lehet bent hallanicryptot minden termékemért elfogadom
-
#16514048
törölt tag
válasz LuckyL #139921 üzenetére
Miért, turbós benzines nem megy rendesen alacsonyabb fordulattól? 750i-t meg általában nem városi rohángálásra vesznek, de akinek ilyen van az már tényleg pont telibexarja a fogyasztást.
De akkor én is fogalmazok máshogy :
Vegyünk egy új prémiumautót. Nem 4-es Golfot, mert ott megértem, ha valaki spórolni akar, meg az 1.9 tdi tényleg jobban megy, mint a szívó 1.6. Nem, 15-20-30 milliós vadiúj prémiumautóról legyen szó, turbó dízel vs turbó benzin, szóval menetteljesítményben se legyen nagy különbség. Esetleg el is szakadhatunk a SUV/ nagy szedán vonaltól, mert ahogy már mondtam, a sportosabb kupékat is dízellel veszik.
Most tényleg komolyan gondolja valaki, hogy nem érdekli, hogy évek alatt milliókat fog bukni rajta az értékvesztése miatt. Nem érdekli, hogy a feléért, harmadáért tudna venni olyan használt autót, ami igazából minden igényét kielégíti, de ő inkább kifizeti a felárat azért, hogy először finghasson bele. Nem érdekli, hogy százezreket, vagy pár év alatt milliókat kell rákölteni az autójára, anélkül, hogy valami igazán nagy baja lenne. Nem érdekli, hogy milliókért rendelt bele felesleges extrákat.
Nem, ezek nem számítanak. Viszont nehogy már pár literrel (oké, legyen 5) többet egyen, azt már nem bírná a pénztárcája, ő tudatos vásárló, nem fog feleslegesen üzemanyagra költeni, inkább kerregjen az a presztízsautó. Belülről úgyse hallani annyira, az nem baj, ha kívülről becsukott szemmel Ford Transit-nak tévesztik.
Na én ezzel a felfogással nem tudok azonosulni. Hogy tényleg még egy 4-es, vagy akár 2-es BMW-nél is képesek az emberek ezen spórolni, amikor itt még szinte az üzemanyag a legkisebb tétel. Ahelyett, hogy egy finomabb járású, jobban pörgethető, sportosabb, szebb hangú benzinest hajtanának, mert egyébként simán megtehetnék.
Ennyi voltam, szerintem igazából már túl van tárgyalva a téma. Lehet nem egyetérteni, elfogadom más véleményét, de megérteni sajnos nem tudom. Peace!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz #16514048 #139922 üzenetére
hallgasd már meg egy 750d hangját, semmi kerregés nem lesz
tessék itt egy videó
[link]nekem egyébként van ford transitom, tehát nem kell elmagyarázni milyen a dízel hang
a helyzet az hogy egy iylen új premium bmwnek nicnsen dízel hangjabelülről meg nem stimmel az hogy nem hallani "annyira"
semmit sem lehet hallani se a dízelben se a benzinesben egy iylen hetesnél
amit hallassz az max a mesterségesen hangszóróval gerjesztett hangegyszerűen azt kell felfogni hogy semmi előnye sincs a benzinesnek
talán egy V12-nek van plusz presztízs értéke, de a 750i semmivel sem jobb mint a 750d
minek álljon meg akkor a tulaj 4-500km enként tankolni, ha a dízellel meg mehet 900-at egy seggel[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
SzlobiG
félisten
#csakadízel
-
#16514048
törölt tag
válasz LuckyL #139923 üzenetére
Oké, ez nem vészes, elhiszem, hogy bent nem hallod. De akkor nézz meg a dízel és 6 hengeres benzines 4-es BMW-rôl is pár videót, én elsôsorban errôl a kategóriáról beszélek. Ott azért rendesen kijön a különbség videón keresztül is.
"egyszerűen azt kell felfogni hogy semmi előnye sincs a benzinesnek"
Neked lehet. Számomra a dízelnek csak hátránya van a fogyasztást leszámítva, de az meg pont nem érdekelne, ha tízmilliókért vennék autót, az elôzô hsz-ban leírtam miért.
-
atila4
senior tag
Már korábban írtam ide. Nem nagyon találtam megfelelő autót még. Friss jogsival kellene.
Ford Focusról mit gondoltok ? 1.6-os vagy 1.8as? 2000-2004 között vannak. Ezek talán még nem túl öregek.
Jah 400-600 ezer Ft körül. (Átiratásal)
Németországban élek. Itt ahogy néztem olcsóbbak a kocsik.[ Szerkesztve ]
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
-
w333
félisten
válasz footy #139929 üzenetére
Autós találkozón pont mondtam a fiuknak hogy nagyon sokszor vezettem az újabb M550D -t ami nem rossz de kissé csúnya kerregős diesel hangja van, egyvalamiben nagyon jó az a fogyasztás és nyomaték ... de ezen kívül nagyon messze van egy fincsi benzinestől ami teljesen más !
Az igazi M5 az benzines és az is fog maradni ... mondjuk nem értem azért sok embert pl. Cayenne, BMW stb. aztán a diesel, akinek van ennyi pénze autóra az most tényleg a fogyasztás miatt fél ? és megvesz egy ilyen kerregő valamit nekem ez kicsit fura ... vagy céges autók !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
humax
senior tag
Köszönöm mindent választ
úgy latom benzin vagy dízel téma, örökös téma marad.
Kia Sportege vagy Hyundai Santa Fe ,valakinek tapasztalta?Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
footy
addikt
Az 5-osben legalabb jol el van szigetelve, de a 3-asban nem sikerult ennyire jol.(vagy inkabb direkt pozicionaltak a 4-es ala minosegben.)
akinek van ennyi pénze autóra az most tényleg a fogyasztás miatt fél
A "gazdagok" a legnagyobb fillerb*szok
Mas reszrol ha valaki jomodu de sokat autopalyazik az is eszreveszi hogyha 1-2000 euroval tobbet tankol el.
Autopalyan a dizel elonye vitathatatlan es egy jo automataval parositva nem erzed szuknek a fordulatszamtartomanyt sem, valamint megfelelo hangszigetelessel a motor hangja sem zavaro...
A javitsokra meg ott van a kiterjesztett garancia, amikor az lejar akkor pedig eladjak az autot.A szivo benzinest lassan tenyleg csak az autobuzik veszik. Bar szerintem a turbo benzin jo alternativa, palyara dizel valo, varosba meg hibrid vagy elektromos, szoval a turbo benzinesnek nem nagyon van helye...
[ Szerkesztve ]
-
Itt a disel vs benzinhez hozzászólva: nekem eddig csak szívó benzines autóim voltak és azt mondtam sosese kell disel!!!
Most az történt, hogy egyszerűen nem kapni használtan 3M környékén 2013-as kia ceed sw-t és i30 cw-t sem, kénytelen kelletlen vettem egy 1.4 crdi-t, azt kell mondjam teljesen más, újra kellett tanulnom, hogy mikor váltsak, mennyire pörgessem... még csak 1300 km-ert mentem vele az elmúlt 2 hétben, de azt kell mondjam, hogy nagyon tetszik, hogy 5,3-5.5l-el elmegyek autópályán (1.4 benzin 7.5-8 liter volt pályán), 140-nél 3 ezret pörög (1.4 benzin 4250-4500), nem is hallani a motort, jobban a gumizajt, ha bemelegedett az alapjárata olyan csendes, mint egy benzinesnek.
Ami nagyon nem tetszik, amikor hideg a motor, az nekem valami szörnyű, az a kopogás... Mondjuk ~50 fokos víznél megszűnik.
Ami még tetszik, hogy nem kell annyira visszapakolni előzéshez és érzetre jobban megy, mint a benzines
1.4 crdi 220 Nm 90ló vs 1.4 136 Nm 105 ló
de az a hang, amit a szívóbenzin produkál 4500-6800-ig na az hiányzik, lehet ugyanúgy megy a disel, talán kicsit jobban is és tudom, hogy kb 10eFt-ot spóroltam az elmúlt 1300 km-en, de akkor is a benzines felé húz a szívem
Még szerencse, hogy van egy g4 ocean 1.4 16V 105 ló is itthon, felüdülés abba visszaülni és csapatni
tudom ezek kis motorok, kis ménessel, de még itt is kijön a különbség
Annyi pénzem lenne én is inkább nagy benzinest vennék (BMW-re és hasonló sportos autókra visszatérve), még, ha csapatva 15-20 lityit benyakal akkor is, de a mosolyt nem lehetne letörölni a képemről az tuti[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
lenko
aktív tag
válasz kisza25 #139934 üzenetére
Nekem sem volt eddig csak szívó benzinem, de amíg lehet venni biztos nem is vennék mast, dízelt meg főleg nem. Nem kell a kerregés.
A 2.3 V5 is 220nm 3200-as fordulaton, és egészen 6400-ig csak 190nm-re esik le, ami 170ló. 8.5l-es átlaggal járok. Autóúton nyugodt vezetés mellett pedig 7l alatt.(#139940) alázógyík
Annyira nem, nézd meg mennyibe mennek kint.
Az enyém igaz 2003-as több extrával, és 138e km-el hoztam be tavaly, 1.6M-be állt meg, úgy, hogy jó áron jutottam hozzá.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz alázógyík #139940 üzenetére
Volkswagen Golf IV Lim.2.3 Highline Ez egy picit jobb vétel, egyébként 266e Ft lepapírozni+még útiköltség, és piros szélű rendszám.
Ez alkuval 1.3-1.35M-ba állna meg most.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz lenko #139942 üzenetére
Hat csak most 1,3 millioert lesz egy 14, lassan 15 eves golfod....az idö vasfoga eszik mindent, ezt is. A pritmonitoron inkabb 9 liter az atlagfogyi [link]. Sportautonak nem sportauto, elmeny autonak egy golf, megint nem annyira az igazi.
Itt az egyetlen pozitiv kuriozum az 5 henger, ami miatt szebb hangja lesz valamivel ez teny.
Ez nem bantasbol irom, csak hogy maskent gondolkozunk....en nem talalnek olyan elethelyzetet magamnak, hogy realisan egy ilyen golf lenne a vágyódás.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Declare #139944 üzenetére
Nemtudom, de 1 rozsdapötty nincs az enyémen, alja is hibátlan+a szokott helyen sem rohad a sárvédőknél, de még csak kezdődően sem, lebontottam a műanyagot kitakarítottam lefújtam alvázvédővel, tehát nem is fog egy jódarabig. Állapotra sok 5 éves autónál jobb, Amíg nálam van, így is marad.
Én csak akkor előzők meg valakit ha nem megy a tábla szerinti +10km/h-val. Ésszerű vezetéssel, pedig lehet hozni ezt a 8.5-t, és vannak benne padló gázas kigyorsítások 1-2-3 fokozatban 6e-s fordulatig. Pályán tény, hogy megeszi a 9-et, mert 140nél 3900-at forog, de én ettől sem sírom el magam, sőt. 1.6-osok esznek ennyit...
Nem is sportautó volt a cél, csak a pályán villogó dízeleket lehagyó autó.
Egyedül az új RS Octavia tud elmenni, de az is csak hajszállal.(#139946) kisza25
Van vagy 6féle üléssel a 4es-golf, és ha tippelnem kéne a legolcsóbbról beszélsz...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
válasz lenko #139939 üzenetére
félre ne érts, de magamtól 4-es golfot sose vennék, azzal jártam, amíg az autót kerestem, 20-30 km után leszakad a derekam, nekem ez nem hiányzik, a skodával is ez volt a bajom, tök ugyanezek a rossz keskeny, rövid, hátfájdító ülések voltak benne, mint a golfban. (a g4 1,6 golf a páromé, ő szereti, de csak helyben jár vele, arra jó is)
KIA ceed-el kijártam Ausztriába egy seggel, minden fáradtság és fájdalomtól mentesen szálltam ki 500 km után, i30-al még csak 200 km-et mentem egyben, de ugyanolyan kényelmes
Szóval ami 2013 körüli, benzines és hasonló teljesítményű, mint a golfod, de max 3M és kényelmes, na olyt mutass nekem pls
lenko: az tény, hogy jól bírják, ez 2003-as és sehol egy rozsda[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
lenko
aktív tag
válasz kisza25 #139946 üzenetére
Ülés formájából ítélve az alapülés van benne. Azon nem is csodálkozom, hogy nem jó.
Van kihúzható combtámaszos, deréktámaszos ülés is G4-be, abból is 2fajta.De én az enyémmel is elégedett vagyok, és ettől is van 2 jobb ülés is.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz lenko #139945 üzenetére
Nem is irnek semmit, söt azt is irnam, hogy rendben van ez igy....ha ezt nem irtad volna Nem is sportautó volt a cél, csak a pályán villogó dízeleket lehagyó autó.
Egyedül az új RS Octavia tud elmenni, de az is csak hajszállal.1. soha nem ertem ezt a "dizel" meg "benzin" dolgot...mi az hogy villogo dizel? Az megvan, hogy az 1,6 tdi is dizel, meg 550d is dizel?
2. a 2 ezres dizelekkel partiban lehetsz, ha taposod, forgatod, de a nagyobb kategoriak (A6/ 5er stb) azok jobbara 3 ezres dizelek....es akkor itt most a fogyasztast plane ne nezzük
3. azert az RS az 220-230 lo 350Nm el....ott azert van egy bö 100Nm es 50-60lo többlet
Mondjuk azt alairom, ha ez a szempont, hogy az autopalyan a 2,0 tdi passatokkal tudjal kakaskodni, mindezt 1,5 millio alatt es benzinessel, akkor ilyen szempontbol jo lehet ez a golf sok mas hasonlo rivalisa nincs is ennek a V5 golfnak nem?