-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #140892 üzenetére
Két féle kóddal szerepel az 5 sebességes Geartronic: Aisin AW55-50 és Aisin AW55-51SN, utána kell nézni h mik a különbségek és melyiket melyikbe rakták. Mivel turbós, automata benzinest akkor nem néztem, így nem is olvastam utána, úgyhogy ezt passzolom.
Index-en kérdezd meg, Etyibátyót keresd, ő a Volvo-Dunaautó szervizvezetője, biztosan tud segíteni.6-osból legfrissebb biztos nem fér bele, az előtte lévő generációra gondoltam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
válasz focvis #140904 üzenetére
Lehet benne valami, mitsu is ígéretes gépnek tűnt, beültem, és az első lefingott F astra megkerült minket
Btw minek / mihez veszed az aldis akkutöltőt?
Ezzel is megerősítem az elkötelezettségemet a mielőbbi járművásárlás iránt.
És hát persze előre felkészülök, mert megint régi szart veszek, ki tudja mit sikerül[ Szerkesztve ]
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Tudnátok ajánlani, néhány benzines autót,
amelyek a legegyszerűbbek (faék)nincs turbó, láncos, alsó közép kategóriában, az sem baj, ha egyterű, vagy kombi, de bármi számításba jöhet, legjobb lenne 1,6 motorral de bármit meghallgatom. Az ár 1-1,3 M, nagyon max 1,5-ig.
Köszönöm.E első sorban valami Japànra gondolok,de más is számításba jöhet, olyat szeretnék amivel általában, nem sok gond szokott lenni, és nem rozsdásodik ideje korán .[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Egy E46 -os bömi alapjában véve mennyire drágán fenntartható?
Milyen (benzin) motor a megbízható belőle?Nyilván nem egy Suzuki fenntartásával számolok, de nagyon betegágy?
Látom minden árkategóriában van, melyik ár-résben érdemes figyelni őket komolyabban?
Mai napig talán a legszebb bmw... -
Acheron
őstag
válasz runner 125 #140903 üzenetére
Köszönöm a segítséged. Mindenképp utánanézek. A régi S60 -am 5 sebességes volt, ott sokszor hiányoltam egy hatodik - utazó - fokozatot. Ahogy elnézem, a hatsebességesek kéziben és automatában sem túl gyakoriak a 2011 -es modellek között, főleg nem benzinesben. Lehet, kíváncsiságból mégis megnézem a dízel felhozatalt is is, szigorúan csak Volvo viszonylatban.
(#140906) molnarpeter: Igen. Nincs. Nem fázás - leírtam őket.
-
diegho
nagyúr
-
Voice24
őstag
Erre valaki?
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #140917 üzenetére
A második Volvot nézegetem, nincs túl messze. A képek alapján nem rossz, a kilométer kérdéses. Jó lenne, ha minél hamarabb összepattintanák az én verdámat - meglehet, le is cserélném. Az ára egész jó, ha gond lenne a váltóval, még bőven beleférne a javítás.
Jah, 159... Gyönyörű autók, nekem nagyon bejön ez a design. Méretre is pont elég lenne - nem is rossz ötlet. Mondjuk most lehetőleg kisebb rizikófaktorú autót keresnék (nem tudom, valójában mennyire megbízhatók vagy nem megbízhatók ezek a típusok, utánanézek) - de még meggondolom. Kösz a tippet! -
kalmanchris
tag
válasz Voice24 #140914 üzenetére
Én mint "nagy Toyota szakértő" annyit látok, hogy a jobb hátsó ajtón lévő kárpit meg van gyűrődve. Ez most típushiba-e? Jó kérdés.
Észrevételem még annyi, hogy kicsit kevés lehet a majd 1400kg-hoz a 110ló szívóban. De ezt próbáld ki.
Amúgy nem értem miért corolla verso. Belülről sokkal inkább egy nagy yaris. -
rbalint88
addikt
-
Voice24
őstag
válasz kalmanchris #140920 üzenetére
A kárpit mindegyik ajtón ilyen, és hát nem túl szép így. De erről olvasgattam, hogy gyakori jelenség ennél a típusnál. Végülis csak esztétikai dolog, de benne ül minden nap az ember, és látja...
A teljesítményhez meg azt írták valami teszten, hogy megterhelve, pl. hét személlyel jön elő az, hogy kevés a lóerő. -
molnarpeter
nagyúr
válasz kalmanchris #140924 üzenetére
Szvsz biztosan talál megkíméltebbet, aminek nem ázott annyit az ajtaja, vagy nem öregedett el alatta a szivacs... vagy bele kell kalkulálni egy javítást Egyszer egy bontós mondta az ilyenre, hogy fecskendővel a szövet alá nyomott ragasztó segíthet, nem próbáltam, mert szerencsére bírják.
MunezXBK: milyen a dízel benne? Hangra nem dicsérték TC-n, attól még kéne
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #140928 üzenetére
8km volt benne, mikor elindultam.
molnarpeter: nekem mindegyik 4 hengeres dízel borzasztó.
-
Voice24
őstag
válasz molnarpeter #140929 üzenetére
Ezek szerint nem az idő (kor), hanem a nedvesség miatt járnak így az ajtók?
Amúgy ez még éppen belefér a keretembe, persze találtam újabbat, kevesebb kilómétereset is, de azok már túllógnak rajta. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Voice24 #140932 üzenetére
Vagy elmállik a szivacs a szövet alatt, vagy a textil ragasztása enged el. Előbbin a garázsban tartás segíthet valamelyest, utóbbi esetben a víz oldhatta fel valószínűleg a ragasztót (bár itt belép a gyenge ragasztás is önálló lehetőségként, valóban lehet szériahiba, de nézz rá pár megkíméltebb autóra is).
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz odrif #140937 üzenetére
Miért lenne gyanús? Vagy milyen összefüggés lenne a két dolog között szerinted?
Aki még az alvázszámot is megadja meg leinformálható,ott nagyon nem szoktak már roncshalmazt árulni.
Magyar autókkal már nem lehet úgy trükközni mint régen mert kiderül.. Egy nagy kapu van a behozott autók de szerintem erre is fognak hamarosan valami megoldást kitalálni(sajnos vagy nem sajnos..)
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
diegho
nagyúr
A realitások talaján maradva 1M körül egy 2-es fóka kombi mennyire jó választás?
-
rbalint88
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron