-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz lenko #141249 üzenetére
Ignis-t szoktam nezni, az hidegben 2000-n indit es ejti onnan vissza 1000-re lassan
de olyan benzinszagu kozben hatul, hogyha moge dobnek egy gyufat odebbgurulna tole szerintem
szoktam erezni, amikor hatul vesem az ablakokata Punto ugy inditott gyari ECU-val, hogy 1500 fixen kb 25-30sec-g, ha kozben ralepsz a gazra eloszor nem felfele megy a fordulata, hanem le, es aztan porog fel, de vmi tetu lassan
ha ennek vege, akkor 900rpm, es mar siman vette a lapot
az irhatot meg 1300-ra irtam, kozvetlen inditas utan 5sec-re felmegy 1500-ra, onnan vissza 1300-ra 40fokos vizig, aztan az felett 1000 az alapjarata
de az azt a 40-t eleg hamar eleritöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz Declare #141248 üzenetére
TC cikkben emlékeim szerint arra írták, hogy nem tanácsos járatni alapjáraton, mert több üzemanyagot éget, ergo nagyobb a szennyezés ennek ellenére még egy métert sem mentél, műszaki oldalról valószínűleg kevésbé ártalmas a motornak az alapjáraton (vagy emelt alapjáraton) járatás, mint menet közben, ahol aztán bármi lehet.
"Bad reklám is reklám too"
-
spiky03
veterán
Szerintetek fél év alatt reális táv lehet kb 13 ezer km?
Mert az egyik kinézett autónál volt rendszer, így lekértem ügyfélkapun. Mondjuk nem hozott le sok adatot csak a km órát, azt is a márciusi állást, gondolom akkor volt műszakin és akkor volt benne 152 868 km, a hirdetésben 165 ezer km van.
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz spiky03 #141259 üzenetére
Miért ne lenne reális? Ha pl valaki munkanapokon 100km-t megy a kocsival, az fél év alatt pont 13 ezerre jön ki nagyjából
"Mondjuk nem hozott le sok adatot csak a km órát"
Mivel az nem is fog mást lehozni, még annyit hogy körözik vagy sem. De másnak is elmondom mindig hogy ez a lekérdező rendszer nem sokat ér ha már 2012 előtt át volt tekerve, vagy ha kintről jött és előtte áttekerték nem mondja meg.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz lenko #141249 üzenetére
Ugyan ez a helyzet. Bár én télen 1-2 percet hagyom alapjáraton (emeli 2000rpm-re), mikor a fordulat leesik 1000rpm köré, akkor kiállok a garázsból. Ezután kaput nyitom, leállok, szintén hagyom, és utána indulok el, majd 2200-2500rpm körül elváltok. Szerintem ennél kímélőbb használat ritkán áll fent.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Declare
őstag
válasz barnam_ #141250 üzenetére
Északon a motorfűtést talán az indíthatóság könnyítése miatt is használnak
Nem igazan. Egyreszt a karosanyag kibocsatas miatt, masreszt a motor kopasanak csökkentese miatt (ugye hidegen jobban kopik a vas), harmadreszt a komfort miatt. Finneknel pl nagyon durvan jol kiepitett rendszerek vannak, tarsashaz parkolokban is legtöbben bedugjak a kocsit estere. Van benne egy kapcsolo es mondjuk ha valaki 7 kor indul, elötte mondjuk 20 perccel elkezdi felfüteni a hütövizet, igy mondjuk 60 fokos hütövizzel indul a delikvens, gyorsan eleri a motor az üzemmeleg hömersekletet + kellemes meleg lesz a kocsiban.
(#141252) hobizoli passzolom, a kerdest, motorkopassal gondolnam összhangban. Ha nem elegseges a motorolaj nyomas, nem lesz megfelelö a kenes....ilyesmir egondolok passz
(#141254) Integrale igen, reszben . A masik, meg ha jol emlekszem, amit irtam, hogy alapjaraton többet kell hidegen forognia a motornak, jobban kopik (szoval alapjaraton mondjuk 10 perc alatt felmelegszik X fokra, de ha szep egyenletes tempoban haladsz, akkor gyorsabban melegszik, ergo kevesebbet "forog" a motor hidegen) valami ilyesmi remlik.
(#141259) spiky03 miert ne lehetne realis? fel ev alatt szerintem kb a par 1000 km töl 30 ezerig barmi lehet realis nekem pl nagyjabol ilyen 26-30k megy a kocsiba evente, igy atlagban nagyjabol ez jön ki nekem is
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Declare #141262 üzenetére
az olajnyomas nem lesz magas, meg nem lesz alacsony se, ugyanannyi lesz
a terfogataram lesz kevesebb hidegen melletteterheles nelkul minden jobban birja, min terhelve, foleg ha a kenes kritikus kozben
ezt azert mondjak, hogy indulj el egybol, mert ugy kisebb lesz a fogyasztas, meg a kipufogas miatt a kornyezetszennyezes (az adott helyen legalabbis, hiszen nem allsz ott pofogni)
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
spiky03
veterán
válasz B-L-A-C-K #141260 üzenetére
Oke, köszönöm az infókat.
Igen ezt olvastam, hogy csak 2012 utáni adatokat tartalmaz.
De akkor ettől bővebb infót nem tudnak mondani egy szervizben sem, ha oda viszem be a kocsit?
Hogy volt-e törve, javítva meg ilyenekre gondolok.165 ezer km van a verdában, 2013-as
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
Declare
őstag
válasz Integrale #141263 üzenetére
Allitolag az önmagaban nem baj....a fordulat egy dolog, ha nyomatek is nagy parosul hozza, azzal van a baj....talan összessegeben is jobban jar a motor ha elöbb bemelegszik es annyival nem forog többet....nem tudom Annyit en is megszoktam tenni, hogy beülök, elinditom, bekapcsolom az ablak fütest, es addig körbe kaparaszom a kocsit. Jobbara ez azert van, hogy kilassak
(#141264) hobizoli passz...ilyen szinten tenyleg nem tudom a dolgokat, de annyira nem is erdekel, hogy beleassam magam Nagyjabol megvan a teli rutinom, ezzel sokat nem artok semminek az biztos, allo fütes kiraly lenne, de utolag nagy macera es annyit nem hozna nekem. Meloba kb 5 perc alatt bent vagyok
-
spiky03
veterán
válasz B-L-A-C-K #141267 üzenetére
Köszönöm ismét.
Ha minden jól megy akkor szombaton elmegyek megnézni.
Reméljük meglesz még addig és nem járunk úgy, mint a múltkor.Annak szerinted/tek mennyire lehet hinni a kereskedőnek, amikor azt mondja, hogy minden autót átvizsgálnak miután oda kerül?
Azért ugye biztos, ami biztos alapon azért vigyem el egy szakszervibe átnézetni?Elvileg ez egy Hyundai kereskedés is így szerintetek normálisak ott a szervizben? Nincs ezeknél ilyenkor valami susmus. Hogy össze játszanak a kereskedővel?
Akkor az 165 ezerrel még simán megvehető a verda ugye ha rendben van műszakilag?
Ugyan mikkel lehet számolni megvétel után? Mikre kell költeni, mik lehetnek egy ilyen korabeli autónál? Elvileg márciusban volt műszakin...
[ Szerkesztve ]
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz spiky03 #141268 üzenetére
Mindenkinek elmondom szakértő nem vagyok a témában, de mivel több hónapig kerestem kocsit, szerintem a lehető legalaposabb utánajárkálással, így mindenre tudok válaszolni...
Annak szerinted/tek mennyire lehet hinni a kereskedőnek, amikor azt mondja, hogy minden autót átvizsgálnak miután oda kerül?
Semennyire, mindegyik ezt írja, meg jéghideg klíma meg a többi baromság...Ha biztosra akarsz menni vizsgáltasd át te is.
Elvileg ez egy Hyundai kereskedés is így szerintetek normálisak ott a szervizben? Nincs ezeknél ilyenkor valami susmus. Hogy össze játszanak a kereskedővel?
Simán összejátszhatnak, én oda vinném ahol még biztos nem járt a kocsi.
Akkor az 165 ezerrel még simán megvehető a verda ugye ha rendben van műszakilag?
158e vettem én is, ~150 ezernél kell vezérlást cserélni általában minden típusnál, ami kicsit húzósabb összeg, nekem ez már előtte pont ki volt cseréltetve (3e km-t mentek nagyszerviz óta az enyémmel) számlával igazolva, és szakszerviz rendszerében is látható volt. Tiédben nem tudom cserélve volt már, de ha nem tudsz róla 100%-osan megbizonyosodni érdemes neked majd kicseréltetni.
Ugyan mikkel lehet számolni megvétel után? Mikre kell költeni, mik lehetnek egy ilyen korabeli autónál? Elvileg márciusban volt műszakin...
Műszaki jó ha megvan, de tulajdonképpen az se jelent sokat, ha van ott is ismerős kb bemegy és jön is ki egy kocsi...Vétel előtt egy állapotfelmérést amúgy is kérsz, ott meg minden kiderül mit kell cserélni, persze pl ha a szakszervizes rendszer nem látja hogy volt e cserélve náluk már vezérlés akkor az állapófelmérésen se derül ki, szóval azt ki kell, meg ha esedékes az olajcsere akkor ezzel együtt érdemes letudni...
Plusz kocsi szervizelésén kívül még a szokásos dolgok...Átírás, kötelező biztosítás (ezt már meg kell kötni ahogy megvetted neten gyorsan), esetleg casco ha akarsz hozzá, téli gumi (ha nincs hozzá).....
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz spiky03 #141265 üzenetére
Voltetörve.hu Rétegvastagság, illetve árnyalatkülönbségek árulkodhatnak még esetleg. Kereskedő saját átvizsgálása általában a közlekedésbiztonsági dolgokra terjed ki, illetve az autó által eltárolt hibák megoldására vonatkozhat (alaposság/módszerek tekintetében helye válogatja) - külsős átvizsgálás teljesebb képet adhat az állapotról.
[ Szerkesztve ]
-
spiky03
veterán
válasz B-L-A-C-K #141270 üzenetére
Köszi ismét a válaszokat.
Bocsi ha sokat kérdezek, meg hülyeséget. De szeretnék én is biztosra menni a vásárlással és a lehető legtöbb zavaró/buktató tényezőt kizárni. Mert ugye mint korábban is említettem hosszútávra tervezünk a kocsival ~ 10 év. Valamint ha kiadok egy kocsiért 2,5 vagy 3 milliót akkor azért az legyen rendben.
Nah meg nem szeretnék úgy járni mint egyik haver, hogy vett egy 3-as BMW-t majd azt elvitte átnézetni ahhoz a szerelőhöz, amik az eladó ajánlott és mondta, hogy a tulaj azt mondta mondjon szépeket a kocsiról. Aztán az lett a vége, hogy motort kellett benne cserélnie 400 ezer pluszba a 2 millás autóra.Azt honnan tudom kideríteni, hogy hol nem járt a kocsi?
Meg kérdés, hogy mennyire megy bele a kereskedő, hogy máshova vigyem és ne ott a szomszédba?Olyat valahol megtudok nézni, hogy pl adott évjáratú kocsiba milyen felszereltséggel adták ki?
Húha akkor lehet ez nem lesz jó nekünk ha vezérlést kell cserélni benne? Gondolom az 100 ezer HUF vagy több? Erre nem vonatkozik a gyári garancia?
Mert az olaj cserét azt pl lehet após is megtudja csinálni, a Puntónál ő csinálta mindig a szűrőcserével együtt.Azokat a költségeket tudom. Meg részletre vesszük, így a casco az benne lesz, biztosítást meg kötök valahol.
Amúgy erről a kocsiról lenen szó? [link]
Meg ez a másik kiszemelt: [link]
De ugye erről írtam, hogy ezekkel a képekkel volt már fent ez a kocsi és ez volt az amit pár nappal korábban vittel el, mint amikor mentek az asszonyék apóssal megnézni. Hiába mondta a kereskedő, hogy kizárt, azért azt lehet látni a képeken, hogy nem most készültek, mert 1 hete azért nem volt kint 26 fok.@(#141271) molnarpeter
Köszönöm neked is ismét a segítséget.SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz spiky03 #141272 üzenetére
Nah meg nem szeretnék úgy járni mint egyik haver, hogy vett egy 3-as BMW-t majd azt elvitte átnézetni ahhoz a szerelőhöz, amik az eladó ajánlott és mondta, hogy a tulaj azt mondta mondjon szépeket a kocsiról.
Jó mondjuk néha gondolkodni is kellene....
Azt honnan tudom kideríteni, hogy hol nem járt a kocsi?
Adott szakszervizben látják hogy ott konkrétan járt e vagy nem a kocsi.
Meg kérdés, hogy mennyire megy bele a kereskedő, hogy máshova vigyem és ne ott a szomszédba?
Ha nincs vele gond és nincs nagyon messze általában belemennek, de nekem volt olyan is hogy mondta a kereskedő bárhová vihetem csak szakszervizbe nem... Ki is kacagtam.
Olyat valahol megtudok nézni, hogy pl adott évjáratú kocsiba milyen felszereltséggel adták ki?
Szerintem van, de passz hogy melyik oldalon
Húha akkor lehet ez nem lesz jó nekünk ha vezérlést kell cserélni benne? Gondolom az 100 ezer HUF vagy több? Erre nem vonatkozik a gyári garancia?
Szerintem a gyári garancia csak úgy van rá ha folyamatosan márkaszervizbe volt hordva, szóval gondolom ez már nem is él rá, illetve azt se tudom a vezérlés csere benne lenne e. Erre majd más válaszol...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz spiky03 #141272 üzenetére
Vezérlés csere nem garanciális, szíjas/láncos mibenléttől is függ (láncost legtöbb esetben elég akkor cserélni, ha hangos) - esetleg kérj árajánlatot valahol, KwikFit pl sokfelé van Bp-n, vagy akár több márkakerskedésnek is küldhetsz mailt. Felszereltségről árulkodhat a szervizkönyvben lévő kódsorozat (ha van ilyen), de márkaszervizben alvázszám alapján (legrosszabb esetben tulajdonos jelenlétében) meg kéne tudják mondani.
[ Szerkesztve ]
-
Nestor16
senior tag
Sziasztok.
Miskolc környékén (mivel már a mostani le lett foglalózva) keresünk 2 autót. Távolabb akkor mennénk, ha már láttuk a típust és jó vételnek tűnik. Az egyik autó az enyém lesz, a másik édesanyámé. Max 500e illetve ~600e-t szánunk rá. Elolvastam már a totalcar-os cikkeket. 300, 600-ért megvehető autók. Nekem első autó lenne.
Legyen autó formája, aránylag nagy és kényelmes (4-5 ajtós). Bp-Miskolc távot szeretném, ha megtenné párszor, 1-2 havonta (lehet Oszkároznék is). (Pár extra sem ártana: deréktámasz, vonóhorog - tudnék egy sátras kemping cuccot vontatni vele). Amik tetszenek: ALFA ROMEO 146, HONDA ACCORD , MAZDA 323 (F), MAZDA 626 (kombi), ferdehátú, GOLF II/III, MITSUBISHI Lancer/Carisma, PEUGEOT 306 - legutóbb ez tetszett megGondolom nem egyszerű a helyzetünk, de járok fel Pestre is, ott is lesz lehetőségem tapasztalatot szerezni mielőtt nekiindulnánk a nagyvilágnak. Opel Astra-t kihagynánk, jó volt, szép volt, de ette az olajat az ECOTECH motor, esetleg Vectra, . Alapvetően nem sürgős, de egy autó kéne, hogy el tudjunk menni a másikért.
Anyámnak közepes, klíma. Citroen Xsara, Hyundai Accent, szintén Mazda F, Nissan Almera/Primera szintén, Renault Thalia/Megane, Fabia.
Kérdés, hogy melyiket tudnátok ajánlani és melyiket egyáltalán nem (drága fenntarthatóság stb. miatt)? Kérdés, hogy szervizelni tudnánk-e ezeket Miskolcon avagy vannak-e korrekt szervizesek?
Kérés még, hogy egy kicsit bele kéne tanulni, látni műszakilag is. Van kifejezetten kezdőknek cikk?
Esetleg a ritkább típusokból nem ártana egy megkíméltet is látni, hogy legyen mihez hasonlítani, ahogy írták is.[ Szerkesztve ]
Üdv, Dávid
-
Integrale
veterán
válasz Nestor16 #141275 üzenetére
Alfa 146-bol ennyi idosen csak a JTD-t vedd, plane ha vontatas is opcio, benzines erzekenyebb (ki tudja, hogy hogy hasznaltak, olajcsere, jaratas stb).
306-bol jo alternativa egy Break, tagas, hatul a helykinalat hatalmas, foleg szelteben.
Hatso futomuve a kenyes pontja, viszont 60-70 korul beszerelik a felujitottat. Xsara a 306-ra epul, szoval ugyan ez vonatkozik ra.
Golf 2-t felejtsd el szerintem, a korban, felszereltsegben, biztonsagban kilog a felsoroltak kozul.
Ennyibol voszont szep G3 van, 1.9 TDI, 1.6 benyo.
A ket Mazda jo valasztas lehet, rozsdara fokozottan figyelj, Accord kepeit pedig nem ertem, beult egy szamjtogep ele, hogy felrakja a hirdeteseket, majd lefotozta a monitorrol az auto kepeit, es azt toltotte fel? Ennel mar csak az a gazabb, amikor csukott ajtonal es ablaknal fotozzak egy autonak a belsejet...
Megane 2-t, Fiat Bravo (2000-2001)-et bevennem a lehetosegek koze.Viszont arra figyelj, hogy nagy a szoras teljesitmenyben az autok kozott, biztositasnal nem mindegy, szerintem nezd meg azt is, hogy melyik mennyibe kerulne neked.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
nagyúr
Nekem itt vállt most teljesen hiteltelenné a csávó, ez mármár gyerekes sértődés szintjén van. nepper
"Nekem most volt üzletre egy 2,4-es Accordom, abba nagyon beleszerettem, magamnak is olyat szeretnék majd megtartásra. Ezt csak azért írtam ide, nehogy valaki hiányolja a válaszomból a Hondát."
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Luck Dragon #141277 üzenetére
Vagy még ezt elfeledtem Daewoo Lanos 1.6
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Integrale
veterán
-
kelly416
veterán
válasz Nestor16 #141275 üzenetére
A 626 kombival kapcsolatban csak annyit mondanék, keresd a rozsdát. Ha nem találsz, vedd meg azonnal. A világból kimegy, én majd két éve hajtom, megjártam vele Görögországot is, 5,5 liternél (az enyém 2.0 DITD) nagyobb fogyasztást csak akkor tudtam kicsikarni belőle, amikor csöpögött a tank. De komolyan 6 liter alatt maradtam még klímával is. Nem egy kanyarvadász, de azért nem is tehetetlen féltégla, gyorsul is ha kell, kategóriájában megállja a helyét, a motor elnyűhetetlen (ezt majdnem mindenki a fejemhez vágta, akinél megfordult, karosszériás, olajcserés karbantartás, műszaki, eredetvizsga...), a beltér szerintem nagyon kényelmes és tágas, nagyon sok variálási lehetőséged van az ülésekkel, a hátsó ülés is előre-hátra tologatható, a három részes alu létrát úgy tolom be, hogy még egy rekeszt is mögé lehet tenni simán, igaz, akkor jobb 1-en is létra van, a jobb 1 teljesen ledönthető és egy síkba kerül a csomagtartó "padlójával", ketten a párommal úgy aludtunk benne, hogy a két első ülést nem variáltuk meg emiatt, és vontatni is lehet vele.
Nem versenygép, de az igásló és a vasárnapi kilovaglós paci keveréke.Na meg a rozsda sem annyira vészes, ha időben megfogod, nem lesz bajod vele, csak odafigyelést igényel.
Ezzel a rendszámmal amcsiban nem biztos, hogy szerencsés lennél, de én megfontolnám ezt is a helyedben.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #141279 üzenetére
Nem mindenre megoldás a honda, de már csakazért is odaírja mindig, nekem ennyi bajom van ezzel csak. Hiteltelenné válik a szememben. Én sem ajánlok ki egy laptopot valakinek, mert az a legjobb, mert:
A. Nem ilyen típust keres, nem fedi a felhasználási igény a gép tudását.
B. Feleslegesen drága
C. Elavultabb a technikájaMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #141284 üzenetére
Nekem ez olyan, hogy odaírom, mert a nép a facebookon megkövez, ha nem írom oda. Nemár bmeg hogy egy ajánlásba valamit belevegyek, csak mert a nép negyede azt skandálja, mié nincs benne honda. Csak... Nekem ez az érzésem ezzel kapcs, innentől nem hiteles, nem szakmai, hanem haveri, "mer sokan azt mondják".
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Nestor16
senior tag
válasz Integrale #141276 üzenetére
Köszönöm, hasznos amit írtál.
Peugeot 306 Break is tetszetős.
Golf III 1.6 Twin Spark, erre gondolsz, ugye?
Megane II alatt az évjárat értendő? 2002-2008? Csak mert nem lehet külön modellként kijelölni Hahu-n.A Fiat Stilo még tetszik is (ez a márka sem jött be, általában csúnyák), mondjuk a Bravo pont nem tetszetős.
(#141282) kelly416: Köszi neked is. Szép Mazda. Egyébként 1.6-nál már nem kéne több, gondolom a biztosítási díj már számottevően nő (számszerűen kW-tól). Erre kalkulátort esetleg tudtok?
[ Szerkesztve ]
Üdv, Dávid
-
Sziasztok! Autót szeretnénk venni. Kicsit, jellemzően párom használná, tehát ezért is kell kicsi, alacsony fogyasztású megbízható darab. Nissan Micra vonalon mozgunk, de amit én meghúztam korban maximális határt (2005-2006), az olyan drága, hogy nem játszik. Tehát ilyen 7-800rongyot autóra nem adunk. Főleg, hogy sem én sem ő nem vezettünk elég régóta. Én kizárólag motoroztam pl és a jövőben sem sokat akarok autókákba ülni.
Ki mit ajánl? Swift és társai meg már a szint alattiak azért nem játszanak.[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
válasz Tsebacsi #141278 üzenetére
Én jót röhögtem rajta, szerintem vicces...
a múltkor vki beírta a fórumban a TC-n hogy tök mindegy mit akarsz venni, a b.nepper mindig Hondát ajánl, sztem azért írta bele itt is.MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Integrale
veterán
válasz Nestor16 #141289 üzenetére
Megane 1-2 mehet, elso szeriabol jobbakat talalhatsz abban az arban, 2-t is ki lehet fogni.
G3 nem Twin Spark, az a 146-ban lesz, de arrol ennyi idosen lebeszelnelek, ismert eloelet fontos ennel a motornal, plusz az auto ertekehez kepest draga a kotelezoen cserelendo alkatresz. (8 gyertya, vezerlesmodosito stb).
Dizel mehet a 145/146-bol is.Stilot nem kapsz ennyiert!
Kalkulatornak en a biztosito.hu-t hasznalom, ott pedig ertelemszeruen kitoltod.
"Bad reklám is reklám too"
-
MPowerPH
félisten
válasz Tsebacsi #141278 üzenetére
Az a 2.4-es mar kicsit elavult, nem? Sokat is zabal, es maga az auto technikai szinvonala is idejet mult.
Munkatarsam is Honda manias, szoval beavatott vagyok. De baratom noverenek a par eves iCTDI ( vagy mi) Accordja 2 ev alatt 4x robbant le. Ez a 4 alkalom akkor volt, mikor hazaindultak vele Svajcbol. Es kozben nem ertik, hogy en hogy tudok evente ketszer hazajarni a dupla annyit futott autommal, mindenfele hiba nelkul.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz BigBlackDog #141295 üzenetére
Lehet benne valami, mert baratom a nyaron vett kint egy 3 eves E250CDi-t, amiben 1 honapra ra motort kellett cserelni. Ez valami atok lehet...
Don't Tread On Me
-
Úgy látom ez a topic is döglött hal a címét nézve. Na off - listáról töröl.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest